Şimdi Ara

Dsmart modül sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
878
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar iyi akşamlar
    Bu akşam dsmartın spor HD 12 aylık paketini aldım modül olarak müşteri hizmetlerini aradım aktivasyon için, işlemi yaptılar 1 saat bekledim "hala bu kart bu modülün değil" uyarısı vardı. Yine müşteri hizmetlerini aradım bir şeyler yaptılar hala sorun çözülmedi. Yapacak bir şey yok 30 tl ye servis çağırın gibi bir öneride bulundular. Benim yapabileceğim bir şey var mı? Tv im lg760 55 inç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: hknklc77

    Arkadaşlar iyi akşamlar
    Bu akşam dsmartın spor HD 12 aylık paketini aldım modül olarak müşteri hizmetlerini aradım aktivasyon için, işlemi yaptılar 1 saat bekledim "hala bu kart bu modülün değil" uyarısı vardı. Yine müşteri hizmetlerini aradım bir şeyler yaptılar hala sorun çözülmedi. Yapacak bir şey yok 30 tl ye servis çağırın gibi bir öneride bulundular. Benim yapabileceğim bir şey var mı? Tv im lg760 55 inç.

    teknik servise yönlendirin beni diyin
    sonra kart modül eşleşmesi yaptırt
    facebook sayfasına mesaj at hemen ararlar.
    tv yi discovery channelda bırakman lazım sinyal alması için
    benimde başıma gelmişti aynı sorun düzeltmişlerdi.boşyere servise felan para verme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e_capkan -- 17 Şubat 2014; 21:45:27 >
  • KARTI TERS TAKMAYASINIZ.BEN ÖYLE YAPMIŞIM...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: hknklc77

    Arkadaşlar iyi akşamlar
    Bu akşam dsmartın spor HD 12 aylık paketini aldım modül olarak müşteri hizmetlerini aradım aktivasyon için, işlemi yaptılar 1 saat bekledim "hala bu kart bu modülün değil" uyarısı vardı. Yine müşteri hizmetlerini aradım bir şeyler yaptılar hala sorun çözülmedi. Yapacak bir şey yok 30 tl ye servis çağırın gibi bir öneride bulundular. Benim yapabileceğim bir şey var mı? Tv im lg760 55 inç.

    teknik servise yönlendirin beni diyin
    sonra kart modül eşleşmesi yaptırt
    facebook sayfasına mesaj at hemen ararlar.
    tv yi discovery channelda bırakman lazım sinyal alması için
    benimde başıma gelmişti aynı sorun düzeltmişlerdi.boşyere servise felan para verme

    Dedikleriniz yaptım geri dönüş yapmıyorlar. Discovery channel da iken şifreli kanal uyarısı çıkıyor, ntvsmarta gelince bu kart bu modülün değil uyarısı geliyor. Ki MH yi daha önce iki defa arayıp işlem yaptırdım, prizden bağlantılar kesildi, beklendi filan ama sorun aynen devam ediyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEMİRCİEFE

    KARTI TERS TAKMAYASINIZ.BEN ÖYLE YAPMIŞIM...

    Ekranda smart kart id si de cam id side okunuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hknklc77 kullanıcısına yanıt
    Olmaması lazim bu sorunların servisi arayın gelsin yapsınlar ama servisi cagirmadan once kanal d hd nin ustune gelin modulun kartını vs tv nin arkasina iyi oturduguna emin olun ve daha sonra tv yi kapatin fişini cekin ve tekrar takin kanal d hd de kalsin biraz bekleyin ve yayin gelir. Bu arada canak kablonuz turksat ve tv ye bagli degil mi diger turksat kanallarını gösteriyor yani?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugurlu

    Olmaması lazim bu sorunların servisi arayın gelsin yapsınlar ama servisi cagirmadan once kanal d hd nin ustune gelin modulun kartını vs tv nin arkasina iyi oturduguna emin olun ve daha sonra tv yi kapatin fişini cekin ve tekrar takin kanal d hd de kalsin biraz bekleyin ve yayin gelir. Bu arada canak kablonuz turksat ve tv ye bagli degil mi diger turksat kanallarını gösteriyor yani?

    Sorun 6. MH yetkilisi ile görüşmemden sonra halloldu. MH lerinde her yetkili aynı düzeyde değil. Son konuştuğum olaya daha vakıftı. Hiçbir şey yapmadan telefonda işi çözdü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hknklc77 kullanıcısına yanıt
    Sorun cozuldugune sevindim iyi seyirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.