Şimdi Ara

DSG Şanzıman (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.706
Cevap
67
Favori
134.304
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
52 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Vay arkadaş 2 günde 10 sayfa olmuş,nasıl bir trafik bu?
  • Hello Özer, thank you for your post. Unfortunately, we only speak English, therefore if you have an issue with your Volkswagen, please get in touch with our colleagues of customer service in Turkey via phone 0090-212-3350444 or E-mail info@vw.com.tr by stating your name and contact details as well as your vehicle identification number. We wish you all the best.

    Yani der ki,

    Özer merhaba, mesajın için teşekkür ederim. Ne yazık ki, sadece ingilizce konuşuyoruz. VOlkswagen ile ilgili bir sorun varsa, TÜrkiye'deki müşteri hizmetlerine şu telefondan ve şu e.mail adresinden ad-soyad, iletişim bilgileri ve şaşe no ile başvurarak yardım alabilirsin, sizin için en iyisini dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bal974 -- 19 Şubat 2014; 16:03:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bazookaa

    Arkadaşlar , belli ki çoğunuz taahütnamenin ne olduğunu bilmiyor. Ve hayatında hiç taaahütname imzalamış ve hatta görmemiş. Anayasal haklardan girilmiş , imza sirkülerlerinden çıkılmış.Kanunsuz olduğu iddia edilmiş.


    ( Hukukumuz sadece şirketler için imza yanında şirket kaşesi kullanımını zorunlu tutar , imza sirküleri imzayı atan kişinin , şirket adına imza atmaya yetkili olduğunu ve imzasının nasıl olduğunu gösteren bir belgedir. Bu olayda imza atan kişi şahıs olduğu için sadece imzası taahütname için yeterlidir )



    Belge ceza-i şartlı bir tahhütname. Belgenin düzenlenme tarzına veyaa içinde yazan ibarelere takılı kalmayın. Bir kartvizite dahi attığınız imzanın hukuki yaptırımı vardır. Elbette imza attığınız belgede her ne yazıyorsa o konuyla sınırlıdır.


    Bu taahütnamede bahsi geçen şartın yerine getirilmemesi durumunda yine aynı taahütnamede ödenmesi taahhüt dilen 10.000 bedel sadece mucbir sebepler (imzayı atanın Ölümü , ağır hastalık veya kaza geçirmesi, tutuklanması vs vs ) gerçekleştiyse , taahhütün yerine getirelemediğinden yola çıkarak ödenmeyebilir. Bu olay borcu silmez. Ödeme makul bir süre ertelenebilinir. Ancak bu olayda anlaşıldığı kadarıyla böyle bir durumda yok.

    Elbette buradan konuşması ve yazması kolay. Ancak böyle bir olay benim başıma gelseydi, maddi durumumuda iyi olduğunu varsayarak 14.000 TL yi öder şanzımanı yaptırır ancak bana sundukları teklifi ve imzalatmaya çalıştıkları belgeleride imzalamadan alıp , konuyu Tüketici hakları mahkemesine intikal ettirdim. 5.000 Tl alarak yapılabilinen bir arıza için neye göre 14.000 TL isteniyor . Aynı tamirat için neden bu kadar farklı fiyat talep ediliyor . bunu hakime izah etsinler.

    Ancak imza atılmış ve taahhütname şartları kabul edilmiş olduğu için bu olayda belgeyi imzalayan kişi olayı mahkemeye intikal ettirirse açık söylüyorum arkadaşlar büyük ihtimalle bu davayı kazanamaz.


    Eğer avukatsanız, yaşadığınız şey, mesleki deformasyon. Bir psikologa görünün. Merak etmeyin, çok fazla insanda oluyor, ayağı kırık hastasının ayağının enfeksiyon kapmaması için soğukta tutarak zatürreeden ölümüne sebep olan doktor da görüldü, 3.şahıslara bilgi vermek amacıyla kurulan web sitesini internetten çekip intranete gömen bilgi işlemci de.

    Olay taahhütnamelerin hukuktaki geçerliliği değil, taahhütnamenin içeriği. Devredilemez haklar, taahhütle devredilemez, herhangi bir sözleşmeye konu olamaz.




  • Arkadaşlar mesele artık dsg'nin arızası değil.Doğuşun imzalattırdığı belgedir.Ve de daha kaç kişiye imzalattırdığıdır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu saatten sonra dsg'li vw tercih eden adamın aklından şaşarım
  • Eveeet, Almanya yine başından attı...

    Hello Özer, Salih, Ünal and Alper, thanks for the translation! Please forward this directly to our colleagues of customer service in Turkey via phone 0090-212-3350444 or E-mail info@vw.com.tr by stating your name and contact details as well as your a copy of this document. Thank you!

    Der ki,
    Merhaba Özer, Salih, Ünal ve Alper. Çeviri için teşekkür ederim. Lütfen bu dökümanın kopyasını direkt olarak Türkiye'deki müşteri hizmetlerinde çalışanlarımıza şu telefon numarasından veya şu e.mail adresinden, ad-soyad ve iletişim bilgileri ile iletiniz. Teşekkürler!
  • Geçmiş dönemde 4 tane VW araç kullanmış biri olarak bu başlık açıkçası beni çok şaşırtmadı. Bugüne kadar 2 transporter, 1 passat ve birde CC olmak üzere toplam 4 VW araç kullandım. Babam halen 2013 Model Transporterı kullanmaya devam ediyor.. Yeni araç alma döneminde olduğum için ve 1.6 Dizel otomatik arayışında olduğum için maalesef VW alternatiflerim arasındaydı ancak geçmişte yaşamış olduğumuz sıkıntılar ve istemeye istemeye bayiye (Doğuş Oto Esenyurt) gittiğimde gördüğüm muameleden sonra distribütör değişene kadar kesinlikle bu grubun araçlarını almamaya yemin ettim. Belki araç tercih kıyaslama başlığında açmış olduğum konuyu okuyanlar bilir geçtiğimiz hafta 2013 Volvo S80 D2 Powershift Advance alarak arayışımı sonlandırdım. İyi ki bu aracı tercih etmişim diyorum kendime..
    2009 Model olarak aldığımız CC 2.0 TDI araç ile ilgili olarak garanti süresi kapsamında 2 garanti süresi sonrasında ise 1 defa akü değişimi oldu.. ve biz aracı satarken hala sorunun devam ettiğine dair şüphelerimiz vardı.. Bu araçtan önce kullandığımız passatta yine tam 3 defa yağ pompası arızası yaşadık.. 3 ünde tüm uğraşlara rağmen arıza bedelini bizden aldılar.. Sadece son arızada o zamanki ismi ile İzmir Gönen otomotiv aynı arızanın kısa sürede 3. tekrarı nedeniyle parça maliyetinin yarısını üstlenip işçilik almadı.. Bu arızalar hep uzun yolda başımıza geldi.. Yaşadığımız rezillikde cabası.. İlk aldığımız transporter da motorda motorda yetkili servisin teşhis edemediği bir anlık hararet yükselmesi vardı.. Sırf bu yüzden bütün silindir bloğunu 6 bin TL ye değiştirme önerince babam aracı satarak yeni kasa 2013 transporter aldı.. Onunda 2 bin kmde baskı balatası bitti.. Neyseki garanti kapsamında değiştirdiler.. Şimdi hala babam VW kullanmaya devam ediyor.. Ancak o bile bundan sonra VW grubu kullanmamaya yemin etti..

    3 tane VW aracı kullanmış ve satmış hali hazırda ailesinde VW kullanan biri olarak 14 yıllık VW tecrübemiz gereği tek söyleyebileceğim bu distribütör olduğu müddetçe bu grubun markalarından uzak durun.. 2 hafta önce Passat 1.6 TDI DSG highline almak istediğimde ukala bir tavır ile şu kadar bekleyeceksiniz ve gelecek iç dış renk kombinasyonu neyse onu alacaksınız deme cürretini gösterebilecek bir zihniyetten araba almak sonra hak ettiğinden fazla yaptığınız ödemeye rağmen rezil olmak benim bu grup ile olan ilişkilerimi tamamen bitirmeme neden oldu..
    Kimse marka fanatiği olmasın lütfen.. Hepimiz zor kazanıyor.. Hayalimizdeki aracı alabilmek için ter akıtıp bedel ödüyoruz.. Birçok ekstra harcamamızı kısıpi, nefsimizi köreltip istediğimiz araç için bir birikim yapıyoruz ve tüm bunlara katlanan bir müşteri olarak bir ev parası yatırdığımız arabalardan ve onu satanlardan beklentimiz sadece memnun kalabilmek.. İnsan yapısı olan diğer herşey gibi otomobillerde arıza yapabilir.. Yapacaktırda.. Önemli olan böyle bir durum ile karşılaştığınızda karşınızdakinin size muamelesi..

    Toplam 8 Yıl düz Passat ve CC kullanmış biri olarak söylüyorum.. VW i premium olarak gören tek zihniyet biziz dünya üzerinde.. Şuan yaklaşık 1 haftadır kullandığım 2013 Model Volvo S80 bana premiumun ne olduğunu gösterdi.. Üstelik nerdeyse D segmenti Passat 1.6 TDİ highline DSG fiyatına E segmenti gerçek bir premium sahibi oldum.. Gözümü açan ve bana bu tercihi yaptıran Doğuş zihniyetine de onun temsilcilerine selam eder kendilerine teşekkürü bir borç bilirim...
    Yarın öbür gün Volvo ile de benzer bir problem yaşarsam VW ve Doğuş ile ilgili yazdıklarımdan çok daha ağırını yine buradan ve farklı platformlardan yazarım.. Hiçbir marka babamın değil.. Tek derdim verdiğim para karşılığında keyifle sorunsuz bir şekilde araca binmek..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Eveeet, Almanya yine başından attı...

    Hello Özer, Salih, Ünal and Alper, thanks for the translation! Please forward this directly to our colleagues of customer service in Turkey via phone 0090-212-3350444 or E-mail info@vw.com.tr by stating your name and contact details as well as your a copy of this document. Thank you!

    Der ki,
    Merhaba Özer, Salih, Ünal ve Alper. Çeviri için teşekkür ederim. Lütfen bu dökümanın kopyasını direkt olarak Türkiye'deki müşteri hizmetlerinde çalışanlarımıza şu telefon numarasından veya şu e.mail adresinden, ad-soyad ve iletişim bilgileri ile iletiniz. Teşekkürler!

    Tekrar doğusa sor diyo kısaca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bugün 5 VW aşığı arkadaşıma ilettim bu konuyu, gerek ekşiden gerek buradan okudukları karşısında şoke oldular. Hepsi de bu aşkın karşılıksız olduğunu anlayıp bilinçlendiler :) şimdi onlarda arkadaşlarına ulaşacak ve umarım bu bilinçlenme durumu ortalığı kasıp kavuracak :)
  • inşallah mahkeme herkese geri ödeyin der. bende 1300TL kavrama parası vermiştim. (vw iyi niyetli haliyle)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elliyedi -- 19 Şubat 2014; 16:17:02 >
  • Değişik bir ülke burası..

    VW Premium yaptık .. Senelerdir DSG konuları sorunları yaşandı tartışmalar çıktı kimse oralı olmadı..

    Bakarsın şimdi bu belgeden sonra VW satışları %52 artar..
  • Premium Arac dediğiniz araç wv avrupada ve amerikada ve daha birçok ülkede halk aracı olarak görünen bir araç ...
    Lexus mu arkadaş premium araç olsun...


    Bizi bu araçlarda süründüren devletimize sitem ediyorum !
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keomaa


    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Eveeet, Almanya yine başından attı...

    Hello Özer, Salih, Ünal and Alper, thanks for the translation! Please forward this directly to our colleagues of customer service in Turkey via phone 0090-212-3350444 or E-mail info@vw.com.tr by stating your name and contact details as well as your a copy of this document. Thank you!

    Der ki,
    Merhaba Özer, Salih, Ünal ve Alper. Çeviri için teşekkür ederim. Lütfen bu dökümanın kopyasını direkt olarak Türkiye'deki müşteri hizmetlerinde çalışanlarımıza şu telefon numarasından veya şu e.mail adresinden, ad-soyad ve iletişim bilgileri ile iletiniz. Teşekkürler!

    Tekrar doğusa sor diyo kısaca

    Bende şimdi okudum ulan bu kurumsal firmaların hepsine ne desen git başka yere söyle diyorlar. İnanılmaz sinir oluyorum bu nasıl bir hizmet anlayışıdır. Vw online destek birimine burcu diye bi karı koymuşlar ne sorsan sana link atıyor burdan öğrenebilirsiniz bilmem ne. Ulan o zaman sen ne boka yarıyorsun yani




  • VW Türkiye sayfasındaki mesajımı kaldırdılar fakat benden bir sonraki mesaja teşekkür ettiler. halbuki ben de teşekkür bekliyordum.çok mu şey istedim.

    edit: bu arada VW Tr sayfasına savaş ilan ettim.

     DSG Şanzıman



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasin.25 -- 19 Şubat 2014; 17:03:36 >




  • Facebook'ta Buğra Ünal adlı kullanıcı VW'ye kontra cevabı yapıştırmış.

    "Although Mr. Alpbaz and Mr. Anameriç has summarised what is written on the paper, I would like to add some extra information to these facts.

    The owner who shared this document on the internet emphasised the fact that his car has 1.4 TSI engine and is only in 57.000 KM. Besides these all of its service maintenances have been done by authorised VW services which are not FREE unlike USA.

    It is also important to mention VW's guarantee policy in Turkey compared to other countries across the world. It is only TWO YEARS in Turkey while it is TEN YEARS in China or FIVE YEARS in USA. While the problems of DSG are proved and accepted, is the guarantee period given in Turkey enough to satisfy customers?

    These must be considered as a whole and distributor system must be left in Turkey for the sake of both customers and reputation of VW Group Brands."



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Breyantin -- 19 Şubat 2014; 16:22:22 >




  • ben de sıraya gireyim, vw almak için değil olayı izlemek için

    alın baba alın, birşey olmaz
  • Vw ye premium diyen arkadaslar kafanız güzelmis güle güle kullanın..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bizim verdiğimiz paralara gerçek premium arayanlara gelsin 39.000 USD den baslıyor...
    http://www.lexus.com/models/RX/

    http://www.lexus.com/models/GS/
    http://www.lexus.com/models/IS/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi manilafortuna -- 19 Şubat 2014; 16:31:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: A Guy

    DSG'nin kılıyıh.

    Sirkecide tramvayda sesli güldüm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Eveeet, Almanya yine başından attı...

    Hello Özer, Salih, Ünal and Alper, thanks for the translation! Please forward this directly to our colleagues of customer service in Turkey via phone 0090-212-3350444 or E-mail info@vw.com.tr by stating your name and contact details as well as your a copy of this document. Thank you!

    Der ki,
    Merhaba Özer, Salih, Ünal ve Alper. Çeviri için teşekkür ederim. Lütfen bu dökümanın kopyasını direkt olarak Türkiye'deki müşteri hizmetlerinde çalışanlarımıza şu telefon numarasından veya şu e.mail adresinden, ad-soyad ve iletişim bilgileri ile iletiniz. Teşekkürler!

    vw almanya'nın bile umrunda değiliz, distribütörün umrunda mı olacağız umarım fanboylarının dsg leri patlar da görürüm ben o zaman onları.




  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.