Şimdi Ara

DİZEL COMMON RAIL TEKNOLOJİSİ (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
72
Cevap
1
Favori
13.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    problem tam olarak şu 2006 model renault trafic 1,9 dci aracım 180 000 de sesli çalışmaya hafif duman atmaya ve kalkışlarda devir yükselirken kekelemeye başladı enj. temizleme katkıları sonuç vermedi ve 200 000 de ankara da bir pompacı iyi durumda çıkma enjektörler olduğunu değiştirebileceğini söyledi kabul ettim
    1. enjektörü sökemedi kaynadığını söyledi diğer 3 ünü değiştirdi.fakat aracın dumanı arttı düzeni bozuldu.
    210 000 bakımında tamircime durumu anlattım başka bir pompacı geldi ve değişen 3 enjektörün seri numaralarının farklı olduğunu bu sebeple düzensiz çalışabileceğini anlattı ve biraz uğraştıktan sonra daha önce çıkmayan enjektörü sökmeyi başardı çıkan enjektör aracın orjinal enjektörü ve seri nosu 110 146
    yeni takmaya karar verdim ve bir reno parçacısından aracın şase nosunu vererek 4 ad -0- enjektör aldım gelen parça nosu 110 280 olduğunu görünce farklı olduğunu söyledim şase numarasına göre bu çıkıyor deyince araca taktık fakat araç sabah birkaç dakika boyunca gaz yemiyor aptal aptal çalışıyor bir gaz yiyincede akşama kadar problem olmuyor 1500-1900 devir arası sesli çalışıyor ,2400 devirdede boğulup sonra fırlıyor bu devirde boştayken bile tutukluk yapıyor bu hataları enjektörler değişmeden önce yapmıyordu

    gelinen noktada pompacı bu enjektörün diğerinin muadili olmadığını söylüyor ama aradaki fark konusunda bir fikri yok ,parçacı şase numarasına göre aracın enjektörleri bu diyor banim araba şakırdıyor ne olacak bilmiyorum.
    yardımcı olursanız sevinirim



    SELAMLAR,
    YAZINIZI YENİ GÖRDÜM.
    SİZİN SORUNUNUZ ENJEKTÖRLERLE ALAKALI GÖRÜNÜYOR.
    YOLUNUZ DÜŞERDE BANA UĞRAYABİLİRSENİZ SORUNU KISA ZAMANDA HALLEDELİM.
    ALMIŞ OLDUĞUNUZ ENJEKTÖRLER, ARACINIZIN MOTOR TİPİNE UYGUN DEĞİL.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkandere -- 24 Ekim 2011; 9:09:21 >




  • FACEBOOK SAYFAMIZ : AZİM POMPA BURADAN



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erkandere -- 20 Mart 2015; 8:57:23 >
  • ilginize teşekkür ederim sorun enjektörmüş 110 280 kodlular söküldü eski 110 145 kodlu orjinal enjektörler revizyon yapılıp takıldı aracın çalışması ve sesi düzeldi ancak çekiş düşüklüğü oldu yanlış enjektörlerle deli gidiyordu ama şimdi çekiş olması gerekenden daha düşük
    bu arada işlem ankara imren as pompada yapıldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hazarbey23

    ilginize teşekkür ederim sorun enjektörmüş 110 280 kodlular söküldü eski 110 145 kodlu orjinal enjektörler revizyon yapılıp takıldı aracın çalışması ve sesi düzeldi ancak çekiş düşüklüğü oldu yanlış enjektörlerle deli gidiyordu ama şimdi çekiş olması gerekenden daha düşük
    bu arada işlem ankara imren as pompada yapıldı

    110 145 kodlu enjektör taktırarak yanlış üzerinde ısrar ediyorsunuz.
    traffic modelinin standart enjektörü 146 dır.
    bu arada harcadığınız para ve zamana üzüldüm.
    selamlar,
  • özür dilerim 110 145 değil üzerinden çıkan orjinal 110 146 kodlu enjektörler revize edilip geri takıldı yanlış yazmışım
  • GÜNCEL
  • selamlar vw passat 1.6tdi aracımda marş almama problemi başladı ilk başlarda 1-2 de alıyordu şimdi 3-4 e kadar gidiyor(bazen birincide marş alıyor) ve akü boşalıyor 1 gün kullanmadığımda aracı bu problem olduktan 2-3 hafta sonra marşmotorunu değiştirttim düzelme olmadı acaba problem nedir aracımdaki teşekkürler...
  • öncelikle iyi çalışmalar,
    2006 focus tdci,
    son zamanlarda düşük devirde hafif bir ıslık sesi geliyor, 1750+ devirde kesiliyor.
    Bir başka başlık altında bunun debriyaj balatası/prizdirek bilyası ile ilgili olabileceğini okumuştum, (-->http://forum.donanimhaber.com/m_19183786/tm.htm) siz ise yukarıda bunun turbodan olabileceğini söylüyorsunuz.
    Sorun hangisi olabilir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falkennn

    selamlar vw passat 1.6tdi aracımda marş almama problemi başladı ilk başlarda 1-2 de alıyordu şimdi 3-4 e kadar gidiyor(bazen birincide marş alıyor) ve akü boşalıyor 1 gün kullanmadığımda aracı bu problem olduktan 2-3 hafta sonra marşmotorunu değiştirttim düzelme olmadı acaba problem nedir aracımdaki teşekkürler...

    SELAMLAR,
    MUHTEMELEN ZAMAN İÇİNDE ALINAN YAKITLARIN KALİTESİNE BAĞLI OLARAK, ENJEKTÖRLERİN GERİ BESLEME MİKTARLARINDA FARKLILIKLAR OLUŞMUŞ.

    DAHA SAĞLIKLI BİLGİ İÇİN, ARACINIZ DEĞER OLARAK PAHALI BİR ARAÇ. SİZE TAVSİYEM ŞUDUR;
    ÖNCE İŞİNİN EHLİ YETKİLİ BİR SERVİSTE, YADA ELİNDE ORJİNAL ARIZA TESPİT / DİAGNOZ CİHAZI OLAN BİR SERVİSTE ARIZA TESPİTİNİ YAPTIRIN.
    EĞER İSTANBUL İÇERİSİNDEYSENİZ, BUYRUN BEN ARACINIZIN DİAGNOZUNU YAPAYIM. ARIZANIN NEREDEN KAYNAKLANDIĞINI BİLDİRİR, BENİ İLGİLENDİREN KISMI OLAN ENJEKTÖR YAKIT SİSTEMİNDE SORUN VARSA EĞER, GEREKEN MÜDAHALEYİ YAPARIM. ALANIMIZ DIŞINDA BİR ARIZA MEVCUTSA NE OLDUĞUNU SÖYLEYELİM, ONA GÖRE MÜDAHALENİZİ YAPTIRIRSINIZ.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oicero

    öncelikle iyi çalışmalar,
    2006 focus tdci,
    son zamanlarda düşük devirde hafif bir ıslık sesi geliyor, 1750+ devirde kesiliyor.
    Bir başka başlık altında bunun debriyaj balatası/prizdirek bilyası ile ilgili olabileceğini okumuştum, (-->http://forum.donanimhaber.com/m_19183786/tm.htm) siz ise yukarıda bunun turbodan olabileceğini söylüyorsunuz.
    Sorun hangisi olabilir?

    SORUNUZUN CEVABINI ZATEN BİLİYORSUNUZ, MUHTEMEL NEDENLERİ BUNLAR.
    YUKARIDA BELİRTTİĞİMİZ NEDENLER, OLASI İHTİMALLERDİR. KESİN YARGI ANCAK EL VE CİHAZ İLE KONTROLÜNDEN SONRA ORTAYA ÇIKAR.
    SELAMLAR,
  • GÜNCEL
  • güncel...
  • erkandere kullanıcısına yanıt
    s.a donanımhaber deki konu açmıssınız 307 1,6 hdi araçımız var enjektör revize işlemini kaç tl ye yapıyorsunuz işlem hakkında bilgilendirirseniz sevınırım h.işler
  • merhaba erkan bey bende 2012 208 1.4 e-hdi var yolda sakin kullanımdayken motor arıza(diagnostik ışığı) ışığı 4 5 saniye yanıp söndü nedenini biliyormusunuz ikitelli sanayi sitesine yakın yerde oturuyorum gerekirse aracı size gösterebilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mixedaksoy

    merhaba erkan bey bende 2012 208 1.4 e-hdi var yolda sakin kullanımdayken motor arıza(diagnostik ışığı) ışığı 4 5 saniye yanıp söndü nedenini biliyormusunuz ikitelli sanayi sitesine yakın yerde oturuyorum gerekirse aracı size gösterebilirim

    selam.
    aracınızın son zamanlarda ki sık arıza şekilllerinden biri olan partikül filtre doluluğu problemi olabilir.
    eğer egr, turbo, ve katalizör konusundan eminseniz, aracınızın arıza tespiti için cihaza bağlanmasında yarar var.
  • Merhabalar Erkan Usta güzide bilgilerinizi bizimle paylaştığınız için ve yardımcı olduğunuz için çok teşekkürler Arabam 2009 Grande punto Multijet 1.3 motor yağı değişim zamanı yaklaşıyor hangi marka yağı kullanmalıyım Lukoil iyi midir ?
  • MERHABA.ARACIM FABİA 1.4 TDİ.GEÇENLERDE ANKARAYA GİDERKEN POZANTI YAYLASINI TIRMANIRKEN ARACI BİRAZ ZORLADIK.ARAÇ BİRDEN ÇEKİŞTEN DÜŞTÜ VE MOTOR ARIZA IŞIĞINI YAKTI ARAÇ YIĞILDI.SONRA KENARA GEÇTİK TEKRAR KONTAĞĞI AÇ KAPA YAPTIK ARAÇ TEKRAR ESKİ GÜCÜ YERİNE GELDİ.SANKİ TURBO DEVREDEN ÇIKTI.BU SORUNU 3 SENE ÖNCE DE YAPMIŞTI.ÖNCE EGR TEMİZLENDİ SONRA KURUM BAĞLAMIŞTI TEMİZLENDİ HAVA AKIŞMETRE DEĞİŞTİ TURBO SÖKÜLDÜ BURÇ SEKMAN YATAK DEĞİŞTİ FAYDA ETMEDİ.VE SON 15 GÜNDÜR İLK ÇALIŞTIRMADA MOTOR SOĞUKKEN ARACIN MOTORU DAHA KABA VE SESLİ ÇALIŞIYOR SANKİ BİR GÜRÜLTÜ VAR BİR ŞEYLER SÜRTÜYOR.İLK ÇALIŞTIRMADA İSE 1 SANİYELİĞİNE DE OLSA BİR BEYAZ DUMAN ATIYOR SONRA KESİLİYOR.GAZI DİPLEDİĞİM ZAMAN İSE KARA DUMANI ATIYOR.SANKİ ESKİSİ KADAR PERFORMANSI YOK YAKIT TÜKETİMİ DE ARTTI.SİZCE BUNLARIN HEPSİNİ BİR ARAYA GETİRDİK Mİ SORUN NEDİR?TEŞEKKÜR EDERİM.
  • Merhaba;
    doblo 1.9 jtd aracım ilk çalıştırmadan sonra ısınana kadar (15 dk civarı) hiç çekmiyor gaz yemiyor sonra ısındıktan sonra birden açılıo motor soğukken hep böyle bu normal mi yada ne sorunu olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OXMOXTOX

    MERHABA.ARACIM FABİA 1.4 TDİ.GEÇENLERDE ANKARAYA GİDERKEN POZANTI YAYLASINI TIRMANIRKEN ARACI BİRAZ ZORLADIK.ARAÇ BİRDEN ÇEKİŞTEN DÜŞTÜ VE MOTOR ARIZA IŞIĞINI YAKTI ARAÇ YIĞILDI.SONRA KENARA GEÇTİK TEKRAR KONTAĞĞI AÇ KAPA YAPTIK ARAÇ TEKRAR ESKİ GÜCÜ YERİNE GELDİ.SANKİ TURBO DEVREDEN ÇIKTI.BU SORUNU 3 SENE ÖNCE DE YAPMIŞTI.ÖNCE EGR TEMİZLENDİ SONRA KURUM BAĞLAMIŞTI TEMİZLENDİ HAVA AKIŞMETRE DEĞİŞTİ TURBO SÖKÜLDÜ BURÇ SEKMAN YATAK DEĞİŞTİ FAYDA ETMEDİ.VE SON 15 GÜNDÜR İLK ÇALIŞTIRMADA MOTOR SOĞUKKEN ARACIN MOTORU DAHA KABA VE SESLİ ÇALIŞIYOR SANKİ BİR GÜRÜLTÜ VAR BİR ŞEYLER SÜRTÜYOR.İLK ÇALIŞTIRMADA İSE 1 SANİYELİĞİNE DE OLSA BİR BEYAZ DUMAN ATIYOR SONRA KESİLİYOR.GAZI DİPLEDİĞİM ZAMAN İSE KARA DUMANI ATIYOR.SANKİ ESKİSİ KADAR PERFORMANSI YOK YAKIT TÜKETİMİ DE ARTTI.SİZCE BUNLARIN HEPSİNİ BİR ARAYA GETİRDİK Mİ SORUN NEDİR?TEŞEKKÜR EDERİM.

    Turbo arızası gibi.




  • Biodizel kullanımı hakkında fikir belirtebilir misiniz? Enjektörlerde ne gibi problemlere yol açıyor CR araçlarda?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.