Şimdi Ara

E63 AMG (Mıncıklanmış, 700HP) vs M6 (Stok, 560 HP) Drag & Roll (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
148
Cevap
0
Favori
4.387
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    İsmini söylemem sana göre bir terbiyesizlik sınırı aşımı ise kararına saygı duyuyorum ve bundan sonra ismini zikretmeyeceğimi bilmeni istiyorum.

    Bizim konumuz E63 ve M5 değil demişsin ama konuyu bakarsan E63 ve M6'dan bahsediliyor. Bizim konumuzda tam olarak buydu. Araya SLS'i, SLC'yi sokan da sendin.

    SLS AMG'nin ilk versiyonu üretilmiyor dedin ama oda doğru çıkmadı. Konuyu çorba yaptın sonra da ayaklar baş oldu diyorsun. Madem konuyu dağıtmadan tartışmak gibi bir adetin yok o zaman tartışmayacaksın.

    Hadi Eyvallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi McLaren64 -- 20 Ekim 2013; 17:47:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Bu pek adil olmamış ta şöyle bişey var mesela




    Mersoda soldaki göstergeyı bı an devır gostergesı sandım. Oha 11 bınmı çeviriyo la dedım sora saat olduğuna uyandım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: samsunlyy

    o değilde 31. saniyedeki pejo çok güldürdü beni

    Aynen bende baya güldüm orada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Çöp dediğin sls in 7:30 luk nurburgring tur zamani var. Bu mu çöp parantez icinde yazdigin otomobillerin hepsi safkan spor otomobil. SLS ise gt sinifinda Aston martinler gibi. Pist odakli üretilmis bir arac olsa daha iyi sure yapmasi olasi. Sonucta o bir mercedes. Önceliği konfor ve prestij. yeni çikacak SLC daha sportif bir otomobil olacak. Adamlar 3. Spor otomobili cikaracak. BMW hala m5 yapsin.

    Bana GT'den bahsetme. Stock versiyon 7.40. Stock rakiplerinin hepsinin gerisinde. O M5 diye burun kıvırdığın araç S Model E63 AMG ile aynı anda dönmüş ringi. (7.55)

    Stock'tan bahsediyorsun da GT versiyonu fabrika çıkışlı orjinal modifiye.Dışardan Hamann'ın veya Kicker'in yaptığı özel güçlendirilmiş bi araç değil.Neyse Bmw bu sınıfta bi araç çıkardığında buraları tekrar hortlatırsın sende.




  • HondatugraL kullanıcısına yanıt
    Hoca gözünü seviyim biturbo araç,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Hoca gözünü seviyim biturbo araç,

    Anlıkta olsa etkılendım yinede
  • Pejoçok güldürdü beni
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    İsmini söylemem sana göre bir terbiyesizlik sınırı aşımı ise kararına saygı duyuyorum ve bundan sonra ismini zikretmeyeceğimi bilmeni istiyorum.

    Bizim konumuz E63 ve M5 değil demişsin ama konuyu bakarsan E63 ve M6'dan bahsediliyor. Bizim konumuzda tam olarak buydu. Araya SLS'i, SLC'yi sokan da sendin.

    SLS AMG'nin ilk versiyonu üretilmiyor dedin ama oda doğru çıkmadı. Konuyu çorba yaptın sonra da ayaklar baş oldu diyorsun. Madem konuyu dağıtmadan tartışmak gibi bir adetin yok o zaman tartışmayacaksın.

    Hadi Eyvallah.


    Bu üyemizle tartışılmıyor zaten,hiç bir zaman da tartışılamadı.
    Konuya dönersek,bmw ve mercedesin spor takımlarının mantaliteleri farklı.
    BMW M sport safkan sportiflik yol tutuş sürüş dinamiği üzerine yoğunlaşırken Mercedes AMG daha çok muscle car özelliklerine sahip araçlar üretiyor.
    Bu açıdan ikisinin arasında tercih yapıldığı zaman müşteri hiç zorlanmaz.
    Muscle car istiyorsa AMG alır
    Sportiflik istiyorsa M alır.
    Yine panamera turbo çok özel bir otomobil.Ki ben bu sınıftan araç tercih edecek olsam çok net panamera bakarım.
    Bir kere safkan porshe özellikleri sunuyor araç.
    Zaman tüm firmalar için değişiyor.
    Mesela Şu anda volvo resmi motor sporları programını yürüten polestar inanılmaz bir araca imza attı,S60 polestar.
    3 serisi ve C serisini komaya soktu pistte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 20 Ekim 2013; 20:41:24 >




  • Birincide galip olan ikinci de kaybedebilir ya da tam tersi. Şöförün de kabiliyeti önemli burada. Gerçekte bu araçlardan birinin ötekine karşı üstün olabileceğine inananlara gülüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Çöp dediğin sls in 7:30 luk nurburgring tur zamani var. Bu mu çöp parantez icinde yazdigin otomobillerin hepsi safkan spor otomobil. SLS ise gt sinifinda Aston martinler gibi. Pist odakli üretilmis bir arac olsa daha iyi sure yapmasi olasi. Sonucta o bir mercedes. Önceliği konfor ve prestij. yeni çikacak SLC daha sportif bir otomobil olacak. Adamlar 3. Spor otomobili cikaracak. BMW hala m5 yapsin.

    Bana GT'den bahsetme. Stock versiyon 7.40. Stock rakiplerinin hepsinin gerisinde. O M5 diye burun kıvırdığın araç S Model E63 AMG ile aynı anda dönmüş ringi. (7.55)

    Stock'tan bahsediyorsun da GT versiyonu fabrika çıkışlı orjinal modifiye.Dışardan Hamann'ın veya Kicker'in yaptığı özel güçlendirilmiş bi araç değil.Neyse Bmw bu sınıfta bi araç çıkardığında buraları tekrar hortlatırsın sende.

    Stock'tan kastım, GT modelinin giriş modeli olmadığı. Giriş modeli direk 571 beygirlik model. BMW'nin bu sınıfta bir araç üretmesine gerek yok. Herkes iyi olduğu sınıflarda araç üretmeli. BMW'nin zaten üretim yaptığı segmentlerde başarılı araçları var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    İsmini söylemem sana göre bir terbiyesizlik sınırı aşımı ise kararına saygı duyuyorum ve bundan sonra ismini zikretmeyeceğimi bilmeni istiyorum.

    Bizim konumuz E63 ve M5 değil demişsin ama konuyu bakarsan E63 ve M6'dan bahsediliyor. Bizim konumuzda tam olarak buydu. Araya SLS'i, SLC'yi sokan da sendin.

    SLS AMG'nin ilk versiyonu üretilmiyor dedin ama oda doğru çıkmadı. Konuyu çorba yaptın sonra da ayaklar baş oldu diyorsun. Madem konuyu dağıtmadan tartışmak gibi bir adetin yok o zaman tartışmayacaksın.

    Hadi Eyvallah.


    Bu üyemizle tartışılmıyor zaten,hiç bir zaman da tartışılamadı.
    Konuya dönersek,bmw ve mercedesin spor takımlarının mantaliteleri farklı.
    BMW M sport safkan sportiflik yol tutuş sürüş dinamiği üzerine yoğunlaşırken Mercedes AMG daha çok muscle car özelliklerine sahip araçlar üretiyor.
    Bu açıdan ikisinin arasında tercih yapıldığı zaman müşteri hiç zorlanmaz.
    Muscle car istiyorsa AMG alır
    Sportiflik istiyorsa M alır.
    Yine panamera turbo çok özel bir otomobil.Ki ben bu sınıftan araç tercih edecek olsam çok net panamera bakarım.
    Bir kere safkan porshe özellikleri sunuyor araç.
    Zaman tüm firmalar için değişiyor.
    Mesela Şu anda volvo resmi motor sporları programını yürüten polestar inanılmaz bir araca imza attı,S60 polestar.
    3 serisi ve C serisini komaya soktu pistte.


    Ne oldu bir anda dergiler mantıklı mı gelmeye başladı.

    İşinize gelmeyince dergiler safsata yalancı işinize gelince kaynak öyle değil mi?

    Polestarı iyi araştır birde. NEdir ne değildir?

    VOlvo hiçbir zamn bmw audi mercedes olamadı olmasıda volvonun kendi içindeki durum yüzünden zor görünüyor.

    VOlvo m AMG RS serilerine rakip olmadan önce C-D segmentinde kendi şasi şanzıman ve motorunu yapmayı öğrenmeli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Çöp dediğin sls in 7:30 luk nurburgring tur zamani var. Bu mu çöp parantez icinde yazdigin otomobillerin hepsi safkan spor otomobil. SLS ise gt sinifinda Aston martinler gibi. Pist odakli üretilmis bir arac olsa daha iyi sure yapmasi olasi. Sonucta o bir mercedes. Önceliği konfor ve prestij. yeni çikacak SLC daha sportif bir otomobil olacak. Adamlar 3. Spor otomobili cikaracak. BMW hala m5 yapsin.

    Bana GT'den bahsetme. Stock versiyon 7.40. Stock rakiplerinin hepsinin gerisinde. O M5 diye burun kıvırdığın araç S Model E63 AMG ile aynı anda dönmüş ringi. (7.55)

    Stock'tan bahsediyorsun da GT versiyonu fabrika çıkışlı orjinal modifiye.Dışardan Hamann'ın veya Kicker'in yaptığı özel güçlendirilmiş bi araç değil.Neyse Bmw bu sınıfta bi araç çıkardığında buraları tekrar hortlatırsın sende.

    Stock'tan kastım, GT modelinin giriş modeli olmadığı. Giriş modeli direk 571 beygirlik model. BMW'nin bu sınıfta bir araç üretmesine gerek yok. Herkes iyi olduğu sınıflarda araç üretmeli. BMW'nin zaten üretim yaptığı segmentlerde başarılı araçları var.

    Hmmm Neyse mevzu zaten E63 vs M5'ti o da ortada tartışılacak bişeyi yok gibi şuan Bmw cevap verebilir beklemek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bianconera -- 21 Ekim 2013; 20:54:38 >




  • Gençler gavga etmeyin.
  • Otomobil mecmuasi yaomasa ne olacak volvoyu alt ettiklerini iddia etse rezil olur ki dergi,arti karsilastirmayi yapan dergi tarafli yayinlarina ragmen volvoya laf edememis ben olayi boyle okurum,

    Polestar volvonun resmi motor sporlari prgramini yuruten sirket dedim,acar sitesini firma hakkindaki bilgileri okur ogrenirsiniz.
    Volvonun kendi motorlari ve geartronic sanzimaninida acar ogrenirsiniz.
    Volvi girdigi c ve d segmentlerinde rakiplerini husrana ugratti diye uzulmeyin bu kadar,ust segmetlere de saglam adimlarla geliyorlar,uzuntunuz baki kalabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Otomobil mecmuasi yaomasa ne olacak volvoyu alt ettiklerini iddia etse rezil olur ki dergi,arti karsilastirmayi yapan dergi tarafli yayinlarina ragmen volvoya laf edememis ben olayi boyle okurum,

    Polestar volvonun resmi motor sporlari prgramini yuruten sirket dedim,acar sitesini firma hakkindaki bilgileri okur ogrenirsiniz.
    Volvonun kendi motorlari ve geartronic sanzimaninida acar ogrenirsiniz.
    Volvi girdigi c ve d segmentlerinde rakiplerini husrana ugratti diye uzulmeyin bu kadar,ust segmetlere de saglam adimlarla geliyorlar,uzuntunuz baki kalabilir

    Volvo Mercedes,Bmw olamadı diyen arkadaşa small overlap testlerini izlemesini tavsiye ederim.

    Mercedes'ler resmen dağıldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Otomobil mecmuasi yaomasa ne olacak volvoyu alt ettiklerini iddia etse rezil olur ki dergi,arti karsilastirmayi yapan dergi tarafli yayinlarina ragmen volvoya laf edememis ben olayi boyle okurum,

    Polestar volvonun resmi motor sporlari prgramini yuruten sirket dedim,acar sitesini firma hakkindaki bilgileri okur ogrenirsiniz.
    Volvonun kendi motorlari ve geartronic sanzimaninida acar ogrenirsiniz.
    Volvi girdigi c ve d segmentlerinde rakiplerini husrana ugratti diye uzulmeyin bu kadar,ust segmetlere de saglam adimlarla geliyorlar,uzuntunuz baki kalabilir

    hala cevap alamadım:D

    Sen bu araçları test mi ettinde dergi tersini söylese sen bunu iddia edebileceksin.

    Dergi taraflı yayınlarına rağmen volvoya laf edememişmiş.Neden bir anda objektiflik mü bürüdü bunları işine gelince

    Volvonun hiçbir rakibini hüsrana uğrattığı yok.Dünyada da hiç olmadı.

    Volvo kendi ülkesinde bile baskın değil satışlarda.Volvoyu olduğundan üstün gösterme çabaların böyle tutatsız paylaşımlar yapmana sebep oluyor.




  • Polestar ne alaka ya

    Volvo showroomuna gidip alamadigin surece anlami olmayan bi arac

    Once buyusun stok olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • McLaren64 kullanıcısına yanıt
    Konumuz m5 ve e63 degil demedim. Pist sureleri degil dedim. Konu basligindaki videoda iki aracin kalkis yarisi var. Sen mercedes bmw yi gecmek istiyor deyince bende haliyle sls yi koydum. Kimin kimi gecmesinin gerektigini gosterme babinda. Ben bunlari yemem furkan tarzindaki soylemlerin bakis acini gayet guzel ortaya koydu. Sls in baz modelinin uretilmesi gt modelinin stok oldugu gercegini degistirmiyor. Black serisi var bi de o da stok. Onun pist suresi rahat 7:25 olur. Simdi mercedes gibi konfor delisi marka bu araci uretiyorda sportif bmw niye uretmiyor. i8 yapacaklarina boyle birsey yapsalardi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 20 Ekim 2013; 23:24:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cowinenge

    quote:

    Orijinalden alıntı: samsunlyy

    o değilde 31. saniyedeki pejo çok güldürdü beni

    Aynen bende baya güldüm orada

    308 1.6 hdi 112 nin gücünü göstermek istemiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: endum126


    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Otomobil mecmuasi yaomasa ne olacak volvoyu alt ettiklerini iddia etse rezil olur ki dergi,arti karsilastirmayi yapan dergi tarafli yayinlarina ragmen volvoya laf edememis ben olayi boyle okurum,

    Polestar volvonun resmi motor sporlari prgramini yuruten sirket dedim,acar sitesini firma hakkindaki bilgileri okur ogrenirsiniz.
    Volvonun kendi motorlari ve geartronic sanzimaninida acar ogrenirsiniz.
    Volvi girdigi c ve d segmentlerinde rakiplerini husrana ugratti diye uzulmeyin bu kadar,ust segmetlere de saglam adimlarla geliyorlar,uzuntunuz baki kalabilir

    Volvo Mercedes,Bmw olamadı diyen arkadaşa small overlap testlerini izlemesini tavsiye ederim.

    Mercedes'ler resmen dağıldı.

    small overlap testini honda civicte geçti.o zaman honda da geçti

    Bu mantığı kurabilen biri olarak sana saygı duyuyorum




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.