Şimdi Ara

DONANIMHABER İÇİN ARAÇ ÜRETİLSE NE OLMALI NE OLMAMALI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
1
Favori
1.476
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • forumdaşlar yeni çıkan araçları, alınan ikinci el araçları, tavsiye edilen araçları değerlendirir görüş beyen eder hararetli-hararetsiz fikir alışverişleri olur.

    forum için araç üretilse, aklımda kaldığı kadarı ile

    1600 ve altı motor olmalı - vergi açısından
    jantlar kapaklı olmamalı alıminyum alaşımlı olmalı- okadar para veriliyor
    kapı tok ses çıkartmalı- kalite anlaşılmalı
    GÖĞÜS plastiği ve kapı iç plastikleri yumuşak plastikten olmalı- dokunduğun zaman yumuşaklığı hissetmelisin
    arka stoplar kendinden önce üretilen hiç bir araca benzememeli- özgün olmalı
    ikinci eli kuvvetli olmalı- satmak istediğin zaman çok değer kaybetmeden hemen satmalısın
    az yakmalı çook kaçmalı- devir ekonomi devri
    0-100 kesinlikle 10 saniyenin altında olmalı- her an lazım olabilir
    direksiyon 3 kollu olmalı- ne işe yaradığını bilmiyorum
    yedek parçası uygun fiyatlı ve kolay bulunabilmeli- katılıyorum
    çok satılmış her köşe başında görebileceğin bir araç olmamalı- yani yüzü eskimiş olmamalı
    yüro en cap tan yıldızlı beş almış olmalı
    hız sabitleyici, digital klima, park sersörü, 8 have yastık, abs, esp standart olmalı- verdiğin paranın karşılığını almalısın ne de olsa,
    otomatik ise mutlaka çift kavramalı veya direk honda marka araç olmalı.
    sedanda olabilir hb de ama 4 kapı olmalı
    tavan yüksek arka diz mesafesi geniş omalı- binenler mutlak rahat etmeli
    cd çalar, aux giriş ve usb bağlantılı kendini kanıtlamış müzik sistemi olmalı
    beygirleri bol, torkları coşmuş olmalı- yani altta kalmamalı

    ve fiyatı 32-37 arasında olmalı

    edit: yazım hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nejdet Ay -- 16 Haziran 2013; 18:31:33 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: Altay Han

    forumdaşlar yeni çıkan araçları, alınan ikinci el araçları, tavsiye edilen araçları değerlendirir görüş beyen eder hararetli-hararetsiz fikir alışverişleri olur.

    forum için araç üretilse, aklımda kaldığı kadarı ile

    1600 ve altı motor olmalı - vergi açısından
    jantlar kapaklı olmamalı alıminyum alaşımlı olmalı- okadar para veriliyor
    kapı tok ses çıkartmalı- kalite anlaşılmalı
    GÖĞÜS plastiği ve kapı iç plastikleri yumuşak plastikten olmalı- dokunduğun zaman yumuşaklığı hissetmelisin
    arka stoplar kendinden önce üretilen hiç bir araca benzememeli- özgün olmalı
    ikinci eli kuvvetli olmalı- satmak istediğin zaman çok değer kaybetmeden hemen satmalısın
    az yakmalı çook kaçmalı- devir ekonomi devri
    0-100 kesinlikle 10 saniyenin altında olmalı- her an lazım olabilir
    direksiyon 3 kollu olmalı- ne işe yaradığını bilmiyorum
    yedek parçası uygun fiyatlı ve kolay bulunabilmeli- katılıyorum
    çok satılmış her köşe başında görebileceğin bir araç olmamalı- yani yüzü eskimiş olmamalı
    yüro en cap tan yıldızlı beş almış olmalı
    hız sabitleyici, digital klima, park sersörü, 8 have yastık, abs, esp standart olmalı- verdiğin paranın karşılığını almalısın ne de olsa,
    otomatik ise mutlaka çift kavramalı veya direk honda marka araç olmalı.
    sedanda olabilir hb de ama 4 kapı olmalı
    tavan yüksek arka diz mesafesi geniş omalı- binenler mutlak rahat etmeli
    cd çalar, aux giriş ve usb bağlantılı kendini kanıtlamış müzik sistemi olmalı
    beygirleri bol, torkları coşmuş olmalı- yani altta kalmamalı

    ve fiyatı 32-37 arasında olmalı

    edit: yazım hatası

    dh üyelerinden birisi bir otomobil fabrikası kurarsa neden olmasın




  • 2.0 motor
    250bg
    325nw

    2din multi medya sistemi
    on arka park sensoru
    yagku far ve kor nokta uyari sistemi


    fiyat60 000 lira...



    varsa bole bisey ben talibim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tok kapı sesi olmalı, km de 5 kuruş yakmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Tok kapı sesi olmalı, km de 5 kuruş yakmalı.

    3 kuruş yaktıranlarda çıakcaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: snoppy123

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    Tok kapı sesi olmalı, km de 5 kuruş yakmalı.

    3 kuruş yaktıranlarda çıakcaktır.

  • motorun benzinli ise çift turbolu aynı zamanda tek tuşla atmosferige dönemesi gerekir aynı zamanda LPG uyumulu . Dizel ise bakımları ucuz agır bakımı olmayan turbo problemsiz çok güçlü bir motor olması lazım aynı zamanda iki motorunda 100km'de ş.içi 2.3 LT agresif kullanımda 2.9 olmalı bir depo ile 1000 km yapmalı şehiriçi benzincinin yolunu unutturmalı.


    EDİT:Şehir içi yaptıgı yol :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 34Brs34 -- 17 Haziran 2013; 0:41:48 >
  • Şöförün boyu 2 metre olduğundan, arka koltukta oturacak 2 metrelik yolcuda cok rahat etmeli. Araç hem çok büyük olmali hemde park yeri bulmakta zorluk cikartmamali.b sınıfı diye geçmeli aslinda f segmenti olmalı. 1.3 dizel motordan 500 hp uretmeli ama bunlari yaparken 3 litre tuketmeli (2 litreye düşürenler cikacaktir) gösterişli olmali ama sadece 35 bin telecik olmalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Altay Han


    beygirleri bol, torkları coşmuş olmalı- yani altta kalmamalı



    İşte buna çok güldüm helal
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ernn93

    Şöförün boyu 2 metre olduğundan, arka koltukta oturacak 2 metrelik yolcuda cok rahat etmeli. Araç hem çok büyük olmali hemde park yeri bulmakta zorluk cikartmamali.b sınıfı diye geçmeli aslinda f segmenti olmalı. 1.3 dizel motordan 500 hp uretmeli ama bunlari yaparken 3 litre tuketmeli (2 litreye düşürenler cikacaktir) gösterişli olmali ama sadece 35 bin telecik olmalı.

    Genelde 2 metre donanımhaberciler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 34Brs34

    motorun benzinli ise çift turbolu aynı zamanda tek tuşla atmosferige dönemesi gerekir aynı zamanda LPG uyumulu . Dizel ise bakımları ucuz agır bakımı olmayan turbo problemsiz çok güçlü bir motor olması lazım aynı zamanda iki motorunda 100km'de ş.içi 2.3 LT agresif kullanımda 2.9 olmalı bir depo ile 1000 km yapmalı şehiriçi benzincinin yolunu unutturmalı.


    EDİT:Şehir içi yaptıgı yol :)

    kesinlikle lpg siz olmaz.
  • kısacası Borusan garantisiyle satılan Honda 1.6 VTEC motorlu Mercedes E serisi. Hem de dacia fiyatına.
  • S class konforunda, spor araba hizinda 20 kurus yakan bir arac

    Bu arada fiyat max 50-60bin fazlasi verilmez :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sheldon-Cooper -- 17 Haziran 2013; 11:17:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burock1997

    kısacası Borusan garantisiyle satılan Honda 1.6 VTEC motorlu Mercedes E serisi. Hem de dacia fiyatına.

    ikinci elide vw gibi olucak alicaksin alidigin fiyatin ustune saticaksin

    Not: vw fani degilim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece forum için değil, tüm yurttaşların selameti için tıpkı farlarda olduğu gibi kısa ve uzun korna olmalı. Kısa korna; daha az ses çıkarsın; kurala uyup kırmızı ışıkta bekleyen sürücüyü arkadan taciz etmek, haberleşmek, küfür etmek, yayalara artislik yapmak için kullanılır. Lüzumlu ve acil durumlarda daha yüksek ses çıkartan uzun korna kullanılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi In absentia -- 17 Haziran 2013; 12:06:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burock1997

    kısacası Borusan garantisiyle satılan Honda 1.6 VTEC motorlu Mercedes E serisi. Hem de dacia fiyatına.

    yazılanları çok iyi özetleyen ifade.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.