dierlerine yorum yok, otomatik olmasa volvo hepsini alır 4. karsılastırmada. ama otomatik zor...
1.sti 2.saxo 3.focus 4.alfa
3. ve 4. leri bence olarak yazdım ama 1. de ise sti mitsulancerevo6 ile kalkısını gördum sti alıyordu 2.de ise 106 gti cıkısta saxodan hep iyi cıkıyordu(yaklasık bi 20-30 kalkısı 1 gunde izledim) amasaxo sonradan uzuyordu gti i sonunda alıyordu... hepsi göz kararı 400mt de yapıldı yani 400 mt kesin ölcum deildi ve dragler legal değil illegal idi...
3. ve 4. leri bence olarak yazdım ama 1. de ise sti mitsulancerevo6 ile kalkısını gördum sti alıyordu 2.de ise 106 gti cıkısta saxodan hep iyi cıkıyordu(yaklasık bi 20-30 kalkısı 1 gunde izledim) amasaxo sonradan uzuyordu gti i sonunda alıyordu... hepsi göz kararı 400mt de yapıldı yani 400 mt kesin ölcum deildi ve dragler legal değil illegal idi...
standart evo ve sti kapısmasını evo alıyor, bunu söyleyen evo ve sti sahipleri. 106 gti kapısmasında da iki araç da birbirine çok yakın olmasına ragmen 106 lar daha iyi gidiyor deniyor. saxo sahibi arkadaşımdan duydugum bir şeydi buda...Heralde kimse kendi arabasını kotulemek istemez
3. ve 4. leri bence olarak yazdım ama 1. de ise sti mitsulancerevo6 ile kalkısını gördum sti alıyordu 2.de ise 106 gti cıkısta saxodan hep iyi cıkıyordu(yaklasık bi 20-30 kalkısı 1 gunde izledim) amasaxo sonradan uzuyordu gti i sonunda alıyordu... hepsi göz kararı 400mt de yapıldı yani 400 mt kesin ölcum deildi ve dragler legal değil illegal idi...
standart evo ve sti kapısmasını evo alıyor, bunu söyleyen evo ve sti sahipleri. 106 gti kapısmasında da iki araç da birbirine çok yakın olmasına ragmen 106 lar daha iyi gidiyor deniyor. saxo sahibi arkadaşımdan duydugum bir şeydi buda...Heralde kimse kendi arabasını kotulemek istemez
pek evo ve sti kakısı izlemedim 2 tane izledim 2 sinide sti almıstı mod muhabbetini bilmiyorum cunku adamları tanımıyordum... ama cok fazla modsuz gti ve saxo izledim gti daha iyi kalkıyor ama saxo sonradan ondan iyi uzadığı için alıyordu... ben görduğumu yazıyorum kalkıs yapan birisi değilim (arabam musait deil)ancak cok kalkan arkadasım ve bu işle ilgilenen cok kişi tanıyorum ve her hafta kalkıs yapılan yerlere gidip izliyoruz... yanlısım olabilir dediğim gibi pek sti ve evo görmedim ama saxo görduklerimde alıyordu gti lari...
saxo vts ile 106 gti benim bildiğim aynı araba gibi...
ben hiç stok arabaların draglarını izliyemedigim için yorum yapamıcam ama test verilerine göre yorum yapmayın bence ark.lar çünkü 400m ciddi bir mesafe ve bu yaklasık 0-160km/h ölçmek demek oluyor...yalnız şunu söyleyebilirim..1.6c sınıf araclar arasında en iyi 0-400m derecesine sahip araç bence C4 1.6benzinli 110bg..
quote:
Orjinalden alıntı: _goLdEnSkuLL___
sözkonusu accent yüklü galiba ..
accentte açık hava filtresi var ve motor gayet açık durumda , aracı kaldıranda kalkış konusunda experi oldu accentin biz özel anlaşıp kalkmadık palioyla ama yolda 3-4defa hatırlıyorum kalktığımızı accent rahat olmasada geliyor bikaç kez teklif ettik ama palio kullanıcıları kalkmaya çekiniyor ilk kalkışta biraz daha iyi kafa kaldırıyor ama sonra aradaki 12hp lik fark rahat belli oluyor bu arada accentin yediği araçlara bir ek albea multijet(kalkış ve rolling)
quote:
Orjinalden alıntı: GÖRKEMKAZAN
ben hiç stok arabaların draglarını izliyemedigim için yorum yapamıcam ama test verilerine göre yorum yapmayın bence ark.lar çünkü 400m ciddi bir mesafe ve bu yaklasık 0-160km/h ölçmek demek oluyor...yalnız şunu söyleyebilirim..1.6c sınıf araclar arasında en iyi 0-400m derecesine sahip araç bence C4 1.6benzinli 110bg..
dostum bu c4 bence vtece(110hp) kafa tutamaz gibi geliyor ama sen iddaalı olduğuna göre bakmak lazım şu araca
vtec derken 160bg lik civici kastediyorsan tabi ki kafa tutamaz ama civic 1.6 110bg i kastediyorsan..onu rahatlıkla yer en az da 2boy atar...civic 1.6 110bg 0-100ü cok ii bir arabadır sonrasında kesilir diger 1.6lara göre..biz de 0-160/170km/h gibi bir degeri ele aldıgımızdan civic in hiç şansı yok
quote:
Orjinalden alıntı: GÖRKEMKAZAN
vtec derken 160bg lik civici kastediyorsan tabi ki kafa tutamaz ama civic 1.6 110bg i kastediyorsan..onu rahatlıkla yer en az da 2boy atar...civic 1.6 110bg 0-100ü cok ii bir arabadır sonrasında kesilir diger 1.6lara göre..biz de 0-160/170km/h gibi bir degeri ele aldıgımızdan civic in hiç şansı yok
görkem dostum ben hesapladım bu 1.6lar 400metreyi 130-140arası fln (gerçi test etmek gerekir ama saolsun bizm yerimize test etmişler gibi bir hızla bitiriyo) ben zamana göre hesapladım hatta bora gibi 130a ulaşamayanlarda var hız bu şekilde olunca bence citroenin pek şansı yok
c4 bence civic i alamaz 400mt de civic in motoru cok daha seri ve ayrıca kilo farkı var c4 daha ağır bir arac...
peki o zaman C4 mü 307 mi??? ikisi de aynı motoru kullanıyor!
evet haklısınız 400m C sınıfı araclar için 0-130/140km /h a denk geliyor..benim aklım subarularda kaldı o yüzden yanlış bilgi vermişim..ama 0-130 da olsa bence civic in şansı yok C4 e karşı...eski 1.6ies ler vardı 120bg lik..onların 0-100ü belki kötü şuan ki 110bg lik motora göre ama onun da avantajı 70-80den sonra cıkıyor..eger civic C4 e 400m de rakip olcaksa bu civic 1.6ies 120bg dir bana göre...
quote:
Orjinalden alıntı: crepassio
saxo vts ile 106 gti benim bildiğim aynı araba gibi...
çok politik bi cvp olcak ama sürücüye bakar
bence politik bir cevap değil tamamen doğru bir cevap...
bunlar ın kalkışları birbirine yakın ama sonuçta onları yönlendiren insan...
bence herkes kendi yorumunu yapmış ama bu kalkışlarda hangi şöfer daha iyi ise o kazanır..