Şimdi Ara

Duster ECO-G 100 (1.0 Turbo LPG) Tanıtıldı!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
71
Cevap
2
Favori
7.336
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dacia Duster'ın Fabrikasyon LPG'li versiyonu ECO-G, bilindiği üzere 1.6 atmosferik motorla sunuluyordu.
    2020 yilindan itibaren ise 1.6 motor yerine 1.0 Turbo 101 hp güç ve 170 Nm tork üreten motor ile sunulmaya başlayacak.
    Bu versiyonun adı ise ECO-G 100 olarak belirlenmiş.

    Duster ECO-G bu motor ile daha düşük emisyon ve tuketim sunarken, daha akıcı bir sürüş vaad ediyor (170 Nm).

    Şuan Bruksel Motor Showda sergilenen ECO-G 100'ün Şubat ayindan itibaren satin alınabileceği soyleniyor.
    Avrupada 12500 Eurodan siparis edilebilen modelin, ulkemiz satis fiyati baz model icin 120 bin TL civarı tahmin ediliyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 13 Ocak 2020; 22:24:42 >







  • Renault geçişi oldukça iyi yönetiyor batı Avrupa pazarına hybrid, plug in hybridleri geliştiriken(megane, clio, captur vs.) doğu Avrupa pazarı içinde clio, megane ve dacia çatısı altında fabrika çıkışı lpg üzerinde çalışıyor. Son derece akıllı bir pazarlama stratejisi sürdürüyorlar bana göre.

    Clio 5 x tronic 1.0 tce'ye fabrika çıkışı lpg sunulursa Türkiyede çok ciddi tercih sebebi olur. Turbo motor, lpg, CVT şanzıman. Rekabetçi fiyatla pazarı domine ederler.
    Atmosferik motor ne kadar zaman geçerse geçsin bence de tercih sebebi olacaktır. İşin içinde turbo olunca LPG ile tekrar düşünüyor insan. Çünkü turbo boost oluşturup basınç arttıkça, LPG enjektörleri ne kadar da olsa sanki yetiştiremiyor. Özellikle Opel grubu araçların turbo olanlarında LPG ile çok sorun yaşandı. Afr ayarı ne kadar iyi olsada bir noktadan sonra uyum sağlamak zor oluyor.
    Gerçi dacia mühendisleri mutlaka bunu düşünmüşlerdir
  • Bir de CVT eklenirse, piyasayı süpürür.
  • Reis paradan bir sıfır atta bizde avrupayı kıskanalım biraz
  • Renault geçişi oldukça iyi yönetiyor batı Avrupa pazarına hybrid, plug in hybridleri geliştiriken(megane, clio, captur vs.) doğu Avrupa pazarı içinde clio, megane ve dacia çatısı altında fabrika çıkışı lpg üzerinde çalışıyor. Son derece akıllı bir pazarlama stratejisi sürdürüyorlar bana göre.

    Clio 5 x tronic 1.0 tce'ye fabrika çıkışı lpg sunulursa Türkiyede çok ciddi tercih sebebi olur. Turbo motor, lpg, CVT şanzıman. Rekabetçi fiyatla pazarı domine ederler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 13 Ocak 2020; 23:57:2 >
  • Takip 👍
  • Çok keyifli bir motor. Aslında fabrikasyon lpg'li almak isterdim ama Dacia Sandero bile fabrikasyon LPG ile 95 bin bandına satılırken 10 bin lira civarı fark istiyorlar LPG için. Ben LPG ile fiyatın daha yüksek olacağını düşünüyorum.

    Ben de aracıma yaza doğru LPG taktırmayı planlıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 14 Ocak 2020; 0:2:21 >
  • Tam TR'ye göre bir seçenek olmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Çok keyifli bir motor. Aslında fabrikasyon lpg'li almak isterdim ama Dacia Sandero bile fabrikasyon LPG ile 95 bin bandına satılırken 10 bin lira civarı fark istiyorlar LPG için. Ben LPG ile fiyatın daha yüksek olacağını düşünüyorum.

    Ben de aracıma yaza doğru LPG taktırmayı planlıyorum.
    Burada pazarlama stratejisini öne çıkıyor biraz.
    Avrupada benzinli ipe LPG arasında 400 Euro fark var. Bizde bakalım ne kadar farkla satışa sunulacak?
  • Güzel düşünülmüş. Fiyatı biraz daha aşağı çekebilirlerse daha iyi olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TITAN291

    Güzel düşünülmüş. Fiyatı biraz daha aşağı çekebilirlerse daha iyi olur.
    2020 model olarak geleceği icin 120nin cok da altinda olmaz diye dusunuyorum.
    Hadi ekstra kampanyalar vs olsa 115 olur
  • Tüplü ve turbolu 😃
  • Carsever kullanıcısına yanıt
    Gayet güzel bir seçenek olmuş. Bu şekilde bir motorun çıkacağı belliydi zaten. Bizim 1.6 motorların üretimi sonra erince, bu pazarı boş bırakmamak adına güzel bir adım oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Gayet güzel bir seçenek olmuş. Bu şekilde bir motorun çıkacağı belliydi zaten. Bizim 1.6 motorların üretimi sonra erince, bu pazarı boş bırakmamak adına güzel bir adım oldu.
    Yalniz bir süre ikinci elde ECO-G Duster arayanlar geleneksel yaklasimlarla 1.6 atmosferige yonelebilirler.

    Avrupa fotumlarinda dahi "eger LPGli bir arac tercih edeceksem 3 silindirli 1.0 yerine, 4 silindirli 1.6 onceligim olur" diyolar.
  • Carsever kullanıcısına yanıt
    Atmosferik motor ne kadar zaman geçerse geçsin bence de tercih sebebi olacaktır. İşin içinde turbo olunca LPG ile tekrar düşünüyor insan. Çünkü turbo boost oluşturup basınç arttıkça, LPG enjektörleri ne kadar da olsa sanki yetiştiremiyor. Özellikle Opel grubu araçların turbo olanlarında LPG ile çok sorun yaşandı. Afr ayarı ne kadar iyi olsada bir noktadan sonra uyum sağlamak zor oluyor.
    Gerçi dacia mühendisleri mutlaka bunu düşünmüşlerdir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 038poyraz

    Atmosferik motor ne kadar zaman geçerse geçsin bence de tercih sebebi olacaktır. İşin içinde turbo olunca LPG ile tekrar düşünüyor insan. Çünkü turbo boost oluşturup basınç arttıkça, LPG enjektörleri ne kadar da olsa sanki yetiştiremiyor. Özellikle Opel grubu araçların turbo olanlarında LPG ile çok sorun yaşandı. Afr ayarı ne kadar iyi olsada bir noktadan sonra uyum sağlamak zor oluyor.
    Gerçi dacia mühendisleri mutlaka bunu düşünmüşlerdir
    Bugün itibariyle 1.0 TCE siparis ekraninda tüm donanim paketleri varmis (Comfort, Prestige, Prestige Plus).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 6 Şubat 2021; 23:36:5 >
  • Carsever kullanıcısına yanıt
    Bilgi için teşekkürler, peki düz 1.0 tce için de prestige ve prestige plus paketlerde sipariş için açılmışlar mı ?
  • Carsever kullanıcısına yanıt
    Duster bu yıl en çok tercih edilecek suv olacak o halde 😎
  • quote:

    Orijinalden alıntı: discrepancy

    Bilgi için teşekkürler, peki düz 1.0 tce için de prestige ve prestige plus paketlerde sipariş için açılmışlar mı ?
    LPGsiz versiyonla ilgilenmedigim icin hic sormadim. Sadece, 2019 ECO-G'lerin stoklari bittiginde LPGli versiyonun Subat ayi itibariyle satista olabilecegi bilgisini aldim.

    Bu arada siparis ekraninda görülen versiyonlarin hepsi getirlebilir fiye bir durum söz konusu degil.
    Sadece MAİS'in onay verdigi araclari siparis edebiliyor ST'ler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 23 Ocak 2020; 23:45:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    LPGsiz versiyonla ilgilenmedigim icin hic sormadim. Sadece, 2019 ECO-G'lerin stoklari bittiginde LPGli versiyonun Subat ayi itibariyle satista olabilecegi bilgisini aldim.

    Bu arada siparis ekraninda görülen versiyonlarin hepsi getirlebilir fiye bir durum söz konusu degil.
    Sadece MAİS'in onay verdigi araclari siparis edebiliyor ST'ler.

    Alıntıları Göster
    Üstadım,
    Otomatik için hiçbir Umut ışığı yokmu hâlâ ufukta?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yayamaschocuk

    Üstadım,
    Otomatik için hiçbir Umut ışığı yokmu hâlâ ufukta?

    Alıntıları Göster
    Yok hocam şuan.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.