Şimdi Ara

DOĞTAŞ 40.YIL 40 ÜRÜNDE %40 İndirim (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
129
Cevap
1
Favori
19.860
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozkan38

    beyler tüm evin mobilyasını 5 yıl önce evlenirken doğtaştan aldım. şu anda öyle çok kullanılmayanlar dahi dağılmaya başladı. kapı kulpları durduk yerde bozuldu. kaliteli diye çok para bayılmayın hiçbir kalitesi yok. aradığınızdada ilgilenmiyorlar.

    1997 de evlenirken İzmir Kısıkköyde bir mağazaya gitmiştik birkaç tanıdığın tavsiyesiyle. Aldığımız ürünleri hala kullanıyoruz, teknik olarak herhangi bir sorun yok. Sadece zamanla ahşaplarda boya çizilmesi vs. oldu. 3,5 yıl önce taşınırken sürekli üzerinde oturup yattığımız takımı (ki onun gibi rahatını bulamadık bir daha) sırf kumaşı yıprandı diye birisine verdik, o yüzletti hala kullanıyor. Keşke aynı işi biz yapsaymışız :) Yerine aldığımızda da sorun yok. Koçtaş-İkea gibi fabrikasyon ürün yapan yerlerden mobilya takımı almak bence çok mantıklı değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet Sezgin


    quote:

    Orijinalden alıntı: mert70

    quote:

    Orijinalden alıntı: bortecinenumu

    Bu model köşe ve 1 ikili ve berjer almayı düşünüyorum aynı renk. 3300 TL civarında fiyat nasıl?


     DOĞTAŞ 40.YIL 40 ÜRÜNDE %40 İndirim


    bu modelin adını öğrenebilir miyim?

    bu modelin aynısı yataşta 2000tl. hiç bir fark yok aynı..

    Doğru söylüyorsunuz. Zaten ürün Yataş Enza ürünü.
    Yanlış konuya yazmışım galiba.




  • Doğtaş mı uzak durun. Söz verilen tarihte ürünler gelmedi. Müşteri hizmetleri ve aldığım bayi her gün günlük 20 dakikalık arama potansiyelime ve düzgün üsturuplu konuşmama rağmen(Nazik bir dille anlayışlı şekilde) her gün geri dönülcek dendi. 2 haftam böyle geçti. 3 kere tarih bildirildi. Sonra temmuzun başında tesadüfen ürünün bayiye 15 haziranda geldiğini ve bayinin hala bana göndermediğini öğrendim ki koltuk altında 14 haziran kontrol edilmiştir yazıyor.

    En sonunda zıvanadan çıkmış bir vaziyette müşteri hizmetlerini aradım. Kalayladım siz sorunu çözemiyorsanız çözecek koordinatörü verin yoksa çözülmezse ağzıma geleni sayacağım dedim. Ürünleride niye göndermiyorlar. Koca doğtaşsınız ben burda 2 haftadır mağdurun 100 lira nakliye ücretini mi karşılamaktan aciz vs. Ürünlerimi de gönderin kargoyla yeter artık deyip telefonu sonlandırdım.

    Bayiye aynı şekilde dönerek artık çekilmez hal olduğunu ya ürünü gönderin ya da ben geleceğim işimi bırakıp bir gün aynı ticaret ahlakınız ve anlayışınızla ben de aynı üslupla takılacağım dedim. Salı gününe söz verdiler. Saat 6ya kadar gelen giden bir şey yok. Sonra aynı akşam saat 8de Doğtaş olmayan bir nakliye firması ile gelmiş.

    Nakliye ederken arıyorlar bir de. Bu montaj aslında çok kolay birisini getirin 5 liraya yapar vs. Dedim ben kendimde yaparımda sizin yapmanız gerekmez mi? Garantisi vs? Dedim lanet olsun 3 haftadır ürünler sizde gönderin yeter artık dedim yoksa beni bile bu kadar olumlu insanım zıvanadan çıkardınız dedim.

    Sonuç. 15 haziranda elimde olması gereken ürünler 3 Temmuz günü kutuları leş gibi tozlu ve pis bir şekilde elimde oldu. Montajını servis yapması gerekirken kendim yaptım.

    Kendim butik olarak diğer takımlarımı koltuklarımı aldım izmirden. Çok rahat istediğim tarihte, istediğim kıvamda hizmet kalitesinde geldi.

    Bir de nakliyenin 2 günü sonra yani bugün aradılar geldi mi diye. Evet geldi leş gibi sizin yapmanız gereken montajıda ben yaptım diyerek kapadım suratlarına.

    Doğtaşa

    Aldığım yerde Balçova Doğtaş. İkisine de lanet olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jacktheblack -- 5 Temmuz 2012; 20:50:49 >




  • aldığınız ürün neydi ?

    sorun neden kaynaklandı uzaktan kestirmek zor gibi görünsede yazın mobilya sektöründe teslimat sıkıntısı yaşanıyor, teslimat için bekleyen çok ciddi sayıda sipariş oluyor, bu durumda firmalar işçi ve araç alıp sevkiyata takviye yapsalar işler rahatlar ama çoğu firma bunu yapmıyor asgari ücret ile çalıştırılan personeli gece 11-12 lere kadar çalıştırıp sorunu çözmeye çalışıyorlar buda personelin yorgun çalışmasına neden olduğundan bir süre sonra iş verimi düşmeye başlıyor. sorun kısaca para kaynaklı bu tür firmalar yazın birde "işçi bana bağımlı olsun parasını alıp gitmesin diye" personeli geç maaşla çalıştırırlar işçide buna isyan eder verim düşer...
  • Ben dizaynlarını beğenmiyorum. İhracata yönelik. İngiliz ayrıca avantür olmaya çalışmışlar ( Buraların estetiğine göre tabii ). 5-10 sene sonra demode. Boğucu ağır koyu renkler. Sert hatlar. Kumaşta vs teknoloji yok. Ama çeşit gani. Burdaki bayiisi battı. iyi bi kazıklanmıştım taşınma arefesinde. Şimdiki bayide ilgisiz.
    Piyasa bana yüksek geldi. talep yüksek + Düğün mevsimi ondan sanırım. 5 yıl önce yeni eve taşınmıştım. 2 yıldır benle beraber eşya yenileyen komşular bi daha yeniledi. Ama zihniyet Bellona ya devam. O parayı doğtaş a vermem. Alternatif bakmak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ugur2005 -- 6 Temmuz 2012; 0:22:12 >
  • Arkadaşlar, hiç bir firmaya bir garezim yok ama başıma gelenleri yazıp sizleri uyarmayı bir borç biliyorum, onca yaşadıklarımdan sonra bunu bir görev biliyorum...

    Girişten de anlaşılacağı üzere bu olumsuz bir yazıdır doğtaş mobilya hakkında, şöyle ki evleniyoruz, a dan z ye yeni ev döşüyoruz, ümraniye modoko içerisinde farklı mağazalar gezip Doğtaş'ta karar kılıyoruz, fiyatları diğer firmalara göre(istikbal bellona vs.) biraz yüksek ama dizayn olarak güzel ve fonksiyonel, neyse 3 takım mobilya (yemek odası + yatak odası + oturma odası) siparişi veriyoruz, toplam fiyat üzerinden peşin indirimi yapıyorlar, %25 ini peşin verip ayrılıyoruz, 1 ay sonra teslimat için gün alıyoruz.

    Teslimat haftası geldiğinde teslimat kabusu başlıyor, 1 hafta gecikti deniyor, ardından aynı haftanın ctesi günü teslim edileceği bildiriliyor, tamam diyoruz, o günün sabahı arayıp açık hesabınız var, borcunuz varken teslim edemeyiz diyorlar, tamam diyoruz, sağdan soldan bulup kalan paranın tamamını elden teslim ediyoruz(aldıklarımız 11bin tutuyor ve 1 ayda 11bin peşin ödeme yapıyoruz) fakat o da ne, montajcımız yok deyip önümüzdeki hafta teslim edeceklerini bildirip bizi sepetiyorlar, sabır çekip tekrar beklemeye başlıyoruz

    Bir hafta sonra kavga dövüş getirtiyoruz teslimat kamyonunu, teslimata geldiklerinde yalnızca oturma takımı geliyor, yatak odası hiç yok, yemek odası eksik, niye böyle dediğimizde çok fazla talep var, fabrika yetişmiyor cevabı alıyoruz, eee banane bu nasıl planlama diyemiyoruz tabi, kalanı ne zaman getirecekleri konusunda net bir cevap alamayıp tekrar beklemeye başlıyoruz,

    Fabrika ile sürekli telefonlar, haftaya efendim, ondan sonraki hafta efendim, 3 gün sonra efendim, 2 gün sonra efendim ile geçen haftalardan sonra telefonda firma yetkilisi ile sizli bizli olan olan seviyemiz yerlerde sürünüyor, çünkü söyledikleri her gün ben başka plan yapamıyorum, ve sürekli erteliyorlar.

    Sonunda yemin billah edip bilmem kaçıncı haftanın ctesi günü kalanları teslim edecekleri konusunda beni ikna ediyolarlar, fakat yine o da ne, yalnızca yatak odasının dolabı var kamyonda, gerisi yine yok, yetkiliyi arayıp sinirden gülüyorum ve dolabı kurdurmuyorum, 2 gün içinde kalanları getirmezseniz ben ne aldıysam iade ediyorum restini çekip beklemeye başlıyorum, bu restten sonra yatak odasının kalan parçalarını 2 gün içinde almayı başarabiliyorum...

    Şu an halaa yemek odasından kalanlar için bekliyorum, ha bu arada yemek odasının sandalye renklerini yanlış vermişler, konuşmalar sırasında tesadüfen ortaya çıktı, sinirlenmedim, çünkü şaşırmadım, en son dün konuştum, 3 hafta süre verdiler, Doğtaş zamanı ile bu 3 aya tekabül ediyor sanırsam...

    Dikkat ederseniz paraya hiç girmedim, 11bin peşin paraya takla atacak onlarca mobilyacı var modokoda...

    Kısaca bu firma her gelene eyvallah diyen küçük esnaf gibi, planlama lojistik sıfırın altında, reklam gücüyle, pembe tablolarla müşteri çekip sonra sinirlerini zorluyor, aklım olsa almazdım, sizin de aklınız varsa almayın alsanız bile kesinlikle tamamını ödemeyin paranın...

    Not: Salon takımını başka bir firmadan aldım, 10 gün sonra salonumdaydı, hem de eksiksiz...




  • yinede cok sabirli davranmissin, keşke tum siparislerini isteseydin ,eksik gelirsede direkt iade etseydin,fabrikayla filan ugrasmasaydin hic,kime para saydiysan onla cozseydin isini.parayi almasini biliyolarsa o siparisleri zamanında teslim etmesinide bilecekler.neyse insallah en yakın zamanda eksikler gelir.
    satilan urun sayısı belli,uretim kapasiteleri belli,o yuzden bir hafta fazla bir hafta eksik bilmeliler urunun teslim tarihini,ama aylarca gecikiyorsa urun o zaman seni kandırıyolar demektir.
  • bende yeni ev kuruyorum ve bu bilgiler cok faydali oluyo arkadaslar nerden ney almamiz gerektigini ve nasil odeme yapmamiz gerektigini daha iyi algilamis durumdayim.
  • Ben de Dogtas magduruyum. Kose takımı almistim. Soldan uzanma olacağına sagdan uzanmalı geldi. Yanlış olmuş dursun böyle kullanın dediler. İstemedim tabi hepsini geri gonderttim. Yeni takım siparişi verilecek dendi. 1 ay daha bekledik gelen aynı takımın depoda tozlanmış haliydi. Ne dediysek inandiramadik. Sahibi soz verip özürler dileyerek yeni takım demişti oylelikle 1 ay daha boş odayı bekledik. Sonra bütün sözler unutulmuş tozlanmis takım geldi. İstemezsek de para iadesi soz konusu degil(nasıl tüketici hakkı ise). Neyse kullanmaya başladık daha 1 ay geçmedi koltukta sünger arızası çıktı 1 ay da tamir etmeleri icin servis bekledik. Yepyeni koltuklar bir de tamirat gördü. En acısı da İzmir icinden Gaziemirden almıştık, Mithatpasaya kadar elden birakilabilecek kadar yakın olmamıza rağmen hala fatura gönderecekler. Telefonda mng kargoya verdik subedeymis evde sizi bulamiyorlarmis diyorlar gidiyorum şubeye yok. Neymiş yanlış kargo ismi telaffuz etmisiz yurtiçi olacaktı. Orada da yok! Hala yok! Benim koltuk yanlış gelince 1 aylık gecen sürede kendileri başka yere imal ettirdiler diye düşünüyorum artık yoksa faturadan niye kaçırıyor bu kadar anlamış değilim. Şikayet edeceğim sordum bir iki kisiye senin adına kesilmiş bir fatura uydurup kenarda sakliyorlardir dediler. Kendilerini garanti altına almak icin.. Fatura konusunu guya musteri hizmetlerine de ilettik. Sonuc sifir! Diyeceğim o ki dogtastan alacak arkadaslarıma bile mani oluyorum artık! Yaşanmış tecrübe..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • valla şu 2 arkadaşın yaşadıklarını okuyunca hiç şaşırmadım. Sinirlerinize sabrınıza güveniyorsanız alabilirsiniz.

    Ciddi çok yazık. Oysaki aynı modele yakın bir modeli başka bir yerde de görmüştüm. Keşke ordan alsaydım dedim.
  • bende dogtaştan almayı düşünüyorum evlenmeme 8 ay var alıp ödeyim aradan çıksın dedim ama korkar oldum şimdi vallaha izmirde önerileriniz varmı arkadaşlar köşe takım için saglam güvenli
  • dun siteler dogtastan yatak yemek ve oturma gurubu begenmistim.yazilanlari okuyunca tovbe dukkanin onunden gecmem bundan sonra.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JonathanDoyle

    Arkadaşlar, hiç bir firmaya bir garezim yok ama başıma gelenleri yazıp sizleri uyarmayı bir borç biliyorum, onca yaşadıklarımdan sonra bunu bir görev biliyorum...

    Girişten de anlaşılacağı üzere bu olumsuz bir yazıdır doğtaş mobilya hakkında, şöyle ki evleniyoruz, a dan z ye yeni ev döşüyoruz, ümraniye modoko içerisinde farklı mağazalar gezip Doğtaş'ta karar kılıyoruz, fiyatları diğer firmalara göre(istikbal bellona vs.) biraz yüksek ama dizayn olarak güzel ve fonksiyonel, neyse 3 takım mobilya (yemek odası + yatak odası + oturma odası) siparişi veriyoruz, toplam fiyat üzerinden peşin indirimi yapıyorlar, %25 ini peşin verip ayrılıyoruz, 1 ay sonra teslimat için gün alıyoruz.

    Teslimat haftası geldiğinde teslimat kabusu başlıyor, 1 hafta gecikti deniyor, ardından aynı haftanın ctesi günü teslim edileceği bildiriliyor, tamam diyoruz, o günün sabahı arayıp açık hesabınız var, borcunuz varken teslim edemeyiz diyorlar, tamam diyoruz, sağdan soldan bulup kalan paranın tamamını elden teslim ediyoruz(aldıklarımız 11bin tutuyor ve 1 ayda 11bin peşin ödeme yapıyoruz) fakat o da ne, montajcımız yok deyip önümüzdeki hafta teslim edeceklerini bildirip bizi sepetiyorlar, sabır çekip tekrar beklemeye başlıyoruz

    Bir hafta sonra kavga dövüş getirtiyoruz teslimat kamyonunu, teslimata geldiklerinde yalnızca oturma takımı geliyor, yatak odası hiç yok, yemek odası eksik, niye böyle dediğimizde çok fazla talep var, fabrika yetişmiyor cevabı alıyoruz, eee banane bu nasıl planlama diyemiyoruz tabi, kalanı ne zaman getirecekleri konusunda net bir cevap alamayıp tekrar beklemeye başlıyoruz,

    Fabrika ile sürekli telefonlar, haftaya efendim, ondan sonraki hafta efendim, 3 gün sonra efendim, 2 gün sonra efendim ile geçen haftalardan sonra telefonda firma yetkilisi ile sizli bizli olan olan seviyemiz yerlerde sürünüyor, çünkü söyledikleri her gün ben başka plan yapamıyorum, ve sürekli erteliyorlar.

    Sonunda yemin billah edip bilmem kaçıncı haftanın ctesi günü kalanları teslim edecekleri konusunda beni ikna ediyolarlar, fakat yine o da ne, yalnızca yatak odasının dolabı var kamyonda, gerisi yine yok, yetkiliyi arayıp sinirden gülüyorum ve dolabı kurdurmuyorum, 2 gün içinde kalanları getirmezseniz ben ne aldıysam iade ediyorum restini çekip beklemeye başlıyorum, bu restten sonra yatak odasının kalan parçalarını 2 gün içinde almayı başarabiliyorum...

    Şu an halaa yemek odasından kalanlar için bekliyorum, ha bu arada yemek odasının sandalye renklerini yanlış vermişler, konuşmalar sırasında tesadüfen ortaya çıktı, sinirlenmedim, çünkü şaşırmadım, en son dün konuştum, 3 hafta süre verdiler, Doğtaş zamanı ile bu 3 aya tekabül ediyor sanırsam...

    Dikkat ederseniz paraya hiç girmedim, 11bin peşin paraya takla atacak onlarca mobilyacı var modokoda...

    Kısaca bu firma her gelene eyvallah diyen küçük esnaf gibi, planlama lojistik sıfırın altında, reklam gücüyle, pembe tablolarla müşteri çekip sonra sinirlerini zorluyor, aklım olsa almazdım, sizin de aklınız varsa almayın alsanız bile kesinlikle tamamını ödemeyin paranın...

    Not: Salon takımını başka bir firmadan aldım, 10 gün sonra salonumdaydı, hem de eksiksiz...


    en büyük hata nakit para vermiş olmanız, kredi kartı kullanın yada kapora verip mallar sevkiyata çıkacağı gün gidip kalan parayı vermek en iyi yol, faturasız alışveriş yapmak çok ciddi bir hata olur karşı taraf vergi kaçırmak istediği için bu yolu tercih ediyor, müşteriye indirim yaptık gibi gösterselerde ilerdeki sorunlarda müşteri hiç bir hak talep edemez, olurda siz parayı verdikten sonra mağaza kapansa ne yapardınız? (yasal olarak 7000tl üzerindeki alışverişler banka aracılığı ile yapılmalı)

    Buradaki sorun bayi kaynaklı, mobilya alırken büyük mağazalardan satış hacmi fazla olan büyük bayilerden alışveriş yapmak en iyi yoldur, büyük bayilerin müdürleri fabrika ile direk irtibata geçip sevkiyat hızlandırabilirler, kar payları daha fazla olduğu için indirim oranları daha yüksek olur...




  • mobilya piyasasında peşin para vermeyin ve 100 TL üstü kapora kesinlikle ödemeyin...
    ancak şunu yapabilirsiniz, peşin fiyatın anlaşıp 50-100 TL arası kapora verip mobilyalar teslim edildiğinde paranın geri kalanını peşin ödemek üzere anlaşabilirsiniz.
    bu da peşindir. peşin para denilince anında ödemek aklınıza gelmesin.
    ortada olmayan bir ürünün parası anında ödenmez...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Prof.Matematik -- 21 Ağustos 2012; 13:00:21 >
  • bende doğtaş mağduruyum,

    ama öfkemi ve hıncımı firmadan çıkaramam, bunca yıllık forum kullanıcısı olarak, forumdaşlardan bir kaçının çıkıp firmayı ve yaptığı kampanyayı kötü yönde eleştirmesine kulak kapattım. yapılan yorumları yersiz, böyle büyük, koca bir firmaya haksızlık edildiğini düşündüm. içim kan ağlıyor; ağzımın payını almış, sözkonusu doğtaş ürününün üzerinden bu mesajı sizlere yazıyorum.

    ürünün evime geldiği gün, şikayettvar.com ve doğtaş müşteri hizmetlerine yazı yazdım. şikayetvar.com da satın alımın üzerinden 20 gün sonra firma bana refurbished ya da teşhir ürünü gönderdi şeklinde başlık açtım.

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1215673/dogtas-mobilya-urun-kullanilmis-gibi-duruyor/8bklv

    ancak doğtaş yandaşı, işbirlikçisi gibi davranan şikayetvar.com, başlığımı "DOĞTAŞ MOBİLYA Ürün Kullanılmış Gibi Duruyor! " şeklinde editlemiş

    Bu şikayet girdisi üzerine doğtaş fabrikadan bir bayan beni arayarak, sorunumu bayi ile çözmem gerektiğini söyledi, bayinin adını istedi, sorunu çözmüş edasıyla iyi günler dileyerek telefonu kapattı.

    Asıl şoku nete girince yaşadım; yaptığım bu telefon görüşmesine istinaden şikayet vardaki şikayetim, şikeyet çözüldü şeklinde editlenmiş;
    "Müşterimiz ile görüşülmüş olup konuyla ilgili aydınlatıcı bilgi aktarımı yapılmıştır.Bilgilerinize " yazmışlar.

    lütfen şikayetimi okuyup, çözüm diye yazdıkları şeyi beyenmediğinizi, oradaki butonu ya da yorum penceresini kullanarak dile getiriniz. kapanan şikayetler belli bir süre sonrasında kaldırılıyor, bu olmadan, yeterli kamuoyu desteği ile tüketici hakem heyetine gitmek istiyorum.

    bana en çok koyan, 40. yılımızda 40 üründe %40 indirim dediler, yahu bilmem kaç küsür liralık yatak bana %40 indirimle gelcek diye forumdaki yorumlara aldırış etmeden alelacele yatağı satın aldım. neyse, yatak geldi, indirim bitti, baktım fiytat aynı, bir ay daha uzattık dediler, şimdi bile bakıyorum fiyat aynı! meğer ortada %40 indirim falan yokmuş, çok üzgünüm, bu konu aklıma geldikçe beynim çekiliyor gibi oluyor, sinir hastası ettiler beni...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi face1tr -- 21 Ağustos 2012; 20:40:17 >




  • http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1215673/dogtas-mobilya-urun-kullanilmis-gibi-duruyor/8bklv

    linkteki şikayetimi içeren sayfanın çıktılarını alarak, tüketici hakem heyetine başvurursam bir faydası olur mu?
  • Tüketici hakem heyetine başvurmak için
    (belli tutarın üstündeki rünler için mahkemeye gitmen gerekiyor, bu tutar sanırsam 900 TL felan)

    aldığın ürüne ait fiş - fatura
    internette de bulabileceğin şikayet konusu tarih firma bilgileri isim adres, kendi bilgilerin ve şikayetin yer alan form dilekçe doldurursun
    firmaya yaptığın şikayet bildirimi mesaj telefon eposta tarih içeriklerini de ayrı bir kağıda dökersin, (ben firma ile konuşarak bu konuyu halledemedim diye kanıtlamak için).
    form ve belgenin 3 nüsha kopyasını çıkarır zımbalar dosya yaparsın

    sonra da ikametinin bulunduğu kaymakamlık içindeki tüketici hakem heyetine başvurursun.
    ben yaptım, kolayca çözülüyor konu. Firmaya yaptığın şikayete ait bir nüsha dosya gidiyor, onlar da hemen uzlaşma yluna gidiyorlar zira tüketici hakem heyetinden kara genellikle tüketici lehine çıkıyor.




  • Almayın arkadaşlar, müşteriyi ciddiye almayan bu firmadan toplu iğne dahi almayın...

    Az önce kapadım telefonu, sinirden saçmalayıp kapadım kadının suratına, 2 ay önce yazmıştım buraya ilk yazımı, yemek odası eksik kaldı diye, düğün araya girdi pek uğraşamadım, düğün bitti aynı döngü başladı yine, yok haftaiçi yok haftasonu yok yarın diye diye haftaları yedik, kadın halaa nakliyeci hastalanmış yarın gelecekmiş diyor utanmadan...

    Mayısta sipariş verip eylülde mal bekleyen kaç vatandaş var acaba bu memlekette

    Modokodaki doğtaş mağazası, uğramayın efendim, yanından bile geçmeyin...Bu ne saygısızlık, bu ne iş bilmezlik, bu ne sorumsuzluk...
  • Almayalım evet haklısınız. Peki nereden alalım? Küçük esnaftan mı? yoksa güvenilir bir kurum var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NeCroMaN

    Almayalım evet haklısınız. Peki nereden alalım? Küçük esnaftan mı? yoksa güvenilir bir kurum var mı?

    ??? Yalnızca doğtaş hakkında başıma gelenleri yazdım, sorunun cevabı bende olsaydı doğtaş yerine oraya giderdim...
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.