arkadaslar hepinizinde bildiği gibi artık dizel araçlar gunumuzde popüler... bu popülerlikleri sadece mazot un ucuzluğundan + benzin e göre daha az mazot yakmalarından kaynaklanmıyor... yeni nesil dizellerde üretilen tork oldukça yuksek olduğu için 1.6 bir araba cok daha az yakıtla cok daha guclu olmakta... su sıralar coğu dizel aracta turbo bulunmakta ve belirli devirlerde turbo aracılığı ile olarak tork ve ek beygir alınmakta... benim merak ettiğim konu ise turbonun bozulması durumu... aracım yeni olduğu için ve bu durumdan korktuğum için bu konuyu merak etmekteyim eminim beni gibi bu konuyu merak eden arkadaslarda vardır... turbo hakkında bilgisi olan arkadaslar yardımcı olurlarsa sevinirim... sorularım sunlar... 1.turboyu cok fazla gereksiz yere kullanmak sorun cıkarırmı? 2.turbonun sorun cıkarması halinde ne gibi bir masraf bizi beklemekte? 3.turbonun sarj olması diye bir sey varmıdır? 4.eğer turbo sarj oluyorsa zaman aralıklarını söylemeniz mumkunmu? eğer daha cok soru aklına gelen arkadas var ise lutfen yazssınki hepimiz aydınlanalım... simdiden hepinize ilginiz için teşekkürler... saygılar...
öncelikle merhabalar herkesin bayramını kutlarım arkadaşım turbonu kullanman eskimesine veya bozulmasına yol açmaz yani sen bunu Nos gibi bişiy zannettin sanırsam ama alakası yok yani şarj etmene gerek yok aksine birde turboyu kullanmassan kurum baglıyor ve sonra servise gittiginde temizliyorlar turboyu ve sana 2 hafta arabanı devamlı turboya sokmanı istiyorlar yani istedigin rahatlıkla kullanabilirsin arkadaşım
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme