Şimdi Ara

Düşen iki Boeing 737 MAX yolcu uçağında, opsiyon olarak satılan güvenlik paketinin olmadığı ortaya çıktı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
1
Favori
3.336
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Skandal

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu firmaya yüklü bir tazminat cezası kesilmeli. Opsiyon ha? Vay be bir yaşıma daha girdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kapitalist düzende insan hayatının kıymeti yok. Bu düzen yıkılmadan insanlığa rahat yok maalesef.

  • Kanadın birini almasalar daha ucuz olurmuş aslında.

  • Arabamı alıyoruzda opsiyon olarak sunuyorlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • The New York Times üreticisinin mabadını yıkamaya çalışıyor. İşi firmalara yıkarak algı oluşturuyorlar.
  • Hava yastığı sayısı, otomatik fren gibi güvenlik donanımları arabalarda opsiyonel olduğu sürece, uçaklarda da bir takım opsiyonel güvenlik sistemleri olabilir. Önemli olan yolcunun bunları bilmesi ve ona göre tercih yapması. Keşke güvenlik standartları arabalarda da en üst düzeyde mecburi tutulsa...

  • Çıkan haber amerika menşeli NYT gazetesi, haha yedik!

  • iki tane sensör için mi öldü yani bu kadar insan,bu bahsedilen burun açısı algılama sensörü olmayan nice uçak var şuan piyasada ama onlar neden düşmediler bu uçagın başka bir sorunu var. Erdi Özüağ'ın bu konuda ki videosunu izleyebilirsiniz kendisi muhteşem bir editör zaten bu uçakların neden düştügüne dair henüz kesinleşmiş bir sonuçta yok. Türkiye'de medya aracılıgıyla nasıl algı manipülasyonu yapılıyorsa aynısını şuan Boeing yapmaya çalışıyor çünkü uçakların kullanılan materyal,tasarım,yazılım,üretim süreci ve kalite kontrol kısımlarından herhangi birinde sorun oldugu tespit edilirse,Boeing düşen uçaklarda ki vefat eden her bir kişinin ailesine tazminat ödemek zorunda kalacak ve Boeing ismi lekelenecek,iptal olacak anlaşmaları geri çagırmak zorunda kalacağı 737 max ları saymıyorum bile.

  • Her konuda uzman olan haber editörleri şimdi de uçak uzmanı olmuş.
  • Ne yani bu boing trendline paket mi şimdi

  • Müslüman ülkelerde hassas olsun

  • Düşüş konfor paketi almazlarsa böyle olur.

    Yazık onca insana eğer sebep gerçekten buysa ama sanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim bildiğim haber yalan, boşuna firmalara kızmayın. Boeing in hatasını bir şekilde örtmeye çalışıyorlar, uçağın itibarını sarsmamaya çalışıyorlar vs. anlaşılan durum bu.

    Yine bildiğim kadarıyla MCAS yazılımında sıkıntı var, sorun yazılımsal yani. Suç direkt Boeing'de. İlla ki belli bir yüzde pilotlarda, teknisyenlerde, havayollarında da suç vardır da asıl suçlu Boeing.

    Haberde söylenen iki sensör zaten opsiyonel değil benim bildiğim, olmak zorunda. Uçaklarda da vardır illa ki. MCAS yazılımının ortaya çıkmasının nedeni de 737'den farklılaşan tasarım. Uçağın daha az yakıtla daha verimli uçması için motorların yeriyle vs. oynamışlar. Bu da uçağın burnunu yukarı çok kaldırıyormuş kaba tabirle (zaman zaman, her zaman değil anladığım kadarıyla). Bunu engellemek için haberde söylenen iki sensörden veri alınıyor, ya da belki de sadece birinden bile alıyor olabilir yazılımcılar nasıl kodu yazdı bilemeyiz. Her neyse o sensörlerdeki herhangi bir hata eğer yazılan algoritma da kötüyse bu sorunlara sebebiyet veriyor. Özellikle havacılıkla ilgili yabancı sitelerde güzel açıklamalar var şu an net kaynak bulamasam da.

    Sonuç olarak;
    - MCAS yazılımına gerek duyulan tasarım değişikliğini yapan Boeing.
    - Yazılımı düzgün yapmayan da Boeing.
    - Sensörler de uçakta var.

    MCAS yazılımının uçakta olduğu bile kazaya kadar bilinmiyordu. Bunun eğitimini pilotlara vermeyen de Boeing. Bunu da ekleyelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TMoE -- 22 Mart 2019; 19:8:8 >




  • 3 sayfa yorum ve herkes aynı şeyi söylüyor. Uuuuuu uuuuu uuuuu uuuuuu uuuuuuui uuuuu ulamaz ,drammm ,skandal.
    Oysa yapılması gereken thy nin verdiği siparişler nasıl engellenebilir onu tartışmak
    Düşen iki Boeing 737 MAX yolcu uçağında, opsiyon olarak satılan güvenlik paketinin olmadığı ortaya çıktı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Onu alacağıma cam tavan alırım foşur foşur giderim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suçun Boeing'de olmadığını göstermek için tezgahlanan bir şey gibi geliyor.

  • V4LKyR V kullanıcısına yanıt
    Yoo bu haber doğruysa Boeing'in suçu daha büyük



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Statistik -- 22 Mart 2019; 20:23:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uçakta güvenlik paketi ne ya😆😆😆 araba mı bu😁 sensör dediğin angle of attack (AOA) 1950 model uçaklarda dahi var, her uçakta kaptan ve first officer(ikinci kaptan) sistemleri için 1er tane var, kaptan sensörü master, diğeri stand-by dır, herhangi bir arızasında uçağı sefere veremezsiniz zaten😉

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sahibinden gırtlak dolu emsalsiz hava UÇAĞI!!!



    - Bütün opsiyonları full gırtlak dolu

    - Lansman Rengi

    - 7” LCD MM sistemi sanayide 10” orijinal parçasıyla değiştirilmiştir.

    - 4 mevsim lastik

    - uçuş takımları yeni elden geçti.

    - Stage 2 yazılım

    - 800 Km/s hız kilidi yazılımla kaldırılmıştır. 1250 km/s gördüm ben titreme yapmadı. 1320 yapan arkadaşlarım var.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.