Şimdi Ara

DSG patlar muhabbeti (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
2.888
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • dsg den ziyade otomatik vites kullanmanın bilinmesi gereken bazı noktaları var bunları yapmak lazım. dsg diğerlerine göre daha nazik bir sistem daha dikkatli olmak lazım. Tabii bir de şu var Türkiyede kaç tane DSG araç var bunların kaçı arıza yapmış buna bakmak lazım. Sayı olarak çok olan bir aracın sadece dsg değil diğer parçalarında da daha fazla arıza görünmesi doğal çünkü sayı fazla. yani 5000 araçta 100 arıza ile 500 10 arıza aynı oranlar ama baksan 100 tane sorun yaşayan var gibi görürsün.

  • Açıkcası CVT kadar güven vermiyor. Zamanında babam 2008 model Passat almıştır, 94.000 TL'ye. Araba 50.000 bin kmye bile gelemeden pert olmuştu. Sürekli turbo arızası, vites arızaları vs. O günden beri Wolkswagen kullanmaz.


    Şimdi kullanıdığı Honda CR-v manuel 334000 km oldu.

  • Dip gaz yapınca keko oluyormuşun hocam foruma göre . Bana öyle demişlerdi geçen. Forum herşeyi bilir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2018 2020 arası 50bin 100bin km arası dsgli araç alınır mı ? yıllık 15 i uzun yol olarak 35 bin km yapıyorum ortalama 2-3 yıl binmeyi düşünüyorum belki daha kısa

  • DSG patlar muhabbeti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Genelde sizin gibi yapıyorlar zaten. 5 yıl içinde satıyorlar. 5 yılı geçirenler de dua ediyorlar "Allahım lütfen garantisi devam ederken patlasın da iyiniyetten 1-2 sene daha kazanalım" diye.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Navi kullanıcısına yanıt

    CVT ile devamke DSG patlar muhabbeti 

  • tutku59 T kullanıcısına yanıt

    Hocam hassas ve narin bir şanzıman bu bir gerçek lakin garip bir şekilde olmayana hiç olmuyor olanada sürekli olup duruyor.

    Uzun yol için dert etmeyin KM'yi eğer sürekli kick down yapan veya agresif kullanan biri değilseniz yani kısaca açarım hız sabitleyiciyi 100-120 giderim diyorsanız ne mekatronik ne kavrama başınızı ağrıtmaz.

    Bende mesela 2012 A1 var stronic li(Kıbrıs'ta).Japonya'dan ithal araç.Gözüken KM 90 bin(Doğruysa) ki önceki iki sahibide kadın eminim kara düzen kullandılar.Hem japonya hemde burada servis sorgusu yaptığımda sadece 1.5 sene önce mekatronik arızası verdiğini gördüm ellemişken kavrama da değiştirmiş benden önceki sahibinin eşi (Biraz titiz biriydi).


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anladım orası öyle tabi alırken kontrol ettirsem sıkıntı verme belirtilerinide biliyorum ama gene çok riskli mi bilemedim 4 5 bin tl ye kadar sanayie çözülüyorsa tamamda üstü biraz can sıkabilir uzun yolda genelde sabitleyici kullanan biriyim ama akıcı sürmeyi severim bazen viraj kastığım veya anlık hızlanmalarda kullandığım olur kısa süreli hem motora sağlıklı bir etkisi olduğunu düşünüyorum. çelişkiye düşürüyor bu yüzden beni açıkçası

  • Şu an güncel fiyatlar ile mekatronik kavrama vs ne kadar masraf açabilir en fazla hem yetkili servis hem özelde kaça patlar sizce

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt

    Patlasada getirdiği yakıt ekonomisi aradaki farkı kapatıyor zaten .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    DSG patlar muhabbeti DSG patlar muhabbeti DSG patlar muhabbeti 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben fikrimi değiştirdim. Dsg kesinlikle patlıyor arkadaşlar. Kesinlikle dsgli araç almayın aldırmayın. Bu bilgiyi yayalım böylece dsgli araçların fiyatı düşsün.

    Ailemize üçüncü volkswageni alıcaz, fiyatlar biraz düşse iyi olur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2010 yılında kaldı o olay, o şekilde avutma dönemi geçti.

    Eskisi gibi çok yaktıran tork konvertörlü şanzımanlar yok, 4-5 ileri eski otomatikleri kullanırken DSG tabiki fark yaratıyordu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Sen ister sev sevme dostum, Volkswagen AG üst liglerin oyuncusudur. Mühendislikte Almanların eline kimse su dökemez. İlkler Almanlarındır. Downsizing almanlarındır, çift kavrama Almanlarındır. Otto’da Diesel’de Almanlarındır.


    Şöyle bi Alman arabasına bindiğinde Sabahattin Ali’nin tütler ürperten dizeleri akla gelir, der ki ; “zeybekler seni ayıplar, yürü yağız atım yürü.” Öyle hissettirir işte. İzmir’in çiçekler açan dağlarında mis gibi bir bahar havasındaymışsın gibi.

    Artık mühendislik, teknik evrilir. DSG robotize şanzımanlara benzemez, romantize ettirir araba sevdalılarını.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Kuru kavrama için konuşursak kronikleşmiş arızaları çoğu usta tarafından biliniyor. Kavrama bittiği zaman kendini belli eder, tüp gevşedigi zaman anlarsın. Onun dışında ömürlük deseler de şanzıman ve mekatronik yağı değişimi şart

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg den diğer çift kavrama şanzıman olan Edc ye geçtim. Kesinlikle Dsg yi arıyorum. Edc yavaş ve daha kararsızmış hissiyatı veriyor. Araç 2024 model.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.