Şimdi Ara

EDC OTOMATİK VİTESLİ RENAULT (MEGANE FLUENCE ) KULLANICI YORUMLARI (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
797
Cevap
15
Favori
286.441
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tayfun73
    Tgezer ben de sana özgü bir sorun olmamasına hem sevindim hem üzüldüm :) Demek ki biz de yaşayacağız bunları.. İstanbulda yaşamıyor olmak şans yine de.. Burda pek trafik olmuyor.. 100 kere kırmızıda dursam 3 veya 4 ünde ikinci yeşile kalıyorum.. Dolayısıyla bahsedilen sorunla karşılaşma sıklığımda o oranda az.. Tabi böyle olması sorunu halletmiyor.. Dediğim gibi bu yakında niyetim var gelmeye, geldiğimde fırsat olursa haber veririm mutlaka..

    Şu an geri dönüş yok dedi usta . Ama zamanla artacağını düşünüyorum . Neticede mekanik sesler geliyor alttan . İleride büyük sorunlara yol açabilir .


    Bugun otoparkda Dsg'li bir yeni polo vardı ben aracımı park ettim oda aracı çalıştırıp yerinden çıkıyordu araç kalkarken ve hızlanırken inanılmaz takır tukur sesler geliyordu şanzımandan.

    Edc'lerdede böyle bir sorunmu var?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerf

    quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Tayfun73
    Tgezer ben de sana özgü bir sorun olmamasına hem sevindim hem üzüldüm :) Demek ki biz de yaşayacağız bunları.. İstanbulda yaşamıyor olmak şans yine de.. Burda pek trafik olmuyor.. 100 kere kırmızıda dursam 3 veya 4 ünde ikinci yeşile kalıyorum.. Dolayısıyla bahsedilen sorunla karşılaşma sıklığımda o oranda az.. Tabi böyle olması sorunu halletmiyor.. Dediğim gibi bu yakında niyetim var gelmeye, geldiğimde fırsat olursa haber veririm mutlaka..

    Şu an geri dönüş yok dedi usta . Ama zamanla artacağını düşünüyorum . Neticede mekanik sesler geliyor alttan . İleride büyük sorunlara yol açabilir .


    Bugun otoparkda Dsg'li bir yeni polo vardı ben aracımı park ettim oda aracı çalıştırıp yerinden çıkıyordu araç kalkarken ve hızlanırken inanılmaz takır tukur sesler geliyordu şanzımandan.

    Edc'lerdede böyle bir sorunmu var?

    şu an için sorun diyemeyiz . potansiyel diyelim . Tek şikayet eden henüz benim . servislere de gelen bir şey yok . Ama ilerisi için ne olur bilinmez




  • bugün nihayet bir adet 1,6 tdi dsg jetta kullanacağım :)
    hemen kıyaslamayı buradan yaparım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koroglunuray
    bugün nihayet bir adet 1,6 tdi dsg jetta kullanacağım :)
    hemen kıyaslamayı buradan yaparım

    Ne oldu kıyaslama isi hocam?
  • kendi arabam toyota corolla 1997 GLİ otomatik bir araç, bugün Kırşehir-Çağlayanlarda edc vites fluenceyi test ettim. çok güzel bir araç, özellikle vites geçişleri hissedilmiyor, motorun 1.5 olduğuna inanamıyorsunuz. hızlanması ve yakıt hoş duruyor,almayı düşünüyorum.
  • selam yaklaşık 1 haftadır fluence edc şanzumanlı araçımı ankarada kullanıyorum rahatsız edici bir durumla karşılaşmadım.
    vites geçişleri ve hızlanma bana göre iyi. lakin yokuş aşağı inerken vites büyütmemesini anlamadım. benden kaynaklandığını düşünüyorum ( daha önce uzun süreli bu özellikli şanzumana sahip araç kullanmadım ) şu ana genel itibari ile memnunum inşallahda bu şekilde devam eder.
    saygılarımla...
  • Senden kaynaklı değil. Erken Kompresore geçiyor. Bende de ayni. Yazilimla duzelebilecek bir şey. Reno ya bildirin kayda alsınlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tgezer -- 7 Nisan 2011; 20:00:02 >
  • yarı otomatiklerin hepsinde durum aynı, yokuş aşşağı ve yukarı düşük viteste olmaya programlı, mantıklıda değiştirilebilir, ancak. bence değiştirmezler.
  • Bugün cumartesi trafiğinde EDC iyice çuvalladı .
  • çuvalladı derken?
  • Megan 3 topiginde paylaştım. Dur kalk 1-2 , 2-1 derken neyse ya. Benden bu kadar. Artık diğer kullanıcıların yorumlarına cevap vereceğim. Sanırım benim kadar şikayet eden yok. Kimsenin de hevesi kirilmasin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    Megan 3 topiginde paylaştım. Dur kalk 1-2 , 2-1 derken neyse ya. Benden bu kadar. Artık diğer kullanıcıların yorumlarına cevap vereceğim. Sanırım benim kadar şikayet eden yok. Kimsenin de hevesi kirilmasin.


    2.800 km ve edc gerçekten sıkıntılı yolculuklara sebep oluyor özellikle yoğun trafikte sürekli bir yığılma yaşıyor. buda konforu olumsuz yönde etkiliyor :(
    çok toksanız mideniz bile bulanabiliyor.
    gerçi bu araba ile son bir hafta on günüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer


    quote:

    Orijinalden alıntı: koroglunuray
    bugün nihayet bir adet 1,6 tdi dsg jetta kullanacağım :)
    hemen kıyaslamayı buradan yaparım

    Ne oldu kıyaslama isi hocam?



    arabamın çarpılması sonucu fluenceyi servise postaladım.
    Yerine eski kasa 1,6 tdi dsg jetta aldım.

    araç 5.000km de ve yedek araç yani kimin inip bindiği belli değil.
    buna rağmen sadece benim kullandığım 2,800 km deki fluence'nin edc'sinden Dsg'si daha başarılı özellikle sıkışık köprü trafiğinde ayrıca yol gürültüsü benim aracıma göre yok gibi birşey :)

    1,2-2,1 yaparken kesinlikle bir sallantı veya yığılma yok.




  • DSG yi benimde Uzun bir süre kullanmam lazım. Net bir fikir belrtmek acisindan . Oguzdag alınca bana borcu var bende onun aracını kullanacağım.:-)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tgezer -- 12 Nisan 2011; 22:39:56 >
  • tgezer ne demek, görevimiz :) uzun bir test yaparız. kıyaslarız. sonuçta her ne kadar çift kavramlı olsada bu şanzımanlar yarı otomatik yani manuel üzerine kurulu. şuan jetta yolunda ilerlemeye devam ediyorum. bu arada süpriz gelişme olabilir :)

    focus 3 den iyi bir koç personel indirimi alırsam. benzinli powerswhift li focus 3 düşünebilirim. eskiden focus1 vardı hatta kartal dan sonra 2. aracımdı focus 1 tutkundum. bakalım hayırlısı. powershift de 6 ileri acaba edc ile aynı mıdır?
  • Bir ara öyle bir şey duymuştum. EDC ile powershift aynı diye. Benzinli Alman şaşırtıcı tabii. Şimdiki focuslar focus 1 in yaptıgı devrimi yapamıyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tgezer -- 13 Nisan 2011; 21:51:03 >
  • ne bileyim kafam çorba oldu. misal focus 3 1.6 125hp powershift 44000 golf 1.4 tsi 122 hp de yaklaşık aynı. dizelleri ise 55000 10bin civarında fark var. 10bin lira dizel farkı vermek ban asaçma gelmeye başladı.
  • konu güncelliğini yitirmesin .
  • şimdiye kadar şanzımandan sorun yaşayan var mı acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 01fatih01
    şimdiye kadar şanzımandan sorun yaşayan var mı acaba?

    konuyu hiç okudun mu dostum ???
    Topu tomarı 3 sayfa bir şey zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tgezer -- 24 Nisan 2011; 22:45:50 >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.