< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Dragon's Dogma II (Çıktı) [PC ANA KONU] (20. sayfa)
-
-
evet iyileşme var pawn larda son update den sonra. sanırım dün geldi son güncelleme. tekrar oynamaya başlıyorum. hadi bakalım..
-
-
Bugün steam den başlıyorum inşallah oynamaya 🙂 Son patchler ile bir nebze daha toparlandı bildiğim kadarıyla. Türkçe yama ile ayrı bir zevk verecek eminim. 😀
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Evet pawn ların saçma hareketleri falan düzelmiş. Ama ben bu sefer quest leri bulmakta zorlandım. Ne nerede çok açık değil oyunda. Sürekli bir yere gönderiyor oyun. 😀
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hocam rtx 4060 ryzen 5600 ikilisi var bende. Dlss kalite, frame generation açık ve yüksek grafik ayarlarında 100+ fps oynuyorum. Ray tracing açınca sağa sola hızlıca bakarken anlık fps düşüşleri mevcut. Önerebileceğiniz modlar varsa açığım. Hem performans anlamında hem daha kaliteli ray tracing vs için. 🙂
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ThomasAngelo89 -- 4 Ağustos 2024; 23:42:0 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Grafik modlarının hepsi fos hocam bu oyun için.
Yalnız biri hariç;
Bu mod oyunun kendisine bulunan ama nedense oyunculara açık şekilde sunulmayan ''path tracing'' i açmaya yarıyor. Oyuna çağ atlatıyor resmen Patch Tracing. Keşke resmi olarak açsalarmış. Neden yapıpda gizlemişler anlamadım.
Mod/da PT açınca noise oluşuyor ne kadar yüksek çözünürlükle oynuyorsanız o kadar azılıyor veya REFramework üzerinden ayarlamalar yaparak noise/ı azaltıyorsunuz ancak tamamen kaybolmuyor tabii ki.
-
Oyuna gelen yeni güncelleme ile rt açınca anlık fps düşüşleri falan çözülmüş hocam yağ gibi akıyor oyun. Frame gen kapalıyken şehirde 30 fps anca alıyordum şimdi frame gen kapalıyken bile 47 fps veriyor.
Optimizasyonu baya adam etmişler, tabi bunca süreden sonra gelmesi biraz geç oldu da :D
-
Cpu sorunları daha yeni çözülmüş. Oyun şu an çıkışında olması gereken durumda. Ne kadar erken ve berbat durumda çıkmıştı anlayın.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JePinkman -- 22 Eylül 2024; 10:28:1 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben bu oyunu ilk cıktıgı gün alıp oynamıştım ama 30 saat falan oynamışım daha oyunun %15ini falan bitirmiştim galiba salmıştım sonra, oyun çok kolay gelmişti. Şimdi bi ton mod falan çıkmıştır, zorluk modu falan var mı acaba. Performans da güzelleşmiş, ragnarok bitince ufaktan bi ziyaret edeyim olmadı %100 lemek istiyordum. DLC duyrulacak haberleri var TGS de ama bakalım.
-
Hocam optimizasyondan ziyade beni rahatsız eden başka bir sebepten sıkmıştı oyun. O da adım başı düşman çıkması. Yani rahatça keşfe çıkayım diyemiyo insan. Fast travel yapmak zorunda değilim ben. İstiyorum ki misal skyrim gibi witcher gibi gezeyim keşfedeyim. Dünyası bomboş olsun demiyorum ama dd2 de rahat 5-10 metrede bir goblin sürüsü var. Bu da beni çok rahatsız etti.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar selam, oyuna yeni başlayacağım indirimden deluxe mı alayım yoksa standart mı?
-
Standart yeterli hocam.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
güzel nokta
hala varmı hocam baktınız mı?
benide pawn ların saçmalıkları rahatsız etmişti. omuz çöküyor zıplayayaım diye. ilkinde zıplayamııyorum ikincisi olmuyor çünkü omuz çökmüyor.
veya quest ler bana zor geldi. çünkü çok net değildi. meğer gece oraya gidersen başka gündüz gidersen başkaymış. o zaman çözememiştim. bilmiyorum şimdi nasıl?
-
Hocam bir daha bakmadım açıkçası. Questler evet zamane oyunlarına göre bir tık karışık. Ancak ben bu sistemi daha çok seviyorum. Elimizden tutmasın oyun. Benim dediğim olayın düzelme şansı yok yalnız. Çünkü oyun o şekilde tasarlanmış. Ayrıca bu benim ettiğim şikayeti başka eden de görmedim. Demek ki herkes devamlı fast travel yapmış 🙂
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bahsettiğin 'şikayet'' ilk oyunda da aynıydı hocam. Seriyi çok seven birisi olarak bahsettiğin iki adımda bir düşman olmasını bende hiç sevmiyorum. Ama bir noktadan sonra oyunu daha çok combat'ı için oynadığını fark ettiğinde kendini biraz daha süslü kandırabiliyorsun bazılarımız için
Fakat bunu geçsen bile düşmanların sadece goblinden oluşması ilk oyunda da çok eleştirilen bir noktaydı bu oyunda da aynı saçmalık devam ediyor. Sürekli düşman spawn'ını hadi dediğim gibi belki yutturabilirsin de sürekli sürekli goblin olmuyor. Ayrıca düşmanların hep aynı yerde belirmesi ayrı bir shitlik zaten. Türün - fantezinin aşıkları dışında bunlara katlanacak zor adam bulurlar ki öylede oluyor zaten.
-
Hocam açıkçası ilk oyunu oynamamıştım. Yapımcılar neden böyle bir tercihte bulunmuşlar anlamak güç. Ya açık dünyada 1 saniye rahat yok nefes aldırmıyolar. Bari aralıklı koy misal 100 metrede filan çıksın goblinler. Ama rahat 5-10 adım ya atıyoruz ya atamıyoruz her yanda goblin 😀
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Pawn'ların saçmalıkların şikayet edenleri gördüm yalnız bence ''companion'' olarak en akıllı zekaya sahip oyunlardandır DD. İlk oyunda da iyiydi bunda da. Omuz çökme skili gibi skilleri bir - iki kez kullanması bile güzel bence nihayetinde bu bir oyun. 'Saçmalık' denilen AI hatalarının olması zaten kaçınılmaz. Durduk yere suya düşmeleri gibi bir hata vardı o düzeldi sanırım. Fakat gece - gündüz olayları görev dizaynı falan değişmez zaten onlar oyunun kendi sevilen mekanikleri.
-
Bu serinin diğer adına 'Goblin Dogma' diyen çok zaten hocam
-
Aynı şey beni de rahatsız ediyor ama zaten yeterince yazmışsınız :D evet cidden böyle bir şey tercih etmeleri saçma
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X