Şimdi Ara

Dr.Ecu için ne dersiniz.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
33.855
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar gerek yakıtı biraz düşürmek gerekse performansı biraz artırmak için yazılım yaptırmayı düşünüyorum. Arabayı fazla zorlayacak bir yazılım değil. Soft yada stage 1 dedikleri. Bilindik birkaç firmayla görüştüm Dr.ecu'dan yaptırmayı düşünüyorum. Daha önce yaptıran ve memnun kalan yada şikayeti olan oldumu. Hem yazılım atma konusunda hemde dr.ecu hakkında ne düşünüyorsunuz.
    Araç ford kuga 1.5 ecoboost 150 hp manuel vites. Aynı aracın otomatik vitesi 182 hp.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avante -- 3 Eylül 2019; 15:20:23 >



  • Bir dünya devi firma ve altında çalışan binlerce kişilik mühendis ekipleri milyar dolar harcayarak seneler süren hesaplamalar ve deneyler gerçekleştiriyor. Araç onlarca direktif ve 100'ün üzerinde regülasyon testlerine giriyor, optimum performans belirlenmeye çalışılıyor.

    Ürün piyasaya çıkıyor. Daha sonra sizi tenzih ederek söylüyorum lütfen yanlış anlamayın, 3-5 apaçi kılıklı herif yazılım atarak şöyle daha iyi böyle daha üstün yaptıklarını belirtiyorlar. Allah aşkına bu adamların optimum performanstan, sistem uyumundan vs. haberi yok. Aracınıza yaptıracağınız şeyin tüm komplikasyonları test edilmiş durumda mı? Bu taşıtın üstünde 100-150 km hızla can taşıyorsunuz? Atılan yazılım sonucu aracın belli bir güç aralığında kararsız hale geçmeyeceğinin garantisi kim? Bu araçlar daha iyi performansı optimum koşullar altında sağlayacak ve güvenli-stabil olacak olsaydı emin olun 4-5 yıl süren tasarım-tip onay sürecinde mühendisler bunu yapardı.
    dediğin işler %100 öyle olmuyor. geçmişten günümüze turbo beslemeli motorlar emisyon normlarından dolayı düşük güç üretmek durumunda, 90hp bir turbo dizel motorun sınırı 90hp değil, daha yüksek çıkarırsın bu sefer euro standartlarını karşılamaz. işin içine pazarlama da girince + ülkenin vergi sisteminden dolayı 1.6 motorlara takılı kaldık. soft yazılım yine fazla zararlı değil motora, ama emisyon değerleri arttığı için atmosferi zehirlemeye başlıyor. yazılım atmaya karşı aynı fikirdeyiz, tamamen gereksiz
    Kurumsallığa pek bakma o firmalar sorun yaşadığın an kendini sanayi moduna alıyor. Bir sıkıntı yaşarsan arkasında durmazlar.

    Soft için aracı sanayiye bırakmayı gereksiz buluyorum. Alacağın ekstra 10-20bg max devirde güç açısından bu kadar deviri kim ne zaman çeviriyor. Bide yaptıran arkadaşlar sakin kullanıyor ekstra güçü kullanabileceği devire çıkmıyorsun bile, 30 tork için (turbo araçlar için yazıyorum , atmosferikte zaten yazılım verimi çok düşük) ne kadar gerekli tartışılır. Ben önemsemem...
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Dr.ECU Yazılımı: Ayrıntılı Bir İnceleme

    Dr.ECU Yazılımı Nedir?

    Dr.ECU, araçların motor kontrol ünitelerini (ECU) yeniden programlamak için kullanılan bir yazılımdır. Bu yazılım, aracınızın performansını, yakıt verimliliğini ve gaz tepkisini iyileştirmeyi amaçlamaktadır.

    Dr.ECU Yazılım Fiyatları

    Dr.ECU yazılımının fiyatları, aracınızın modeline, istenen geliştirmelere ve seçtiğiniz bayiye bağlı olarak değişmektedir. Bir fiyat teklifi almak için yerel bir Dr.ECU bayisiyle iletişime geçmeniz önerilir.

    Dr.ECU Yazılım Yorumları

    Dr.ECU yazılımı, kullanıcılar arasında genel olarak olumlu yorumlar almaktadır. Çoğu kullanıcı, yazılımın aracın performansını ve yakıt verimliliğini iyileştirdiğini bildirmektedir. Ancak, bazı kullanıcılar yazılımın kurulum maliyetinin yüksek olduğunu veya istenen sonuçları elde edemediklerini belirtmektedir.

    Dr.ECU Yazılımının Yararları

    Dr.ECU yazılımı, aşağıdakiler de dahil olmak üzere çeşitli avantajlar sunmaktadır:

    • Geliştirilmiş motor performansı
    • Artan yakıt verimliliği
    • Hızlı gaz tepkisi
    • Özelleştirilebilir sürüş deneyimi

    Stage 1 Yazılım Zararları

    Stage 1 yazılımı, aracınızın ECU'sunda yapılan göreceli olarak küçük bir değişikliktir. Genelde güvenli kabul edilir, ancak aşağıdakiler de dahil olmak üzere bazı potansiyel riskler vardır:

    • Garanti geçersizliği
    • Aşırı motor aşınması
    • Artan yakıt tüketimi

    Dr.ECU Yazılımı Ankara Yorumları

    Ankara'daki Dr.ECU kullanıcıları, yazılımın performansını ve yakıt verimliliğini iyileştirmede etkili olduğunu bildirmektedir. Ancak, bazı kullanıcılar yazılımı kurduktan sonra motorlarında sorun yaşadıklarını belirtmiştir.

    Sonuç olarak, Dr.ECU yazılımı, aracınızın performansını ve yakıt verimliliğini iyileştirmeyi düşünenler için dikkate alınması gereken bir seçenektir. Fiyatlar, yorumlar ve potansiyel riskler hakkında kapsamlı bir araştırma yaparak bilinçli bir karar verebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • focus 3 e yaptırmıştım pek verimli olmamıştı.
  • Bir dünya devi firma ve altında çalışan binlerce kişilik mühendis ekipleri milyar dolar harcayarak seneler süren hesaplamalar ve deneyler gerçekleştiriyor. Araç onlarca direktif ve 100'ün üzerinde regülasyon testlerine giriyor, optimum performans belirlenmeye çalışılıyor.

    Ürün piyasaya çıkıyor. Daha sonra sizi tenzih ederek söylüyorum lütfen yanlış anlamayın, 3-5 apaçi kılıklı herif yazılım atarak şöyle daha iyi böyle daha üstün yaptıklarını belirtiyorlar. Allah aşkına bu adamların optimum performanstan, sistem uyumundan vs. haberi yok. Aracınıza yaptıracağınız şeyin tüm komplikasyonları test edilmiş durumda mı? Bu taşıtın üstünde 100-150 km hızla can taşıyorsunuz? Atılan yazılım sonucu aracın belli bir güç aralığında kararsız hale geçmeyeceğinin garantisi kim? Bu araçlar daha iyi performansı optimum koşullar altında sağlayacak ve güvenli-stabil olacak olsaydı emin olun 4-5 yıl süren tasarım-tip onay sürecinde mühendisler bunu yapardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 3 Eylül 2019; 14:32:31 >




  • edgar1899 kullanıcısına yanıt
    dediğin işler %100 öyle olmuyor. geçmişten günümüze turbo beslemeli motorlar emisyon normlarından dolayı düşük güç üretmek durumunda, 90hp bir turbo dizel motorun sınırı 90hp değil, daha yüksek çıkarırsın bu sefer euro standartlarını karşılamaz. işin içine pazarlama da girince + ülkenin vergi sisteminden dolayı 1.6 motorlara takılı kaldık. soft yazılım yine fazla zararlı değil motora, ama emisyon değerleri arttığı için atmosferi zehirlemeye başlıyor. yazılım atmaya karşı aynı fikirdeyiz, tamamen gereksiz
  • Bir yerden ekstra güç alıyorsan başka bir yerden de kaybedeceksin. Bu yakıt ve motor ömrüdür.
  • emir.ksk kullanıcısına yanıt
    Emisyon ve güçte bir optimum koşuldur sonuçta. Bununla birlikte şunu gözden kaçırıyorsunuz sistem 90hp olarak tasarlanmış ise buna uygun malzeme ve tasarım kullanıldı doğal olarak, siz bunu artırdığınızda emisyon dışında başka bir komplikasyon oluşmayacağını garanti edebilir misiniz? Neye göre zararlı değil bunun testlerini kim gerçekleştirip raporladı. Size karşı değil mesajım yanlış anlaşılmasın.
  • emir.ksk kullanıcısına yanıt
    Bu olay sadece motorda mı bitiyor? Şanzımanın ayarı, kullanılan vida-somun-pençeler, aktarma organları, alt yapı vs.
    Ayriyeten 120 BG 250-320 NM arası beygir-tork fazlasıyla tatmin eder. Fazlasını isteyen 208 GTI-308 GTI/Honda Civic RS-Type R alsın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • araç ne? sen arabanı söyle cevabı vereyim
  • Büyük yazılım değişikliklerine bende sıcak bakmıyorum ancak aracımın da soft yazilima uygun olduğunu düşündüğüm için bu işe giriştim. Aracım Ford Kuga 1.5 ecoboost manuel vites 150 HP. Aynı aracın otomatik viteslisi 182 HP. Motor aynı motor. Zaten yazilimlada güç 30 beygir artar, yakıt 1 litre civarı düşer deniyor. Bende biraz buna güveniyorum.
    Yakıt artar demiş bir arkadaş. Aksine firmanın iddiası yakıtın düşeceği yönünde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Avante -- 3 Eylül 2019; 14:58:10 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Gunpower-storm kullanıcısına yanıt
    Kimi motorlar birebir aynı turbo aynı parçalar ile daha düşük beygirde olabiliyor. Örneğin 1.5dci 75 clio ile 90 clio her bir cıvatasına kadar aynı. Bunun dışında benim aracımda da yazılım var yaptırırken şuna güvendim.
    Aracım 1.3Cdti motor bloğu döküm blok çoğu alüminyum dizelin aksine ve enjektörleri olsun piston dayanımı olsun zaten kendini kanıtlamış piyasanın en uzun ömürlü dizeli. Euro normu 4 yani adblue scr dpf vesaire hiç bişey bulundurmuyor yazılım sonrası komplikasyon oluşturcak. Ayrıca turbosu normalde 1.6 litre hacimli motorlara takılan hatta o yüzden 1.3 motorda alt devirler dolmadığı için ölü olan değişken geometrili büyük bir turbo bunun da dayanımının iyi olduğunu düşünüyorum. Şanzımanım ise otomatik. Tork dayanımı 320nm Zf üretimli şanzıman. Benim aracın stok 200nm şu an ise 245nm tork ile o konuda da sıkıntı yapmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Avante

    Büyük yazılım değişikliklerine bende sıcak bakmıyorum ancak aracımın da soft yazilima uygun olduğunu düşündüğüm için bu işe giriştim. Aracım Ford Kuga 1.5 ecoboost manuel vites 150 HP. Aynı aracın otomatik viteslisi 182 HP. Motor aynı motor. Zaten yazilimlada güç 30 beygir artar, yakıt 1 litre civarı düşer deniyor. Bende biraz buna güveniyorum.
    Yakıt artar demiş bir arkadaş. Aksine firmanın iddiası yakıtın düşeceği yönünde.
    aracın normal orta halli bir aile aracı. eğer impreza, evo, typer, supra, m3, m5 vs üst düzey hızlı spor bir araba olsaydı Dr Ecu'ye git derdim ama normal bir araç için ona gitmeye gerek yok. piyasadaki diğer firmalar daha iyi senin işini halleder. dr ecu normal sıradan aile araçları ile içinden gelerek ilgilenmiyor. adamın tarzı bu.




  • nbacıshaquılle kullanıcısına yanıt
    Sadece şanzıman ayarı bile değişmediği için tam verim alamazsınız. Şanzımanı da dağıtabilirsiniz. Mesela Peugeot'ta EAT şanzımanın ayarı araçtan araca değişiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bianconera kullanıcısına yanıt
    Nasıl bir verimsizlik oldu. Yakıt düşmedimi yada performans artmadımı. Yoksa sorunmu çıkardı. Bir de aracınız dizelmiydi , turbo benzinlimi yoksa atmosferikmiydi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    Sadece şanzıman ayarı bile değişmediği için tam verim alamazsınız. Şanzımanı da dağıtabilirsiniz. Mesela Peugeot'ta EAT şanzımanın ayarı araçtan araca değişiyor.
    Manuel viteste böyle bir ayar sorunu ihtimali varmıdır?
  • yazılımdan korkma. hele soft yaptırırsan hiç bir sıkıntı yaşamazsın. ben 2 yıldır yazılımlı dizel 308 kullanıyorum. hatta mazotu da en ucuz yerlerden alıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iquique -- 3 Eylül 2019; 15:13:41 >
  • Bence DR ecu yerine DR nowzaradan a goturun. Arac kilo verir performans artar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    aracın normal orta halli bir aile aracı. eğer impreza, evo, typer, supra, m3, m5 vs üst düzey hızlı spor bir araba olsaydı Dr Ecu'ye git derdim ama normal bir araç için ona gitmeye gerek yok. piyasadaki diğer firmalar daha iyi senin işini halleder. dr ecu normal sıradan aile araçları ile içinden gelerek ilgilenmiyor. adamın tarzı bu.

    Alıntıları Göster
    Sanayide rastgele bir dükkanda yaptırmaya cesaret edemem. Kurumsal ve bilindik bir yer olmasını tercih ediyorum. Birkaç kurumsal firmayla görüştüm. Aralarında hem fiyat hem ilgi alaka konusunda en çok içime sinen dr.ecu oldu. İşyerine de gittim , yüzyüze görüştüm. Hiç spor araba yoktu. Sokakta her zaman gördüğümüz sıradan arabalar vardı. Sizin özellikle tavsiye edeceğiniz bir yer varmı Ankarada.




  • Avante A kullanıcısına yanıt
    atmosferiğe zaten olmaz chip.söyledikleri güçleri kesinlikle hissetmedim 115 hp idi araç 140 hp olur dediler sanki 125 hp gibiydi bir de üstüne araba bazen kendi kendine hafiften gaz verip cekiyordu chipten mi oldu bilmiyorum ama o dönem olmuştu..
  • Yakıtı düşürmeyi unut yok öyle birşey motoru olması gerekenden fazla zorlayarak tasarruf edildiği nerde görülmüş erkenden turboyu öldürmekten başka bir halta yaramıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Teslaa89 -- 3 Eylül 2019; 15:18:14 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Avante

    Sanayide rastgele bir dükkanda yaptırmaya cesaret edemem. Kurumsal ve bilindik bir yer olmasını tercih ediyorum. Birkaç kurumsal firmayla görüştüm. Aralarında hem fiyat hem ilgi alaka konusunda en çok içime sinen dr.ecu oldu. İşyerine de gittim , yüzyüze görüştüm. Hiç spor araba yoktu. Sokakta her zaman gördüğümüz sıradan arabalar vardı. Sizin özellikle tavsiye edeceğiniz bir yer varmı Ankarada.

    Alıntıları Göster
    remaps'e gidebilirsin. veya megachips, ecu fast, ecu masters. fbook sayfalarına bak incele. hangisini beğenirsen orada yaptır.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.