Şimdi Ara

düşük model lüks mü ? 0 km standart otomobil mi ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
2
Favori
6.944
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s2to

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mete321

    Tek sorun o model mercedes porche lerin parçasının pahalı olması

    parça pahalı denmesini anlamıyorum sanki her ay far ,ayna tampon değiştirilicek,biraz yüksekte olsa kasko yapılıp bu sorun aşılır

    ben de düşük model de olsa lüks araç tercih ederim tabii ki. ancak yüksek tamir ücreti gerçekten ciddi bir sorun.

    müstakbel kayınpederde 99 e200 var, durduk yere westinghouse arızalandı, vakum kaçağı var, rölanti 500-1500 arası gelip gidiyor frene basınca, orijinal parçası 4500 lira, trw marka 1800 lira, akıbeti belirsiz çıkma parça 500 lira.

    araba konforlu mu - evet. ama 2-3 yaşında bir araçta bu denli pahalı bir sorun oluşma olasılığı çok düşük..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LE10

    evet benimde tercihim bu yönde olur.Hatta bi abimize 2006 model e kasa merso aldık.Ama masrafları 4bin tuttu ve karburatör arızası var aracın...

    2006 model Mercedes'te karbüratör mü var?
  • Konuya gelince, günlük kullanım ve şehiriçi için değil de, haftasonu gezintileri ya da uzun yol için keyif aracı olarak alınabilir diye düşünüyorum.

    Mesela benim de bir CL 500 / 55 AMG hayalim mevcut, 2001-2003 arası olabilir.

    Evin borcunu bitirdiğimde ilk yapacağım şey olacak
  • 2.el yüksek kalite

    bkz : Mercedes S serisi
  • Eski ama temiz bir lüks araç.. Örneğin W210 Mercedes E200 komp.
    Yeni halk tipi otomobilleri bir kaç defa eskitebilir.
    Fakat biryeri bozulursa hasar görürse.. parçalar oldukça pahalı. Ayrıca servislerde pahalı.
    Herhangi bir esnaf bile.. mercesedes'i gördüğü anda Kazık moda geçebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arian Galatian -- 9 Mart 2013; 16:38:35 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    Eski ama temiz bir lüks araç.. Örneğin W210 Mercedes E200 komp.
    Yeni halk tipi otomobilleri bir kaç defa eskitebilir.
    Fakat biryeri bozulursa hasar görürse.. parçalar oldukça pahalı. Ayrıca servislerde pahalı.
    Herhangi bir esnaf bile.. mercesedes'i gördüğü anda Kazık moda geçebilir.



    e200 öyle her esnafa götürülmez götürende işi bilmeyendir,özel mercedes servisleri var gayette iyi güzel fiyatıda uygun ,internet elimizin altında iyi yada kötü hertürlü bilgiye ulaşabiliriz ama insanımız araştırma yapmayı sevmez ama tavsiye vermeye bayılırlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s2to

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    Eski ama temiz bir lüks araç.. Örneğin W210 Mercedes E200 komp.
    Yeni halk tipi otomobilleri bir kaç defa eskitebilir.
    Fakat biryeri bozulursa hasar görürse.. parçalar oldukça pahalı. Ayrıca servislerde pahalı.
    Herhangi bir esnaf bile.. mercesedes'i gördüğü anda Kazık moda geçebilir.



    e200 öyle her esnafa götürülmez götürende işi bilmeyendir,özel mercedes servisleri var gayette iyi güzel fiyatıda uygun ,internet elimizin altında iyi yada kötü hertürlü bilgiye ulaşabiliriz ama insanımız araştırma yapmayı sevmez ama tavsiye vermeye bayılırlar

    Bir sefer ankara-polatlı sanayisinde.. sıradan bir parçacıya girdik.. arka camın kaldırma-indirme motorunda bulunan minik plastik makara kırılmıştı.
    E200 dediğimiz anda.. 10 lira fiyat çekti.. küçücük plastiğe adam.. Araç arkadaşımındı bu arada.. servis faturalarını gösterirdi bana.. 200 küsür binde aracın.. periyoduk bakımı 1500-1600 liraydı.
    Ben bu kadarını söyleyim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: qzwxec

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10

    Konforlu olsun,isim olsun ne yaktığı önemli değil diyorsan tabiki alınabilir..Polo kıyaslamasına katılmıyorum..Polo sınıfının en iyi arabası ayrıca dizel motorlarına 40-45 bin lira verilir 100 kmde 4-5 litrede istanbul turu yapılır..clk nın ortalaması 12-13 litre....üstüne üstlük 13 yaşında,carerra alsan 5 liraya garajdan çıkartırsın.Bu zamanda konforlu araç alabiliyorsan son teknoloji alıcaksın..
    yemin eder misin?

    Ederim kardeşim Bana polodan iyi b sınıfı söyle,birde 2000-2001 clk kullananlara şehiriçi yakıt tüketimini sor bakalım ortalaması 12-13 dür..Tüp taktırım dersem o ayrı tabi..o zamanda mersom var ama tüplü olduğundan bazı yerlere giremezsin.

    Polo sınıfının en iyisi mi? .Ya arkadaş herşey yakıt mı?2 airbag li rezil aracın nesini gidip sınıfının en iyisi yapıyorsun.Yapmayın böyle fanatik olunur mu ya.3 kuruş fazla yaksın daha güvenli daha donanımlı olsun Aveo alınır, fiesta alınır ne bileyim tonla araç var B sınıfında poloya gelene kadar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LanciaDeltacı -- 9 Mart 2013; 17:28:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keus35

    heves edilir alınır, ilk zamanlar "aman ne iyi etmişim diğerleri de araba mi" denilir.
    sıfır km ve düşük sınıfta araç almanın mantıksızlık olduğuna karar verilir.
    iç mekandaki soyulmalar, sigara yanıkları, aşınmalar göze batmaz.
    zamanla ufak arızalar başgösterir. helal olsun koçuma üst sınıfa biniyoruz olcak o kadar denir.
    arızalar büyüdükçe ve yetkili servis fiyatları duyulunca sanayideki tanıdık ustaya başvurulur.
    seni seven ustanın ilk söylediği "abi sana alma dedik bu arabayı alması değil yürütmesi yorar seni" olur.
    kendi tamir edemediği için çakal olduğunu bildiği ustalara yollamak zorunda kalır seni.
    zamanla sanayideki dürümcü + köfteciden beslenmeye başlanılır. bu sebepten hafif göbek yapılır.
    çıkmacıların, parçacıların dükkanlarını gezmekten hem yöre esnafı ile samimi olunur hem spor yapılmış olunur.
    hep elde bir parça numunesi ya da parça numarası ile gezerken selam alır selam verirsiniz.
    gün içinde işle ilgili arayanlara sanayideyim demekten bıkar müşteriye gidiyorum vs dersin.
    sanayideki her ustanın bir yokladığı arabanın işi akşama bitmez ve sanayiye giden toplu taşıma
    olanakları öğrenilir. akşamları çoluk çocuğunla uzak bir yere gitmek istemezsin , duyduğun her sesi
    aynı arıza zanneder sinir olursun.
    aynı işi aynı usta ucuz arabaya üçe yaparken senin arabayı beşe yapar.
    ufaktan ayrılık vakti geldi demeye başlarsın. ilan verirsin ama en az 3 hafta kimse aramaz.
    ilana bakan, favorilerine alan boldur. geyiğine sitelerde gezinen boldur çünkü. çoğu insan o fiyata alınabilecek en güzel araba olduğunu bilir
    ama iş almaya gelince kimse herkes senin kadar cesur olmaz. yarı fiyat teklif eden ölücülerle muhattap olunur, abi bu arabayı satamazsın zaten vs derler.
    şanslıysan arabanın fiyatının yarısından fazla tutan bir şanzıman, motor vs arızası başgöstermeden ciddi bir zararla satarsın.

    daha sonra gider (aklı selim tanıdıkların tavsiye ettiği gibi) sıfır ya da sıfıra yakın senin için daha mantıklı bir araç alırsın. basınca uçmaz, bakan bir daha bakmaz,
    aracına her binen "vay be araba budur" demez... ama o motor sesi bile rahatsız etmez artık seni. 100 liraya 280-300km değil 400-450km gidiyorsundur.
    eski arabana harcadıklarını düşününce üzülürsün.
    sanayinin önünden bile geçmek istemezsin. en ufak masrafın beş yüz lira görünüp binlerce liraya çıkacağının korkusunu yaşamazsın..
    huzura erersin, aklın başına gelmiştir. ilerde çok param olsun acımadan alayım şu arabanın sıfırını o zaman keyifle binerim dersin....
    (birebir yaşadığım olaydan alıntıdır.)

    Agzina eline yuregine saglik hocam. Benimde vardi boyle 2. El aldigim bir arac.her ay 300-500 tl masraf cikartiyordu. Arkadaslari alip biryere gidemiyordum. Yolda kalirsam kimse bilmesin bari diye. Memlekete gidemiyordum bilmedigim yerlerde ariza yaparsa diye. Bir sure sonra baktim ben bu arabanin fiyatini pesinat versem aylik masrafini da kredi odesem 0 km araba alirim demistim. 2007 yilinda 96 model rover220 mi 10 bine satip mumkun muhtemel sanayi masrafi olarak ayirdigim 10 bini de koyup 34 bine 14bin kredi cekerek 1.3 astra h kasa 0 km araba almistim. Kafam okadar rahatti ki anlatamam. O gunden sonra da daci alirim 0km alirim. Ayni basimdan gecenleri yazmissin. Eyvallah



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kaygerya -- 9 Mart 2013; 17:38:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    quote:

    Orijinalden alıntı: s2to

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    Eski ama temiz bir lüks araç.. Örneğin W210 Mercedes E200 komp.
    Yeni halk tipi otomobilleri bir kaç defa eskitebilir.
    Fakat biryeri bozulursa hasar görürse.. parçalar oldukça pahalı. Ayrıca servislerde pahalı.
    Herhangi bir esnaf bile.. mercesedes'i gördüğü anda Kazık moda geçebilir.



    e200 öyle her esnafa götürülmez götürende işi bilmeyendir,özel mercedes servisleri var gayette iyi güzel fiyatıda uygun ,internet elimizin altında iyi yada kötü hertürlü bilgiye ulaşabiliriz ama insanımız araştırma yapmayı sevmez ama tavsiye vermeye bayılırlar

    Bir sefer ankara-polatlı sanayisinde.. sıradan bir parçacıya girdik.. arka camın kaldırma-indirme motorunda bulunan minik plastik makara kırılmıştı.
    E200 dediğimiz anda.. 10 lira fiyat çekti.. küçücük plastiğe adam.. Araç arkadaşımındı bu arada.. servis faturalarını gösterirdi bana.. 200 küsür binde aracın.. periyoduk bakımı 1500-1600 liraydı.
    Ben bu kadarını söyleyim.

    10 tl az bile alınmış sonuçta işçilikte var sadece plastik parça değil,200 binde mersedesin ağır bakımları olabilir ,dediğim gibi fatura 5000 binde çıkabilir ama araştırıp başka yere 1000 tl yede yaptırabilirsin mercedes akıllı adam arabasıdır heleki eski mersedesler hastası kullanır meraklısı kullanırki heryere emanet etmez emanet edeninde umursamaz ve saçmak için fazla parası vardır ve 1600tl ye nelerin hangi bakımlarının yapıldığı önemli geçen konu vardı citröen c4 100 bin bakımı 3 bin tl diye ,dediğim ve araştırdığım gibi türk millet olarak araştırma yapmayı sevmeyiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya


    quote:

    Orijinalden alıntı: keus35

    heves edilir alınır, ilk zamanlar "aman ne iyi etmişim diğerleri de araba mi" denilir.
    sıfır km ve düşük sınıfta araç almanın mantıksızlık olduğuna karar verilir.
    iç mekandaki soyulmalar, sigara yanıkları, aşınmalar göze batmaz.
    zamanla ufak arızalar başgösterir. helal olsun koçuma üst sınıfa biniyoruz olcak o kadar denir.
    arızalar büyüdükçe ve yetkili servis fiyatları duyulunca sanayideki tanıdık ustaya başvurulur.
    seni seven ustanın ilk söylediği "abi sana alma dedik bu arabayı alması değil yürütmesi yorar seni" olur.
    kendi tamir edemediği için çakal olduğunu bildiği ustalara yollamak zorunda kalır seni.
    zamanla sanayideki dürümcü + köfteciden beslenmeye başlanılır. bu sebepten hafif göbek yapılır.
    çıkmacıların, parçacıların dükkanlarını gezmekten hem yöre esnafı ile samimi olunur hem spor yapılmış olunur.
    hep elde bir parça numunesi ya da parça numarası ile gezerken selam alır selam verirsiniz.
    gün içinde işle ilgili arayanlara sanayideyim demekten bıkar müşteriye gidiyorum vs dersin.
    sanayideki her ustanın bir yokladığı arabanın işi akşama bitmez ve sanayiye giden toplu taşıma
    olanakları öğrenilir. akşamları çoluk çocuğunla uzak bir yere gitmek istemezsin , duyduğun her sesi
    aynı arıza zanneder sinir olursun.
    aynı işi aynı usta ucuz arabaya üçe yaparken senin arabayı beşe yapar.
    ufaktan ayrılık vakti geldi demeye başlarsın. ilan verirsin ama en az 3 hafta kimse aramaz.
    ilana bakan, favorilerine alan boldur. geyiğine sitelerde gezinen boldur çünkü. çoğu insan o fiyata alınabilecek en güzel araba olduğunu bilir
    ama iş almaya gelince kimse herkes senin kadar cesur olmaz. yarı fiyat teklif eden ölücülerle muhattap olunur, abi bu arabayı satamazsın zaten vs derler.
    şanslıysan arabanın fiyatının yarısından fazla tutan bir şanzıman, motor vs arızası başgöstermeden ciddi bir zararla satarsın.

    daha sonra gider (aklı selim tanıdıkların tavsiye ettiği gibi) sıfır ya da sıfıra yakın senin için daha mantıklı bir araç alırsın. basınca uçmaz, bakan bir daha bakmaz,
    aracına her binen "vay be araba budur" demez... ama o motor sesi bile rahatsız etmez artık seni. 100 liraya 280-300km değil 400-450km gidiyorsundur.
    eski arabana harcadıklarını düşününce üzülürsün.
    sanayinin önünden bile geçmek istemezsin. en ufak masrafın beş yüz lira görünüp binlerce liraya çıkacağının korkusunu yaşamazsın..
    huzura erersin, aklın başına gelmiştir. ilerde çok param olsun acımadan alayım şu arabanın sıfırını o zaman keyifle binerim dersin....
    (birebir yaşadığım olaydan alıntıdır.)

    Agzina eline yuregine saglik hocam. Benimde vardi boyle 2. El aldigim bir arac. Bir sure sonra baktim ben bu arabanin fiyatini pesinat versem aylik masrafini da kredi odesem 0 km araba alirim demistim. 2007 yilinda 96 model rover220 mi 10 bine satip mumkun muhtemel sanayi masrafi olarak ayirdigim 10 bini de koyup 34 bine 14bin kredi cekerek 1.3 astra h kasa 0 km araba almistim. Kafam okadar rahatti kianlatamam. Ayni basimdan gecenleri yazmissin. Eyvallah

    şimdi temiz araba vardı,temiz araba vardır ,önüne gelen arabayı hastasıyım diye pat diye alırsan tabiki masraf çıkarır alacağım araba belki 20 yıllım ama garaj arabası ve sürekli bakımları iyi yapılmış titiz ve meraklısı olan birisi kullanmış ,patlak arabayı alırsan tabi sanayide gezersin bu reno içinde bmw içinde mersedes içinde tüm araçlar için geçerli,açıkçası çok titiz kullanıdığımız 13 yaşındaki arabamız 1 kere daha sanayi yoluna girmedi ,yolda da bırakmadı sadece yıllık bakımını sürekli zamanında yaparız diğer arabamızda 9 yaşında onuda dağda bayırda kullanırız o da birkere sanayiye girmedi bakımlarıda 1-2 ay geçtiği halde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s2to

    10 tl az bile alınmış sonuçta işçilikte var sadece plastik parça değil,200 binde mersedesin ağır bakımları olabilir ,dediğim gibi fatura 5000 binde çıkabilir ama araştırıp başka yere 1000 tl yede yaptırabilirsin mercedes akıllı adam arabasıdır heleki eski mersedesler hastası kullanır meraklısı kullanırki heryere emanet etmez emanet edeninde umursamaz ve saçmak için fazla parası vardır ve 1600tl ye nelerin hangi bakımlarının yapıldığı önemli geçen konu vardı citröen c4 100 bin bakımı 3 bin tl diye ,dediğim ve araştırdığım gibi türk millet olarak araştırma yapmayı sevmeyiz.

    İşçilik yoktu.. sadece parçayı aldık..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    quote:

    Orijinalden alıntı: s2to

    10 tl az bile alınmış sonuçta işçilikte var sadece plastik parça değil,200 binde mersedesin ağır bakımları olabilir ,dediğim gibi fatura 5000 binde çıkabilir ama araştırıp başka yere 1000 tl yede yaptırabilirsin mercedes akıllı adam arabasıdır heleki eski mersedesler hastası kullanır meraklısı kullanırki heryere emanet etmez emanet edeninde umursamaz ve saçmak için fazla parası vardır ve 1600tl ye nelerin hangi bakımlarının yapıldığı önemli geçen konu vardı citröen c4 100 bin bakımı 3 bin tl diye ,dediğim ve araştırdığım gibi türk millet olarak araştırma yapmayı sevmeyiz.

    İşçilik yoktu.. sadece parçayı aldık..

    almasaydınız başka yerden 5 tlye alırdınız belkide




  • Bindigin araba muhitinde göze batiyorsa,
    Bindigin arabanın koltuğu evdeki koltuğundan daha rahat ve lüks ise,
    Gerektiğinde bile yerkili servise goturemiyorsan,
    Ucuz yollu lastik araştırıp, bakımları hep yan sanayii ile hallediyorsan,
    Depoyu fullemek bütçeni ciddi sarsiyorsa..


    Birşeyler ters demektir.. Otomobil statü değildir. Binektir. A noktasından B noktasına götürür. Otomobil sevilir ama sevdiklerin riskindan kesilip ona yem edilmez.

    Saygı ile..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kağıt üstünde dedikleriniz kulağa hoş geliyor ama W210 temiz E-Class bulmak çok zor..Diyelim ki buldunuz dış aksam sağlam ama belki de yürüyeninde vardır sıkıntı, bakımları aksamış olabilir..Ben 2.ele karşı değilim elbette ama 5-6 yaş üstü araçlar pek mantıklı gelmiyor bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s2to

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    quote:

    Orijinalden alıntı: s2to

    10 tl az bile alınmış sonuçta işçilikte var sadece plastik parça değil,200 binde mersedesin ağır bakımları olabilir ,dediğim gibi fatura 5000 binde çıkabilir ama araştırıp başka yere 1000 tl yede yaptırabilirsin mercedes akıllı adam arabasıdır heleki eski mersedesler hastası kullanır meraklısı kullanırki heryere emanet etmez emanet edeninde umursamaz ve saçmak için fazla parası vardır ve 1600tl ye nelerin hangi bakımlarının yapıldığı önemli geçen konu vardı citröen c4 100 bin bakımı 3 bin tl diye ,dediğim ve araştırdığım gibi türk millet olarak araştırma yapmayı sevmeyiz.

    İşçilik yoktu.. sadece parçayı aldık..

    almasaydınız başka yerden 5 tlye alırdınız belkide

    Peki 5 TL ucuz mu ? Bidon kapağı büyüklüğünde plastik parça sonuçta.
    Eski mercedeslere orta direk insanlar binemez bence.
    Mercedes parçasını uygun fiyata satan dürüst esnafların var olduğunu pek sanmıyorum.
    Sizin uygun dediğiniz yerler.. Bir nevi.. kötünün iyisi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    quote:

    Orijinalden alıntı: s2to

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erkyuo

    quote:

    Orijinalden alıntı: s2to

    10 tl az bile alınmış sonuçta işçilikte var sadece plastik parça değil,200 binde mersedesin ağır bakımları olabilir ,dediğim gibi fatura 5000 binde çıkabilir ama araştırıp başka yere 1000 tl yede yaptırabilirsin mercedes akıllı adam arabasıdır heleki eski mersedesler hastası kullanır meraklısı kullanırki heryere emanet etmez emanet edeninde umursamaz ve saçmak için fazla parası vardır ve 1600tl ye nelerin hangi bakımlarının yapıldığı önemli geçen konu vardı citröen c4 100 bin bakımı 3 bin tl diye ,dediğim ve araştırdığım gibi türk millet olarak araştırma yapmayı sevmeyiz.

    İşçilik yoktu.. sadece parçayı aldık..

    almasaydınız başka yerden 5 tlye alırdınız belkide

    Peki 5 TL ucuz mu ? Bidon kapağı büyüklüğünde plastik parça sonuçta.
    Eski mercedeslere orta direk insanlar binemez bence.
    Mercedes parçasını uygun fiyata satan dürüst esnafların var olduğunu pek sanmıyorum.
    Sizin uygun dediğiniz yerler.. Bir nevi.. kötünün iyisi.

    10 lira bile bana pahalı değil




  • clk nın arka balatası megane 3 ten daha ucuzmerceksiz tek far 550 tl meganında 480tl
  • kısaca araba benim için zevk meselesi araba hastasıyım eğerki arabanın masrafını yakıtını bakımını hesapliyacaksan ya hiç binmiceksin yada bunları düşünmeyip keyif almaya bakacaksın,ben hayatımda çok sıkıntılı dönemler geçirdim ki bunları bir allah bilir bir ben bu nedenle bu hayatta sadece keyif almak için yaşarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10


    quote:

    Orijinalden alıntı: qzwxec

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10

    Konforlu olsun,isim olsun ne yaktığı önemli değil diyorsan tabiki alınabilir..Polo kıyaslamasına katılmıyorum..Polo sınıfının en iyi arabası ayrıca dizel motorlarına 40-45 bin lira verilir 100 kmde 4-5 litrede istanbul turu yapılır..clk nın ortalaması 12-13 litre....üstüne üstlük 13 yaşında,carerra alsan 5 liraya garajdan çıkartırsın.Bu zamanda konforlu araç alabiliyorsan son teknoloji alıcaksın..
    yemin eder misin?

    Ederim kardeşim Bana polodan iyi b sınıfı söyle,birde 2000-2001 clk kullananlara şehiriçi yakıt tüketimini sor bakalım ortalaması 12-13 dür..Tüp taktırım dersem o ayrı tabi..o zamanda mersom var ama tüplü olduğundan bazı yerlere giremezsin.

    Polo sınıfının en iyisi mi? .Ya arkadaş herşey yakıt mı?2 airbag li rezil aracın nesini gidip sınıfının en iyisi yapıyorsun.Yapmayın böyle fanatik olunur mu ya.3 kuruş fazla yaksın daha güvenli daha donanımlı olsun Aveo alınır, fiesta alınır ne bileyim tonla araç var B sınıfında poloya gelene kadar..

    Benim yaptığım marka fanatikliği değil..sokaktan 10 tane adam bul..hepsini i20,polo,corsa,fiesta,yaris ve aveo ya bindir..7 si polo der..bu arabaları kullandıysan farketmen gerekir ki polo nun yol tutuşu,konsolu,motoru hiçbirinde yok..insanlar poloyu eleştirirken 2 airbagden vuruyo kimse kusura bakmasın ama kasasının kalitesi ve yol tuşu diğerlerinde yok..fiestada 6 hava yastığı olsa ne olur havada gidiomuşun hissiyle giderken...Araba güven vermeli..Polo nun altın direksiyon ödülü de var diye biliyorum o alırken ödülü fiestalar falan nerdeydi?ha sorarsan sen ne kullanıyosun diye,benim arabam yok abimi corsa d sini kullanıyorum,ama birkere polo ya bindim farkı daha debrijaydan başlıyo..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.