|
Dyson Türkiye Dolandırıcılığı - 2. El Ürünü Sıfır Diye Sattılar (8. sayfa)
-
-
Normalleştirmek değil...
Resmi çalışmaya izin vermiyor şu an ki durum.
Vergimizi ödememiz gerekiyor fakat şöyle diyeyim
Ben tam kdv çalışıyorum diye çalıştığım sektörde pazar payım yüzde 25 i eskisinin...
Hepsi beni tanıyan insanlar
Faturasız çalışan KDV talep etmeyenler işine geliyor beni tercih etmiyorlar :)
Kepenk mi kapatmalı sence ? -
Yani son zamanlarda faturasız çalışan biri çıktı
Sen de bir müşterisin bende piyasada
Biz faturasız olanın kesemize daha faydalı olduğu için onu seçiyoruz
O adam çıkınca eski ürün bazlı cirom 4 te 1 e düştü bir sektörde
Şimdi kim suçlu ? -
dyson alacaktım, vazgeçtim. Çok geçmiş olsun, eminim çözüme ulaşacaksınız. Ahlaksızlık tamda budur işte.
-
Bildirimi görmemişim. Konu ilgili bölüme taşındı.
-
Aynı durumu ben yaşadım, BTK’ya şikayet ettim . Faturayı 2 gün içinde iptal ettiler
-
Dünyanın parasını veriyorsun ve şu yaşadığın rezilliğe bak be. -
Ekleme 4 - 20.01.2022 - 12:01 --> 08505321144 numaralı Dyson Türkiye Genel Müdürlüğü tarafından arandım. E. Hanım Tüketici Hakem Heyeti'ne yaptığım başvurudan dolayı arandığımı ve mağduriyetimin devam edip etmediğini sordu. Bu soru aslında aldatmaca bir sorun. Mağduriyet giderildi derseniz, anlaşma sağladık diye yanıt verebiliyorlar hakem heyetine.. Neyse...
Ben de faturanın bin bir türlü uğraşla tarafıma gönderildiğini, bu konuda beni çok uğraştırdıklarını söyledim. Özür dilediler. Ürünün seri numarasın ile ilgili sorunun devam ettiğini, bana 2. el ürün satmış oldukları düşüncesinin hala daha devam ettiğini söyledim. Sizin düşünceniz devam edebilir; ama lütfen bana inanın dedi hanımefendi. :) Dinliyorum dedim... Öncelikle bana teyit amaçlı benden seri numarasını istediklerini Whatsapp üzerinden söyledi. Evet istediler ben de verdim. İşte o arada arkadaşlar sisteme seri numarasını kayıt etmişler dedi. Sorun ondan dedi. Ben de Whatsapp görüşmesi öncesi sorguladığımı, ekran görüntülerinin var olduğunu söyledim. Öyle diyince, sistemden kaynaklı bir sorun olduğunu, seri numarası ile alakalı bazen sistemdeki güncellemeden kaynaklı sorunlar oluşabildiğini söylediler. :) Evet komik buralar. Çünkü yersen... Biz de bu konuda mağduruz, düzeltin diyoruz düzeltmiyorlar falan dedi. Burada IT ekibine söyleniyor. Ben de uzlaşmayı kabul etmediğimi söyledim. Ürünün muhtemelen yenisi gelecek dedim, onda da mı seri numarası kayıtlı gelecek dedim. Bunun garantisini veremiyoruz; ama biz kesinlikle 2. el ürün satmıyoruz dediler.
ÖZET: Dyson Türkiye görüldüğü gibi; arızalı, kullanılmış, başkasının iade ettiği, garantisi başlamış, sisteme daha önceden kayıt edilmiş cihazları sıfır fiyatına Türkiye pazarında satıyor.
-
Çok da önemli değildi bu. Konu az kalsaydı da, hakkımızı arasaydık keşke.
-
@unforgiven1127 @hulkibey @berk70 @gercekbeko
Ekleme 4 - 20.01.2022 - 12:01 --> 08505321144 numaralı Dyson Türkiye Genel Müdürlüğü tarafından arandım. E. Hanım Tüketici Hakem Heyeti'ne yaptığım başvurudan dolayı arandığımı ve mağduriyetimin devam edip etmediğini sordu. Bu soru aslında aldatmaca bir sorun. Mağduriyet giderildi derseniz, anlaşma sağladık diye yanıt verebiliyorlar hakem heyetine.. Neyse...
Ben de faturanın bin bir türlü uğraşla tarafıma gönderildiğini, bu konuda beni çok uğraştırdıklarını söyledim. Özür dilediler. Ürünün seri numarasın ile ilgili sorunun devam ettiğini, bana 2. el ürün satmış oldukları düşüncesinin hala daha devam ettiğini söyledim. Sizin düşünceniz devam edebilir; ama lütfen bana inanın dedi hanımefendi. :) Dinliyorum dedim... Öncelikle bana teyit amaçlı benden seri numarasını istediklerini Whatsapp üzerinden söyledi. Evet istediler ben de verdim. İşte o arada arkadaşlar sisteme seri numarasını kayıt etmişler dedi. Sorun ondan dedi. Ben de Whatsapp görüşmesi öncesi sorguladığımı, ekran görüntülerinin var olduğunu söyledim. Öyle diyince, sistemden kaynaklı bir sorun olduğunu, seri numarası ile alakalı bazen sistemdeki güncellemeden kaynaklı sorunlar oluşabildiğini söylediler. :) Evet komik buralar. Çünkü yersen... Biz de bu konuda mağduruz, düzeltin diyoruz düzeltmiyorlar falan dedi. Burada IT ekibine söyleniyor. Ben de uzlaşmayı kabul etmediğimi söyledim. Ürünün muhtemelen yenisi gelecek dedim, onda da mı seri numarası kayıtlı gelecek dedim. Bunun garantisini veremiyoruz; ama biz kesinlikle 2. el ürün satmıyoruz dediler.
ÖZET: Dyson Türkiye görüldüğü gibi; arızalı, kullanılmış, başkasının iade ettiği, garantisi başlamış, sisteme daha önceden kayıt edilmiş cihazları sıfır fiyatına Türkiye pazarında satıyor.
-
@MuharremAylar @farate @Mekatroniks @gercekbeko
Ekleme 4 - 20.01.2022 - 12:01 --> 08505321144 numaralı Dyson Türkiye Genel Müdürlüğü tarafından arandım. E. Hanım Tüketici Hakem Heyeti'ne yaptığım başvurudan dolayı arandığımı ve mağduriyetimin devam edip etmediğini sordu. Bu soru aslında aldatmaca bir sorun. Mağduriyet giderildi derseniz, anlaşma sağladık diye yanıt verebiliyorlar hakem heyetine.. Neyse...
Ben de faturanın bin bir türlü uğraşla tarafıma gönderildiğini, bu konuda beni çok uğraştırdıklarını söyledim. Özür dilediler. Ürünün seri numarasın ile ilgili sorunun devam ettiğini, bana 2. el ürün satmış oldukları düşüncesinin hala daha devam ettiğini söyledim. Sizin düşünceniz devam edebilir; ama lütfen bana inanın dedi hanımefendi. :) Dinliyorum dedim... Öncelikle bana teyit amaçlı benden seri numarasını istediklerini Whatsapp üzerinden söyledi. Evet istediler ben de verdim. İşte o arada arkadaşlar sisteme seri numarasını kayıt etmişler dedi. Sorun ondan dedi. Ben de Whatsapp görüşmesi öncesi sorguladığımı, ekran görüntülerinin var olduğunu söyledim. Öyle diyince, sistemden kaynaklı bir sorun olduğunu, seri numarası ile alakalı bazen sistemdeki güncellemeden kaynaklı sorunlar oluşabildiğini söylediler. :) Evet komik buralar. Çünkü yersen... Biz de bu konuda mağduruz, düzeltin diyoruz düzeltmiyorlar falan dedi. Burada IT ekibine söyleniyor. Ben de uzlaşmayı kabul etmediğimi söyledim. Ürünün muhtemelen yenisi gelecek dedim, onda da mı seri numarası kayıtlı gelecek dedim. Bunun garantisini veremiyoruz; ama biz kesinlikle 2. el ürün satmıyoruz dediler.
ÖZET: Dyson Türkiye görüldüğü gibi; arızalı, kullanılmış, başkasının iade ettiği, garantisi başlamış, sisteme daha önceden kayıt edilmiş cihazları sıfır fiyatına Türkiye pazarında satıyor.
-
Ne kadar prof olduklarını göstermişler bence :) müşteri temsilcisi kandıramayınca bir üst kademe sizi aramış o kandırmaya çalışmış gibi duruyor :) ama helal olsun oyuna gelmemişsiniz. Tüm firmalar bu şekilde olmaya başladı,önce müşteri hizmetleriyle sizin iq nuzu ölçüyorlar daha sonra kim daha iyi yalan söyleyebilir diye ona aratıyorlar. Çok iyi bilinen 2 firmayla buna benzer konuşmam olmuştu biz bankaya talimat verdik 10-15 gün içinde hesabınızda olur diyorlar :) talimat verdiklerinde provizyonda gözüktüğünü bilmediğimi düşünüyorlar sonra bildiğimi anlayınca 1 üst yetkili özür için arıyor :) hep aynı terane.. -
Geçmiş olsun. -
Teşekkür ederim. -
İnşallah işin görülür hocam.
-
Koskoca global ve isim yapmış bir İngiliz devinin düştüğü rezil duruma bak. Bunların Türkiye operasyonları da cidden amatör ve vasat çıktı, ve tabiki kötü niyetli. Daha önce dediğim gibi, bu ülke hudutlarına girdiği andan itibaren ciddiyetini ve ticari ahlakını koruyabilmiş kaç global şirket var, veya var mı, cidden merak ediyorum. -
Dostum geçte olsa doğru tarihli bir fatura gönderdiler. Sorun çözüldü yani. Darısı başına -
Hakem Heyeti aşamasında halen. Başvuru yaptım, savunma istendi. Kendileri yanıt da verdi. Ama kaymakamlığa gidip de bakmadım cevaplarına. Son aşama olarak “Bilirkişi yanıtı bekleniyor.” yazıyor an itibar ile. Detayları paylaşmaya devam edeceğim. -
Seri numarası sisteme daha önceden kayıt edilmiş mi kontrol ettiniz mi? -
Amazon sahiden çok iyi.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X