Şimdi Ara

Dizel üretimini sonlandıracağı ya da kısıtlayacağını açıklayan firmalar (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
0
Favori
4.188
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    oy oy oy. ben sürmedim ama porsche turbo kullanan adamlarla konuştum, panarema'yı yanlış araçlarla karşılaştırıyorsun, 911 turbo falan gibi araçlarla karşılaştır o zaman hala dizel de göreyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    İnsanoğlu 160 yıldır petrolü kullanıyor, petrol yataklatını azaltıyor. Fakat şunu bilelim ki, dünyada petrol hiçbir zaman bitmez. En azından organik yaşam sürdüğü sürece.
    O zaman neden gelişmiş ülkeler fosil yakıtlı araçlardan kurtulup elektrikli araçlara geçmek için çabalıyor? Anahtar soru budur.
    Yakın zamanda katı-hal pillerinin ve yüksek enerji tutabilen kapasitörlerin gelişimiyle elektrikli otomobil satışlarında patlama yaşanacaktır. O zaman biraz daha temiz hava soluyacağız.
    bitmez olur mu? milyonlarca yılda üretilmiş petrolün çoğunu hızla bitirdik bile. fosillerin petrolleşmesi bizim bekleyemeyeceğimiz kadar uzun bir süre. fosil yakıtlar illa ki bitecek ama ben göremem sanırım, çocuklarım veya torunlarım görebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    bitmez olur mu? milyonlarca yılda üretilmiş petrolün çoğunu hızla bitirdik bile. fosillerin petrolleşmesi bizim bekleyemeyeceğimiz kadar uzun bir süre. fosil yakıtlar illa ki bitecek ama ben göremem sanırım, çocuklarım veya torunlarım görebilir.

    Alıntıları Göster
    Fosil yakıtlar bu yüz yılın sonuna biter, biz elden ayaktan düşene kadar benzini kullanabilecez.

    Ortalama 70 yaşına kadar aktif araba kullanıyoruz desek, biz otomobilden emekli olana kadar benzin var olacak

    Ama şu dizelin kalkması hakikaten lazım, benzin ve hibrit mutlaka yaygınlaşmalı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Yalnız dizeli yasaklayan Amerika değil Avrupa ülkeleri, ilk mesajda açıklanan firmaların çoğunluğu sadece Avrupada dizel satışını bırakıyor. Yani zorlayan Amerika değil Avrupa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    Yalnız dizeli yasaklayan Amerika değil Avrupa ülkeleri, ilk mesajda açıklanan firmaların çoğunluğu sadece Avrupada dizel satışını bırakıyor. Yani zorlayan Amerika değil Avrupa.
    ABD'de zaten vergilendirme sistemi/yakıt fiyatı/yatay mimari sebebiyle dizel motorlu binek araç yok gibi birşey. Yasaklama veya kısıtlama konulmasını gerektirecek bir durum yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dovahkiin kullanıcısına yanıt
    Aynı şeyleri söylüyoruz zaten. Kısıtların sebebi Avrupa mevzuatları. Avrupa dışında istedikleri yere o ülke mevzuatına uygun satabilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiyede dizel biterse atmosferik lpg ye yüklenir millet..turbo benzinliler yada tsi ile yola gidilmez..yada 90 gecemez kimse..dizel candir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-DFABFCB25

    Fosil yakıtlar bu yüz yılın sonuna biter, biz elden ayaktan düşene kadar benzini kullanabilecez.

    Ortalama 70 yaşına kadar aktif araba kullanıyoruz desek, biz otomobilden emekli olana kadar benzin var olacak

    Ama şu dizelin kalkması hakikaten lazım, benzin ve hibrit mutlaka yaygınlaşmalı

    Alıntıları Göster
    Dizel iyidir. İstanbul biraz boşaldı, benim düldül 4,6 yakmaya başladı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    Dizel iyidir. İstanbul biraz boşaldı, benim düldül 4,6 yakmaya başladı

    Alıntıları Göster
    İyiymiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merakım şu kamyonlarda da mı dizel bitiyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • altay01 A kullanıcısına yanıt
    Ağır ticarilerde de kademeli olarak yine emisyon sıkılaşması geliyor. Retrofit sistemler ile cngye doğru bir yönlendirme var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gitarist308 G kullanıcısına yanıt
    Araba üreticisi çevreyi mi düşünecek? Zorunlu emisyonlara uyamıyor sonrada '' efendim çevreyi temiz tutmak amacıyla dizel motoru bırakıyoruz" yersen.

    Bizim milletin vizyonu küçük. Elektirikli araç diyor, Elektirikli aracı sarj ederken kullandığı elektriğin termik santralden geldiğini bilmiyor.
    Bataryaların üretimini, geri dönüşümünü zaten düşünecek kapasite yok.

    Sonrada Dizel yasaklansın. . Allah beyin versin ne diyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yusuf24 kullanıcısına yanıt
    1. Elektriği termikten üretmek zorunda değilsin.
    2. Hadi en kötüsü olan termik ile üretiyorsun. Ülkende misalen 30 termik santral olsun. Hepsi direkt olarak devlet kontrolünde, istenirse hepsine en ileri seviye arıtma sistemlerini kurabilirsin.
    3. Atık batarya için geri dönüşümü katma değerli yapıp ki şu an böyle yapılıyor kolaylıkla çevreye atılmamasını sağlayabilirsiniz.

    Yukarıdaki üç yöntemi yapmak mı daha kolay yoksa ülkedeki 21 milyon otomobilin tek tek egzozunu, dpf iptalini, scr iptalini kontrol ve denetim altına almak mı?

    500 bin aracın egzozunu takip etmek mi daha kolay yoksa o 500 bin araca elektrik sağlayacak tek termik santralin bacasını kontrol etmek mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstelik bataryaların hepsi geri dönüşüme gitmiyor. Mesela, Fransa'da bu bataryalarla elektrik depolama tesisleri kuruluyor. Yani bataryalar kullanılmaya devam ediliyor ve ne zaman en ileri geri dönüşüm teknolojisi geliştirilirse, o zaman bu bataryalar geri dönüşüme gidebilir. Yeter ki insanın ufku açık olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.