Şimdi Ara

Dsmart İptal Süreci

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
972
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 4 yıldır Dsmart İnternet ve ADSL kullanıyorum.

    2013 yılı başında 2 yıl daha taahüt verdim. Taahüt verirken taşınacağımı söyledim ve isteresem taşındığım yerde fiber internet olsa dahi herhangi bir ek ücret ödemeden dönüşümün gerçekleşeceğinin teyidini aldım. 2014 yılının sonunda yeni bir eve taşındım. Yeni taşındığım evde bakır kablo telefon hizmeti telekom tarafından sunulmamakta. Sadece Fiber internet üzerinden dijital telefon hizmeti sağlanmakta. Nakil için Dsmart a başvurdum yaklaşık yüz adet telefon görüşmesi ve sistem hatasından tutun hattın aktif olmadığı, TC kimlik numaramın uyuşmadığına kadar yüzlerce bahane ile karşılaştım. On seferden fazla BTK üzerinden şikayet ettim. Nihayet bugün sözleşme iptal edildi. İptali benim istediğime, cayma bedeli isteyeceklerine kadar türlü türlü tacize mazur kaldım ama tüm kanuni haklarımı kullanacağımdan en ufak bir şüpheleri olmadan iptal sonunda gerçekleşti. Haksız lede ettikleri kazançları iade etmelerini de istedim. Mahkeme de dahil olmak üzere her türlü girişimde bulunmaya devam edeceğim. En son TBMM komisyonunda görüşülmesini için başvurdum.

    Maalesef bu süreçte BTK sadece postacı rolu üstlenmeden ileri gidememiştir. Tüm kanunlara rağmen şirketler kendi kafalarına göre keyfi uygulamalar ve tehditler ile sunmadıkları hizmetten kazanç elde etmeye devam ediyor ve müşterilerini madur ediyorlar.

    İşin kötü tarafı Dsmart dan kurtulmuş olmam tüm bu maceraların geride kaldığı anlamına gelmiyor. Şimdi yeni bir operatör ile potansiyel benzer durumları yaşamak potansiyeli olmasına rağmen yakın zamanda bir sözleşmeye imza atmak zorunda olduğum.

    Benim kadar bu konuda ısrarcı olmayan cayma bedeli istenmesinden daha fazla çekinen birinin Türkiye şartlarında mağdur olmaması mümkün değil. Daha süreç de benim açımdan sonlanmadı onuda biliyorum. Mutlaka cayma bedeli isteyerek bu süreci devam ettireceklerdir.

    Paramız ile rezil ve mağdur olmaya devam ediyoruz.

    Bu süreç ile öğrendiğim en önemli bilgi mutlaka tüm görüşmelerinizi kayıt edin ve Kesinlikle ama kesinlikle Dsmarttan Uzak Durun







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.