Herkese hayırlı günler ,uzun yıllar binmiş olduğum nadide çiçeğim w124 300 Turbo 4 Matic aracımı satıp w211 almayı planlıyorum.Exper durumunun benim için pek bir önemi yok.270cdi ler 5 silindir olduğu için motor olarak biraz sıkıntılı diye duydum src sorunuda varmış.270 cdi önerir misiniz ,daha önceki kullanıcıların ortak problemi nedir öğrenmek isterim.320cdi lerde listem arasında fakat bütçeyi biraz aşıyor |
Dizel w211 önerisi
-
-
W211 için en ideal motor 220cdi çok sorunsuz çok uzun kmler yaparsınız yakıt olarak da sizi üzmez 320 cdi de yine düşünülebilir ama motor hacmi mtv gerek yok diye düşünüyorum ikinci elde de 320 cdi ile 220 cdi lar aynı paralar neredeyse ülkemiz şartlarında tercih edilmiyor 270-280 motorlara gerek yok
W211 makyajsız kasada mercedes abs yerine sbc denilen bir fren sistemi kullandı ve sorun çıkardı bir kısmı ücretsiz değişildi bunu sahibine mutlaka sorun maliyeti 2500€ civarında, onun haricinde bir problemi yok makyajlı kasa motor gücü ve şanzıman 7 gtronice dönüyor imkan varsa makyajlı 2008-2009 ömürlük bir araç olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Değerli yorumunuz için teşekkürler fakat gönlümüz 270 den yana 270 alsak ne gibi problemleri olur bilginiz dahilinde mi acaba
-
200-220 gibi düşük beygir motor o arabaya gitmez zaten yakıtta çok farketmez
270 motor Mercedes splinterde bile kullanılmıyor mu madem o kadar sorunlu motor ticaride bile neden var?
Hep diyorlar diyorlar ama hep kıçından sallıyor millet
Sosyal medyada duyduğunuzun tersini yapın her zaman
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
270 cdi problemli bir motor değil yine alabilirsiniz ama en sağlıklı ve uzun ömürlü olanı 220cdi
Yakıt ve bakım konusunda en makul olanı ve ikinci elde en çok tercih edileni yine 220cdi performans istiyorsanız makyajlı 320 cdi 7gtronic ile enfes olur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Gönül tabii 320cdi 4 maticten yana ama o bütçelere çıktıktan sonra w212 daha mantıklı geliyor.sanırım 270cdi alacağım yardımınız için çok teşekkür ederim hayırlı günler
-
Hayırlı olsun şimdiden bi fotoğraf isteriz alınca
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba;
2004-2010 yılları arasında babamızın garajından eksik etmediği ve günümüzde bir adet koleksiyonunda da bulunan otomobildir W211.
Gerek konfor, gerek malzeme kalitesi olarak dönemin çok ötesinde bir otomobil denilebilir. Fakat eksikleri de yok mudur derseniz tabii ki var. Örnek vermek gerekirse eğer cam tavan olan (sunroof degil çift cam olan cam tavandan bahsediyorum) modeller perdeden tıkırtı sesi gelmektedir. Malzeme kalitesi yüksek olsa bile maalesef işçilik olarak zayıf kalmış bir çok iç mekan parçasının ve trimin arasına parmak girecek kadar açıklık görme ihtimaliniz olan bir model. Bunlar haricinde asıl sorunuza gelecek olursak;
Performans olarak E270’ler çok tatmin edici olsa da maalesef bizim 2004’te sıfır aldığımız aracımız ilk sorununu 30.000 kilometre civarlarında turbo problemiyle göstermişti garantiden halledildi.
65.000 kilometre civarlarında enjektörlerdeki işeme sebebiyle piston eritti ve motor sandık motorla garanti kapsamında değişti.
70.000 kilometre civarında yeniden turbo arızası yaşadık yine garantiden değişim oldu.
85.000 kilometre civarlarında bahse mevzu SBC fren arızasını yaşadık ki bu zaten tüm W211 pre-facelift modellerinde kronik bir sorun.
90.000 kilometre civarında krank kasnağı kırıldı yeniden sandık motor atıldı (motor kilometresi 25.000 civarıydı)
95.000 kilometreye geldiginde EGR arızası yaşadık ve yolda kalınca arabayı yaptırıp sattık sonrasında asla bulaşmadık E270’e.
E320 CDI’a gelince, performans olarak kağıt üzerinde daha hızlı olsa da E270 ile hemen hemen kafa kafaya yürüyen bir motor fakat çok daha sağlıklı ve sorunsuzdur. Yakıt tüketimi olarak da nerdeyse aynılar bir tek MTV farkı var ama bence bu farka değer.
Benzinli modellerde ise E200 kompressörden tutun E320’ye kadar maalesef çok hantal. 3.2’nin üzerindeki hacimlerde benzinli tercih edilebilir. Bu arada benzinli V motorlarda da vanos problemleri yaşamıştık onun haricinde gayet sağlıklı motorlardı.
Bu arada E270 CDI’ın problemlerini yazdığımda zamanında bir forum üyesi, aldığımız yakıtın kalitesinden dolayi bu sorunların olduğunu söylemişti. Belki haklılık payı vardır hatta belki bu yaptığım yoruma aynı tepkiyi verenler olacaktır o yüzden baştan belirtiyim;
2001’den beri aynı istasyonlardan yakıt alırız ve aynı dönemde garajımızda S320 CDI, A6 3.0 TDI, A8 4.2 TDI vs gibi dizel araçlar da olmasına rağmen sadece E270’ler bize sorun çıkarmıştı.
Edit: Aracımızı alan kişi bir kaç yıl sonra gaza yüklendiğinde aracın stop ettiğini ama arıza kaydının sisteme düşmediğini söyleyip çokça yaptıgı masraftan bahsetmişti. En son sorunu bulamayınca satmıştı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Podgoritsa -- 23 Temmuz 2023; 1:7:48 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
270 inde size yaşatmadığı kalmamış maalesef :D bir mercedes motorunun heleki o yıllarda bu kadar sıkıntı çıkarması bence kabullenebilir değil.yakıttan olduğunuda düşünmüyorum mazot yerine yanık yağ koy yine gidiyor araba.Bu arada zamanında bindiğiniz araçlarda maşallah.
-
Hocam bence makyajlı e220 cdi en ideali, en çok tutulanı ve temizini bulmak 270e göre biraz daha kolay.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
W211 güzel efsane ama bu fiyatlara alınmaz. W212 daha mantıklı. Avrupada w211 5000 euro civarı satılıyor w212 15.000 euro fiyatlara alıcı buluyor. Ülkemizde w211 yer yer 212 den daha pahalı. Özetle abartıldi.
W212 makyajsız 220cdi harika bir araç, uygun fiyatla e250cgi ler performans açısından çok iyi. Tutulmayan e250cgi alınır w211 parasına. Çok yakıyor evet ama emin olun dizele yapacağınız masraf daha maliyetli olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
maalesef işim gereği dizel almak durumundayım benim gönlümdede her zaman w212 vardır 350cdi 4 matic :)
-
220 CDI sorunsuz olsada araç yürümüyor, 320 CDI alabilirseniz daha iyi ancak makyajsız olursa fren sisteminin değişmiş olmasına çok dikkat edin hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- fiat linea en çok tutulan modeli hangisi
- mercedes c180 alırken nelere dikkat edilmeli
- renault 19 europa en çok tutulan modeli hangisi
- toyota auris 1.33 life kronik sorunları
- fiat 500l otomatik şanzıman nasıl
- passat 2025
- togg satış rakamları
- byd han
- 35 tfsi ne demek
- bayiden sıfır araba fiyatları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X