Şimdi Ara

Dyson Türkiye Dolandırıcılığı - 2. El Ürünü Sıfır Diye Sattılar (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
178
Cevap
4
Favori
17.953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
170 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Gereqsiz kullanıcısına yanıt
    Efatura numarasından mı bakıcam. Birde nereden sorguluyoruz?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hands0meJack kullanıcısına yanıt
    https://www.dyson.com.tr/destek/register

    Seri numarası ve satın alma tarihi ile kayıt yapıyorsunuz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Gereqsiz kullanıcısına yanıt
    Benim ürün başka marka sadece olay benziyor hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hands0meJack kullanıcısına yanıt
    Tamam, anımsadım şimdi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Hakem heyetine bilirkişi görüşü gelmiş. Öğrenemedim henüz. Gelişmeleri yazacağım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • UsainBolt kullanıcısına yanıt

    Hakem heyetinden bilirkişi geldi.Bizi ve süreci dinledi.Bizim haklı olduğumuzu söyledi notlarını aldı ve gitti.3-4 gün sonra E-devlete düştü sonuç olumlu şekilde.2 aydır arayacağız deyip sürekli oyalan ve suçlu olmalarına rağmen bizi dolandırmaya çalışan firma ne hikmetse karar ellerine ulaşır ulaşmaz bizi arayıp süpürgeyi iade etmemiz için bir kod verdi.Elimize ulaşır ulaşmaz yenisini göndereceğiz dedi.


    Biz de güzelce ürünü kutudan çıktığı gibi paketledik,ama koruma kutusu olmadan gönderdikleri için aynı şekilde gönderdik.Ups evden geldi aldı ürünü.Ürün ellerine ulaştıkları gün bir telefon geldi.Kutunun içinden bataryası çıkmamış unuttunuz mu acaba diye.Biz başımıza gelecekleri bildiğimiz için kutularken ve kargo sırasında detaylı video çekmiştik.


    Ürünü kutusuz göndermiştiniz,içinde ne olduğu ve fiyatı belli biz eksiksiz gönderdik.Kargo firmasıyla iletişime geçebilirsiniz dedik.Bir kaç gün araştırma devam ediyor deyip kıvrandılar ama seve seve yenisini gönderdiler.İçimizin yağları eridi bataryası da kaybolmuş deyince.Sen misin müşteriyi haksız yalanlarla dolandırmaya çalışıp yüzüstü bırakan.Yanlarına kalmadı adalet tecelli etti geçte olsa.


    Ürün elimize gelince açılış videosu çekmeyi de ihmal etmedik.Şimdi eksik çıkar bozuk çıkar yine siz yapmışsınız derler diye.


    Sonuç olarak kendini bilmez yalancı ve dolandırıcı teknik servis çalışanları yüzünden Dyson 400 tl bilirkişi ücreti hakem heyeti masraflarını ödemek ve eski kullanılmış sağı solu çizik pis bir süpürgeyi geri almak zorunda kaldı.Ben Dyson un yerinde olsam bu haltı kim yaptı ve yalan söylediyse onu bulur bütün masrafları maaşından keserdim.


    Kısaca Dyson Türkiye Teknik Servisi rezalet bir yer.Umarım işiniz düşmez ve süpürgenizi göndermek zorunda kalmazsınız.Çalışanlarının güzel bir eğitimden geçmesi gerekiyor Teknik Servis olarak.Şimdilik bir sıkıntı yok,umarım bir daha da olmaz.7 bine aldığımız ürün 14-15 olacak neredeyse.Utanmadan iade edin diyorlardı bir de 7 bin tl ye.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • UsainBolt kullanıcısına yanıt
    Bilirkişi görüşü gelmiş benim de. Henüz sonuç yok. Sizin adınıza sevindim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba sizden dyson turkiye nin mersis numarasını yazmanizi rica edebilir miyim kac kez aradim vermiyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yesimdemir Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Bana da vermediler. Ama gerek de yok ona, nereye yazmanız gerekiyorsa o alanı boş bırakabilirsiniz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Tamam e devlet uzerinden tüketici mahkemesine basvuracagim orada soruyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • UsainBolt kullanıcısına yanıt

    Alıntı

    metni:
    Kısaca Dyson Türkiye Teknik Servisi rezalet bir yer.Umarım işiniz düşmez ve süpürgenizi göndermek zorunda kalmazsınız.


    Sürecin bu şekilde tamamlanmasına çok sevindim.


    Alıntı yaptığım cümleniz halen birçok Türk ve Türkiye'de faaliyet gösteren yabancı (olmasına rağmen) firmalar için geçerli.


    Özellikle otomotivde böyle bir taraflarına girmiyor mu mahkeme ile, acayip içimin yağları eriyor. Uzun sürüyor falan filan ama adamlar 5 sene sonunda Range Rover'a değişim kararı veriyor mesela, efsane  


    Bu tip ev elektroniği vs. tarzı ürünlerde ise tüketicinin garip gurip istekleri vesaireleri olmadığı sürece de genellikle Tüketici Hakem Heyeti yine bu tip bakkal zihniyetli firmaların bir taraflarına girecek çok güzel kararlar çıkarıyor.


    Bu anlamda 5-10 sene öncesine göre bence kesinlikle çok çok ilerideyiz, ancak halen tüketici bilinçsiz. Bu şekilde hakkını arayan sayısı 5-10 sene öncesine göre çok çok artmış olsa da, yüzde hala düşük. Bu firmalardaki mal orduları da hala birilerini kandırarak iş yapabileceğini sanıyor. Bunlara çok çok iyi oluyor böyle.





  • Arkadaşlar benim üründe kayıt etmek istediğimde kayıtlı uyarısı aldım. Bu durumda ürün kesinlikle iade edilmiş kullanılmış ürün mü demek oluyor?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • xweser X kullanıcısına yanıt

    Benim satın aldığım üründe de aynı uyarı var?

    Siz bilgi alabildinizmi acaba?

  • Ben derdimi hakem heyetine anlatamadım. Ürünü elbette başkası kayıt ettirmiş demek… Ama çözüm bulamadık.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • bu hafta bende Hepsiburada üzerinden Dyson Türkiye satıcısından süpürge aldım. Kayıt yapamıyorum kayıtlı gözüküyor ayrıca fiziki ve mail olarak fatura da göndermediler.

  • bestdelen B kullanıcısına yanıt
    Bende de aynısı oldu. Telefon edip kaydedin. Dyson ın kendi sattığı ürünler kayıtlı oluyor. İade ürün değil.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bende de aynı uyarıyı veriyor. bir sorun var mı uğraşmamız gereken. ne yapmalıyız beyler dyson türkiye hepsiburadadan alınma cihaz

  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.