Şimdi Ara

dsl hattımda problemler yaşıyorum yardım ederseniz sevinirim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
507
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Line Mode G.dmt Line State Show Time
    Latency Type Fast
    Line Coding Trellis On

    Statistics Downstream Upstream
    Line Rate 896 Kbps 256 Kbps
    Attainable Line Rate 928 Kbps 804 Kbps
    Noise Margin 5.8 dB 20.0 dB
    Line Attenuation 63.0 dB 31.5 dB
    Output Power 15.4 dBm 12.1 dBm

    hattın durumu böyle, 2mbit kullanıyorum fakat 1 mbit veriliyor gibi.
    1 aydır hiç bağlantı yapamıyordum, ttnet destek hattından da problemi bulamadılar, şu an bağlanabiliyorum fakat arada kopmalar yaşıyorum. yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.



  • Bağlantı değerleriniz normal değil üstadım..Bence ttye şahsen başvurun..Resmen 1mbit bağlantı sizinkisi..
    Line Rate 896 Kbps 256 Kbps



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi awallabilla -- 9 Eylül 2007; 22:06:44 >
  • TT ye bir başvuru yap...
    Birde telefon hatlarının kablolarını bir kontrol et...
    Saçma gibi gelebilir ama arkadaşta aynı problem yaşandı...
    Evdeki telefon hatları yenilenince çok güzel bağlatı sağlamıştı...
    Kopuk ince telefon kablolarına bir dikkat et
  • Sanırm sorunun cevabını biliyorum hattın yüksek hızı kaldıracak kadar iyi değil

    Noise Margin 5.8 dB 20.0 dB
    Line Attenuation 63.0 dB 31.5 dB

    63 db line attenuation ve noise margin 5,8 db yeterli değil

    Şuraya bakhttp://forum.donanimhaber.com/m_17282102/mpage_2/key_/tm.htm

    zayıflamaya bağlı maksimumalınacak hız tablo

     dsl hattımda problemler yaşıyorum yardım ederseniz sevinirim




  • konu ile ilgil bir link daha benzer olayı 4 mbit için yaşamış

    http://blog.pclabs.gen.tr/2007/09/05/telekom-hizinizi-dusurebilir/
  • Üyelerden biri geçen gün bir konu açmıştı..Konuda ttyi aradığını tt yetkililerinin ise Çok indirme yapıyormuşsunuz o yüzden hızınızı düşürmek zorunda kaldık port yoğunluğundan dolayı demişler..Aynısı olmasın..eğer öyleyse hiç durmayın dava açın..
  • evet bende bu sorunu yaşadım 1 hafta müşteri hizmetlerinin başını arıttım..öğleye doğru bağlı bulunduğum telekom şubesi aradı hattım 4 mbps den 2mmps ye düştü :) nedeni hattımın 4 Mbps yi kaldırmadığını sölemeleri
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • beni bu olaydan önce aramışlardı 1024 ü hattım kaldırmıyor diye 256 ya çekmişlerdi, 256 iken sorun yaşamadım ama hızlar arttırılınca sorun tekrar başladı.
    --telefon tesisatında problem vardır diye elektrikçiyle telefon kutusundan kablo çekip bağlantı yapmayı denedim fakat bir değişiklik olmadı. telekoma gidip başvuru yaptım ama onlarda ev tesisatından kaynaklanan bir problem var dediler.

    alıntıhttp://blog.pclabs.gen.tr/2007/09/05/telekom-hizinizi-dusurebilir/ --
    "Ve bu 3-4 ayın sonunda Telekom'dakiler çözüm olduğunu düşündükleri bu cevabı icat ettiler: "bina-santral arası hat bu hızı kaldırmıyor, tarifenizi düşürmek zorundayız".
    en son bana da bunu söylediler. acaba bu bina santral arasındaki hattı iyileştirmeleri gerekmez mi?
    Buarada hattım çalışmıyor diye müşteri merkezini arıyorum konuşmaya başladıktan sonra hattım düzeliyor. Tamam düzeldi diyip telefonu kapadıktan 5-10 dakika sonra bazen 1 saat sonra tekrar eski haline dönüyor.

    herkese teşekkürler




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.