Şimdi Ara

direksiyonu çevirince motor sesi değişiyor! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
39
Cevap
0
Favori
37.653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • hidrolik direksiyonları tam tur çevrili park etmeyin.
    çam çevrili iken 10 sn den fazla tutmayın.
    bunlar pompanın ömrünü çalıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: geremy

    hidrolik direksiyonları tam tur çevrili park etmeyin.
    çam çevrili iken 10 sn den fazla tutmayın.
    bunlar pompanın ömrünü çalıyor.

    aynen
  • kaç zamadır soracağım burada unutuyorum, iyi oldu böylece, cevaplayanlara teşekkür....
  • tam dur çevrili fazla tutmayın zaten bu ses çıkarması belli derecede olur yani direksiyonu tam çevirirsiniz 2mm daha çevirseniz sesler gelmeye başlar o noktaya kadar çevirmemeye özen gösterim pompanın sağlığı açısından...
  • evet arkadaslar hatta bu kitapçıklarda bile yazıyor bazı araçların...

    zaten en sona dayayıp bıraktığınızda ses bariz olarak değişiyor....en sona getirin dayamayın sonra birden dayayın sesi sizde farkediceksiniz...
    o ses pek hoş değil....işte en sonlara dayamadan 5mm 1 cm boşluk bırakın kullanırken aklınıza geldikçe manevralarda....uzun sürede bu bir koruma sağlıyp bazı aşınmaların önüne geçebilir...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Whisper911

    kullanım olarak hiç bir zaman direksiyonu tam sağ yada tam sol yapmayın....
    çok azıcık boşluk bırakın en sonda..


    +1
  • bende tam sol -sağ yapmadan kullanıyorum.
    ama madem zararlı neden sona geldiğinde ekstradan konulan bir yay sona gelmeleri engellemiyor.

    bazen boşluğuma geliyo.dalıyorum.
    bir çeviriyorum
    ıığğğğğğğĞĞĞĞĞĞĞğğğğğğğğğğ oluyo ses

    ğ =normal sesi

    Ğ = can çekişme sesi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: individual

    bende tam sol -sağ yapmadan kullanıyorum.
    ama madem zararlı neden sona geldiğinde ekstradan konulan bir yay sona gelmeleri engellemiyor.

    bazen boşluğuma geliyo.dalıyorum.
    bir çeviriyorum
    ıığğğğğğğĞĞĞĞĞĞĞğğğğğğğğğğ oluyo ses

    ğ =normal sesi

    Ğ = can çekişme sesi


    Aynen. Adamlar her şeyi düşünüyor, bunu es geçmişler. Güzel tespit.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ecar limon

    Hİdrolik direksiyon gücünü motordan alıyor. Siz dirkesiyomu çevirince hidrolik için gerekli olan basıncı sağlarken motordan bir miktar güç çekiliyor. Bunu hissededen ECU de motora biraz daha gaz veriyor. Böylece rölanti dengesi sağlanmış oluyor. Bi sorun değil aksine olmaması sorun olur, motorun devri düşer ve araç titremeye başlardı.
    edit:imla

    +1907
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bossbee


    quote:

    Orjinalden alıntı: individual

    bende tam sol -sağ yapmadan kullanıyorum.
    ama madem zararlı neden sona geldiğinde ekstradan konulan bir yay sona gelmeleri engellemiyor.

    bazen boşluğuma geliyo.dalıyorum.
    bir çeviriyorum
    ıığğğğğğğĞĞĞĞĞĞĞğğğğğğğğğğ oluyo ses

    ğ =normal sesi

    Ğ = can çekişme sesi


    Aynen. Adamlar her şeyi düşünüyor, bunu es geçmişler. Güzel tespit.


    bence bu zaptedilmiş sınırlandırılmış halidir, yoksa daha fazlasıda mümkündür. ömür deneyleri yapılıp öyle belirlenmiştir bu durum. örneğin senin ortalama 3günde 1defa 2sn boyunca zorlayacağını farzetmiş ve bu durumda 10yıl için dayanabilecek düzeneği kurmuşlardır. maliyet açısından en optimum değeri yakalamaya çalışmışlardır. zaten kullanıcı hatası derler genelde bu problemlerden kaynaklanan hasarlara.




  • dfghjkl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HELICOPTERPILOT -- 3 Mart 2009; 0:52:49 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nadirgurece

    direksiyonu normal çevirmelerde değilde ;
    sonuna kadar dayayınca benimde devirde düşmeler oluyor.hidrolik olduğu için gücünü motordan alıyordur heralde bir miktar devir kaybı normaldir diye düşünüyorum
    yanlışsam düzeltin

    bu konuyu dillendirdiğiniz ii olmuş bnde o durumda motorun titreme yaptığına şahit oldum ama açıkcası pek önemsemedim sonda kalan 2 mm de dönmeyi versin dedim




  • Herkesin başına gelmiş ama ben çözüm bulamadım problem değildir denmiş arkadaş nesi problem değil arabaya gazı dayamasan stop ediyor pompadan mı zemberekten mi arka tekerden mi kimsenin bi fikri yok mu arkadaşın biri yazmış araç gaz verir diye bu mantıklı işte gücünü motordan alıyorsa madem düşüşte gaz vermesi mantıklı ama benim araç bildigin bayılıyor ya bu durum anormal bence çözen varmı acaba bu sohbetten sonra bilmediğimiz birşey varmıymış ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: butterflv

    Herkesin başına gelmiş ama ben çözüm bulamadım problem değildir denmiş arkadaş nesi problem değil arabaya gazı dayamasan stop ediyor pompadan mı zemberekten mi arka tekerden mi kimsenin bi fikri yok mu arkadaşın biri yazmış araç gaz verir diye bu mantıklı işte gücünü motordan alıyorsa madem düşüşte gaz vermesi mantıklı ama benim araç bildigin bayılıyor ya bu durum anormal bence çözen varmı acaba bu sohbetten sonra bilmediğimiz birşey varmıymış ?

    6 Yıllık konuyu hortlatmakla iyi yapmışsın, ihtiyacı olanlar faydalanabilir...

    Rölanti sensörünü ve rölanti motorunu kontrol ettirin. Boğaz kelebeği temizliği yaptırın.

    Direksiyon pompası, klima, cam rezistansı gibi akım çeken ekipmanlar çalıştığında rölanti düzenleyici devreye girer ve düşen rölantiyi toparlar, sizde bu işlevini yapmıyor demektir...

    Kolay gelsin.




  • Benim için Okunmamış her gazeteze bu günün Gazetesidir ... Hortlasın tabi dostum bak ne güzel cevap verimişsin ağzına sağlık mutlaka çözüm olacaktır bak Akım çeken dedin aklıma birşey daha getirdin cam düğmelerine bastığımda aracı. Işıklarında bi zayıflama oluyor muhtemelen bu konuyla alakalı bir bağı var toptan bir bakıma gitmek lazım zaten elektrik aksamında tahmin ediyorum bi sıkıntı var çok boş bıraktık aracı çok teşekkür ederim düzgün bilgilendirme için eksik olmayın inşallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim bildiğim bu olay elektrik motoru destekli hidrolik direksiyonlarda oluyor.normal hidroliğe göre daha yumuşak.dolayısıyla direksiyonu çevirirken devirde düşme motor sesinde değişme oluyor.gayet normal. 2008 toyota corolla aracımda da mevcut
  • butterflv kullanıcısına yanıt
    Genel olarak elektriksel bir sorun kitlesi gibi görünüyor.
    Akümülatör kontrolü, kabloların elden geçirilmesi gerekiyor olabilir..
  • Muhtemelen aslında daha önce fark etmedim yada yoktu tam olarak bilmiyorum ama dediğim gibi elektriksel bi sorun var araçta onun farkındayım araç startta bazen dörtlü açıyor ve kapı lambaları yanıyor ve sen ellemez isen sönmüyor bu rolanti olayı bu yüzden sıkıntı çıkarıyor olabilir kaptan ross unda dediği gibi elektrik destekli ise sorun bundan kaynaklı olabilir müsait bir zamanımda ben bi baktırayım araç e36 3.18i bu arada benden önceki sahibi yanlamaya çok uğraştıysa sıkıntı ınsanda kaynaklı olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecar limon

    Hİdrolik direksiyon gücünü motordan alıyor. Siz dirkesiyomu çevirince hidrolik için gerekli olan basıncı sağlarken motordan bir miktar güç çekiliyor. Bunu hissededen ECU de motora biraz daha gaz veriyor. Böylece rölanti dengesi sağlanmış oluyor. Bi sorun değil aksine olmaması sorun olur, motorun devri düşer ve araç titremeye başlardı.
    edit:imla

    Ecu yoksa araçta ne oluyor ??
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.