Neredeyse 1,5 - 2 aydır bu sorun var. Defalarca arıza kaydı yazdırdım. Önce 8 olan bağlantımı 4 e düşürdüler. Sorun çözülmeyince 2 ye düşürdüler ( klasik telekom arıza giderme durumu)
En son isyan edip doğru dürüst bir servis yollayın diye arıza kaydı bıraktıktan sonra ( bunun üstüne 2 kayıt daha bırakmıştım sanırım. anca geldiler ) gelen ekip evde ve kutularda sorun bulamadı. Sonunda sorunun santralden olduğunu ve düzelttiklerini söylediler. 3-5 gün sıkıntı olmadan 4 mbit e sabitlenmiş halde kullandım.
2 gündür sorun yine devam ediyor, modemin ışıkları kesinlikle sönmüyor. Sağ alt köşede bağlantı simgesi anlık olarak kopup bağlanıyor en ufak bir zorlamada. ( zorlama dediğimde 2-3 internet sayfasını aynı anda açmak ha )
Değerlerde bunlar;
Downstream Upstream
SNR Margin 12.9 14.5 db Line Attenuation 10.1 10.2 db Data Rate 8192 797 kbps
( taahhüt bittiği için cumartesi günü 1 yıllık taahütle yenilettim aboneliğimi. O ara yine derdimi anlatıp hızımı 8 e çıkattırdım.)
Şimdi tekrar arıza kaydı yazdıracağım ve olaylar en başta yazdığım sırayla devam edecek sanki
Merhaba. Modeminiz kablosuz mu? Bilgisayarsa bağlantı gittiğinde kablosuz olarak bağlanan cihazlarda da mı gidiyor? Modemin modeli ve markası nedir?
quote:
Orijinalden alıntı: XpressMusic34
Merhaba. Modeminiz kablosuz mu? Bilgisayarsa bağlantı gittiğinde kablosuz olarak bağlanan cihazlarda da mı gidiyor? Modemin modeli ve markası nedir?
Diğer cihazlarla da aynı. Bağlantı anlık gidiyor. 1 saniye sürmüyor bile. O an bir işlem yapıyorsak sayfa yanıt vermiyor haliyle. Bu durumda çok sıkıcı oluyor.
Edimax AR7084ga kablosuz modem kullanıyorum.
Sorun olunca işyerinden kalma boşta duran ttnet in verdiği Airties rt 212 modemi de takıp denedim aynı sorun devam etti.
Acaba diyorum santralden herhangi başka bir işlem yaparken benim hatta bilmeden zarar mı geliyor. 8 yıldır sorunsuz kullandığım aboneliğin son 2 ayda bu kadar sorun çıkarması gerçekten şaşırtıcı.
Bimba
kullanıcısına yanıt
Hocam modemleriniz çok eski ve şu an yürürlükte olan erişim kodlarını ihtiva etmiyorlar bile. Bence kendinize yeni sürüm modem alın, vdsl destekli mesela. Ben sorunun bunlardan kaynaklı olduğunu düşünüyorum, çünkü dediğim gibi hattınız iyi gözüküyor.
Farklı zamanlarda mesela bu kopmalarda modem arayüzüne bakar mısınız, snr değerlerinde bir oynama oluyor mu?
XpressMusic34
kullanıcısına yanıt
Dün öğleden sonra dışarıdayken ttnet ten telefonuma bant kaydı arama geldi. Arızanızla ilgilenilmiştir düzeldiyse 1 e basın falan diye. Akşam denedim dünden beri sorun görünmüyor bakalım umarım hallolmuştur.
Tekrar ederse dediğiniz gibi güncel bir modem alayım bari. Teşekkürler bilgiler için.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme