Şimdi Ara

Dizelciler Golf 7 İle Birlikte Bağımsız Süspansiyona Veda Edecek! (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
202
Cevap
3
Favori
20.418
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    H kasa evet o da iyi yol tutar ama kalas gibi bir şey işte?

    öyleyse bağımsız süspansiyonun amacı ne onu da söyle? kalas gibi derken?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aybars Mert

    H kasa evet o da iyi yol tutar ama kalas gibi bir şey işte?

    öyleyse bağımsız süspansiyonun amacı ne onu da söyle? kalas gibi derken?

    Bunu ciddi anlamda soruyorsan.

    McPherson süspansiyon sistemi, özellikle performans amaçlı otomobillerde kullanılan bir süspansiyon sistemi. McPherson süspansiyonun başlıca avantajları sadeliği ve kompakt boyutlarıdır. Bağımsız tekerlekler sayesinde tüm lastik hareketlerinin daha hassas kontrolününe imkân vererek darbeleri ve titreşimleri emer, konforu artırır. Bir engelle karşılaştığında (kanalizasyon kapakları, tramvay rayları, pürüzlü yüzeyler vb.), lastik darbeyi emerek gerek virajlarda gerek düz yolda maksimum direksiyon hakimiyeti sağlar. Keskin manevaralardan sonra otomobilin toparlanmasını hızlandırır, genel hakimiyeti artırır. Alıntı Vikipedia.

    Kalas gibi derken arabayı kastetmiyorum, Astra'ları severim ilk üç favorimden biridir,H kasanın süspansiyon konforu kalas gibi,,




  • konumuz yol tutuş olduğu için bunu sordum. bağımsız süspansiyonun olmaması astraya bu konuda bir şey kaybettirmemiş. her hafta sürdüğüm araç. yola bildiğin yapışıyor. kalas gibi olması ayrı konu. direksiyonu bile baya sert.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter26

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter26

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    vw mantıklı bir hareket yapmıs... zaten vw alanlar arabadan anlasa vw almayacakları için adamlar biliyorlar markanın sattıgını icene boşaltmaya baslamıslar arabanın içini...

    lafa bak 122hp ekonomi ... arkadas bu araca sen 200 km hız veriyorsun ekonomi diyorsun ama yaptıgın araba 200 km ile viraja girebilecek kabiliyettemi ?

    eger o hıza gore amortisor koyamıyorsan o hıza da araba cıkmasın... nasıl olsa yolda durmuyor...

    adamlar eski jettadan caldı yeniye koymadı yenisi ne kadar kalitesiz biliyorsunuz fiyatıda arttırdılar şimdi bu suspansiyon sisteminidemi cıkarınca fiyat inecek zannediyosunuz?

    buna kim inanır biliyormusunuz anca vw fanatikleri... acıyorum bu vw cilere 5 liraya 3 liralık köfte yiyorlar garipler karınları doyuyor zannediyorlar yazık valla...

    Bu nasıl bir mantık, senin bindiğin dandik araba o süratlere çıktığında viraja girebiliyormu komik adam.

    getirmeye yüreğin varsa getir aracını deneyelim girdigim viraja girebilecekmisin... yok gelemem diyosan boşuna konuşma...

    Şaka gibisin, öncelikle ben Mazda3 kullanıyorum Golf değil, viraj konusunda şişer kalırsın.


    şişerim şişmem sanki f1 pilotusunda altındakide rbr26 ... tırs yusuf üç buçuk yapmanın lüzumu yok... öyle klavyede yazmayla arabanın iyi viraj alıyormus kotu alıyormus soylemesi kolay... öyle olsaydı testler yapılmazdı...

    bende teklif var ısrar yok... hezimete ugrama korkusuyla gelip gelmemen sana kalmıs bir durum... yanlız böyle bişeyden kaçacaksan ozaman benim mesajıma saçma sapan yorum yazma arabam hakkındada bilip bilmeden konuşma...

    herkes kendi yumruğunu balyoz zannedermiş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter26

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter26

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    vw mantıklı bir hareket yapmıs... zaten vw alanlar arabadan anlasa vw almayacakları için adamlar biliyorlar markanın sattıgını icene boşaltmaya baslamıslar arabanın içini...

    lafa bak 122hp ekonomi ... arkadas bu araca sen 200 km hız veriyorsun ekonomi diyorsun ama yaptıgın araba 200 km ile viraja girebilecek kabiliyettemi ?

    eger o hıza gore amortisor koyamıyorsan o hıza da araba cıkmasın... nasıl olsa yolda durmuyor...

    adamlar eski jettadan caldı yeniye koymadı yenisi ne kadar kalitesiz biliyorsunuz fiyatıda arttırdılar şimdi bu suspansiyon sisteminidemi cıkarınca fiyat inecek zannediyosunuz?

    buna kim inanır biliyormusunuz anca vw fanatikleri... acıyorum bu vw cilere 5 liraya 3 liralık köfte yiyorlar garipler karınları doyuyor zannediyorlar yazık valla...

    Bu nasıl bir mantık, senin bindiğin dandik araba o süratlere çıktığında viraja girebiliyormu komik adam.

    getirmeye yüreğin varsa getir aracını deneyelim girdigim viraja girebilecekmisin... yok gelemem diyosan boşuna konuşma...

    Şaka gibisin, öncelikle ben Mazda3 kullanıyorum Golf değil, viraj konusunda şişer kalırsın.


    şişerim şişmem sanki f1 pilotusunda altındakide rbr26 ... tırs yusuf üç buçuk yapmanın lüzumu yok... öyle klavyede yazmayla arabanın iyi viraj alıyormus kotu alıyormus soylemesi kolay... öyle olsaydı testler yapılmazdı...

    bende teklif var ısrar yok... hezimete ugrama korkusuyla gelip gelmemen sana kalmıs bir durum... yanlız böyle bişeyden kaçacaksan ozaman benim mesajıma saçma sapan yorum yazma arabam hakkındada bilip bilmeden konuşma...

    herkes kendi yumruğunu balyoz zannedermiş...

    Hakikaten şaka gibisin, muhtemelen kullandığın dandik araba ilk araban, arabayı yere göre sığdıramıyosun. Megane kullanmasak neyse de, kullanmasıda ayrı bir eziyet. Tabi bu farkı anlaman için aynı segmentteki diğer araçlarıda kullanman gerek. Şahin den sonra bu tarz araçlara binen kullanıcılar arabalarına tapıyorlar:))

    Mazda3 kendi sınıfında frenaj ve yol tutuş konusunda referans olan bir araçtır, biraz araştır , hiçbir şey bilmiyorsan git test sürüşü yap aradaki farkı anlarsın.

    Ben aracımla abuk subuk tiplerle yarışacak kadar cahil değilim, ama yolda kaşınan oldumu da fena kaşırım.

    hep söylerim Megane = tasksi arabası, bu sınıfta alınacak son araba, ne tip var, ne donanim var, ne kullanım keyfi var, takoz gibi araç işte..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter26

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter26

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter26

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    vw mantıklı bir hareket yapmıs... zaten vw alanlar arabadan anlasa vw almayacakları için adamlar biliyorlar markanın sattıgını icene boşaltmaya baslamıslar arabanın içini...

    lafa bak 122hp ekonomi ... arkadas bu araca sen 200 km hız veriyorsun ekonomi diyorsun ama yaptıgın araba 200 km ile viraja girebilecek kabiliyettemi ?

    eger o hıza gore amortisor koyamıyorsan o hıza da araba cıkmasın... nasıl olsa yolda durmuyor...

    adamlar eski jettadan caldı yeniye koymadı yenisi ne kadar kalitesiz biliyorsunuz fiyatıda arttırdılar şimdi bu suspansiyon sisteminidemi cıkarınca fiyat inecek zannediyosunuz?

    buna kim inanır biliyormusunuz anca vw fanatikleri... acıyorum bu vw cilere 5 liraya 3 liralık köfte yiyorlar garipler karınları doyuyor zannediyorlar yazık valla...

    Bu nasıl bir mantık, senin bindiğin dandik araba o süratlere çıktığında viraja girebiliyormu komik adam.

    getirmeye yüreğin varsa getir aracını deneyelim girdigim viraja girebilecekmisin... yok gelemem diyosan boşuna konuşma...

    Şaka gibisin, öncelikle ben Mazda3 kullanıyorum Golf değil, viraj konusunda şişer kalırsın.


    şişerim şişmem sanki f1 pilotusunda altındakide rbr26 ... tırs yusuf üç buçuk yapmanın lüzumu yok... öyle klavyede yazmayla arabanın iyi viraj alıyormus kotu alıyormus soylemesi kolay... öyle olsaydı testler yapılmazdı...

    bende teklif var ısrar yok... hezimete ugrama korkusuyla gelip gelmemen sana kalmıs bir durum... yanlız böyle bişeyden kaçacaksan ozaman benim mesajıma saçma sapan yorum yazma arabam hakkındada bilip bilmeden konuşma...

    herkes kendi yumruğunu balyoz zannedermiş...

    Hakikaten şaka gibisin, muhtemelen kullandığın dandik araba ilk araban, arabayı yere göre sığdıramıyosun. Megane kullanmasak neyse de, kullanmasıda ayrı bir eziyet. Tabi bu farkı anlaman için aynı segmentteki diğer araçlarıda kullanman gerek. Şahin den sonra bu tarz araçlara binen kullanıcılar arabalarına tapıyorlar:))

    Mazda3 kendi sınıfında frenaj ve yol tutuş konusunda referans olan bir araçtır, biraz araştır , hiçbir şey bilmiyorsan git test sürüşü yap aradaki farkı anlarsın.

    Ben aracımla abuk subuk tiplerle yarışacak kadar cahil değilim, ama yolda kaşınan oldumu da fena kaşırım.

    hep söylerim Megane = tasksi arabası, bu sınıfta alınacak son araba, ne tip var, ne donanim var, ne kullanım keyfi var, takoz gibi araç işte..

    cahilmi degilsin = )rezil olcam demiyorda... ayıp ayıp bide referans diyor. arabası hakkında bilgisi bile yok yazık... ne içiyosun sen söylede bizde içelim...

    http://carsort.com/cars/Mazda-3

    Mediocre cornering ability
    0.81 g

    Vasat viraj yeteneği = ) zuhahahah




  • bağımlı müşteriler varken bağımsız süspansiyona ne gerek var ki!?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    quote:

    Orijinalden alıntı: infernaltr

    Bağımlı süspansiyon, bağımsıza göre bence daha iyi yol tutuyor.

    NOKTA.


    bence bin galatasaraylı on bin fenerliyi yok eder
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter26

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter26

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    quote:

    Orijinalden alıntı: hunter26

    quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    vw mantıklı bir hareket yapmıs... zaten vw alanlar arabadan anlasa vw almayacakları için adamlar biliyorlar markanın sattıgını icene boşaltmaya baslamıslar arabanın içini...

    lafa bak 122hp ekonomi ... arkadas bu araca sen 200 km hız veriyorsun ekonomi diyorsun ama yaptıgın araba 200 km ile viraja girebilecek kabiliyettemi ?

    eger o hıza gore amortisor koyamıyorsan o hıza da araba cıkmasın... nasıl olsa yolda durmuyor...

    adamlar eski jettadan caldı yeniye koymadı yenisi ne kadar kalitesiz biliyorsunuz fiyatıda arttırdılar şimdi bu suspansiyon sisteminidemi cıkarınca fiyat inecek zannediyosunuz?

    buna kim inanır biliyormusunuz anca vw fanatikleri... acıyorum bu vw cilere 5 liraya 3 liralık köfte yiyorlar garipler karınları doyuyor zannediyorlar yazık valla...

    Bu nasıl bir mantık, senin bindiğin dandik araba o süratlere çıktığında viraja girebiliyormu komik adam.

    getirmeye yüreğin varsa getir aracını deneyelim girdigim viraja girebilecekmisin... yok gelemem diyosan boşuna konuşma...

    Şaka gibisin, öncelikle ben Mazda3 kullanıyorum Golf değil, viraj konusunda şişer kalırsın.


    şişerim şişmem sanki f1 pilotusunda altındakide rbr26 ... tırs yusuf üç buçuk yapmanın lüzumu yok... öyle klavyede yazmayla arabanın iyi viraj alıyormus kotu alıyormus soylemesi kolay... öyle olsaydı testler yapılmazdı...

    bende teklif var ısrar yok... hezimete ugrama korkusuyla gelip gelmemen sana kalmıs bir durum... yanlız böyle bişeyden kaçacaksan ozaman benim mesajıma saçma sapan yorum yazma arabam hakkındada bilip bilmeden konuşma...

    herkes kendi yumruğunu balyoz zannedermiş...

    Hakikaten şaka gibisin, muhtemelen kullandığın dandik araba ilk araban, arabayı yere göre sığdıramıyosun. Megane kullanmasak neyse de, kullanmasıda ayrı bir eziyet. Tabi bu farkı anlaman için aynı segmentteki diğer araçlarıda kullanman gerek. Şahin den sonra bu tarz araçlara binen kullanıcılar arabalarına tapıyorlar:))

    Mazda3 kendi sınıfında frenaj ve yol tutuş konusunda referans olan bir araçtır, biraz araştır , hiçbir şey bilmiyorsan git test sürüşü yap aradaki farkı anlarsın.

    Ben aracımla abuk subuk tiplerle yarışacak kadar cahil değilim, ama yolda kaşınan oldumu da fena kaşırım.

    hep söylerim Megane = tasksi arabası, bu sınıfta alınacak son araba, ne tip var, ne donanim var, ne kullanım keyfi var, takoz gibi araç işte..

    +1

    Renault hemen hemen her modelini kullandım gerçekten takoz gibi araçlar üretiyor (rakiplerine göre)




  • Bence 1000 tane vw bağımlı süspansiyonu 10000 tane bağımsız süspansiyonu yok eder.

    Vw yapıyorsa kesinlikle bir bildiği vardır. Bakın jettaya ne kadar yakışıklı bir araba.
  • vw nin bildiği tabiki vardır daha çok kar etmek.

    vw daha çok kar edecek , doğuş da bunu kullanacak

    birileri de geçip vw ne yapıyorsa doğrudur diyecek.

    yok yaww

    dospageni ve doğuşu zengin edemem kusura bakmasınlar

    adam gibi donanım adam gibi fiyat adam gibi teslimat ve servis olmadığı sürece önünden geçmem.

    yok sınıfının en iyisi bilmem nesi diye gazladılar nazi alman basını ;alan servisten çıkamıyor.yok şangırdar yok tıslar yok camı düşer. ne sanıyorsunuz siz bu golf arabasını.

    vw, arıza istatistiklerinde son sıralarda yer alan bir firma. bunu bir kenara yazın .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beelzebub_be

    Bence 1000 tane vw bağımlı süspansiyonu 10000 tane bağımsız süspansiyonu yok eder.

    Vw yapıyorsa kesinlikle bir bildiği vardır. Bakın jettaya ne kadar yakışıklı bir araba.

  • Focus suspansiyonu degil ki tartıştığınız, ne gerek var böyle tartışmalara, vw maliyet kaygısıyla böyle bir karar almış, fazla söze gerek yok bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    vw fuhuşu övse "ben zaten küçük emrah'tım." diyecek insanlar var aramızda

  • Avensiste arka suspansiyonlar bagimsiz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir tane doğru düzgün yorum yok.
    Golf donanım seviyesine göre teker ebatlarını bile değiştiriyor.
  • bir sonraki nesilde tekeri de sökerler, vw fanları da rahatlar biz de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mosan

    quote:

    Orijinalden alıntı: funkmaster

    vw fuhuşu övse "ben zaten küçük emrah'tım." diyecek insanlar var aramızda



    çok iyi yaa




  • bağımsız süspansiyonlu golf v kullanıyorum.bence bağımsız süspansiyon hem konforu hemde yol tutuşu çok iyi sunan bir sistem.golf 7 de bazı versiyonlarda bu sistemden vazgeçmiş olmaları ise tesadüf değil.çünkü golf v ten beri adamlar arka bağımsız süspansiyonun maliyetinden şikayet edip duruyorlardı.Golf 7 yi özelliklede bağımsız süspansiyon olmayan bir modeli test edeceğim.Benim gibi 7 yıldır bu sisteme alışkın birisi aradaki farkı rahatlıkla anlar diye düşünüyorum.Kullandıktan sonra izlenimlerimi yazarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker67

    quote:

    Orijinalden alıntı: beelzebub_be

    Bence 1000 tane vw bağımlı süspansiyonu 10000 tane bağımsız süspansiyonu yok eder.

    Vw yapıyorsa kesinlikle bir bildiği vardır. Bakın jettaya ne kadar yakışıklı bir araba.



    Körü körüne bağlılık bu olsa gerek...
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.