Geçen gün İstanbul’da dolmuşa bindim. Otomatikti. Hatta şöför abuk sabuk gaz veremediği için muhtemelen bindiğim en rahat dolmuştu. yurt dışında ticari araçlar otomatik oluyor. Hatta 2000 modelleri bile. avrupa ve Amerika’da taksilerin çoğu otomatik. otomatik yada otomatik sisteme yakın kamyon ve otobüs dolu ortalık. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Dsg sorunu ve doğuş otoda yaşadıklarım (9. sayfa)
-
-
Benim için ağırlık taşıma kapasitesinden ziyade hacim önemli. O sebeple tercih ettim. Ama ticaride otomatik vitesin sacma oldugu gorusune katilmiyorum. Cogu minibus, otobüs, kamyon, tır, 4x4 pickuplar ve daha nicesi suan otomatik vites. He dsg caddy yerine eat8 rifter tercih edilebilirdi bu defasa vw yerine peugeot tercihi sorgulanacaktı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Onlar sanırım cvt şanzıman olabilir. Traktörlerde, iett otobüslerinde filan da kullanılıyor. Otomatikleştirilmiş manüel de olabilir. Tam bilgim yok doğrusu.
Dsg özelinde konuşursak ticari için fazla lüks ve riskli diyelim o zaman. Nihayetinde konfor odaklı bir şanzıman.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
araba fiyatları eyvallah zamlandı ama psa grubu 3008 satabıldı dıye ekstra zamlandırdı deyimi yerindeyse bir tarafı kalktı kimse gidipte vag grubundan daha yuksek paralara psa almaz. psa ucuz ama f/p aracıydı sımdı o kalmadı kendıne premium diyor vagı taklıt ediyor misal 508-arteon ama vagdan daha yuksek fıyata satıyor yemısım arızasızlıgını o kadar para verdıkten sonjra
-
3008 tiguan ile basa baş giden bir araba.Satislarda zaten ciddi fark atıyor tiguana .Ateca karoq gibi diğer var çöpleriyle aynı fiyata mi satsın adamlar ?
Kaldi ki tiguan alsa bile sahibinin bir tarafında ne zaman patlayacagi bellisiz bir dsg gerçeği varken
Suv sınıfının en iyi seçeneği şu anda 3008 ve kuga dır tasarim isteyen 3008 alır ama kuga gerçek vır suvdur iste
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
4x4 bile olmayan bir arac nasıl olurda gerçek bir suv olur merak ettım
benım dedıgımı hala a nlamamıssın çöp dediğin aracların cıddı alıcısı var marka algısı var
-
metrobüslerde normal otomatik şanzıman var. zaten en sağlamı klasik tork konvertörlu olanlar.
asil cvt şanzıman sakat. Suan kayış tipi değiştiği ve sistem geliştiği için problemli arac kalmadı. Ancak geçmiş dönem cvtleri Yüksek torklu motorlarda kayış koparıyordu. Dolayisiyla 2 bin torklu tir-otobüs gibi araçlarda kullanılamaz.
dsg ve benzerleri belli araliklarla debriyaj değiştirir. Eger şanzımanda bir hata yoksa bu aralik oldukça uzundur. Ornegin dq200 dışında satılan dsg sanzimanlar ülkemizde pek sorun çıkartmamıştır.
dq200 lerin asil sorunuda bu tüp gibi gözüyor. Video’ yu izlerseniz anlarsınız.
TAMİRHANEyoutubeAdres: Kepez mahallesi, Hurdacılar caddesi , No 34 Kepez, Antalya TAMİRHANE https://www.instagram.com/tamirhane.vag/ 2. Kanalım olan TAMİRHANE VW Bu link'ten ulaşabilirsiniz https://www.youtube.com/channel/UCFmXgODZuOrc1KDSEYvWzeQ bu kanalda sadece vw audi seat skoda marka araçlarla alakalı bilgilere ulaşabilirsinizhttps://www.youtube.com/watch?v=Z-gbRuEtiiY&feature=youtu.be
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
3008 in 4x4 ü var .İsteyen parasını basar alır. Kaldi ki vag grubunun kaçı 4x4?
Suv tanımında 4x4 kriteri felan da yok.Vag grubunun c suvda öncüsü tiguandir. Diğerleri ikinci sınıf vw . Karoq ateca vs.Yan ürün lastik gibi
Psa nin lideri de 3008 .Grandland c5 de onun yan ürünü.
Kafanızdaki Vag fanatikligini bırakın artık.Dsg bile başlı başına almama sebebi zaten
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jocker35 -- 17 Nisan 2022; 13:59:28 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
"Arge çalışması, PROGRAMLI ESKİTME üzerine yapılmış tüpten kaynaklanıyor"
İş bir tüpse çözülebilir problem gibi duruyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X