Şimdi Ara

DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
961
Cevap
6
Favori
68.852
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan2060

    Arkadaşlar bende Hyundai Era aldım sıfır olarak bayiden almadan tüp takıldı BRC marka manifold delmeden takılmış benzin enjektörlerine ek bir parça takılarak.Benim sorum gaz enjektöründen gelen boruların gaz ile benzin enjektörü arasına takılan parçanın sağa sola hareket etmesi normal midir acaba dün baktım hareket ediyor sanki hiç sıkmamışlar gibi Resimlerdeki yeşil olanlar benzin enjektörleri altındaki metal gazın bağlandığı parça işte o parça sağa sola hareket ediyor

     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ

     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ




    BRC marka manifold delmeden takılmış benzin enjektörlerine ek bir parça takılarak Y şeklinde bir parça İŞTE MONTAJ BUDUR motoru delip deşik etmenin anlamı yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet baba

    113Hp Chevrolet CRUZE.

    Manifolt üzerinde enjektor giriş yerleri fabrikasyon hazır. Bunum için Valtec turu tekli enjektor hazırlandı. Manifolt uzerinde hazır bolume M15x1 diş cekildi deliğin içine 9mm delik delindi. Fotograftaki montaj rekorları ozel olarak hazırlandı. İki çeşit adaptor rakor hazırlandı, biri Valtec için , diğeri Romano enjektor için ancak Valtec enjektor kullanıldı. Enjektor borularının çıkış noktası Cruze araçlara montajlanan meme deliğinin olduğu yere denk geliyor. Boylece hortumda oluşan gecikmeler elimine edildi. Meme çapı 1.8mm. kullanıldı ve Sistem olarak MIMGAZ sıralı kullanıldı. Gaz ayarı yolda yapıldı ve 10-15ms. arasındaki enjeksiyon bolgesi zenginleştirildi. Şu anda aracın çekişi benzinden daha iyi ve gaz harcaması litre olarak benzinin %20 uzerinde.

     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ


     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ


     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ





    aracınıza yapılan enjektör montajı dahil, takılan meme çapı dahil yanlış. ve üstelik yağlama sistemi takılmamış. enjektörler benzin enjektörlerin girdiği yerden yakıt içeri verilmesi lazım. enjektör hortumları çok kısa olmalıdır. sizin montajda daha uzak kalır. ve üstelik 1,8 mm 125 hp lik bir araca göre çok ama ç.ok küçüktür. aracınız fakirdedir. ve yağlama sistemi yok. süpaplarınız tehlikededir. saygı ve sevgilerimle..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Serkan2060

    Hyundai Blue ve yeni Elantraya gaz takılamıyor mu acaba bayiler takılmıyor diyor neden acaba





    yeni nesil olan euro 5 motora sahip bu aracın lpg dönüşümü oluyor. ancak kesinlikle yağlama sistemi takılması lazımdır.

    bu arac hyundaı accent blue... elentra da serviste montaj aşamasında.

     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ




  • hyundaı accent blue

     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ
  • HYUNDAİ ACCENT BLUE 97 KW 1600 CC

     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ
  • HYUNDAİ ACCENT BLUE 97 KW 1600 CC



     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ
  • HYUNDAİ ACCENT BLUE 97 KW 1600 CC



     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ
  • YENİ ELENTRA ŞUAN SERVİSİMDE MONTAJDA. VALVE CARE İÇİN BEKLENMEKTEDİR. ONUNDA MONTAJIO YARIN BİTECEK VE FOTOLARINI PAYLAŞACAĞIM ALLAH MANİ VERMEZSE..

     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ
  • Sayın ayka otogaz , yorumunuz için teşekkurler,

    1) Yanılıyorsunuz, Enjektor montaj yeri dogru, manifolt iki gozlu enjektorun orada gaz veremiyorsunuz butun gazcılar aynı hatayı yapmışlar yeni anlıyorlar, tek supapa yakıt veriyorlar. Ogrenenler geriden bolmeden once delerek gaz vermeye başladılar. Benim enjektor boruları aynı yere geliyor. Ha 10cm geriden direkt enjektorle vermişsiniz, ha 10cm hortum kullanıp bloga yakın vermissiniz sonuc fark etmez, benim sistemim hortumlu tum uygulamalardan daha verimlidir, yakınsanız gecerken gosterip izah ederim. Teleflex de aynı sistemi uygular hortumsuz direkt enjektor montajı.

    2. yağlama gereksiz bir işlem , arac zaten kulbutorden yağ buharı emiyor, manifoltun içi zaetn yağ içindeydi, kuru değildi. dizel araclarda yakıt direkt silindire puskurtuluyor, yani supaplar yakıt ile yağlanmıyor, peki bu aracların supaplarına niye birsey olmuyor acıklarmısınız?

    3.Cruze aracta haritanın nasıl ayarlanacağını, montajın nasıl yapılacağını hiçbir gazcı bilmiyor , o yuzden tum gaz takılmış cruze lar sorunl, ya gitmiyor ya cok yakıyor, ya da supapları bozuyor.

    4. 1.8 icin haklısınız, enjektorleri ve montajını ben , tesisatı gazcı usta yaptı. o tavsiye etmişti 1.8 hazırla gerekirse 2 yaparız diye. ancak sistem komplike oldugu için sokmek zahmetli geldi 2mm ye buyutmeye, su anda gayet guzel , yakıt sarfiyatımı kontrol ediyorum, ona gore gerekirse buyuteceğim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samet baba -- 10 Eylül 2011; 11:05:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet baba

    Sayın ayka otogaz , yorumunuz için teşekkurler,

    1) Yanılıyorsunuz, Enjektor montaj yeri dogru, manifolt iki gozlu enjektorun orada gaz veremiyorsunuz butun gazcılar aynı hatayı yapmışlar yeni anlıyorlar, tek supapa yakıt veriyorlar. Ogrenenler geriden bolmeden once delerek gaz vermeye başladılar. Benim enjektor boruları aynı yere geliyor. Ha 10cm geriden direkt enjektorle vermişsiniz, ha 10cm hortum kullanıp bloga yakın vermissiniz sonuc fark etmez, benim sistemim hortumlu tum uygulamalardan daha verimlidir, yakınsanız gecerken gosterip izah ederim. Teleflex de aynı sistemi uygular hortumsuz direkt enjektor montajı.

    2. yağlama gereksiz bir işlem , arac zaten kulbutorden yağ buharı emiyor, manifoltun içi zaetn yağ içindeydi, kuru değildi. dizel araclarda yakıt direkt silindire puskurtuluyor, yani supaplar yakıt ile yağlanmıyor, peki bu aracların supaplarına niye birsey olmuyor acıklarmısınız?

    3.Cruze aracta haritanın nasıl ayarlanacağını, montajın nasıl yapılacağını hiçbir gazcı bilmiyor , o yuzden tum gaz takılmış cruze lar sorunl, ya gitmiyor ya cok yakıyor, ya da supapları bozuyor.

    4. 1.8 icin haklısınız, enjektorleri ve montajını ben , tesisatı gazcı usta yaptı. o tavsiye etmişti 1.8 hazırla gerekirse 2 yaparız diye. ancak sistem komplike oldugu için sokmek zahmetli geldi 2mm ye buyutmeye, su anda gayet guzel , yakıt sarfiyatımı kontrol ediyorum, ona gore gerekirse buyuteceğim




    ecotc tvinport motor olan bu aracın sol taratan delinip montajı yapılmasılazım. enjektörleriniz uzaktır. . tek süpap aralığıan gitmesi önemlideğil önemli olan yanma odasındakikarışımı ayarlamaktır. yetrli geldiği için zaten o şi görüyor. onun için tek süpap çift süpap olayı yoktur.

    yağlama gereksiz demek yanlıştır. araçlar benzinde çalışırken ki ısı sı lpg ye geçince 2 kata kadar seyreder duruma geliyor. özel olarak üretilen yağlama ( VALVE CARE,,, V-LUBE ) süpapları sarar ve ısıdan fazla etkilenmemelerini sağlar. ayrıca zaman içindelpg nın yarattığı kromuda engellemektedir. ( bu şart değil kanundur)

    cruz araçların tek değil bütün obd uyumlu araçların ayarlanması yolda yapılması lazım ayrıca durgun vaziyette test cihazıyla devirlerin ltft değerleri eşitlenmelidir. bunu birçok montajımızda uygulamış vaziyetteyiz.

    125 hp lik bir 1600 ecotech motor olan cruzz un valf tip enjektör meme çapı en az 2,2 mm olması laızmdır. basıncı da normal tip redöktür de 1.2 nin altında olmamalıdır. aksi halde her devre yakıt dengelemez araç fakirde kalır ve buuummm.

    sevgi ve saygılarımla özgünüm...




  • sayın samet bey : manifoldun içindeki yağ buharı ısının daha fazla olmasını etkiler. hem aracın kullandığı yağ zaten yanıcı yağ olduğu için ısıyı yükseltir. bu tür araçların süpaplarının ısıdan zarar görmemesi için bir çok araştırmalar yapılıyor. şuan için italyan şirketleri olan aeb yeni yazılım üreterek yüksek devrilerde benzin seçeneğini uygulayıp yüksek devrilerdeki ısıdan süpapların zarar gürmemesini engellemektedir. zira mimgazda böyle bir secenek yok. ayrıca hollanda ve almanya firmalarıda özel olarak üretikleri süpap yağlama ile şuan en tutulan üründür.

    saygılar
  • Motor Ecotec dir , Twinport değil,
    twinport motorlarda manifolt ta ikinci bir kelebek vardır.
    Tek bir göze gaz verilmesi işlemi olmaz, YANLIŞ . onceden CRUZE a uygulama yapan butun montajcılar, servis, landirenzo ve BRC bu işlemi terk etti , eski işlemleri T atıp iki goze verecek sekilde duzelttiler, şu anda gazı iki gözden once tek gozlu bolumden veriyorlar. Gazı benzin enjektorunun dibinden tek supapa vermek araclarda sorun çıkardı . Yalnış yonlendirmeyin insanları.

    Yağlama gereksiz, butun araclar manifolta kulbutorden yağ buharı cekerler bu da supaplara yağlama yapar.
    YAĞLAMA GEREKSIZ. Gerekli olsa DIZEL ARACLARA yada TFSI benzinli araclara fabrikasyon koyarlardı.

    GAZ basıncı zaten 1.2 , 2.2 meme ile çalışmak sizin seciminiz , hortumla calısırken tabiki 2.2 olacak ki, hortumdan dolayı dogan gaz gecikmesini telafi etsin. direk montajlı enjektorde hortum gecikmesi yoktur, 1.8 veya 2mm yeterlidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi samet baba -- 10 Eylül 2011; 11:45:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samet baba

    Motor Ecotec dir , Twinport değil,
    twinport motorlarda manifolt ta ikinci bir kelebek vardır.
    Tek bir göze gaz verilmesi işlemi olmaz, YANLIŞ . onceden CRUZE a uygulama yapan butun montajcılar, servis, landirenzo ve BRC bu işlemi terk etti , eski işlemleri T atıp iki goze verecek sekilde duzelttiler, şu anda gazı iki gözden once tek gozlu bolumden veriyorlar. Gazı benzin enjektorunun dibinden tek supapa vermek araclarda sorun çıkardı . Yalnış yonlendirmeyin insanları.

    Yağlama gereksiz, butun araclar manifolta kulbutorden yağ buharı cekerler bu da supaplara yağlama yapar.
    YAĞLAMA GEREKSIZ. Gerekli olsa DIZEL ARACLARA yada TFSI benzinli araclara fabrikasyon koyarlardı.

    GAZ basıncı zaten 1.2 , 2.2 meme ile çalışmak sizin seciminiz , hortumla calısırken tabiki 2.2 olacak ki, hortumdan dolayı dogan gaz gecikmesini telafi etsin. direk montajlı enjektorde hortum gecikmesi yoktur, 1.8 veya 2mm yeterlidir.




    HAYIRLI KULANMLAR DİLERİM....




  • 0 KM HYUNDAİ ELENTRA ( YENİ KASA) 97 KW 1600 CC PRİNS VSİ+VALVE CARE MONTAJI


     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ
  • 0 KM HYUNDAİ ELENTRA ( YENİ KASA) 97 KW 1600 CC PRİNS VSİ+VALVE CARE MONTAJI


     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ
  • 0 KM HYUNDAİ ELENTRA ( YENİ KASA) 97 KW 1600 CC PRİNS VSİ+VALVE CARE MONTAJI


     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ
  • 0 KM HYUNDAİ ELENTRA ( YENİ KASA) 97 KW 1600 CC PRİNS VSİ+VALVE CARE MONTAJI


     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ
  • 0 KM HYUNDAİ ELENTRA ( YENİ KASA) 97 KW 1600 CC PRİNS VSİ+VALVE CARE MONTAJI


     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ
  • 0 KM HYUNDAİ ELENTRA ( YENİ KASA) 97 KW 1600 CC PRİNS VSİ+VALVE CARE MONTAJI


     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ
  • 0 KM HYUNDAİ ELENTRA ( YENİ KASA) 97 KW 1600 CC PRİNS VSİ+VALVE CARE MONTAJI


     DOĞRU MONTAJ ŞEKLİ NASIL OLMALI!!!!. EN İDEAL MONTAJ TEKNİKLERİ
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.