Şimdi Ara

DİZEL YAKIT DENEMELERİ BP PO SHELL TOTAL OPET (17. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
447
Cevap
8
Favori
253.506
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nymphadora kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum. Bir önceki arabam astra 1.3 cdti idi. Onda en fazla verimi BP'den alıyordum. Şimdi de yeni aldığım astra 1.6 cdti aracımda (1500 km'de) PO, lukoil ve BP'den yakıt aldım. Yine en fazla verimi BP verdi.
  • Aracım 2007 model belçika üretimi-deposunda fabrika çıkışı total excellium ibaresi var o yıllardan bu yıllara kadar arada çıkan shell gtl shell nitro ve v power denedim opet denedim bp denedim hatta po denedim......sıkıntılar yaşatınca hep total excelliuma döndüm ve hile hurda yoksa en temiz ve verimli yakıt total gibi duruyor-sessiz ve devirlenme isteği diğerlerine göre fark yaratıyor hız sabitleyici ile şehirlerarası yolda kesinlikle menzii uzuyor-yaz ve sıcak mevsime çok uygun değil şehir içi kullanımında sarfiyatı artıyor.70 litre depo ile 1600km yol katedebiliyor aracım total excellium ile-araç 7 kişilik boş ağılığı 1800kg a yakın. kmsi 228.000km -
  •  DİZEL YAKIT DENEMELERİ BP PO SHELL TOTAL OPET


    04-Aralık-2017 ayında dünyada dizel ortalama fiyatı litre başına 0.99 (U.S. Dollar) 'dir
  • perperek kullanıcısına yanıt
    Boş ağırlık 1800 kg ve 70 litre ile 1600 km yol

    Markası nedir bu arabanın clio bile ancak bu kadar yol yapar belki yapamaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dizel ise uzun yolda yapar (gaza asılmadıkça)
    ama genede bunu yakalamak imkansız olmasa da zor.
  • İmzamdaki aracım ile 35.000 km'dir yakıtı Opet'ten alıyorum ve sürekli araç dpf temizliği yapıyor. Bu şekilde sorunu olup aldığı yakıtı değiştirip düzelen var mı ? Bp almayı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunusemre8760

    Boş ağırlık 1800 kg ve 70 litre ile 1600 km yol

    Markası nedir bu arabanın clio bile ancak bu kadar yol yapar belki yapamaz

    Hocam arkadasin araci peugeot 3008 veya 2008 olabilir ki eger oyleyse 1600 km yapabilir bir depoyla uzun yolda rahatca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgr1903

    Bir arkadaşımızın başına gelen ufak bir olaydan bahsetmek istiyorum. Araç 2011 dizel 1.6 tdi golf commfortline otomatik DSG. Araç 40000 kmde 2 el olarak alında şuan 55.000 km hep shell yakıt kullandık 15.000 km ayrıca würth katkıda koyduk ancak araçta ENJEKTÖR değişimi sorunu ile karşılaşıldı. Yani servis tabiri ile durum böyle. Servis araç düşük km olduğundan ve sürekli servis bakımlı olduğundan piyasada da sorudğumuz enjektör takımına müşteri memnuniyeti indirimi ile beraber 1.800 tl fiyat verdi. Piyasada 4000 serviste 6000 tl fiyatı var.

    Burada garip olan araç ilk sahibi nasıl bindi bilemiyorum ancak shell ile ilgili güzel düşüncelerim bazen ? işaretlerine dönüşüyor. Acaba bu yakıtlar bazen kaliteli bazen dandik mi diye. Türkiye deki dizel yaktıların hala avrupanın çok gerisinde olduğunu düşünüyorum. Bir bilen varsa bizide bilgilendirsin. Ancak yakıtlar arasında farklılıklara ben inanan biriyim. Keza LPG de de bariz farklar vardır Mesela Milangaz lpg bana göre arabaya ha hava basmışsın ha milangaz farkı yoktu....200.000 km neredeyese tüm lpg uzun uzun denedim kesinlikle farklar var. Fiyatlar aynı olmasına rağmen.

    Aynı hammadde değil bu arada bunuda belirtmek isterim. Brent petrolü , Texas Petrolü ve Arap petrolü arasında dağlar kadar fark var bunu araştırabilirsiniz. Mesela yaptığım araştırmalarda en iyi petrolün texas petrolü olduğunu daha sonra brent ve arap petrolü geldiğini biliyorum. Brent petrolü damıtılınca daha çok benzin ürünü çıkarılıbilirken arap petrölünde ise daha çok mazot ürünü çıkarılabilmekte. Bu açıdan bakıldığında her petrol aynı hammadeye sahip değildir. Ki araçlara yakıt alınan firmaların çoğu rafineriden ürün almakla beraber hepsine belli oranda katkı koymaktalar ve yapı değişmektedir. Aksi durumda Türkiye'de mazot kullanmak imkansız olabilir.......


    Orhan bey Tşkler.

    Ben size bunun izahini guzelce yapiyim. En bastan belirtiyim sizin aracinizin yakitla hic bir alakasi yok.

    2010 2012 arasi uretilen Cayc motor kodlu tum arac 1.6 tdi araclarda siemens enjektorler kullanilmis olup hepsi hatali uretimdir. Kullanima bagli 50 60 bin km sonrasi enjektorler şakırdamaya titresimli bir sekilde calismaya baslar ve yakit artar. Vw bu sorunu kabul etmektedir ve suan emisyon guncellemesine giden araclarin bazilarina enjektorleri ucretsiz degistirmektedir. Ben yakit pompasini ve enjektorlerimi degistirdim ( aracim 2011 polo) aracim ilk gunki gibi sessizlesti ve 10 litrelerden 6.5 lere indi. Kullanmadigim ne würth ve shell hic bisey kalmamisti. Klasik bir sorundur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • kullandığınız markalar ile birlikte araçları da söylerseniz daha iyi olur.
    her araç aynı marka'nın yakıtı ile düzgün sonuç vermeyebilir.
    total megane 3 dizel ikilisinden memnunum şuan
  • 2009 Peugeot 308 1.6 hdi 90...

    7.000 km yol yaptım 60 litre depo

    Yakıt:shell vpower

    Bir depo 1300 km gidiyor.ortalama yakıt:4.5_4.6

    Performans fena değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim şahsımca en iyisi değeri halen çoğu kullanıcı tarafından anlaşılmamış olan bp ultimed
  • alpikom A kullanıcısına yanıt
    Uzun süredir opetten alıyordum yakıtı 2 depo bp ye geçtim ve gerçekten bende performansa etki ettiğini düşünüyorum.
  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Pompacıların hepsi hiç sormadan direkt katkılıyı dolduruyorlar.özellikle söylemek gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıtı hep Full yaparım ışık yanınca tekrar alırım.
    Shellden alasım geldikçe alıyorum ama aldığım zamanlarda DPF rejenerasyonu çok sık oluyor sanki. Ya da önceki yakıttan dolayı mı yapıyor bilmiyorum. Önceki yakıt da genelde BP oluyor.
    Sorun Shell de mi BP de mi sizce ?
    Bu durumu 1,5 yıl boyunca sürekli yaşıyorum. 3 BP dolduruyorsam, 1 Shell dolduruyorum. Başka yakıt almadım arabama, performans ikisi de aynı sayılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilal.37

    Yakıtı hep Full yaparım ışık yanınca tekrar alırım.
    Shellden alasım geldikçe alıyorum ama aldığım zamanlarda DPF rejenerasyonu çok sık oluyor sanki. Ya da önceki yakıttan dolayı mı yapıyor bilmiyorum. Önceki yakıt da genelde BP oluyor.
    Sorun Shell de mi BP de mi sizce ?
    Bu durumu 1,5 yıl boyunca sürekli yaşıyorum. 3 BP dolduruyorsam, 1 Shell dolduruyorum. Başka yakıt almadım arabama, performans ikisi de aynı sayılır.
    DPF rejenerasyonu yaptığını nasıl anlıyorsunuz??
  • BP Ultimate Dizel’den memnunum. Setan sayısı en yüksek motorin sanırım bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıllardır aynı bayiden BP ultimate alıyorum.Şu ana kadar hiç bir sorunla karşılaşmadım.
  • ahmtıl kullanıcısına yanıt
    Araç rolantideyken yakıt tüketimi yükseliyor ve motor ısınmış olsa dahi start stop çalışmıyor. Aracın motor sesi artıyor.
  • CnnRose kullanıcısına yanıt
    Setan sayısı bilgilerine nasıl ulaşıyorsunuz ben aradım ama bulamadım.
  • Total ve BP dışına çok çıkmıyorum.
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.