Şimdi Ara

Düğün iptal oldu , teslim alınmayan mobilyaların parası iade edilmiyor , kampanyaya destek ver (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
165
Cevap
11
Favori
15.541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Site kapandı hocam ondan .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jmalinie

    Site kapandı hocam ondan .

    neden kapandı?
  • jmalinie J kullanıcısına yanıt
    Neden kapandı yardımcı olalım
    Ayrıca şu düzce bellona şubesinin telefonunu verin de sms ve çağrı atıp boykot edelim.
  • Birisi bellonaya bildirip hakkınızda dava açılacak diye yorum yapmış .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jmalinie J kullanıcısına yanıt
    Tüh siteyi göremedim ya. Ekran görüntüsü vs. var mı?
  • Google önbellek vardır belki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun bu işlerde olmayınca hayra yormak daha iyi yolunuz açık olsun. Mağaza ile anlaşma yoluna gitseniz sizin urunlerinizi iade almayacaklarsa ve parayida geri alma imkânın yoksa orada mağazada satsinlar teşhir diye siz de mağdur olamazsınız hem çünkü biz öyle yapıyoruz bazen özel durumlar için işyerimde. Yada en kötüsü başka bir bellona mağazasına gidin durumu anlatin eşyalarınızı o mağazaya satın tabi biraz daha uygun fiyata malum mağaza kendi maliyetinden satın alır alsa da ama yillarca taksit odemekten kurtulursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun çözüldü mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde tanıdığım mobilyacı. Bazen çiftler geliyor öyle cins bir model seçiyor ki hayatta satamazsın. Şimdi o şube de bu özel istek üzerine getirtilen mobilyaları satamayacağından böyle yapıyor. Adamda haklı zararına vermek zorunda kalıyor bazen. İşin birde tüccar perspektifini belirtmek istedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_executioner_

    Sorun çözüldü mu

    Hayır hocam çözülmedi , nerden çözülecek , ben malı sattım almasaydın , senin düğünün beni ilgilendirmez modunda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thunderstruck7

    Benimde tanıdığım mobilyacı. Bazen çiftler geliyor öyle cins bir model seçiyor ki hayatta satamazsın. Şimdi o şube de bu özel istek üzerine getirtilen mobilyaları satamayacağından böyle yapıyor. Adamda haklı zararına vermek zorunda kalıyor bazen. İşin birde tüccar perspektifini belirtmek istedim

    Mobilyalar tüm Türkiyeye satışı olan modeller , elinde kalması şu bu kesinlikle öyle birşey olacağını sanmıyorum.
    Adam bu model en cok sattıgımız model diyor , vitrin modeliydi .
  • Ürün fabrikasyon olmasa haksızsın derdim.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emeğe saygı......
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnurFB1453

    Ürün fabrikasyon olmasa haksızsın derdim.

    Aynen ..Fabrikasyon ve hiçbir değişiklik yapmadık ürünlerde.
  • Geçmiş olsun hocam. Cok ilginc bi durum gercekten site filan acmaniz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jmalinie

    Birisi bellonaya bildirip hakkınızda dava açılacak diye yorum yapmış .

    Yav akıl var mantık var.
    Müşteri olarak deneyimini yazmışsın. Hakaret yok, yalan iftira yok.
    Senin yaşadığından beterlerini sikayetvar da yazıyorlar.. gelip paşa paşa cevap yazıyolar sonrada.
    Sallamış o yukardaki üye.
    Sen vazgeçme bence. Ortada hiç bir marka karalama vs.. yok. Hukukçu biri varsa yorum yapar zaten.
  • Olayı olduğu gibi hakaret benzeri şeyler içermeden düzgün ifadeyle anlatan içerikle derdinizi ifade ettiyseniz bellona isterse en iyi avukati tutsun, hiçbir sonuç elde edemez. Ayrıca müşteriyi memnun etmek yerine müşteriye dava etmek de bizim türk markalarının küstahlığı iste. Bence korkutmalari ve trollemeleri bu kadar ciddiye almayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi schlimazi -- 5 Eylül 2015; 0:38:00 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Site kapanmis ama helal olsun adama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiçbir karalama ve yalan yok , iftira yok . Hakaret yok , ürünlerini karalama yok .
    Sadece yasal olarak hakkım yok , yasal olarak hakkım olsa zaten direk mahkemeye giderim .

    çok ilginç birşey , zamanında bir nodaddy.com vardı ? sanırım o siteyi kapatamadılar dimi ?
  • Ne oldu ? Hikaye nedir ?

    Düzce Bellona bayisinden Haziran 27 , 2015 tarihinde düğün alışverişi için yatak odası takımı + markiz + puf+ yemek odası takımı + Köşe takımı + TV ünitesi siparişi verdim. Toplam 11.000 TL, alışverişin bazısı visa kartla bazısı ise kredi kartına 9 taksitle oldu , aynı gün içerisinde ödeme yapıldı. Ürünlerin teslim tarihi bir ay sonrası olan 27.07.2015 idi.

    Eşim olacak kişiyle anlaşamadık, teslim tarihinden 7 gün önce bayiye düğünün iptal olduğunu, eşyaların işime yaramadığını, siparişimin iptal edilmesini istedim. Düğünün olacağını ve iptal olduğunu ispatlarım.
    Bayi, iptal işleminin olamayacağını , ileri bir tarihte ürün verebileceklerini belirtmekte.

    Bellonanın önerisi neden benim işime yaramıyor ?

    İleride ola ki başka bir kişiyle evlenmeye karar verdiğimde , eski kişinin beğendiği ürünleri beğenmeme , beğense bile mutlaka eskisi beğendiği için görmek bile istemez yada Bellonadan değil de başka bir firmadan ürün almak isteyebilir .

    Bellona zarara uğradı mı ?

    Benim görüşüme göre hayır , ürünler kesinlikle elime ulaşmadı dolayısıyla orjinalliği bozulmadı. Ürünlerde benim için özel yapılan ( kumaş rengi değişikliği vs ) hiçbirşey yok.

    Düzceye ve tüm Türkiyeye satış yapan bir firma , sadece kağıt üzerinde alım-satım var . Satış personeliyle konuştuğumda aldığımız ürünün en çok sattıkları ürün olduğunu , yılda 10 milyon tl lik satış yaptıklarını belirtti. Benim siparişim iptal edilip belki aynı gün içerisinde yada maksimum 1 ay içerisinde başka bir kişiye satıldı bile.

    Bayiden mi yoksa Bellonadan mı kaynaklanıyor ?

    Her ikisinden de , Bellona merkezle birkaç kez konuşmalarımız oldu . Bayiye yönlendirmekten , “bayi ile çözün” demekten başka birşey yok.

    Hukuk ne diyor ?

    Tüketiçi kanuna göre maalesef mağazadan alınan ürünler iade edilemiyor . Ürün iade hakkınız uzaktan yapılan satışlarda , Imzayı atmadan önce iki kez düşünün ve komik ama ” Son kararınız mı ? ” sorusunu kendinize sorun , çünkü hemen hemen hiçbir mobilya firması sipariş iptal etmek istemez. Sürekli yokuş ..

    Firmalar hakkında şikayetleri okuyun .

    iyi de Bellonadan kaynaklanan bir sorun yokki ..

    Evet teknik olarak öyle ..hukuksal olarak hakkım olmasa bile en azından bir jest için bile bu yapılabilir . Büyük firma olmak bunu gerektirir.

    Benden kaynaklanan bir sorun da yok .. keyfimden sipariş verip , keyfimden iptal ettirmiyorum.

    Diğer Mobilya Firmalarda ürün iade politikası nedir?

    Bellona , Mondi , Ve Istikbal zaten aynı grup tarafından işletilen , aynı fabrikada üretim yapan firmalar . Doğtaşta ise sitelerinde ürün iadesi ile ilgili bir ibareye rastlamadım.

    Bilin bakalım hangi firmada ürün iadesi var ?



    İkeada 30 gün ürün iadesi bulunmakta ,
    www.ikea.com.tr
    İade Politikası | IKEA Türkiye
    http://www.ikea.com.tr/musteri-hizmetleri/iade-politikasi.aspx
    Bellona ise daha teslim almadığım ürünün iptalini yapmıyor . ( Eğer herhangi bir Türk firması tüketici haklarına ek olarak bir hak veriyorsa lütfen iletişime geçin o firmayı da listeye eklemekten çekinmem )

    Bellonada da ürün iadesi var ..

    Hayır , yok , Bellonanın internet şubesinden verdiğiniz ürünlerde iade politikası var , bu zaten yasal hakkımız.

    Tüketici memnuniyeti mi ? Para mı ?

    Tüketici memnuniyeti mi ? güldürmeyin ..Türkiyede yasalar zoruyla tüketiciler belirli haklar elde edebiliyorlar , yoksa ayıplı ürünlerde bile %90 firmanın temel bakış açısı şu ” Ben sattım kardeşim , git napıyorsan yap , almasaydın ” , kıvırmaca , yokuşa sürmece . zoru göstermece , en fazla ne olur ? parasını iade ederim diye düşünüyor .

    işin ilginci…

    Düzcede yerel mobilya satan mağazalar zinciri var, nişanlım koltuk takımını Bellonadan değil de , bu mağazadan beğendi , Bellona bayisi ise eşimi kararından vazgeçirmek için baya bir dil döktü , söyledikleri ; ” ….dediğiniz firma İnegölde fason üretim yaptırıp burada satan bir firma , bizim yerimiz belli , kalitemiz belli , ileride bir sıkıntı yaşadığınızda karşınızda kimi muhatap bulacağınızı biliyorsunuz. ”

    Fason üretim yaptırıyor , sıkıntı yaşarsınız dediği firma , ” böyle şeyler olabilir ” diyerek , belirli bir miktar kesip , isterseniz ürünü alın , isterseniz kesinti yapıp paranızı iade edelim bu ürünü biz zor satarız dediler , kesintiye sebeb olarak ise , nişanlım üründe değişiklik yapmıştı, ayaklarını ve koltuğun rengini ve kumaşını değiştirmişti.



    Neden böyle bir site ?

    Bellonaya karşı verdiğim mücadelenin bir ürünü olarak böyle bir site yapmaya karar verdim , çünkü hukuksal olarak mücadelenizi vermeniz imkansız .

    Sitede yazanlar bunlardı .




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.