Şimdi Ara

Dpf filtresi için yakıt katkısı kullanan var mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
2.159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Mağlum kış günlerinde araç ısınmadan evimizden işimize işimizden evimize gittik. Araçlar sık sık DPF temizliğine başladı. Bu çok sinir bozucu.
    Bor katkısı ile dpf temizliği yaptığını ve dpf filtresinin temizlenip motorun kendine geldiğini iddea edenler var. Bu şekilde bor kullanan var mı?



  • 1 kişi bile kullanan yok mu?
  • Ben de dpfli dizel Corsa d sahibiyim. Ne zaman temizlik yaptığını ancak obd cihazı alıp car scanner programı yukleyince farkettim, berner marka katkı alıp kullandım ama faydalı mı anlayamadım daha, henüz hiç dpf lambası yanmadı sadece aracım artık 94000 km olduğu için tırstım ve katkı ve obd cihazı gibi yollara başvurdum. Borun ayrı bir etkisi olduğunu düşünmüyorum, sadece berner, würth vb güvenilir bir marka katkı kullanırsanız faydası olacağı kanaatindeyim. Aracınızın marka ve modelinin forumlarında daha net bilgilere ulaşabilirsiniz. Ben öyle yaptım. Çünkü araçtan araca dpfye verilen tepkiler değişiyor. Kolay gelsin.
  • Ben de dpfli dizel Corsa d sahibiyim. Ne zaman temizlik yaptığını ancak obd cihazı alıp car scanner programı yukleyince farkettim, berner marka katkı alıp kullandım ama faydalı mı anlayamadım daha, henüz hiç dpf lambası yanmadı sadece aracım artık 94000 km olduğu için tırstım ve katkı ve obd cihazı gibi yollara başvurdum. Borun ayrı bir etkisi olduğunu düşünmüyorum, sadece berner, würth vb güvenilir bir marka katkı kullanırsanız faydası olacağı kanaatindeyim. Aracınızın marka ve modelinin forumlarında daha net bilgilere ulaşabilirsiniz. Ben öyle yaptım. Çünkü araçtan araca dpfye verilen tepkiler değişiyor. Kolay gelsin.
  • Türk Telekomcuların nemo marka iş araçlarına bor katkısı attığını gördüm. Benzin 1 litre azalıyormuş
  • Bu illetten çok çekmiş ve sonunda kurtulmuş biri olarak tecrübelerim ve uzmanlardan dinlediklerime göre 1. Derecede önemli olan şey motor yağı. Yağ değişim periyotlarınızı kış mevsimine göre ayarlarsanız yani Kasım başında değişir ve eğer fazla km yapıyorsanız 10-15 bin yerine yağı 7-8 bin km de bir değiştirirseniz çok önemli bir koruma sağlarsınız.

    Kurum birikmesi mesajınızda da yazdığı üzere soğuk motorda yoğunlaşıyor ve motor ısındıkça azalıp sistemin tolare edebileceği düzeye iniyor siz de önlem olarak marştan bir kaç dakika sonra aracı daha devirli kullanıp daha çabuk ısınmaya zorlarsanız bir ciddi önlem daha almış olursunuz.

    Bir de bunun aktif rejenerasyonu var bilirsiniz toplamda sürüş esnasında 20 dakikada 50-60 gr partikülün yanması mümkün bunun için sıcak motorda normal şekilde 2000-2200 devirde gaz kesmeden 8-10 dakika sürün 3000 devirde yine bir 10 dakika sürün sonra sistemin soğuması için normal devirlerde 3-5 dakika daha devam edin ve bitirin.

    Liqui moly dpf koruyucusunun referansı çok iyi olsa da dpf temizliği yaptırdığım yerin sahibi kandırmaca olduğunu söylüyor. Sadece würth ün aktif temizleme köpüğünü Boğaz kelepçesinden sıkarak uygulandığında taşın erime handikapına rağmen iyi işler çıkardığını söyledi.




  • Demekki bu koruyucular hep hikaye. Sırf dpf yüzünden benzinli araca geçmeyi düşünüyorum. 100 km de şehir içi 8 litre civarı mazota ek 2 3 litre dpf temizliğine harcıyorsun dizelin karı yokmi benzinli daha iyi o zaman
  • abuzerefendi A kullanıcısına yanıt
    Bor filan hikaye ama bilindik saglam markalara bakabilirsin ama öyle karkiyla temizliyecegini sanmiyorum..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.