Aldım sattım. Alan hayrını görsün. Ben çok memnundum. Forumda aracını satıp kötülemeye başlayanlara örnek olsun istedim. |
DSG patlar muhabbeti (2. sayfa)
-
-
Sonra bütün benzinli tsi lar neden rolantide aşırı titriyor...
Titrer tabi. Surekli bogulacak derecede dusuk devirde kullanilan arabanın kurum baglamamasi imkansiz.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
ACT titre düz TSİ titremez
Dsg değil mekatronik tüp Patlayabilir.
1.0 tsi ve 1.2 Tsi de sorun yok 1.5 tsi ler serviste sıra bekliyor diyen arkadaşta nerden duyduysa masal anlatıyor.
Doğru kullanılmazsa her DSG nin mekatronikte ki tüpü patlamaya mahkumdur.
Bir de güçlendirilmiş tüp muhabbeti dönüyor piyasa da tamamen palavara , 10 bin tl almak için uydurulmuş bir masal.
Getrag mühendisleri salak bizim konyalı sanayiciler bildiğin bilim adamı !
Getrag mühendislerinin güçlendiremediği tüpü güçlendirdiler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Multistrada -- 16 Aralık 2022; 17:33:7 > -
Surekli asırı dusuk devirde kullanilan benzinli motorun subaplari kurum baglar.
Rolantide ki sarsintinin en buyuk sebeplerinden birisidir.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
TSi kolay kolay kurum yapmaz, aksine tsi de yeğlı itici yani tapet sorunu yaygındır.
Siz itici sorununu titreme sorunu sanıyorsunuz.
Ayrıca zincirli tsi motorlarda zincir uzaması ve konumlandırıcı valfin yağ basıncını düşürmesi gibi yaygın sorunları titreme sorunu sananlar da yaygınca mevcut
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Multistrada -- 16 Aralık 2022; 17:43:56 > -
Emmi o kadar güvensen satmadan önce açardın bu konuyu
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hiç bir makine yoktur ki arıza vermesin. Önemli olan arızanın ne olduğu, nasıl halledilebilirliği.
Mesela performans törpülemesiyle, yüksek yakıt tüketimine sebebiyet vermekle meşhur CVT şanzımanın masraf kapısı 1500-2000 euro bandında açılırken, DSG’ de maksimum 500-1000 euro ile sarf malzeme değişimi ile uzun yıllar hizmet etmekte.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hiç CVT arızası duymadım
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
aga türkiyeye otomatik 2 beden büyük . alacaksın manuel kafan rahat takılacaksın .
-
yillardir ayni seyleri yaziyorum. tek sorun asiri devirsiz ayarli parametreler. asiri eco ve sport var, comfort mode yok.az filan da yakmiyor , cekmeyen araba hem benzini iciyor, hem sanzimanin agzina s...ciyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 17 Aralık 2022; 8:14:1 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Peki parasını sen mi ödeyeceksin?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
nE?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Açık aslında, diyelim ki ben dsg'li bir araç aldım patladı. Parasını sen mi ödeyeceksin? Neye göre böyle saçma bir şeyi yazabiliyorsun?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Konuyu ben mi açtım da haberim yok?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konuya cevap yazdın ama demi?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
De
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Manuel şanzıman bile belli bir süre sonra masraf çıkarabiliyor bakım istiyor.
Dsg patlamaz diyen kendini kandırıyor.
Teknoloji birazda şans işi kimisi 50 bin kmde sorunlar yaşar kimisi 150 bine kadar sorunsuz kullanır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
büyük başarı, aynı aracı 5+ yıl kullanın da başlık açın.
-
geçen arkadaşımın jettasının dsg'si son nefesini verdi 25bin tl masraf çıktı yaptırdılar. 100-150bin km de patlayan cvt duydun mu hiç?
arkadaşımın 1.4 cvt'li honda jazzı 400bini devirdi daha şanzımana el sürülmedi kalite sağlamlık güvence dedin mi ilk sırada japon gelir, son sırada alman.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mosasaurus -- 17 Aralık 2022; 12:7:27 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X