Şimdi Ara

düşük model lüks mü ? 0 km standart otomobil mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
2
Favori
6.944
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mesela ben poloya 40 bin vermektense 2001 clk ya 40 bin veririm,sizler nasıl düşünüyorsunuz



  • heves edilir alınır, ilk zamanlar "aman ne iyi etmişim diğerleri de araba mi" denilir.
    sıfır km ve düşük sınıfta araç almanın mantıksızlık olduğuna karar verilir.
    iç mekandaki soyulmalar, sigara yanıkları, aşınmalar göze batmaz.
    zamanla ufak arızalar başgösterir. helal olsun koçuma üst sınıfa biniyoruz olcak o kadar denir.
    arızalar büyüdükçe ve yetkili servis fiyatları duyulunca sanayideki tanıdık ustaya başvurulur.
    seni seven ustanın ilk söylediği "abi sana alma dedik bu arabayı alması değil yürütmesi yorar seni" olur.
    kendi tamir edemediği için çakal olduğunu bildiği ustalara yollamak zorunda kalır seni.
    zamanla sanayideki dürümcü + köfteciden beslenmeye başlanılır. bu sebepten hafif göbek yapılır.
    çıkmacıların, parçacıların dükkanlarını gezmekten hem yöre esnafı ile samimi olunur hem spor yapılmış olunur.
    hep elde bir parça numunesi ya da parça numarası ile gezerken selam alır selam verirsiniz.
    gün içinde işle ilgili arayanlara sanayideyim demekten bıkar müşteriye gidiyorum vs dersin.
    sanayideki her ustanın bir yokladığı arabanın işi akşama bitmez ve sanayiye giden toplu taşıma
    olanakları öğrenilir. akşamları çoluk çocuğunla uzak bir yere gitmek istemezsin , duyduğun her sesi
    aynı arıza zanneder sinir olursun.
    aynı işi aynı usta ucuz arabaya üçe yaparken senin arabayı beşe yapar.
    ufaktan ayrılık vakti geldi demeye başlarsın. ilan verirsin ama en az 3 hafta kimse aramaz.
    ilana bakan, favorilerine alan boldur. geyiğine sitelerde gezinen boldur çünkü. çoğu insan o fiyata alınabilecek en güzel araba olduğunu bilir
    ama iş almaya gelince kimse herkes senin kadar cesur olmaz. yarı fiyat teklif eden ölücülerle muhattap olunur, abi bu arabayı satamazsın zaten vs derler.
    şanslıysan arabanın fiyatının yarısından fazla tutan bir şanzıman, motor vs arızası başgöstermeden ciddi bir zararla satarsın.

    daha sonra gider (aklı selim tanıdıkların tavsiye ettiği gibi) sıfır ya da sıfıra yakın senin için daha mantıklı bir araç alırsın. basınca uçmaz, bakan bir daha bakmaz,
    aracına her binen "vay be araba budur" demez... ama o motor sesi bile rahatsız etmez artık seni. 100 liraya 280-300km değil 400-450km gidiyorsundur.
    eski arabana harcadıklarını düşününce üzülürsün.
    sanayinin önünden bile geçmek istemezsin. en ufak masrafın beş yüz lira görünüp binlerce liraya çıkacağının korkusunu yaşamazsın..
    huzura erersin, aklın başına gelmiştir. ilerde çok param olsun acımadan alayım şu arabanın sıfırını o zaman keyifle binerim dersin....
    (birebir yaşadığım olaydan alıntıdır.)
  • Aynen bende boyle dusunuyorum. Mercedes ve bmw disinda araba kullanirken sirket araci gibi kullaniyorum. O an beni bir yerden bir yere goturmesi amaciyla. Keyif almiyorum kullanirken. Bu yuzden eski model lux arac derim her zaman. 2013 pololara golfleri kac deda tokatlar 2001 model mercedes. Yakinda 2004 kasa range rover alacagim 90 bin tl civarina. Cevremdekiler jetta veya ikinci el c180 alsana diyor. Jetta arabami range rover'in yaninda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir ariza cikarsa araba parasi tutar masrafi. Sonra kümes yapma kapinin önune arabayi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Al benden de o kadar. Dün bir konuya daha yazmıştım... Uğraştırsın masraf çıkartsın ama yine de 0km Polo'ya Clio'ya bineceğime aynı paraya 97-98 Porsche 2003 Mercedes 2003 Jaguar gibi araçlara binerim.
  • İkiside degil.
    Benim kriter 3 yıl 100 bin ekonomik ve masrafısiz gidecek c sınıfı bir otomobil. İlk alım maliyeti ve kullanım maliyeti benim icin önemli kriter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek sorun o model mercedes porche lerin parçasının pahalı olması

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben her zaman 0 arabadan yanayım,başkasının yaşlandırdığını kullanmak var bi de sıfır almak!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mete321

    Tek sorun o model mercedes porche lerin parçasının pahalı olması

    parça pahalı denmesini anlamıyorum sanki her ay far ,ayna tampon değiştirilicek,biraz yüksekte olsa kasko yapılıp bu sorun aşılır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: s2to

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mete321

    Tek sorun o model mercedes porche lerin parçasının pahalı olması

    parça pahalı denmesini anlamıyorum sanki her ay far ,ayna tampon değiştirilicek,biraz yüksekte olsa kasko yapılıp bu sorun aşılır

    Dediğinizde haklısınız ama bakım maliyetleri gerçekten el yakabilir. Kaskodan ziyade ufak arızalarda işe girerse fiyat diğer markalara göre pahalı olur.
    Bana soracak olursanız bende tabiki eski model mercedes vs.. Tercih ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende ikinci el düşük model keyifli araçlardan yanayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konforlu olsun,isim olsun ne yaktığı önemli değil diyorsan tabiki alınabilir..Polo kıyaslamasına katılmıyorum..Polo sınıfının en iyi arabası ayrıca dizel motorlarına 40-45 bin lira verilir 100 kmde 4-5 litrede istanbul turu yapılır..clk nın ortalaması 12-13 litre....üstüne üstlük 13 yaşında,carerra alsan 5 liraya garajdan çıkartırsın.Bu zamanda konforlu araç alabiliyorsan son teknoloji alıcaksın..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • heves edilir alınır, ilk zamanlar "aman ne iyi etmişim diğerleri de araba mi" denilir.
    sıfır km ve düşük sınıfta araç almanın mantıksızlık olduğuna karar verilir.
    iç mekandaki soyulmalar, sigara yanıkları, aşınmalar göze batmaz.
    zamanla ufak arızalar başgösterir. helal olsun koçuma üst sınıfa biniyoruz olcak o kadar denir.
    arızalar büyüdükçe ve yetkili servis fiyatları duyulunca sanayideki tanıdık ustaya başvurulur.
    seni seven ustanın ilk söylediği "abi sana alma dedik bu arabayı alması değil yürütmesi yorar seni" olur.
    kendi tamir edemediği için çakal olduğunu bildiği ustalara yollamak zorunda kalır seni.
    zamanla sanayideki dürümcü + köfteciden beslenmeye başlanılır. bu sebepten hafif göbek yapılır.
    çıkmacıların, parçacıların dükkanlarını gezmekten hem yöre esnafı ile samimi olunur hem spor yapılmış olunur.
    hep elde bir parça numunesi ya da parça numarası ile gezerken selam alır selam verirsiniz.
    gün içinde işle ilgili arayanlara sanayideyim demekten bıkar müşteriye gidiyorum vs dersin.
    sanayideki her ustanın bir yokladığı arabanın işi akşama bitmez ve sanayiye giden toplu taşıma
    olanakları öğrenilir. akşamları çoluk çocuğunla uzak bir yere gitmek istemezsin , duyduğun her sesi
    aynı arıza zanneder sinir olursun.
    aynı işi aynı usta ucuz arabaya üçe yaparken senin arabayı beşe yapar.
    ufaktan ayrılık vakti geldi demeye başlarsın. ilan verirsin ama en az 3 hafta kimse aramaz.
    ilana bakan, favorilerine alan boldur. geyiğine sitelerde gezinen boldur çünkü. çoğu insan o fiyata alınabilecek en güzel araba olduğunu bilir
    ama iş almaya gelince kimse herkes senin kadar cesur olmaz. yarı fiyat teklif eden ölücülerle muhattap olunur, abi bu arabayı satamazsın zaten vs derler.
    şanslıysan arabanın fiyatının yarısından fazla tutan bir şanzıman, motor vs arızası başgöstermeden ciddi bir zararla satarsın.

    daha sonra gider (aklı selim tanıdıkların tavsiye ettiği gibi) sıfır ya da sıfıra yakın senin için daha mantıklı bir araç alırsın. basınca uçmaz, bakan bir daha bakmaz,
    aracına her binen "vay be araba budur" demez... ama o motor sesi bile rahatsız etmez artık seni. 100 liraya 280-300km değil 400-450km gidiyorsundur.
    eski arabana harcadıklarını düşününce üzülürsün.
    sanayinin önünden bile geçmek istemezsin. en ufak masrafın beş yüz lira görünüp binlerce liraya çıkacağının korkusunu yaşamazsın..
    huzura erersin, aklın başına gelmiştir. ilerde çok param olsun acımadan alayım şu arabanın sıfırını o zaman keyifle binerim dersin....
    (birebir yaşadığım olaydan alıntıdır.)




  • düşünce mantıklı ama 2.elden öyle bi bıktımki 0 olsunda ne olursa olsun eskinin derdiyle uğraşılmıyo illaki bişey çıkıyo
  • 0 araba 0'dır. Ne olursa olsun yenisini tercih ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keus35

    heves edilir alınır, ilk zamanlar "aman ne iyi etmişim diğerleri de araba mi" denilir.
    sıfır km ve düşük sınıfta araç almanın mantıksızlık olduğuna karar verilir.
    iç mekandaki soyulmalar, sigara yanıkları, aşınmalar göze batmaz.
    zamanla ufak arızalar başgösterir. helal olsun koçuma üst sınıfa biniyoruz olcak o kadar denir.
    arızalar büyüdükçe ve yetkili servis fiyatları duyulunca sanayideki tanıdık ustaya başvurulur.
    seni seven ustanın ilk söylediği "abi sana alma dedik bu arabayı alması değil yürütmesi yorar seni" olur.
    kendi tamir edemediği için çakal olduğunu bildiği ustalara yollamak zorunda kalır seni.
    zamanla sanayideki dürümcü + köfteciden beslenmeye başlanılır. bu sebepten hafif göbek yapılır.
    çıkmacıların, parçacıların dükkanlarını gezmekten hem yöre esnafı ile samimi olunur hem spor yapılmış olunur.
    hep elde bir parça numunesi ya da parça numarası ile gezerken selam alır selam verirsiniz.
    gün içinde işle ilgili arayanlara sanayideyim demekten bıkar müşteriye gidiyorum vs dersin.
    sanayideki her ustanın bir yokladığı arabanın işi akşama bitmez ve sanayiye giden toplu taşıma
    olanakları öğrenilir. akşamları çoluk çocuğunla uzak bir yere gitmek istemezsin , duyduğun her sesi
    aynı arıza zanneder sinir olursun.
    aynı işi aynı usta ucuz arabaya üçe yaparken senin arabayı beşe yapar.
    ufaktan ayrılık vakti geldi demeye başlarsın. ilan verirsin ama en az 3 hafta kimse aramaz.
    ilana bakan, favorilerine alan boldur. geyiğine sitelerde gezinen boldur çünkü. çoğu insan o fiyata alınabilecek en güzel araba olduğunu bilir
    ama iş almaya gelince kimse herkes senin kadar cesur olmaz. yarı fiyat teklif eden ölücülerle muhattap olunur, abi bu arabayı satamazsın zaten vs derler.
    şanslıysan arabanın fiyatının yarısından fazla tutan bir şanzıman, motor vs arızası başgöstermeden ciddi bir zararla satarsın.

    daha sonra gider (aklı selim tanıdıkların tavsiye ettiği gibi) sıfır ya da sıfıra yakın senin için daha mantıklı bir araç alırsın. basınca uçmaz, bakan bir daha bakmaz,
    aracına her binen "vay be araba budur" demez... ama o motor sesi bile rahatsız etmez artık seni. 100 liraya 280-300km değil 400-450km gidiyorsundur.
    eski arabana harcadıklarını düşününce üzülürsün.
    sanayinin önünden bile geçmek istemezsin. en ufak masrafın beş yüz lira görünüp binlerce liraya çıkacağının korkusunu yaşamazsın..
    huzura erersin, aklın başına gelmiştir. ilerde çok param olsun acımadan alayım şu arabanın sıfırını o zaman keyifle binerim dersin....
    (birebir yaşadığım olaydan alıntıdır.)

    bu kişi kesin hor kullanılmış bmw almıştır




  • evet benimde tercihim bu yönde olur.Hatta bi abimize 2006 model e kasa merso aldık.Ama masrafları 4bin tuttu ve karburatör arızası var aracın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10

    Konforlu olsun,isim olsun ne yaktığı önemli değil diyorsan tabiki alınabilir..Polo kıyaslamasına katılmıyorum..Polo sınıfının en iyi arabası ayrıca dizel motorlarına 40-45 bin lira verilir 100 kmde 4-5 litrede istanbul turu yapılır..clk nın ortalaması 12-13 litre....üstüne üstlük 13 yaşında,carerra alsan 5 liraya garajdan çıkartırsın.Bu zamanda konforlu araç alabiliyorsan son teknoloji alıcaksın..
    yemin eder misin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    Bende ikinci el düşük model keyifli araçlardan yanayım.

    2.el forever :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qzwxec

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurr10

    Konforlu olsun,isim olsun ne yaktığı önemli değil diyorsan tabiki alınabilir..Polo kıyaslamasına katılmıyorum..Polo sınıfının en iyi arabası ayrıca dizel motorlarına 40-45 bin lira verilir 100 kmde 4-5 litrede istanbul turu yapılır..clk nın ortalaması 12-13 litre....üstüne üstlük 13 yaşında,carerra alsan 5 liraya garajdan çıkartırsın.Bu zamanda konforlu araç alabiliyorsan son teknoloji alıcaksın..
    yemin eder misin?

    Ederim kardeşim Bana polodan iyi b sınıfı söyle,birde 2000-2001 clk kullananlara şehiriçi yakıt tüketimini sor bakalım ortalaması 12-13 dür..Tüp taktırım dersem o ayrı tabi..o zamanda mersom var ama tüplü olduğundan bazı yerlere giremezsin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.