Şimdi Ara

dv6-3050et ölü piksel değişim problemi.. ustalara bakarmısınız

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
800
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 06.10.2010 faturalı hepsiburadadan dv6-3050et aldım... notebook u açtım kullanıcı adı şifresini ayarladım daha sonra ölü piksel olduğunu anladım... hemen hepsiburadanın sitesinden kargo değişim kodu istedim ve notebooku gönderdim... aradan 1 hafta geçti kurulumu yapıldığından iade alınmayacaktır diye bi mesaj yazmıslar ve notebooku bana geri göndermişler... bana geri gönderdikleri gün tekrar değişim kodu istedim ve geri gönderdim... 2 hafta olacak nerdeyse şimdi sitelerinden mesaj atıyorum telefonla arıyorum hiçbir cevap alamıyorum... ben bu hepsiburadaya nasıl ulaşabilirim, notebookun akıbeti ne olur ustalara yardımcı olurmusnuz ne yapmalıyım beklemelimiyim yoksa yasal yollara mı başvurmam gerekir...

    teşekkürler



  • quote:

    Orijinalden alıntı: b1kerboy

    06.10.2010 faturalı hepsiburadadan dv6-3050et aldım... notebook u açtım kullanıcı adı şifresini ayarladım daha sonra ölü piksel olduğunu anladım... hemen hepsiburadanın sitesinden kargo değişim kodu istedim ve notebooku gönderdim... aradan 1 hafta geçti kurulumu yapıldığından iade alınmayacaktır diye bi mesaj yazmıslar ve notebooku bana geri göndermişler... bana geri gönderdikleri gün tekrar değişim kodu istedim ve geri gönderdim... 2 hafta olacak nerdeyse şimdi sitelerinden mesaj atıyorum telefonla arıyorum hiçbir cevap alamıyorum... ben bu hepsiburadaya nasıl ulaşabilirim, notebookun akıbeti ne olur ustalara yardımcı olurmusnuz ne yapmalıyım beklemelimiyim yoksa yasal yollara mı başvurmam gerekir...

    teşekkürler

    geçmiş olsun kardeşim.hepsiburadaya bu aralar aslında hiç bulaşmamak lazım çünkü çok salmış durumdalar müşterileri mağdur olmaya başladı hep.sen ulaşmaya çalış ama bi taraftanda o sana gönderdikleri mesajla beraber git tüketici sorunları hakem heyetine dilekçeni ver çünkü 7 gün içinde koşulsuz iade hakkın var.eğerki hb ile anlaşamazsan zaten mecburen yasal yolla halletmek zorunda kalacaksın o nedenle istersen zaman kaybetme çünkü madem öyle mesaj attılar direteceklerdir büyük ihtimalle.eğer ulaşabilirsen değişim yapılmadığı takdirde yasal yollara başvuracağını belirt.
    ufak tefek şeyler tamamda bu tür ürünleri böyle sitelerden almak sıkıntılar doğurabiliyor.çok müşterisi oldğu için aldığın hizmet kaliteside ona oranla düşüyor.umarım kısa zamanda çözülür.




  • Birileri"Ben 800 senedir HB' den alışveriş yaparım hiç sıkıntım olmadı" dememiş. Hayret..

    Mahkeme yolu görünmüş size.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nevi şahsına münhasır -- 9 Kasım 2010; 1:15:23 >
  • notebook yine değişmeden gelmiş... tekrar göndercem ve mahkemeye vercem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: b1kerboy

    notebook yine değişmeden gelmiş... tekrar göndercem ve mahkemeye vercem

    ben bimeksten laptop aldım 2 kere kurulum yapılmasına rağmen 3.sefer gene değiştirdiler mağaza avantajı birazda tabi sana geçmiş olsun mahkemede başarılar.

    1 öneri: hp türkiye ya da hp avrupa ile irtibat kurmayı deneyebilirsin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aragorn20 -- 10 Kasım 2010; 15:41:51 >
  • HB ile uğraşma telefon aç HPye onlar yardımcı olacaklardır
  • evet ilçendeki kaymakamlığa git tüketici hakem heyetine ver dilekçeni,fatura fotokopin falan varsa da ekle sorun çözülür...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nunal

    evet ilçendeki kaymakamlığa git tüketici hakem heyetine ver dilekçeni,fatura fotokopin falan varsa da ekle sorun çözülür...

    o kdar kolay değil..tüketici sorunları hakem heyetinin vereceği kararın bağlayıcılığı bu yıl için 938.75 tl ve altı için geçerlidir.bu parasal sınırın üstündeki tutarlar için ise alınmış olan hakem heyeti kararının bağlayıcılığı olmamakla birlikte ancak tüketici mahkemelerinde delil olarak kullanılabilir.
    konu sahibi arkadaş yasal bi sürece girecekse herşeyi adım adım yapıp sabırlı olmalı ve bikaç aylık bi uğraşı göze almalıdır.mahkemeden önce benim tavsiyem sanayi ve ticaret bakanlığı ile yasal sürece başlamaktır.sonra hakem heyeti ve ardından mahkeme...bakanlık mahkeme sürecine oranla daha çabuk müdahale edeceği için işlemler hızlanır.
    ayrıca bi arkadaş daha yazmış hb den önce hp ilede bi görüşün bakalım ne diyecekler.




  • öncelikler yorum yapan arkadaşlara teşekkürler...

    hp ile görüştüm onlar 30 iş günü dolmadan yasal olarak değişim için biz işlem yapamayız dediler...

    HB ile görüşemiyorum ne telefonda ne de mesaj yoluyla cevap alamıyorum..

    Şimdi valiliğe dilekçe verecem ve işlemleri başlatacağım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b1kerboy -- 11 Kasım 2010; 11:32:54 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.