Şimdi Ara

DÜZENLENDİ: 3 MERİDA ARASINDA KALDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Beyler merhaba. 1.5 ay içerisinde bir bisiklet alacağım fakat karar veremedim, yorumlarınız sayesinde 5 modelden 3 modele düşürdüm bisikletleri. Bütçeye kredi kartı desteğide getirdim.



    Düşündüğüm modeller ;

    http://www.meridaturkiye.com/bikedetail.html?model=bikes/crsxt.html Merida Crossway XT Edition

    http://www.meridaturkiye.com/bikedetail.html?model=bikes/spdt5.html Merida Speeder T5

    http://www.meridaturkiye.com/bikedetail.html?model=bikes/spdt3d.html Merida Speeder T3D

    Normal şartlar altında alacağım bisikleti %90 oranında asfalt yolda süreceğim. Arada kilittaş yollarda ve hafif bozuk zeminli yollarda süreceğim. Hafiflik ve yüksek hıza önem veriyorum. Disk fren takıntım var ikna olursam v fren şekline T5 düşüneceğim. Bugün hava cok güzeldi Ankara'da fakat akşam üstü yağmur yağdı. Aklıma direk yol bisikletiyle bu zeminde zorlanma ihtimalim geldi. Bu yüzden listeye Crossway serisinin en hafif bir o kadarda pahalı bisikletinide ekledim.

    Bütçe sıkıntım yok sadece keşke demek istemiyorum. Değerli yorumlarınıza devam ediniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shkoksal -- 28 Haziran 2014; 20:38:29 >







  • Saglam ic lastikli yol bisikleti diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shkoksal

    Beyler merhaba. 1.5 ay içerisinde bir bisiklet alacağım minimum fiyat 1500 tl. Maximumu ise sizlerle konustuktan sonra düşüneceğim.

    Bisikleti yolda kullanacağım fakat olurya taşlı yola girersem diye maşalı almak istiyorum. Ama ağırlık konusu beni üzüyor. Çünkü hybrid bir bisiklet alsamda maşayı kilitleyip sürcem. Nedeni ise maşa açık olduğunda daha cok efor sarfediyormuşuz bu yüzden. Benim isteğim hafif olsun hızlı gitsin donanımları iyi olsun. Son vitese attığımda beni diğerlerinden cok zorlayacak model arıyorum. Yani performans cok önemli benim için.

    Düşündüğüm modeller ve +'ları;

    http://www.meridaturkiye.com/bikedetail.html?model=bikes/crs500.html Merida Crossway 500: Kilitli maşa shimano deore donanım. 12.90 kg

    http://www.meridaturkiye.com/bikedetail.html?model=bikes/spdt2.html Merida Speeder T2: V fren bakımı basit. Sadece 10.50 kg ve fiyatı ucuz. Donanımsal açıdan düşük.

    http://www.meridaturkiye.com/bikedetail.html?model=bikes/spdt2d.html Merida Speeder T2D: Disk frenler V frenlere göre kaliteli fakat bakımı zor. 11.63 kg Aradaki fiyat farkını verip disk frenli modeli almak mantıklı mıdır? Kilosuda artıyo bisikletin :(

    http://www.carrarobisiklet.com/#sportive-330_151 Carraro 330: Harika donanımlar shimano deore sl ağırlık yazmıyor.

    http://www.sedonabisiklet.com/sedona_bisiklet-350.html : Donanımlar harika, fakat ağır ve pahalı.


    Sizce hangısını secmeliyim yardımcı olun. :( Crossway ve Sedona 350 harika. Carraro 330 donanımları iyi alınabilcek en iyi yol bisikleti. Merida speeder ise hafif. Ağırlık o kadar fazla etkiler mı benım performansımı? Sonuçta 3-5kg bişey :P



    10 vitesli bir eski tip yaris senin aradigin.
    vakti zamaninda vardi benim , 28" lastikleri ile duz yolda 60 km/h hizla seyahat etmenin zevki , o incecik lastiklerin inanilmaz yol tutusu , on arka beraber kullanildiginda o pabuc frenlerin gucu hala aklimda.
    su alttaki gibi bir bisikleti surmeyen bisiklet surdum demesin...
     DÜZENLENDİ: 3 MERİDA ARASINDA KALDIM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 26_bbz_26 -- 27 Haziran 2014; 14:16:39 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >




  • kararsızlıktan ölmek üzereyim para var bisiklet yok. performans bisikletle konusacağım modellerin fiyatını öğreneceğim.
  • Salcano bi modeli vardı yarş bisikleti sitesine gir 1399 tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yarış bisikletlerinde eğilerek sürüyosun hiç hoşuma gitmiyo :/
  • Trek FX 7.5 veya Specialized sirrus elite al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    3 LG arasında kaldım.
    4 yıl önce açıldı
    2 scooter arasında kaldım
    5 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Hocam deli gibi araştırıyorum evde işte yolda yemekte trex ve specialized pahalı markalar fiyat/performans oranları düşük. Sedona Carraro Merida hoşuma gidenler :) Tabi gönül isterki para olsun gidip cayır cayır Trek 8.6 DS alayım Amortisörsüz bisikletlerden vazgeçtim Bütçeyi arttırdım sabredip biraz daha geç alacağım;


    Merida Crossway XT Edition yada Crossway 500 düşünürüm artan parayıda bi güzel yerim Crossway 900 düşünmüyorum ya tam olsun ya hiç.

    Sedona 350 de seçeneklerim arasında. Fakat piyasada bulmak zormuş duyduğum kadarıyla.




  • Donanımsal olarak düşük olanları uprage yapmaya kalksanız ne kadara patlıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dusunmeklazim kullanıcısına yanıt
    onu hiç düşünmedim açıkcası. güzel ama uygulaması zor bir fikir gibi sizinkisi. Hocam bu fikri verdiğinize göre bisiklet işlerinde iyisiniz, sizi bulmusken iki soru sorayım :D

    ilk olarak sadece ön amortisörlü yol bisikletlerinde kadro seçimi nasıl olmalı, 80 cm iç bacak boyu, 175 boyum var. 48cm lik modellere bakıyorum hata mı ediyorum?

    ikincisi ağırlık bisiklette çok önemli bir faktör müdür? Arabada öyle 1 beygir cok olacagına 1 kg hafif olsun diyolar sanırım
  • Ilk mesajda yazdigin tum bisikletler seni memnun edecektir. Birini sec dersen tiegra kullanan ve omur boyu kadro garantili merida t2. Kararsizlik kotu hangisini alsan keske digerini alsaydim diyecek gibisin. Bende bu bisikletleri daha onceden inceledim. Fazla odememek icin mosso 771 dmv modelini aldim. Bisikletin seni zorlamasi icin yaris tipi olanlardan almalisin. Hem surat ruzgar ter ve istedigin laktik aside ulasabilirsin. Eger gencsen egilmek pek sorun olmaz. Fuji 2.1 i de incele. Onuda kullanma sansim oldu. Jant teker ve vites gecisleri cok iyi. Benim mossodan daha hizli. Meridadan ucuz. Meridayi kullanmadim ama donanim harika.meridanin kilosuda cok iyi. Yokus cikman pek sorun olmaz meridayla.serilikte diger modellerden haliyle daha iyidir. Zaten uzerindeki donanim yaris donanimi. Duz yolda bile surate uygun. Alacagin bisikleti iyi gunlerdekullan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi soghan -- 27 Haziran 2014; 23:51:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shkoksal

    onu hiç düşünmedim açıkcası. güzel ama uygulaması zor bir fikir gibi sizinkisi. Hocam bu fikri verdiğinize göre bisiklet işlerinde iyisiniz, sizi bulmusken iki soru sorayım :D

    ilk olarak sadece ön amortisörlü yol bisikletlerinde kadro seçimi nasıl olmalı, 80 cm iç bacak boyu, 175 boyum var. 48cm lik modellere bakıyorum hata mı ediyorum?

    ikincisi ağırlık bisiklette çok önemli bir faktör müdür? Arabada öyle 1 beygir cok olacagına 1 kg hafif olsun diyolar sanırım

    48 iyi gibi duruyor ancak kadroyu test etme şansınız varsa güzel olur belki biraz engin gelir ( biraz) bu işlerden bayauzak kaldım kusura bakamyın

    Profesyonel olsanız 1 kg çok şey ifade edebilirdi amcak şu anda 4 5 kg fazlalık sizi rahatsız eymeyecektir tabiki tek elle eve indirip çıkartmak iyi oluyor olabildiğince hafif tutmaya çalışın
    Benim ekstradan söyleyeceklerim var yalnız
    1 - sele çok önemli ( [ O ] rahat olacak bir kere )
    2 - LASTİK TAKIMI kesinlikle hem sefil eder hem vezir
    Bu yazdıklarım dışında kalanlar bana göre zevk ve cebindeki paraya göre farklılık gösteren etmenler
    Tammen size kalmıs

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soghan

    Ilk mesajda yazdigin tum bisikletler seni memnun edecektir. Birini sec dersen tiegra kullanan ve omur boyu kadro garantili merida t2. Kararsizlik kotu hangisini alsan keske digerini alsaydim diyecek gibisin. Bende bu bisikletleri daha onceden inceledim. Fazla odememek icin mosso 771 dmv modelini aldim. Bisikletin seni zorlamasi icin yaris tipi olanlardan almalisin. Hem surat ruzgar ter ve istedigin laktik aside ulasabilirsin. Eger gencsen egilmek pek sorun olmaz. Fuji 2.1 i de incele. Onuda kullanma sansim oldu. Jant teker ve vites gecisleri cok iyi. Benim mossodan daha hizli. Meridadan ucuz. Meridayi kullanmadim ama donanim harika.meridanin kilosuda cok iyi. Yokus cikman pek sorun olmaz meridayla.serilikte diger modellerden haliyle daha iyidir. Zaten uzerindeki donanim yaris donanimi. Duz yolda bile surate uygun. Alacagin bisikleti iyi gunlerdekullan.

    Hocam güzel yazmışsınız elinize sağlık. Kararsızlıktan kararlılığa doğru gidiyorum, telefon alırkende böyleydim Daha 19umdayım genciz :) Aklıma takılan şu, merida t2 ile crossway 500 arasında max sürat ve ivmelenme açısından fark çok mu? Ağırlık o kadar önemli değilse sıkıntı yok. Şuanki bisikletimi tartsak 15 kilodan daha fazladır cünkü cok eski. Ben bu saydığım biskletlerden en kötüsüne dahi binsem bana mercedes gibi gelecek Vites oranlarını öğrenebilsem cok iyi olcak aslında. Mesela T3D modelinde 20 vites kullanılmış, bu biraz daha yarış tipi gibi duruyor.


    @dusunmeklazım hocam merida crossway serisi kendi lastiklerini üretmiş kullanıyor. Onda sıkıntı olur mu acaba? Speeder serisinde kaliteli lastikler var ama.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shkoksal -- 28 Haziran 2014; 1:31:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shkoksal

    quote:

    Orijinalden alıntı: soghan

    Ilk mesajda yazdigin tum bisikletler seni memnun edecektir. Birini sec dersen tiegra kullanan ve omur boyu kadro garantili merida t2. Kararsizlik kotu hangisini alsan keske digerini alsaydim diyecek gibisin. Bende bu bisikletleri daha onceden inceledim. Fazla odememek icin mosso 771 dmv modelini aldim. Bisikletin seni zorlamasi icin yaris tipi olanlardan almalisin. Hem surat ruzgar ter ve istedigin laktik aside ulasabilirsin. Eger gencsen egilmek pek sorun olmaz. Fuji 2.1 i de incele. Onuda kullanma sansim oldu. Jant teker ve vites gecisleri cok iyi. Benim mossodan daha hizli. Meridadan ucuz. Meridayi kullanmadim ama donanim harika.meridanin kilosuda cok iyi. Yokus cikman pek sorun olmaz meridayla.serilikte diger modellerden haliyle daha iyidir. Zaten uzerindeki donanim yaris donanimi. Duz yolda bile surate uygun. Alacagin bisikleti iyi gunlerdekullan.

    Hocam güzel yazmışsınız elinize sağlık. Kararsızlıktan kararlılığa doğru gidiyorum, telefon alırkende böyleydim Daha 19umdayım genciz :) Aklıma takılan şu, merida t2 ile crossway 500 arasında max sürat ve ivmelenme açısından fark çok mu? Ağırlık o kadar önemli değilse sıkıntı yok. Şuanki bisikletimi tartsak 15 kilodan daha fazladır cünkü cok eski. Ben bu saydığım biskletlerden en kötüsüne dahi binsem bana mercedes gibi gelecek Vites oranlarını öğrenebilsem cok iyi olcak aslında. Mesela T3D modelinde 20 vites kullanılmış, bu biraz daha yarış tipi gibi duruyor.


    @dusunmeklazım hocam merida crossway serisi kendi lastiklerini üretmiş kullanıyor. Onda sıkıntı olur mu acaba? Speeder serisinde kaliteli lastikler var ama.



    Secim senin. Ikisi kullanim amaci olarak farklı. Amortisorlu olan model daha bozuk yollarda gitsin diye yapilmis.lastigi kalin.agir. haliyle serilik konusunda fark olacaktir.surattede belirgin bir fark olur. Duz masa yolu hissettirir. Ruzgar carpar. Bunlari ben seviyorum.sen sevmiyosan duz almamalisin.direksiyonda ellerin yolu hisseder. T3 .. T5 sonu yok. Butcene gore begendigini al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • soghan kullanıcısına yanıt
    Güzel akıl verdiniz hocam elinize, klavyenize sağlık. Fakat son sorum; disk frenli bisikletlere hep özenerek bakmışımdır ancak ağırlıktanda ödün vermek istemiyorum. Disk fren çok işime yarar mı gerekli midir yol bisikletlerinde? Cumhurbaşkanlığı ve fransa bisiklet turlarını gördükçe izlerim hep V fren kullanılıyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shkoksal

    Güzel akıl verdiniz hocam elinize, klavyenize sağlık. Fakat son sorum; disk frenli bisikletlere hep özenerek bakmışımdır ancak ağırlıktanda ödün vermek istemiyorum. Disk fren çok işime yarar mı gerekli midir yol bisikletlerinde? Cumhurbaşkanlığı ve fransa bisiklet turlarını gördükçe izlerim hep V fren kullanılıyo

    Disk fren bakimi zordur. Hidrolik disk frense daha zordur. Yag basmasi vs. Sen yapamazsin.her tamircide yapamaz. Yolda arizalanirsa tehlikeli bir hal olabilir. Yaris bisikletlerinde kaliper fren var sanirim. Sehir bisikletlerinde vfren. hafif ve bakimi kolaydir.disk fren gibi ısınmaz.yuksek hizda v fren cok iyi tutmaz.ani durus zordur hizliyken..ben t2 derken v frenli oldugunu biliyorum. Sen karar vericen.ozelliklerini biliyorum.disk, on amirtisor, ,deore goruyorum:))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • soghan kullanıcısına yanıt
    Benim eski bisiklette daha değişik bir fren sistemi vardı, yukardan tel geliyor 2 ye ayrılıyor ve papucları sıkıyordu. İyi olmadığı için v frenlerle değiştirdim. Harika tutuyordu hatta fazla basarsam bisikletin arkası kalkıyordu dururken. Yada Yolda aniden basarsam bisiklet önden kayıyordu. Maşa bu yüke dayanamayıp tam gidon birleşme noktasından kırıldı direksiyon elimde kaldı lastik ayrıldı gidondan maşayla beraber :) Bu bisikletlerde öyle bir sorun olmaz sanırım ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shkoksal

    Benim eski bisiklette daha değişik bir fren sistemi vardı, yukardan tel geliyor 2 ye ayrılıyor ve papucları sıkıyordu. İyi olmadığı için v frenlerle değiştirdim. Harika tutuyordu hatta fazla basarsam bisikletin arkası kalkıyordu dururken. Yada Yolda aniden basarsam bisiklet önden kayıyordu. Maşa bu yüke dayanamayıp tam gidon birleşme noktasından kırıldı direksiyon elimde kaldı lastik ayrıldı gidondan maşayla beraber :) Bu bisikletlerde öyle bir sorun olmaz sanırım ?

    Bu tür bir sorun yaşayacağını sanmam. Garantili bisikletler bunlar. Merida kadroya ömür boyu garanti veriyor.on freni dusuk hizlarda kullanirsan tekeri kilitler.bisikletin arkası havaya kalkar.daha yuksek hızlarda on frene sert basarsan durum tehlikeli olur. Tekeri kilitler ve takla atarsın.kazaya neden olabilir. Hızın belli bir surati gecince on frene cok yuklenemezsin. Bu tecrubeyi kaza yaparak bisikleti 2 ye ayirarak yasamisin. Bisiklet cok kisa mesafede dursun istersen on freni kullanabilirsin hizin musaitse. Onune aniden yaya cikar ornegin durmak icin mecbur basarsin on frene. Yokus asagi inmek zordur bisikletle ve ustalik ister.hata affetmez inisler. Profesyonel yariscilardan bile olen olur inislerde.on frene basarsin tekero kilitlersen kontrolden cikar bisiklet ve kayar. Arka fren kullanilir genelde dedigim gibi.hatta on fren kikitlemesin diye tam tutsun istemezdik biz ve teli cok germezdik.butcen gayet guzel. Hangisini alsan memnun kalirsin ama benin tercihim merida t2 oncedende soyledigim gibi.daha dusuk butceye alacagin fuji 2.1 ve mosso, sedona 310 gibi bisikletlerde bir amatoru memnun edecektir.Aklinda digerleri kalmasin birini al duz masalardan:)) sonra zaten iyiki almisim diyeceksin. Hafiflik bisiklette cok önemlidir. Agir bir model alip memnun kalirsan aklin daha hafif olanda kalabilir.keske dememen icin hafif bir bisiklet almani oneririm. Yaris tipi bile olur sana hatta canavar olur iyi bir jant ve lastik takimiyla.bu bisikletler biraz daha sik bakim isteyebilir tur- sehir tipi diye gecenlere gore.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shkoksal

    Benim eski bisiklette daha değişik bir fren sistemi vardı, yukardan tel geliyor 2 ye ayrılıyor ve papucları sıkıyordu. İyi olmadığı için v frenlerle değiştirdim. Harika tutuyordu hatta fazla basarsam bisikletin arkası kalkıyordu dururken. Yada Yolda aniden basarsam bisiklet önden kayıyordu. Maşa bu yüke dayanamayıp tam gidon birleşme noktasından kırıldı direksiyon elimde kaldı lastik ayrıldı gidondan maşayla beraber :) Bu bisikletlerde öyle bir sorun olmaz sanırım ?

    Bu tür bir sorun yaşayacağını sanmam. Garantili bisikletler bunlar. Merida kadroya ömür boyu garanti veriyor.on freni dusuk hizlarda kullanirsan tekeri kilitler.bisikletin arkası havaya kalkar.daha yuksek hızlarda on frene sert basarsan durum tehlikeli olur. Tekeri kilitler ve takla atarsın.kazaya neden olabilir. Hızın belli bir surati gecince on frene cok yuklenemezsin. Bu tecrubeyi kaza yaparak bisikleti 2 ye ayirarak yasamisin. Bisiklet cok kisa mesafede dursun istersen on freni kullanabilirsin hizin musaitse. Onune aniden yaya cikar ornegin durmak icin mecbur basarsin on frene. Yokus asagi inmek zordur bisikletle ve ustalik ister.hata affetmez inisler. Profesyonel yariscilardan bile olen olur inislerde.on frene basarsin tekero kilitlersen kontrolden cikar bisiklet ve kayar. Arka fren kullanilir genelde dedigim gibi.hatta on fren kikitlemesin diye tam tutsun istemezdik biz ve teli cok germezdik.butcen gayet guzel. Hangisini alsan memnun kalirsin ama benin tercihim merida t2 oncedende soyledigim gibi.daha dusuk butceye alacagin fuji 2.1 ve mosso, sedona 310 gibi bisikletlerde bir amatoru memnun edecektir.Aklinda digerleri kalmasin birini al duz masalardan:)) sonra zaten iyiki almisim diyeceksin. Hafiflik bisiklette cok önemlidir. Agir bir model alip memnun kalirsan aklin daha hafif olanda kalabilir.keske dememen icin hafif bir bisiklet almani oneririm. Yaris tipi bile olur sana hatta canavar olur iyi bir jant ve lastik takimiyla.bu bisikletler biraz daha sik bakim isteyebilir tur- sehir tipi diye gecenlere gore.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yol bisikleti düşünüyorsan salcano xrs 030 tiagra modelini tavsiye ederim; tam bir giriş seviyesi, f/p yol bisikletidir.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.