Şimdi Ara

yetkili servis tarafından ; ekonomik olarak tamir edilebilindiği halde tamir edilmeyen ürünler !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
2
Favori
1.947
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
23 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • { ana konuya ek güncelleme }


    buraya konu olan TV kalitesinden memnun olduğum bir üründür.


    burada amaç hiç bir zaman bir firmayı haksız eleştiri altında bırakmak değildir.


    kurumsal firmaların belli uluslar arası standartları bulunmaktadır.


    fakat tamir uygulama noktasında ülke kültür farklılıkları


    ara hizmet veren 3. taraf olan, teknik servisler tarafından olayın yanlış anlaşıldığını düşünüyorum.


    ve malesef foruma gelen yorumlardan da anlaşılacağı üzere


    bu sadece tek bir firmanın ve tek bir markanın sorunu olmadığı ortada.


    buradaki sorun neredeyse evrensel bir düzeye ulaşmış olduğunu görmek, son derece üzücü


    ama umuyoruz ki ciddi anlamda müşteri taleplerini ciddiye alan firmaların zaman içinde


    müşteri memnuniyeti noktasında daha iyi bir yerlere geleceğini düşünüyorum.


    --------------------


    yetkili servis tarafından ; ekonomik olarak tamir edilebilindiği halde tamir edilmeyen ürünler hakkında yasal süreç başlatma !!!


    şu an resmi firma ile yazışmalarım devam ettiği için şu an firma adını vermiyorum !


    yaşanılan sorun TV nin beklemeden açılış konumuna geçememesi ile ilgili bir sorun yaşadım


    youtube üzerinde binlerce tv aynı sorunu yaşadığı ve nasıl tamir edileceğinin videosu mevcut


    teknik olarak mesleğim bu olmadığı için resmi firmanın resmi çağrı merkezi üzerinde


    bağlı bulunduğum bölgeye bakan yetkili servisinden tamir talebinde bulundum.


    yetkili servis elemanları ile aramda geçen dilog şu şekildedir.


    servis ücreti 250 TL dir. ürüne bakacağız denilerekten servis ücretini kabul edip edemeyeceğimi sordular


    burada ürüne fiziksel inceleme anlamında bakılacağını varsayarak evet cevabı verdim.


    yetkili servisin yetkili elemanı Tv nin arkasına bakarak ürün seri numarasına bakarak


    bir diğer personeli telefonla arayarak yedek parça olup olmadığını soraraktan


    tarafıma tamirinin mümkün olamadığını ifade ettiler. bu ifade fatura üzerinde tarafın kendi el yazısı ile sabittir.


    bunun üzerine ilgili firmanın resmi müşteri hizmetleri aranılarak


    teknik ve ekonomik olarak tamir edilebilinir bir ürün hiç bir fiziksel incelemeye tabi tutulmaksızın


    tamir olamaz şeklinde değerlendirilip tarafıma yanlış ve yanıltıcı bilgi verilmiş olduğunu


    ürünün tamiri ile ilgili youtube üzerinde sayısız video bulunduğunu ifade etmem üzerine


    2 iş günü içerisinde geri dönüş yapılacağı bilgisi ile telefon dialogum şu an için sonlanmıştır.


    şimdi açıkası firma adını şu an için paylaşmam doğru olmayacağı için


    teknik olarak ve ekonomik olarak tamir edilebilinir binlerce onbinlerce televizyon olduğu düşünülür ise


    bu konuda ciddi bir hukuki çalışmanın yapılması gerektiğini düşünüyorum.


    pazartesi günü itibariyle bu konuda bir ilerleme kaydedemezsem


    sanayi bakanlığı ile itibata geçmeyi düşünüyorum.


    --------------------


    (güncelleme - 2)


    teknik olarak ; ekonomik tamir maliyeti yüksek olmayan ürünler, resmi servisler tarafından tamir edilmesi gerekir.


    yani yasal anlamda konu dava açılsa mahkeme tarafsız bilirkişi raporuna göre mahkeme karar verir.


    burada konu 3-5 TL lik kondanastör değişimi ile aşılabilinecek bir sorunu,


    tamiri imkansız bir şekilde yorumlanması sonucu


    insanlar yeni bir TV için 5bin ile 50 bin TL arası yanlış yönlendirilmeye


    tüm ülkenin ekonomisini ciddi bir şekilde etkiler.


    şu an elimde tamir edilemez yazısı mevcut. hukuki açıdan bir bir delildir.


    bu sadece tek bir kişiyle ilgili bir konu değil tüm ülkemin emekçi insanlarının alın teriyle ilgili bir konu aslında.


    --------------------


    ( güncelleme - 3 )


    21 şubat ;


    444 ile başlayan müşteri iletişiminden geri dönüş elde edildi.


    ürünün servis çatısı altında kontrol edileceği ve bunun için ek bir servis işlem ücreti talep edilmeyeceği tarafıma bildirildi.


    servis yönlendirilmesi için onayım istenildi.


    22 şubat ;


    telefonla daha önce gelen servis elemanları


    bu gün Selamünaleyküm diyerekten konu hakkında hiç bir tartışmaya girmek sizin ürünü


    50 inç plazma ( 30 kilo ) olan TV'yi 2 kişi alıp servise götürmek üzere aldılar.


    --------------------


    ( güncelleme - 4 )


    28 şubat


    vakti zamanında 850 $ a aldığım ürün ilgili firmanın resmi servisi tarafınca alınarak incelendi.


    ürün için orjinal parça tedarihi anlamıyla tedarik sağlanmayacağı için tamir edilemeceği ifade edildi.


    TV nin cam ekran plazma olduğu (30 KG ) ve evde her yere erişmeye çalışan bir ufaklık olduğu için :)


    ürünü garantisiz bir şekilde çalışma teknik olarak ileride farklı bir sorunun tekrar etmesine sebep olacağından


    ve TV taşıma sorunu, zemin + 5. kata asansör olmayışı nedeniyle, ürün iadesi yapıldıktan sonra


    çöp konteynırının yanına götürüp bıraktırdım.


    özet olarak ne öğrendim noktasına gelince !


    1. olarak plazma kadar kaliteli bir televizyonun olmadığı ! çünkü her renkin kendi özel aydınlatması var ve bu teknolojiye hala daha tam anlamıyla ulaşılmış değil !
    2. alacağınız TV hangi teknolojiyi içerirse içersin aslında siz garanti süresi ile ön görülen kullanım saati kadar bir ürünü kullanmak için o ürüne sahip olabiliyorsunuz.
    3. alacağını tv kişisel fiziksel özelliğinize göre alternatif servislere götürebilme için belli bir standart ağırlığı geçmemesi gerekir. dünya sağlık örgütünün bir yazısında 70kg olan bir erkeğin kendini fıtık etmemesi için 20 kg iş yerinde yük kaldırma standartı ; iş güvenliği standartı anlamıyla önemli tabi bu bile düzenli kondisyonu olan biri için geçerli gibisinden eğer fiziksel çalışma kondisyonu düşük biri yanlış bir hamle ile 10 KG kaldırırken bile olası bir fıtık riskiyle karşılaşır. burada tv nin son teknoloji olması önemli değil. fıtıkla bir ömür yaşarken daha ne teknolojiler göreceksiniz tabi depremlerde sıkıntı yaşanmazsa !!
    4. hdmi girişlerinin zaman içinde bozulacağı için anakart değişimi anlamıyla internet üzerinde alternatif anakart anlamıyla evrensel tv anakartlarını bir inceleyin büyük bir ihtimalle yetkili servislerde orjinal anakart tedariği sağlayamayacağınız için bu tarz alternatifleri inceleyin özellikle youtube üzerinden bu tarz anakartların özelliklerine ve sistem uyumluluklarına iyi bakın.
    5. şu an istesem en üst kalite ekranlardan birini alabilirim. ama olası depremlerin il il gezmesi ve dolaşması sebebiyle olası bir ev taşınma durumunda nakliye esnasında tv zarar görür diyerekten şu deprem fırtınası dinene kadar 50" ve üzeri değilde ! işimi görebilecek fazla yer kaplamayan 32" giriş seviyesinde bir şey almayı düşünüyorum. 1 metre mesafeden sonra 720p ekranlar bile işi görüryor. 4k ile 720p arasındaki fark anlaşılmıyor bile ! arada ışık ve keskinlik farkı var bunu inkar edemem ama o da zaman içinde belli bir saat izleme sonrası göz ağrısı veya baş ağrısına dönüşebiliyor. zaten mikro lensle böcek çicek belgeseli izlemiyorsanız fark anlaşılmıyor bile !
    6. konuyu ananonimleştirip sabitliyorum umarım benim yediğim kazığın aynısını sizlerde yemezsiniz.


    yazıda imla ve yazım hataları olabilir sonuç olarak bir kitap yazarı değilim.


    --------------------




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DH Anonim -- 28 Şubat 2023; 9:56:53 >







  • Tüm dünyaya yaygın standart uygulamadır. Yanlış bir uygulamadır. Dünyada buna çözüm getirmeye uğraşan ülke sayısı bir elin parmaklarını geçmez.


    Cihazın kartında bir kondansatör kısa devre yapar. Kalan herşey sağlamdır. Kart değişimi yaparlar. O da parça varsa. Yoksa onu da yapmazlar. Yasa gereği 10 yıl hizmet vermek zorundadır. Kart yoksa ve bu sebepten değişimini yapamıyorsa, mahkemelik olsan kazanırsın. Ama hukuken "bu kartı tamir edin kardeşim, bir kondansatör söküp yenisini lehimleyeceksin" diyemiyorsunuz maalesef. Bence denebilmesi lazım.


    Aklı başında, uyanık yetkili servisler bu işin mahkemeye gideceğini anladığı anda malı alır, açar, kartı söker, kondansatörün yenisini lehimler, "kart değişimine gerek yoktu, tamir yaptık" der yollar.  Bu tarz uygulamalarla çalışan şirketler mevcut. "Bunu yolamadık, kalanları yolalım." kafası.


    ---------------------------


    Şahsen tamir hakkının olmadığı bu dünyada bu şirketlere mümkün mertebe para kazandırmamaya çalışıyorum. Bir ürünü leşi çıkana kadar kullanıyorum, tamirini kendim yapıyorum veya üçüncü kişilere yaptırıyorum, yetkili servisle muhatap olmuyorum çünkü aldığım malın zaten garantisi olmuyor, genelde ikinci el alıyorum. Otomobilden kombiye kadar hayat felsefem bu abi. Kimse kusura bakmasın. Piston kolunu tek satmıyor mesela. Hurdalığa gidiyorum arkadaşım.  


    O kadar çok örnek veririm ki aklınız hayaliniz almaz. Subaru. Çok saygın firmadır. Kaya gibi araba üretir. Ama yaptığı çakallığa bak: Aynasının kasası ile iç mekanizmasını Avrupa'da bütünleşik satıyor. Kasanız kırıldı. Komple almanız gerekiyor. Ama aynı aynayı ABD'de içi ile kasasını ayrı satıyor. Hüseyin gitti, ABD'den kasayı aldı. Türkiye'ye gelince aynanın içini söktü. Öbürüne aktardı ve taktı. Sonra bu yaptığını internette her yerde Subaru'yu alıntılayarak anlattı ve Subaru'ya mailler attı.  


    Bir temizlik robotu vardı. Arızalandı. Şarj olmuyor. Üretici anakart değişimine gidiyor. 150 Euro. Alet 400 Euro'ya alınmış. Alınalı 3 yıl olmuş. Dolayısı ile alet şu an zaten 200 Euro ediyor veya etmiyor. Türkiye'de bir tamirci tamir için 1000 lira istedi. Hüseyin ne yaptı? 60 liraya kendisi bir çözüm geliştirdi. Videosunu çekti. Şimdi yakında internete koyacağım. Altına da üreticiyi mutlaka taglerim.


    Ampülü patladığı için stop'u değişen araba var. Camı kırıldığı için sis farını değiştirmek standart oldu çoktan. Ben öyle yapmıyorum. Kırık farı söküyorum. Stop2002'de plastiğe dönüyorum. Avucunu yalasın üretici.


    ---------------------------


    Tamir hakkına saygı duymayanlara benden mümkün olduğunca para işlemez.  

  • Millet YouTube da içi dışına çıkmış telefonları elektronik cihazları tamir ediyor. Nasıl olurda kendi urettikleri bir cihazı tamir olamaz diyorlar anlayamıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • [DHTUBE=https://www.youtube.com/watch?v=OdgQCuKq2ew]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi waryemezz -- 18 Şubat 2023; 15:59:36 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu durumda yetkili servis değil de işinin ehli bir tv tamircisi bulmanız daha faydalı olacaktır. Herhalde sorunlu olan parçanın bulunduğu kartı komple değiştirmeye falan çalışıyorlar ve ellerinde kart yok diye de olmaz diyorlar. İyi bir elektronikçi bu işi makul şekilde çözer. Tamir videosu olan bir sorun için bile "Olmaz!" diye kestiren adamlarla uğraşıp sinir bozmaya değmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Davanızda çok haklısınız , gözden kaçan önemli bir nokta

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neden halen daha firma ismi paylaşmiyorsunuz? Belki buradaki firma ismi paylaşımı hem işinizi çözmeye hemde bunu okuyana fayda sağlayacak.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Gerek parça tedariki gerekse teknik servis elemanlarının vurdumduymazlığı neticesi ile çıkan sonuç.


    Eğer ürünün parçası yok ise kenarda bilerek 30 iş günü bekletilip iade/değişim devreye giriyor. Bunu suiistimal eden teknik servislerde vardır. Ne de olsa alışılmış bir olay, firma üstüne gitmiyor. Bekle ve iade/değişim çıkartmak.

  • Bu işe harcayacağınız vakti ve sonunda elinize ne geçeceğini
    Bir düşünün hocam bu arada firma adı vermeme sebebinizi anlayamadım bu yaptığınız firmaya fayda sağlamış olur babanızın değil sonuçta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çoğu aynı zaten servislerde usta yok, katalog arızaların katalog çözümleri

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ahlaksızlık resmen.

    Bir firmanın teknik servisinde birkaç yıl çalıştım. Parçası yok diye bir şey olamaz.
    Youtube'da milletin tamir edebildiği bir problemse demek ki o parça üniversal bir şey. Yani elektronikçilerde bulunabilen bir şey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • djoz kullanıcısına yanıt
    Ayrica yetkili servisler 5 sene miydi 10 sene mi bilmem parça bulundurmak zorundalar zaten. Yok diyemezler. Samsung benzer durumda ucuza yeni tv falan veriyor elinde tamir edecek parça yoksa. O kadar keyfi şekilde savruluyoruz ki saga sola. Ulkede binlerce problem var hiç bunlara kafa yoran yok. Sizin tv firmanizin da bu arada manisada büyük bir fabrikasi olduğunu düşünüyorum ben de isim vermeyeyim :D V.....

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş şu Türkçeyi düzgün kullanın Allah rızası için. Can çekiştim resmen cümleyi okuyabilmek için.


    Edinilebilmek edilebilinirlik bilmem ne diye cümle mi var. Tamir edilebildiği halde de geç arkadaş.

  • Fan kısa devre yapmış,Sony sıvı teması var diye sallıyor,ürünün doğru dürüst incelememişlerdir bile.


    Kim bilir ne kadar ürün şöyle basit hatalar yüzünden ıskartaya çıkıyor.


    Amaç daha fazla para kazanmak.


    Penta'dan aldığım Asus Rog Flare klavyemin üstüne kola dökmüştüm, adamlara durumu izah ettim tamir oluyorsa tamir edilsin diye, adamlar bana yeni klavye yollamışlardı, olacaksanız PENTA gibi olun.

    TronicsFixyoutube
    ► https://ifixit.com/tronicsfix ► iFixit Manta Driver Kit: Amazon (paid link) https://geni.us/XQLwaW ► iFixit Pro Tech Toolkit: Amazon (paid link) https://geni.us/90il5y Sony Claimed Liquid Damage - Customer Says No Way! I paid $300 for this broken PS5. The seller said the original problem was that it wouldn't turn on... but Sony says it has liquid damage so they won't repair it under warranty. So I'm going to take it apart and see what's wrong as well as who's wrong! ►Tools & Parts I Use (paid link): https://www.amazon.com/shop/tronicsfix ►TronicsFix Game Console Repair Forum: https://www.tronicsfixforum.com/ 🎵 Like the Music? I use Epidemic Sound (paid link): http://share.epidemicsound.com/tronicsfix SUBSCRIBE: https://www.youtube.com/channel/UCfOrKQtC1tDfGf_fFVb8pYw?sub_confirmation=1 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Instagram https://www.instagram.com/tronicsfix/ Facebook https://www.facebook.com/TronicsFix/ Twitter https://twitter.com/TronicsFix Website http://www.tronicsfix.com/ ----------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tools I Use: -Protech Toolkit: Amazon (paid link) https://geni.us/90il5y -Torx Security T8: Amazon (paid link) https://geni.us/AEcBvZL -PH00 Phillips: Amazon (paid link) https://geni.us/YGVSSv -Tweezer Set: Amazon (paid link) https://geni.us/t0VrlcX -Electric Screwdriver: Amazon (paid link) https://geni.us/2wbHzJ -Thermal Paste: Amazon (paid link) https://geni.us/q2Prd -Canned Air: Amazon (paid link) https://geni.us/CPYy Equipment Used: -Hakko Hot Air Station: Amazon (paid link) https://geni.us/y2JDR -Nozzle for hot air station: Amazon (paid link) https://geni.us/zpEWlT -Hakko Soldering Station: Amazon (paid link) https://geni.us/MTL0qb -Hakko Air Filter: Amazon (paid link) https://geni.us/Gqznh -Digital Microscope: Amazon (paid link) https://geni.us/fAw8d4Q -Stereo Microscope: Amazon (paid link) https://geni.us/WBO3b -Kester Solder: Amazon (paid link) https://geni.us/ETXUh →Business Inquiries Email: steve@tronicsfix.com TronicsFix assumes no liability for property damage or injury incurred as a result of any of the information contained in this video. All material provided within this Youtube channel is for informational, educational, & entertainment purposes only. Some of these projects, materials, and techniques may not be appropriate for all ages or skill levels. No information contained in this video shall create any express or implied warranty or guarantee of any particular result. TronicsFix does not make any claims of the safety of the projects, techniques, or resources listed on this channel and will not take responsibility of what you do with the information provided by this channel. Any injury, damage or loss that may result from improper use of these tools, equipment, or the information contained in this video is the sole responsibility of the user and not TronicsFix. Please do not attempt anything contained in this video unless you accept personal responsibility for the results, whether they are good or bad. (*We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.) Disclosure of Material Connection: Some of the links in the post above are “affiliate links.” This means if you click on the link and purchase the item, I will receive an affiliate commission. Regardless, I only recommend products or services I use personally and believe will add value to my readers. I am disclosing this in accordance with the Federal Trade Commission’s 16 CFR, Part 255: “Guides Concerning the Use of Endorsements and Testimonials in Advertising.” The music used in this video does not require attribution.
    https://www.youtube.com/watch?v=XdltBFAAg5E



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brightlord -- 19 Şubat 2023; 12:37:36 >
  • Tüm dünyaya yaygın standart uygulamadır. Yanlış bir uygulamadır. Dünyada buna çözüm getirmeye uğraşan ülke sayısı bir elin parmaklarını geçmez.


    Cihazın kartında bir kondansatör kısa devre yapar. Kalan herşey sağlamdır. Kart değişimi yaparlar. O da parça varsa. Yoksa onu da yapmazlar. Yasa gereği 10 yıl hizmet vermek zorundadır. Kart yoksa ve bu sebepten değişimini yapamıyorsa, mahkemelik olsan kazanırsın. Ama hukuken "bu kartı tamir edin kardeşim, bir kondansatör söküp yenisini lehimleyeceksin" diyemiyorsunuz maalesef. Bence denebilmesi lazım.


    Aklı başında, uyanık yetkili servisler bu işin mahkemeye gideceğini anladığı anda malı alır, açar, kartı söker, kondansatörün yenisini lehimler, "kart değişimine gerek yoktu, tamir yaptık" der yollar.  Bu tarz uygulamalarla çalışan şirketler mevcut. "Bunu yolamadık, kalanları yolalım." kafası.


    ---------------------------


    Şahsen tamir hakkının olmadığı bu dünyada bu şirketlere mümkün mertebe para kazandırmamaya çalışıyorum. Bir ürünü leşi çıkana kadar kullanıyorum, tamirini kendim yapıyorum veya üçüncü kişilere yaptırıyorum, yetkili servisle muhatap olmuyorum çünkü aldığım malın zaten garantisi olmuyor, genelde ikinci el alıyorum. Otomobilden kombiye kadar hayat felsefem bu abi. Kimse kusura bakmasın. Piston kolunu tek satmıyor mesela. Hurdalığa gidiyorum arkadaşım.  


    O kadar çok örnek veririm ki aklınız hayaliniz almaz. Subaru. Çok saygın firmadır. Kaya gibi araba üretir. Ama yaptığı çakallığa bak: Aynasının kasası ile iç mekanizmasını Avrupa'da bütünleşik satıyor. Kasanız kırıldı. Komple almanız gerekiyor. Ama aynı aynayı ABD'de içi ile kasasını ayrı satıyor. Hüseyin gitti, ABD'den kasayı aldı. Türkiye'ye gelince aynanın içini söktü. Öbürüne aktardı ve taktı. Sonra bu yaptığını internette her yerde Subaru'yu alıntılayarak anlattı ve Subaru'ya mailler attı.  


    Bir temizlik robotu vardı. Arızalandı. Şarj olmuyor. Üretici anakart değişimine gidiyor. 150 Euro. Alet 400 Euro'ya alınmış. Alınalı 3 yıl olmuş. Dolayısı ile alet şu an zaten 200 Euro ediyor veya etmiyor. Türkiye'de bir tamirci tamir için 1000 lira istedi. Hüseyin ne yaptı? 60 liraya kendisi bir çözüm geliştirdi. Videosunu çekti. Şimdi yakında internete koyacağım. Altına da üreticiyi mutlaka taglerim.


    Ampülü patladığı için stop'u değişen araba var. Camı kırıldığı için sis farını değiştirmek standart oldu çoktan. Ben öyle yapmıyorum. Kırık farı söküyorum. Stop2002'de plastiğe dönüyorum. Avucunu yalasın üretici.


    ---------------------------


    Tamir hakkına saygı duymayanlara benden mümkün olduğunca para işlemez.  





  • Asus servisine memleketteki arkadaşın telefonunu götürmüştüm, telefon açılmıyo ama sinyal ışığı yanıyo. pil değişimi istedim çünkü arkadaş pilinin öldüğünü söylemişti.

    servis 1 hafta-10 gün falan cevap vermedi, iki kere gittim, en sonunda: "anakartı ölmüş", dediler. yahu dedim ne alakartı, manyak mısınız.

    gittim telefonu geri aldım, bi baktılm lan açmamışlar bile telefonu. üzerindeki toz birikintisi bile aynen duruyo. muhtemelen hiç ellemediler bile.

    sonra gittik bi telefoncudan pil bulduk, adam pili değiştirdi, telefon açıldı direk, normale döndü.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • CaptainTsubasa483 kullanıcısına yanıt
    Evet. Kullanım ve servis süresi boyunca ücretli de olsa parça tedarik etmek zorundalar ama alayı uymuyor.

    www.resmigazete.gov.tr
    Başbakanlık Mevzuatı Geliştirme ve Yayın Genel Müdürlüğü
    https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/06/20140613-3.htm


    Bu da SSH yönetmeliğinin güncellenmiş hali (en altta liste eki var):
    www.resmigazete.gov.tr
    12 Şubat 2020 ÇARŞAMBA
    https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2020/02/20200212-14.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 19 Şubat 2023; 18:56:56 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bizim servislerde tamir denilen olay yoktur. Sadece arızalı parçanın değişimi vardır. Mesela kart üzerinde 1 noktada arıza var. Anlayan biri 5dk da 5tl maliyet ile yapabilecekken servis kartı değiştirme yoluna gidip 2 3 bin Allah ne verdiyse geçiriyor. Yurtdisini bilmiyorum ama bizim yetkili servislerin tamamı böyle.



    Servislerin 7 yada 10 yıl tam. Hatırlayamıyorum yedek parça sağlama ve ürünü tamir etme zorunluluğu vardı kanuna göre. Kanun incelenip thh ne verilirse en kötü tamir ücretine sıfır ürün alınır. Aynısı yoksa 1 üst model istenir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 19 Şubat 2023; 20:17:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benim anlayamadığım bir konu var.yetkili servis ne kadar çok ürün tamir ederse o kadar çok kazanmayacak mı.neden yeni ürüne yönlendirme yapılıyor.burda bir tezat var.



    saygılar.....................

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.