Merhabalar, popüler bir e-ticaret sitesinden bir harddisk aldım. Garantim bitmeden önce arızadan dolayı şirkete gönderdim. 1-2 ay geçti ses seda yok. Aradım ve bana ürünün değişiminin yakın zamanda yapılamayacağını ve iade edilmesinin daha hızlı sonuçlanacağını söylediler. Ben de biraz daha bekleyip düşünmek istediğimi söyledim, belki bu sırada ürünün stoklarına geleceğini düşündüm. İadeden kaçınmamın sebebi ürünün artık tl değerinden 2 katına çıkmasıydı. Bir kaç hafta geçti. Tekrar konuştum. Ürünün hala gelmediğini ve bana iade yapmam gerektiği tekrar söylendi. Ben de şüphelendim artık. Satış sayfalarına gittim ve stoklarında gözüküp gözükmediğine baktım. Ve malesef stoklarında vardı. Bunu onların yüzüne söylediğimde farklı şirketten tahsis ediyoruz ve ürün pahalı dedi. Size bu ürünü verirsek zarara girerize getirdi konuyu. Fiyat artışından dolayı aldığım fiyattan iade istemiyorum açıkçası. Değişim tercihimdir. Ama stoklarında bulunmasına rağmen değişim yapmayacaklarını söylediler. Ne yapmalıyım? Ürünün garantisinin bitmesine 15-16 gün kaldı. Hukuki işlemler başlatsam garantinin bitmesi durumunda sıkıntı yaşar mıyım? İade istemek tek şansım mı? |
Bildirim