Canlı Yayın
Samsung Galaxy S25 ailesi tanıtılıyor! - Galaxy Unpacked 2025 Türkçe Canlı Yayın
Şimdi Ara

Doğuş Oto ve Volkswagen'i Tüketici Hakem Heyeti'ne Şikayet Ettim. SONUÇ. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
1
Favori
12.911
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Varya kardeşim helal olsun sana seni ayakta alkışlıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mert107

    şikayetvar.com'un gözünü seviyim ne güzel sitedir bütün şikayetlerimi yazıyorum,müşteri temsilcilerini aramyorum bile artık arayınca ne de olsa haksız suçlu ben çıkıyorum...

    Sizede geçmiş olsun,güle güle binin aracınıza.....

    Sikayetvar.com super site gercekten yapanin eline saglik
  • sizi tebrik ederim gerçekten.
  • keşke herkes böyle olsa. hakkımızı savunmadıkça bizi daha çoook .....
  • Böyle tüketiciler arttıkça, bu tip şerefsiz satıcılar da "mum"a dönecekler.
    Çoğu kişi "aman lanet olsun, ne uğraşacağım" diyor, uğraşmıyor.
    Büyük çoğunluk ise bilinçsiz tüketici olduğundan, o şerefsizler alışmışlar gelen adamı "bu normaldir, bunlar böyle" diyip göndermeye...

    Ben debriyajı-baskı-balatası hatalı arabayı güya "tanıdık" dediğim yere götürdüm, balatayı değiştirdiler, "ama baskı da hatalı" dedim, yok yok balata dediler, tabi baskı değişmeyince balata tekrar gitmeye başladı. "Tanıdık" servise tekrar götürdüm, "tanıdık" servis müdürü "oradayım" dediği gün ve saatte orada yoktu, aradım, telefonunu açmadı, bekleyeyim dedim, gelmez dediler, o sırada servis sorumlusu bir eleman geldi "zaten geçen sefer de sizin debriyajı sırf bilmemne bey istedi diye değiştirdik, birşey yoktu ki onda" dedi. Öyle diyince benim iyice tepem attı, saydım, sövdüm ve çıktım oradan, bir daha da uğramadım kendilerine.

    Başka bir arkadaşım Renault ile davalık olmuştu.
    İlk başlarda burnundan kıl aldırmayan Renault, 4-5 sene süren davayı kaybedeceğini anlayınca bu sefer bizimkilerle anlaşmaya çalışmış, şöyle yapalım, böyle edelim, bizimkiler yememiş tabi. Dava sonuçlandığında Megane kasa değiştirmişti, araba eski kasa, "seve seve" o arabayı geri aldılar, "paşa paşa" yeni kasayı verdiler. Gerçi babası kullanmadı, "bir daha Renault mu, tövbe" diyerek arabayı aldığı gün sattı.




  • TEBRIK EDERIM EN IYISINI YAPMISSINIZ.
  • Sineye çekmediğiniz, hakkınızı savunduğunuz için tebrikler.
    keşke devlet ağırlığını koysa, ticaret kurallarını doğru düzgün belirlese ve denetlese de firmalar böyle adamına göre, şartlara göre muamele yapmasa..

    Teknosa'da müdür müşteriyi neredeyse dövecekti, nereye gidersen git, nereye başvurursan başvur diyordu geçenlerde mağaza ortasında.
    Onu anımsadım.

    1000 lerce otomobil satıyorlar, bir kaçında bir şikayet olduysa, ne olur değiştirseler, firmamı batar..
  • konuyu yeni okudum da bişey sorabilir miyim?

    ticari değeri 1.031,87 TL'nin altında olan mal veya hizmetlerde tüketici hakem heyetleri, 1.031,87 TL ile 2.693,78 TL arasında olanlarda hem tüketici hakem heyetleri, hem de tüketici mahkemeleri, 2.693,78 TL'nin üstünde olan mal veya hizmetlerde ise tüketici mahkemeleri yetkilidir... siz tüketici hakem heyetiyle nasıl çözdünüz bu olayı? en azından benim kadar doğuş da bunu biliyordur ve bence siz mahkemeye gitmeden halletmek istemişlerdir diye düşünüyorum, ayrıca hakem heyeti bu olayı nasıl üstlenmiş onu anlayamadım, ilgili malın veya hizmetin faturasındaki bedel 2.693,78'in üstündeyse hakem heyetleri bakmaz bu duruma

    http://www.cankayakaymakamligi.gov.tr/default_B0.aspx?content=97
    Şikayet konusu olan mal ya da hizmetin değeri 2.693,78 TL.nin üstünde ise doğrudan Tüketici Mahkemelerine ya da İl Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurmanız gerekmektedir.


    Ben de bilmiyordum, öğrenmiş oldum

    ayrıca çok iyi yapmışsınız, keşke tüm tüketiciler, tüm firmaların burunlarını böyle sürtseler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 11 Aralık 2011; 12:17:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    konuyu yeni okudum da bişey sorabilir miyim?

    ticari değeri 1.031,87 TL'nin altında olan mal veya hizmetlerde tüketici hakem heyetleri, 1.031,87 TL ile 2.693,78 TL arasında olanlarda hem tüketici hakem heyetleri, hem de tüketici mahkemeleri, 2.693,78 TL'nin üstünde olan mal veya hizmetlerde ise tüketici mahkemeleri yetkilidir... siz tüketici hakem heyetiyle nasıl çözdünüz bu olayı? en azından benim kadar doğuş da bunu biliyordur ve bence siz mahkemeye gitmeden halletmek istemişlerdir diye düşünüyorum, ayrıca hakem heyeti bu olayı nasıl üstlenmiş onu anlayamadım, ilgili malın veya hizmetin faturasındaki bedel 2.693,78'in üstündeyse hakem heyetleri bakmaz bu duruma

    http://www.cankayakaymakamligi.gov.tr/default_B0.aspx?content=97
    Şikayet konusu olan mal ya da hizmetin değeri 2.693,78 TL.nin üstünde ise doğrudan Tüketici Mahkemelerine ya da İl Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurmanız gerekmektedir.


    Ben de bilmiyordum, öğrenmiş oldum

    ayrıca çok iyi yapmışsınız, keşke tüm tüketiciler, tüm firmaların burunlarını böyle sürtseler

    Hocam muhtemelen benim yerime mahkemeye taşımışlar olayı.
    Çünkü ellerinde Doğuş'a gönderdikleri yazı metni vardı.Savunma göndermediler dendi.
    Açıkçası bu olayı bildiğim halde başvururken 34.000TL'lik araç faturasını gördüklerinde biz bakamayız bu sebepten dolayı diyecekleri aklıma gelmemişti




  • helal olsun hocam.Sizin gibi hakkını arayan kişiler azaldı.bende 15 yaşında iken internetten alıdğım bir telefonun garantiye gip 2 ay gelmemesi sonucunda gitmiştim hakem heyetine.ailem karşı cıktı duruma olan oldu boşver dediler ama ben zorla yenisini getirtmiştim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KuuuL78

    helal olsun hocam.Sizin gibi hakkını arayan kişiler azaldı.bende 15 yaşında iken internetten alıdğım bir telefonun garantiye gip 2 ay gelmemesi sonucunda gitmiştim hakem heyetine.ailem karşı cıktı duruma olan oldu boşver dediler ama ben zorla yenisini getirtmiştim.

    Teşekkür ederim hocam :) Ben de ilk olarak 16 yaşında Apple'a aynı şeyi yaptım. Ölü pikselden dolayı garantiye giden 3g 4GB iPod Nano'mu 30 iş günü sonunda beni gümrükte falan filan diyerek oyalamaya çalıştıkları için hakem heyetine gittikten sonra telefonla arayıp 4G 8GB Nano'ya değiştirtmiştim sonra da yine bu konuda olduğu gibi dilekçeyi geri çektim.




  • Benzer bir şey de geçen ay benim başıma gelmişti. Arabamın(Peugeot 3008) yakıt pompası yanmıştı, Göral, arabam garanti kapsamında olmasına rağmen, arızanın garanti kapsamına girmediğini söyledi, gerekçe olarak "kötü yakıt kullanımı"nı gösterdiler. Yakıtımı hep aynı benzinlikten aldığım için hemen Shell müşteri hizmetlerini aradım olayı aktardım. En son yakıt aldığım benzinlik tespit edildi ve Shell o benzinlikten yakıt örneği alıp inceletti. Yakıtta hiçbir sorun olmadığının raporunu bana gönderdiler. Ben de tüketici haklarını arayıp konuyu aktardım. Göraldan yakıt pompasının kötü yakıt kullanımından kaynakladığının belirtildiği bir yazı almamı tavsiye ettiler. Eğer bu yazıyı alırsan, Shell'in de raporu elinde olduğundan parayı ya Göral öder ya da Shell öder, siz ödemezsiniz dediler. Yazıyı Göraldan istedim, niye istiyorsunuz dediler dava açacağım dedim. Bir süre sonra arayıp müşteri memnuniyeti açısından bu seferlik masraflarınızı biz karşılayacağız dediler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Bu ülkede neredeyse yolda doğru düzgün yürümek için bile mahkemeye başvuracağız. Her türlü kusurlu ayıplı şeye göz yumup insanları böyle mahkeme kapılarında süründürüyorlar. Tamam hakkımızı arıyoruz ama keşke biz aramadan kendiliğinden verilse.

    yazının altına imzamı atarım
  • Tebrik ederim arkadaşım. Bilinçli ve malına sahip çıkan insan olmalıyız. Türkiye'deki distrübitörler çakallık yapacaklarına namuslu olmayı öğrensinler. Şikayeti olan herkes hakkını aramalıdır. Bu şirketler böyle düzelir yoksa daha çoookk düdüklerler. Aynı şekilde bende sorun yaşıyorum. Linki aşağıda. Yeni, bakımlı ve garantili aracım için yetkili servis afedersiniz bir tarafından birşey uyduruyor.

    CHEVROLET GARANTİ VARMI?

    http://forum.donanimhaber.com/m_55930157/tm.htm
  • helal olsun çok iyi yapmışsın
    keşke herkes sizin gibi hakkını arasa
    ben de mesela hakkım olduğu halde bazen aman kim uğraşacak diyorum
    gerçi bunda bulunduğum ildeki bilim, sanayi tek. müd. tüketici şikayetine bakanlardan da kaynaklanıyor, sanki tüketiciyi değil üreticiyi korur gibi davranıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgdsshn

    Benzer bir şey de geçen ay benim başıma gelmişti. Arabamın(Peugeot 3008) yakıt pompası yanmıştı, Göral, arabam garanti kapsamında olmasına rağmen, arızanın garanti kapsamına girmediğini söyledi, gerekçe olarak "kötü yakıt kullanımı"nı gösterdiler. Yakıtımı hep aynı benzinlikten aldığım için hemen Shell müşteri hizmetlerini aradım olayı aktardım. En son yakıt aldığım benzinlik tespit edildi ve Shell o benzinlikten yakıt örneği alıp inceletti. Yakıtta hiçbir sorun olmadığının raporunu bana gönderdiler. Ben de tüketici haklarını arayıp konuyu aktardım. Göraldan yakıt pompasının kötü yakıt kullanımından kaynakladığının belirtildiği bir yazı almamı tavsiye ettiler. Eğer bu yazıyı alırsan, Shell'in de raporu elinde olduğundan parayı ya Göral öder ya da Shell öder, siz ödemezsiniz dediler. Yazıyı Göraldan istedim, niye istiyorsunuz dediler dava açacağım dedim. Bir süre sonra arayıp müşteri memnuniyeti açısından bu seferlik masraflarınızı biz karşılayacağız dediler.

    Suna bak sineye cekmeye calismislar iyi yapmissiniz gercekten yani mucadele etmessen hersey sana patliyor musteri memnuniyetiymis tabi anladilar odeyeceklerini kivirtmaya baslamis madem musteriyi memnun edeceksin en basta degistir. Kaldiki siz iyi bir araca biniyorsunuz sifir bir arac niye kotu benzin alasiniz.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.