|
Bildirim
Hidrojenin birkaç dezavantajı var, birincisi, hidrojen istasyonu çok az lokasyonda mevcut ve litre başına ücreti de yüksek.
ikincisi, hidrojen üretiminden araç içinde yakıt olarak kinetik enerjiye dönüştürülene kadar kayıp yaşanıyor. elektrikli araçtaki enerji santralden tekerleğe gelene kadar sadece yüzde 20lik bir kayıp yaşanırken hidrojende bu kayıp çok daha yüksek. üçüncü nokta, günümüzde hifrojen üretimi genellikle çevreci olmayan yöntemlerle gerçekleşiyor. (ileride değişebilir solar kaynaklı hidroliz ile mesela) yani hidrojen için çok fazla yatırım gerekiyor. mevcut şartlar altında binek araçlar için battery electric vehicle'lar (tesla vs.) çok daha avantajlı. Hidrojeni daha uzun süreli yolculuk gerektiren taşıtlarda göreceğiz. (yük gemisi, yük treni, yük kamyonu vs.) |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Anladım hocam teşekkür ederim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
Kal hep sağlıcakla emi. |
Su ya da elektrikle çalışan treni de bekliyorum. |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Hocam bu konuda çalışmış biri olarak söylüyorum, zamanında 35 bin Euro araç tankına verdik. Sabit depolama tankları kullanım amacına göre daha ucuz olabilir. Üretim noktasında klasik anlamdaki elektroliz artık pek verimli görülmüyor. Bazı özel elementler yardımı ile hidrojeni daha saf ve hızlı şekilde ayrıştırabilirsiniz, bu üretim metodunda tek sorun atık r.a maddeler. Tıpkı nükleer santraller deki yöntemlerle atığı izole edebiliyorsunuz. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |