< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 13 Ocak 2020; 22:24:42 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 13 Ocak 2020; 22:24:42 > |
Reis paradan bir sıfır atta bizde avrupayı kıskanalım biraz
|
Renault geçişi oldukça iyi yönetiyor batı Avrupa pazarına hybrid, plug in hybridleri geliştiriken(megane, clio, captur vs.) doğu Avrupa pazarı içinde clio, megane ve dacia çatısı altında fabrika çıkışı lpg üzerinde çalışıyor. Son derece akıllı bir pazarlama stratejisi sürdürüyorlar bana göre.
Clio 5 x tronic 1.0 tce'ye fabrika çıkışı lpg sunulursa Türkiyede çok ciddi tercih sebebi olur. Turbo motor, lpg, CVT şanzıman. Rekabetçi fiyatla pazarı domine ederler. |
Yurt dışı dediginiz yer Arap ulkeleriydi sanirim. Cunku tum Avrupada dusul hacimli turbo motorlar satışta. Gulunecek bir durum yok
|
Bir de CVT eklenirse, piyasayı süpürür.
|
Atmosferik motor ne kadar zaman geçerse geçsin bence de tercih sebebi olacaktır. İşin içinde turbo olunca LPG ile tekrar düşünüyor insan. Çünkü turbo boost oluşturup basınç arttıkça, LPG enjektörleri ne kadar da olsa sanki yetiştiremiyor. Özellikle Opel grubu araçların turbo olanlarında LPG ile çok sorun yaşandı. Afr ayarı ne kadar iyi olsada bir noktadan sonra uyum sağlamak zor oluyor.
Gerçi dacia mühendisleri mutlaka bunu düşünmüşlerdir |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 13 Ocak 2020; 23:57:2 > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 14 Ocak 2020; 0:2:21 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 6 Şubat 2021; 23:36:5 > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 23 Ocak 2020; 23:45:43 > |
|
|