1992 model doğan L aracımın bugun hararet yaptıgını farkettım yagı suyu kontrol ettim aracımda yag kalmamıs yagı yenı doldurmustum 500 km bile olmadı bır oncekı yag degısımımdede anıden yaglambası yandı aracın yagını kontrol ettıgımde yagın bıttıgını farkettım aracım lpg li ancak bu yag tuketımı cok anormal. Aracım calısırken yag doldurdugum kapagı actım kapagım delıgınden dısarı hava fıskırıyordu ve aracımın performansı cok dusuk ornegın aracı yerınden akldırırken aracın hareket ettıgını bıle hıssetmıyosun cok basıt rampalarda bıle aracın hızı 70-80 km cıvarına dusuyo zaten aracı rampada kaldırınca duze cıkıncaya kadar 3 uncu vıtese atamıyorum arac bogulup kalıyo duz yolda 120 demıyo dese bıle allah canımı alsın dıo motor bagırıyo yırtılıyo aynızamanda benzındede pekbı fark yok aynı dusuk performans sorununu yasıyorum. Motoru yaptırmam m gerekıyo, bide bunun masrafı ne olur parca fıyatları nedır bilen arkadaslar varsa bi yardımcı olursanız sevıırım. Simdiden tesekkurler.
motor rektefiye diye bağırıyor
ben bir ay önce doğan sl (tempra motor)aracımı rektefiye ettirdim yaklaşık maliyet 1700tl civarı işçilik dahil
sadece parçacıya 950 tl bayıldım
yağ pompası, devirdaim pompası, benzin pompası, bujiler, buji kabloları, termostat triger kayışı, sübaplar, baskı balata da değişti fiyata bunlarda dahildi
en önemlisi krank ve egzantrik değişmedi. bilginize umarım fikir vermiştir
en az 1300 tutar
Benim icin bu rakamlar cok yuksek benım kafamdakı şey şuydu Piston gomleklerının honlanması pistonların degısmesı silindir kapahının taslanması bide subap ların yenılenmesı. Bu saydıklarımın fıtatı 1000 lirayı gecermı.