Şimdi Ara

DOOM 4 (PS4 ANA KONU) 2016 (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
512
Cevap
6
Favori
21.710
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  DOOM  4  (PS4 ANA KONU) 2016

     DOOM  4  (PS4 ANA KONU) 2016

     DOOM  4  (PS4 ANA KONU) 2016

     DOOM  4  (PS4 ANA KONU) 2016

     DOOM  4  (PS4 ANA KONU) 2016

     DOOM  4  (PS4 ANA KONU) 2016

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Doom'un Multiplayerına Video Yayınlandı, İçerik Editörü Açıklandı

    Bethesda'nın E3 sunumunun başlangıcında bizleri bol bol kanlı canlı görünüşüyle karşılayan Doom, senaryo modunun haricinde multiplayerıyla da geliyor. Bethesda, konferans sırasında Doom'un multiplayerında yer alacak içeriklere değindi.

    Hızlı bir yapıya sahip olacak olan Doom'un multiplayerında klasik FPS multiplayer modlarını göreceğiz. Team Deathmatch ya da Free For All gibi modlar bir yana, Doom asıl içerik üreticisiyle dikkatleri üzerine çekecek gibi duruyor.

    Snapmap isimli bir içerik üreticisiyle beraber sunulacak olan Doom'da istediğiniz gibi multiplayer içerikleri oluşturabileceksiniz. Konferansta tanıtılanların arasında; dalga dalga gelen düşmanlara karşılık verdiğimiz klasik co-op modu, Call of Duty'nin zombi modlarında gördüğümüz gibi puanları toplayarak silahlarını yükseltebildiğimiz bir mod, ya da klasik dört kişilik deathmatch modu yapabilmek mümkün.

    Tabii ki bunlar sadece yapımcıların tanıtım için hazırladıkları. Doom'un içerik editörüyle beraber oldukça geniş içerik üretme seçenekleri oyunculara sunulacak. Konferans sırasında gösterilen videoları aşağıdan izleyebilirsiniz.

    BSC:




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İsmini yazmayıp oyunu tahmin edin deseler ben yeni Quake derdim. Yine de güzel gözüküyor, umarım alışık olduğumuz koridor yapısından çok çıkmamışlardır. Grafikler ise Doom 3'ün yaptığını yapamayacak gibi gözüküyor, biraz ortalama kalmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melkor23

    İsmini yazmayıp oyunu tahmin edin deseler ben yeni Quake derdim. Yine de güzel gözüküyor, umarım alışık olduğumuz koridor yapısından çok çıkmamışlardır. Grafikler ise Doom 3'ün yaptığını yapamayacak gibi gözüküyor, biraz ortalama kalmış.

    Hocam az önce baktım internetten.

    Doom 3 tam olarak Doom değilmiş galiba. Doom 1-2'de vur kaç sistemi varmış.

    Bilmiyorum bu oyun nasıl olacak belki Doom 1-2'nin yönünden gidecektir.

    Doom 3'ün yönünden de gidebilir belki,daha çıkmadığı için net bir şey diyemeyiz.
  • Doom 3te bi yerde fenerin çatt diye kapanması , ışıkların sönmesi sırasında verdiği korku hissi harikaydı.

    Köşeleri dönerken çıkıveren yaratıklar, üs'ler arasında geçiş yaparken oksijen tüpü bitecek tedirginliği ...

    Bir bölümde tuvaletlere giriyorduk.Orada olanlar manyaktı.Camlı bir bölme vardı.Sanırım kontrol odasıydı orası.ID kartı okutunca mekana gergedan vari bir yaratık girdi.Ama ben nasılsa arada cam var diye gülüyordum.Ya bu tepindi tepindi bu camlı duvarı yıkıp içeri girmez mi , doom dediklerinde hep o sahne gelir aklıma.
  • Doom 3'ün tam olarak Doom olmamasının sebebi Doom 3'de aksiyondan ziyade atmosfere yönelmeleri oldu. Doom 1-2'de aksiyon bir an olsun durmuyordu, Doom 3'de ise daha ağır, her karanlığın bir sürpriz yumurta olması oyunu yavaşlattı. Bir de oyun baştan sonra koridorda geçtiği için pek sevilmedi, gerçi ben sevmiştim. Yeni Doom için gösterilen videolar ilk iki oyunu anımsatıyor, atmosferden ziyade önüne geleni kestiğin, aksiyonun bir an olsun durmadığı klasik Doom yapmışlar. Ancak mekanlar biraz Quake, özellikle de Q2'nin mekanlarını andırdı, onu biraz garipsedim.
  • Şuan için beğenmedim açıkçası bakalım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • DOOM 4 güzel olmus begendim akar bu oyun
  • Oyun çok iyi duruyor, animasyonlar, grafikler, aksiyon...

    Sunum sırasında seyirciler resmen kendinden geçti, uzun zamandır bir E3 şovunda bir oyun sunumunda seyircileri hiç böyle görmemiştim.
  • Oyun özüne dönmüş, Doom 3 seriyi değiştiren oyundu. O sebeple çok aksiyonlu olmuş eleştirilerine katılmıyorum.
    Geçen sene kutulu Wolfenstein alanlara Doom 4 beta kodu verilmişti, kodu çoktan girdik hala bir haber yok. Beta'nın tarihi açıklandı mı E3'de ?
  • Grafikleri ve oynanışı çok beğendim ayrıca çok çeşitli bir MP de olacak gibi, Bethesda çatısından kötü oyun çıkmıyor zaten..
  • En az 15 saatlik bir single player bekliyorum. Grafikler şahane bu arada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: :::LOSTPLANET:::

    Doom 3te bi yerde fenerin çatt diye kapanması , ışıkların sönmesi sırasında verdiği korku hissi harikaydı.

    Köşeleri dönerken çıkıveren yaratıklar, üs'ler arasında geçiş yaparken oksijen tüpü bitecek tedirginliği ...

    Bir bölümde tuvaletlere giriyorduk.Orada olanlar manyaktı.Camlı bir bölme vardı.Sanırım kontrol odasıydı orası.ID kartı okutunca mekana gergedan vari bir yaratık girdi.Ama ben nasılsa arada cam var diye gülüyordum.Ya bu tepindi tepindi bu camlı duvarı yıkıp içeri girmez mi , doom dediklerinde hep o sahne gelir aklıma.

    Her kelimesine katiliyorum.tamamen aksiyona kaydilarsa seri biter.doomu doom yapan atmosferi korku dolu dakikalariydi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu zamana kadar izlediğim en iyi gameplay videosu kac yıldır bu zamanı bekliyordum.Geçen yıl bethesda toplantısında gameplay yayınlamama kararı alıp oyunu sıfırladılar. 8 Yıll beklemeye değecek gibi gözüküyor.

    Bu videoyuyu beğenmeyenler bu oyunun geçmişini ve kıymetini bilmeyen kitledir.
  • Arkadaslar videoyu inanmayacaksiniz ama belkide 30a yakin izlemisimdir.oyunun sirf aksiyona kaydigini dusundum.ama cok ince detaylari kacirmisim.doom3te olan o sirasiyla cikan ilk yeni yaratiklar hep cikmadan once atraksiyonlar, oyuncuyu korkutan cikislar yaparlarya.mesela video sonunda kollarimizi koparan yaratik daha once girdigimiz bir camli odanin diger yarisinda beliriyor ve bir askeri haşat ediyor.bundan şunu cikariyorum ben.bu durum her yaratikta 3teki gibi var demek oluyor.korku unsurlarina gelecek olursak gecmisi gosteren bir goruntude buyuk yaratik askerleri parcaliyor.bu esnada aci sesler var(hani adamin kolunu koparmadan onceki sahne)yine kanli bir odaya girdigimizde çifteliyi ölunun elinden alirken korku muzigi giriyor.sanki adam tepki verecekmis gibi.bunlar gibi cok ince ayrintilar mevcut.bu da oyunun korku unsurlarindan vazgecmedigini gosteriyor.zaten bu videodaki asil amaclari oyunun aksiyon kismini gostermeleriydi.bunuda basarmislar.yani doom 1-2deki atmosferi yakalamislar.sonuc olarak her kesimi fazlasiyla tatmin edecek mukemmel bir oyun geliyor.hemde ne oyun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Doom | Gameplay Trailer | PS4

  • Quake turnuvalarını takip edenleriniz varsa şu güncelerde QuakeCon etkinliklerinin yapıldığını biliyorsunuzdur. Klasik turnuvaların yanında yeni Doom'u da oynama imkanı buluyor pekçok katılımcı. Polygon da oyunu oynayan bir editörün kaleme aldığı yazıdan edindiğim bilgiler şöyle;

    Bu arkadaş 6v6 deathmatch modunu oynamış.
    -Spawn olmadan önce bir loadout sistemi sizi karşılıyor. 3 adet öntanımlı loadout var.
    -2 adet ana silah seçebiliyorsunuz. ( toplamda 6 silah var)
    -Bunun yanında 1 adet teçhizat slotunuz var. (el bombası veya kişisel teleport cihazı)
    -Sağlık, zırh ve mühimmatı arenadan topluyoruz. (ölen rakipleriniz de sağlık ve zırh düşürüyor)
    -Gauss rifle (eski adıyla railgun) maçın ortalarında ortaya çıkıyor. Bu silahın verdiği hasarı bilenler bilir.
    -Demon Rune adındaki power-up sizi çifte roketatar taşıyan bir iblise dönüştürüyor. Sağlığınız normalin 2 katına çıkıyor.

    Oynayan arkadaşın yorumuna göre oyun diğer tüm bilinen fps lerden daha hızlı demiş. Hatta tek atışta öldüğü çoğu durumda nereden vurulduğu anlayamamış. Fakat saatler önce yüklenmiş aşağıdaki vidyoya baktığımda oynanış bana o kadar da hızlı gelmedi. Quake ile karşılaştırdığımda daha yavaş bile denebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi delio -- 29 Temmuz 2015; 10:59:52 >




  • Quakencon etkinlikleri kapsamında twitch de canlı yayını da yapılan Doom panelini izledim. Panelin soru cevap kısmında bana göre iki güzel soru soruldu. Kısaca özetlersem;

    Soru : Oyunun loadout sistemi var ve iki silahla oyuna başlıyoruz. Eski oyunlardaki gibi tüm silahları taşıyamayacak mıyız?
    Cevap : Yapımcının cevabı oldukça kaçamak oldu. Öncelikle bu sorunun Quakecon boyunca en fazla geribildirim verilmiş konu olduğunu söyledi. Loadout sisteminin oyuncunun oyuna rekabetçi olarak dahil olabilmesi için gerekli olduğunu ve quake3 teki gibi sadece machinegun la oyuna başlayan oyuncunun kendisini verimsiz hissetmemesi/silah toplama yarışına girmemesi için önemli olduğunun altını çizdi. Ayrıca haritalarda gauss rifle (eski railgun) gibi sadece toplanabilir silahlar olduğunu hatırlattı. Bu konuda ileriki zamanlarda açıklama yapılacağını söylemekle yetindi.

    Soru : Doom'un yeni nesildeki derin(!) hikayesi neye benzeyecek?
    Cevap : Bu sorunun cevabı sırasında Cem Yılmaz'ın nerede kalmıştık sorusuna "komiklik-şakalar" cevabı veren teyze tadında bir şakalaşma yaşandı. Evet hikaye konusunda bilgi paylaşmadık dedi ve ekledi ; doom oyuncusunun temelde hikaye anlatımında karşılaşacağı şey : Killing deamons, blowing shit up!

    paneli izlemek isterseniz
    http://www.twitch.tv/bethesda/v/8544322

    Youtube da oyunu oynayıp deneyimleri konusunda bilgi paylaşanlardan edindiğim bilgiler ;

    *Klasik oyun tarzı : sprint yok, reload yok, healt regen yok.
    *3 öntanımlı loadout ve 3 custom loadout a sahipsiniz
    *Oyunda "static cannon" adında yeni bir silah var. Bu silahın özelliği siz hareket halinde oldukça biriken statik elektriğinizle şarj oluyor. Pratik olarak sınırsız ateş etme imkanınız var fakat sürekli hareket halinde olmalısınız. ( havada olduğunuz süreler hariç)
    *2 adet seçimlik yan silahınız var
    -Pulse rifle ; basit bir otomatik silah
    -Super shotgun ; E3 hikaye modunda gördüğünüz silah. Yakından aşırı etkili bir çifte. Zorunlu reload süresi var.
    *2 adet seçimlik teçhizatınız var
    -Frag grenade
    -Personel teleporter ; Bu cihazın kullanımı UT deki ile neredeyse aynı. Cihazı fırlattığınız yere teleport olabiliyorsunuz. Bu cihazın eklenmesini oyunun konsola da uyarlanması sebebiyle olduğunu düşünüyorum. Çünkü gamepad ile rocket-jump yapamazsınız. Ayrıca cihazı, rakibinizin üstüne teleport olup parçalarına ayırmak için de kullanabilirsiniz. (tabi denk getirirseniz) Asıl önemli kullanım alanı haritada yerleri belli olan ve 60 sn bir ortaya çıkan powerup noktalarına geri dönmek ve ulaşılması güç noktalardaki nesnelere (zırh gibi) ulaşmak için kullanmaktır.
    *Gauss rifle haritada rastgele bir noktada çıkıyor. Tek atışta rakibi indiren bu silahta ADS imkanı var. Aim down yaptığınızda termal olarak haritada dolaşan herkezi görebiliyorsunuz.
    *Quad damage, invisibility klasik powerupları yeni Doom da sizleri bekliyor.
    *Demon Rune onu kullanan oyuncudan düşürülebiliyor. Demon rune çıkmadan önce anons ediliyor ve ekranda yeri gösteriliyor.
    *Doom MP henüz alpha olmasına rağmen çoğu oyuncuya bitmiş bir oyun hissiyatı vermiş.

    Not: Yukarıdaki bilgiler oyuncu yorumudur. Oyunun son hali değildir.




  • Harbiden oynanış ve grafik olarak baya iyi gözüküyor. Çok eğlenceli bir deneyim olacak gibi. Konsollarda 60 FPS olacak diyorlardı bazıları bu konuyla ilgili haber varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PlayerX

    Bu Wolfenstein dan çıkan kodla betayı ne zaman oynayabileceğiz ?

    DOstum wolf ile verilen kodu ben girince hata veriyor sen girebildin mi?
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.