Şimdi Ara

Dr.Ecu için ne dersiniz. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
61
Cevap
0
Favori
33.872
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • iquique kullanıcısına yanıt
    Araç 2010 Model 1.4. TSI DSG Octavia
  • O risk siz yaptırsanız da yaptırmasanız da var zaten. Yaptırmadan önce bir sıkıntı olursa yazılım yaptırsaydım böyle olmazdı diyecek misiniz?

    İşlerin ters gittiği bir durumla başka bir araçta karşılaştım. Araca yeni bakım yapılmıştı. Yola gittik dönüşte uçağa yetişirken teklemeler başladı. Aha dedik yazılımdan oldu. Firmaya gittik yazılım sildirip orijinal yazılımını yükledik. servise gidip kontrol ettirdik. Aynı şerefsiz servisin taktığı yansanayi bujinin kafalarının eridiği ortaya çıktı. buji değişti. firmaya gidip yazılımı tekrar attırdık. üstelik yazılım yapılalı 30 ay olmuştu. 0 maliyetle işimizi gördüler.
  • hebelup kullanıcısına yanıt
    O sadece bir örnek, 30.000km gidecek buji 15-20.000KM 'de

    10.000KM gidecek motor yağ 7.000km gidiyorsa şanzıman yağı da kavrama ekipmanlari da daha az girecektir...

    Böylelikle uzun vadede değişmesi gereken sarf malzemeleri önce geldiği icin tahmin etmek zorlasacak ve yolda kalma/ parcalara zarar verme olasılığı artacaktir.

    Bir 170bg-270nm motor kavramak var, bir de 240bg-350nm ile kavramak var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 4 Eylül 2019; 14:4:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    avrupalı atmosferiklere oluyor. pejo, ford gibi. 10-15 hp alınabiliyor.
    https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/43-peugeot/2263-308/2264-ph1-2007-2013/6164-1-6-vti/
    https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/23-ford/1123-focus/1124-2011-2014/9757-1-6-ti-vct/

    Alıntıları Göster
    atmosferik araca 15 hp, %15 gibi getiriye imkan vermiyorum..Bu işin olayı turbodur atmosferikte o kadar beygiri nerden kazanacaklarsa..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    atmosferik araca 15 hp, %15 gibi getiriye imkan vermiyorum..Bu işin olayı turbodur atmosferikte o kadar beygiri nerden kazanacaklarsa..

    Alıntıları Göster
    koskoca firma yalan mı söylesin kardeşim? üretim bandından bilerek motoru kısık piyasa sunmuş olabilirler. şimdi siz EP3 tayyarın sadece headers ve filtre değişimiyle 10-15 hp aldığına da inanmazsınız. çünkü yaşamadınız görmediniz ama ben bizzat EP3 tayyarın headersını değiştirdim. orjinal headers'ı afedersin çük gibi incecikti, yani egzoz gazları çok dar bir borudan geçiyordu. buna after market bir headers taktığında araba coşuyordu.

    not: bu konuda en uç örnekler Supra ve Skyline'dır. Bu iki araç da fabrikadan 280-300 hp güçlerle satılır ama modifiyeye o kadar dayanıklı ve müsaittir ki, modifiye sonrası Bugattiye bile plaka okutur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iquique -- 5 Eylül 2019; 14:39:2 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    koskoca firma yalan mı söylesin kardeşim? üretim bandından bilerek motoru kısık piyasa sunmuş olabilirler. şimdi siz EP3 tayyarın sadece headers ve filtre değişimiyle 10-15 hp aldığına da inanmazsınız. çünkü yaşamadınız görmediniz ama ben bizzat EP3 tayyarın headersını değiştirdim. orjinal headers'ı afedersin çük gibi incecikti, yani egzoz gazları çok dar bir borudan geçiyordu. buna after market bir headers taktığında araba coşuyordu.

    not: bu konuda en uç örnekler Supra ve Skyline'dır. Bu iki araç da fabrikadan 280-300 hp güçlerle satılır ama modifiyeye o kadar dayanıklı ve müsaittir ki, modifiye sonrası Bugattiye bile plaka okutur.

    Alıntıları Göster
    koskoca firma benim focus'ta 140 hp dedi alakası yoktu ama ? hayırdır burda firmanın avukukatlıgını yapmak size mi düştü ? ne bu savunma mücadelesi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    koskoca firma benim focus'ta 140 hp dedi alakası yoktu ama ? hayırdır burda firmanın avukukatlıgını yapmak size mi düştü ? ne bu savunma mücadelesi...

    Alıntıları Göster
    firmayla ne alakam olabilir? sadece senin ve bu forumdakilerin çoğunun, modifiyeye olan bu sığ bakışınız benim eleştirmeme yol açıyor. modifiye öcü değildir korkmayın.
  • Şu bir gerçek, standart kullanıcı için aracınızı satmadan, daha güçlü ve keyifli bir hale getiriyorlar.

    Şu da ayrı bir gerçek ki : bakımları daha sık yapmalı, kaliteli yağ ve malzeme kullanmalısınız.

    Hiç bir yazılımcı yazılımdan 1 sene sonra çıkan arızayı kabul etmez. E zaten motor garantisi dediğiniz şeyi de sıfır km aldığınız araçta 2 yıl veriyorlar. 5-7 yaşındaki firma garantisi bitmiş araç için yazılımcıdan garanti beklemek saçma. e tabi evet bu arıza benim yaptığım yazılım kaynaklı ödüyorum masrafını diyen bi tane yazılımcı da duymadım.

    Burada biraz araştırıp ( risk aldığınızı düşünüyorsanız risk alıp ) karar vermek gerekiyor.

    Kendim soft yazılımlı kullanıyorum aracımı, 80.000 km oldu, sorun yaşamadım.

    Saygılar.
  • VWnin yıllarca yaptığı iş.
    Güç ve yüksek emisyon.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    firmayla ne alakam olabilir? sadece senin ve bu forumdakilerin çoğunun, modifiyeye olan bu sığ bakışınız benim eleştirmeme yol açıyor. modifiye öcü değildir korkmayın.

    Alıntıları Göster
    sığ bakışım olsa veya öcü diye görsem kendim yaptırır mıydım ?? yeterli cevap heralde bu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    sığ bakışım olsa veya öcü diye görsem kendim yaptırır mıydım ?? yeterli cevap heralde bu..

    Alıntıları Göster
    eyvallah o zaman senin hakkındaki sözümü geri alıyorum ama bu forumun çoğunluğu yazılıma, modifiyeye karşı. insan bilmediğinden korkarmış.
  • Anlayan anlamayan yorum yapmış, bu araçlar fabrikadan belirli izinler doğrultusunda çıkıyor yani fabrikada çalışan mühendisler çoğu şeyi kısmak için orasına burasına ekleme yapıyorlar zaten.

    Yazılımın bir zararı yoktur araba grubumuzda senelerdir kullanan insanlar var, hem aile hem de perf için, ne yolda kalanı gördüm yazılımdan ne de havaya uçanı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    eyvallah o zaman senin hakkındaki sözümü geri alıyorum ama bu forumun çoğunluğu yazılıma, modifiyeye karşı. insan bilmediğinden korkarmış.

    Alıntıları Göster
    Modifiye karşıtlığını senelerdir anlamam bu forumda, adamlar her modifiye aracı abart egzozlu şahin ya da mahalle arasından vututut yapan arkadaşlarla karıştıyorlar.

    Üç kuruş değeri düşecek diye aracına binmeyen de var burada, zevkten çok işkence haline getirmişler kendilerine.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Merdomable

    Modifiye karşıtlığını senelerdir anlamam bu forumda, adamlar her modifiye aracı abart egzozlu şahin ya da mahalle arasından vututut yapan arkadaşlarla karıştıyorlar.

    Üç kuruş değeri düşecek diye aracına binmeyen de var burada, zevkten çok işkence haline getirmişler kendilerine.

    Alıntıları Göster
    hay ağzına sağlık. beni anlayan birini görmek sevindirici.

    modifiyeden bu kadar korkmayın. binin aracınıza keyfini çıkarın.
  • mr.big kullanıcısına yanıt
    80 bin km yazılımla sorunsuz kullanım kulağa hoş geliyor. Aracınız neydi, nerede yaptırdınız, yakıt ve performans olarak beklentinizi karşıladımı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • racechip.com.tr
    Ford Kuga II ( 2013 > Sonrası ) 1.5 EcoBoost (150 HP/ 110 kW) | From Racechip
    https://racechip.com.tr/shop/chiptuning/1480/ford/kuga-ii-2013-sonras-15-ecoboost-150-hp-110-kw.html


    Ben 3 yıldır kullanıyorum
    RaceChip box
    Bi incele

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avante A kullanıcısına yanıt
    2cr performance da yaptırdım. yakıt değişmedi, performans gayet güzel. yakıt odaklı hareket etmemenizi öneririm.

    Araç İnsignia 1.4T

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    Ekran kartı ile otomobili aynı kategori altında değerlendiriyorsanız benim zaten diyebileceğim bir şey kalmıyor. Ekran kartının geçtiği test ile otomobilin geçtiği testleri biraz araştırmanızı öneririm.

    Ekran kartında problem çıkması durumunda en fazla bilgisayarınızda bir bölüme zarar verir birkaç gün oyun oynayamazsınız, otomobiliniz 150 km hızla sollama yaparken birden gaz keserse ya da artırmaması gereken yerde artırırsa, ya da şanzımanınız belli bir hızda beklenmeyen bir tepki verirse, ecu üzerinde yapılan değişiklikle araç belli bir hız üzerinde aktif güvenlik sistemlerinin bir tanesi üzerinde arıza ya da oran değişimine bağlı hesaplama hatası gösterirse "ölürsünüz".
    Yazdıklarınız insanın hayal gücüyle doğru orantılı şeyler zira yazılımdan kendi kendine hızlanan bir araç olmamıştır. Öyle olsaydı yazılımcıların performans araçlarına özel olarak yaptığı yazılımlar sonucu araçların saçma sapan kazalar yapması gerekirdi. Yazılımla araca verebileceğiniz en büyük hata motoru kırmanızdır. Kolu pistonu alırsın eline evine dönersin bunun bedelinide yazılımcıya karşılatırsın ki ne yaptığını bilen adam onu sen demeden öder. İşinin ehli yazılımcıysa o motoru kırmaz.




  • 5w30 kullanıyorsanız, 5w20'ye geçin tasarruf için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    Yazdıklarınız insanın hayal gücüyle doğru orantılı şeyler zira yazılımdan kendi kendine hızlanan bir araç olmamıştır. Öyle olsaydı yazılımcıların performans araçlarına özel olarak yaptığı yazılımlar sonucu araçların saçma sapan kazalar yapması gerekirdi. Yazılımla araca verebileceğiniz en büyük hata motoru kırmanızdır. Kolu pistonu alırsın eline evine dönersin bunun bedelinide yazılımcıya karşılatırsın ki ne yaptığını bilen adam onu sen demeden öder. İşinin ehli yazılımcıysa o motoru kırmaz.

    Alıntıları Göster
    İşinin ehli yazılımcılar araçları uzun süre test ediyor zaten, yetmiyor Avrupa'da sayısı 4-5 tane olan uluslararası tip onay test kuruluşları test ediyor. Yazılımsal kaynaklı arıza nedir az çok bilirim çünkü homologasyon, test ve belgelendirme proseslerinde çalışıyorum. Tek bir parametre hatası belirli aralıklarda sistemi kararsız hale getirebilir. Burada skynet gibi aracın kendi kendini ele geçirmesinden söz etmiyoruz tabi ki.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.