Şimdi Ara

EDC OTOMATİK VİTESLİ RENAULT (MEGANE FLUENCE ) KULLANICI YORUMLARI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
797
Cevap
15
Favori
286.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Diğer konularda EDC yorumları karışıp gidiyor . Burada kullanıcılar olarak EDC vitesle ilgili görüşlerimizi paylaşalım derim ben.. isterseniz istatistik de yaparız . Alacak olan arkadaşlar da EDC hakkında bilgi sahibi olurlar .

    Genel bilgiler burada var . tekrarlamaya gerek yok

    http://forum.donanimhaber.com/m_40907858/tm.htm .

    Ben 10 ocakta flu dynamic EDC yi teslim aldım .Düz yolda araç yağ gibi kusursuz akıyor . Ancak benim ilk şikayetim yokuşlarda ve sıkışık trafikte aracın kararsız kalıp bazen silkelemesi . 2 den 1 e geçerken sarsıyor .. DSG de de olan bu durumun sadece bende olup olmadığını bilmek isterim .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tgezer -- 9 Temmuz 2017; 16:1:40 >







  • 2011 privilege edc, sıfır aldık şu an 84.000km. ilk aldığımızda yaşadığımız vites geçmeme ve müteakibindeki yazılım yükleme sonrasında şu ana kadar bir sıkıntı çıkarmadı. Motor hakikaten çok canlı, vitesler akıcı,çok çabuk hızlanıyor.arabada 150 km/s hıza kadar çıt ses yok(ne yol ne de motor sesi) . süspansiyon biraz yumuşak kalıyor ama çok başarılı darbe emiyor. yakıt tüketimi şehirlerarası ortalama 4,5-5,5 lt. Antalya Şehiriçi 6-7 lt. şu an 16 sac jant kış lastiği(continental 205/55/16 TS850, bu lastiği şiddetle tavsiye ederim)ile kullanıyoruz. en son yakıt tüketimi Ankara-Antalya 4,5 lt, ortalama hız 107km/s .17 jant veya alaşım jant yakıt tüketimini kesinlikle artırıyor.şu ana kadar 20.000 km veya yıllık periyodik bakımlar dışında bir masrafı olmadı.Türkiye şartlarına uygun bir araç bence.Daha yeni daha güçlü dada hızlı daha pahalı araç almak mantıksız, ne yollarımızın delik deşik tümsekli hali, ne trafik yoğunluğu, ne de adım başı radar kontrolleri buna müsait değil.hele ki şehir içlerinde ha şahin ha bmw ikisi de aynı zamanda varıyor gideceği yere :)
    Yapay Zekanın Yanıtı

    EDC Otomatik Vitesli Renault (Mégane Fluence) Kullanıcı Yorumları

    Renault Mégane Fluence, otomatik vites seçeneğiyle kullanıcılarına konforlu ve keyifli bir sürüş deneyimi sunuyor. Otomatik vitesli Fluence hakkında kullanıcı yorumları oldukça olumludur.

    Kullanıcılar, EDC çift kavramalı otomatik şanzımanın hızlı ve sorunsuz vites geçişlerini özellikle takdir etmektedir. Bu şanzıman, düşük yakıt tüketimi ve yüksek performans sağlarken, aynı zamanda sürüş deneyimini de iyileştirmektedir.

    Fluence otomatik vitesli kullanıcıları ayrıca aracın yol tutuşunu ve kullanım kolaylığını övmektedir. Direksiyonun hassas ve dengeli olması, manevraları kolaylaştırmakta ve uzun yolculukları daha az yorucu hale getirmektedir.

    EDC otomatik şanzıman hakkındaki yorumlar, düşük bakım maliyetlerine ve uzun ömürlülüğüne de işaret etmektedir. Kullanıcılar, otomatik şanzımanın manuel şanzımanlara kıyasla daha az bakım gerektirdiğini ve bu nedenle tasarruf sağladığını bildirmektedir.

    Bununla birlikte, bazı kullanıcılar Fluence otomatik vitesin yakıt tüketiminin manuel muadillerine göre biraz daha yüksek olabileceğini belirtmektedir. Ancak bu fark, otomatik şanzımanın sağladığı konfor ve kolaylık açısından genellikle göz ardı edilmektedir.

    Genel olarak, Renault Mégane Fluence otomatik vitesli modeli, kullanıcıları tarafından konforu, performansı ve güvenilirliği sayesinde takdir edilmektedir. EDC çift kavramalı otomatik şanzıman, sürüş deneyimini geliştirirken bakım maliyetlerini düşürür. Bu da Fluence'ı otomatik vitesli bir sedan arayanlar için cazip bir seçenek haline getirmektedir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • sadece 2 den 1 e geçerken mi? yoksa 3 - 2 düşüşlerindede mi var. o tarz bir sarsıntı aşırı olarka görülmüyor sanırım.
    birde dsg de de bu tarz bir şikayet olduğunu sanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    sadece 2 den 1 e geçerken mi? yoksa 3 - 2 düşüşlerindede mi var. o tarz bir sarsıntı aşırı olarka görülmüyor sanırım.
    birde dsg de de bu tarz bir şikayet olduğunu sanmıyorum.
    Bu konunun açılması bence çok yerinde olmuş.Yzdığınız gibi araçta fazla derecede silkeleme normal değildir.Birde aracınızda hangi vitesde olduğunu gösteren özellik var mı? yanılmıyorsam bazı arkadaşlar yok demişti.Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bebbemoda

    Bu konunun açılması bence çok yerinde olmuş.Yzdığınız gibi araçta fazla derecede silkeleme normal değildir.Birde aracınızda hangi vitesde olduğunu gösteren özellik var mı? yanılmıyorsam bazı arkadaşlar yok demişti.Teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    Bahsettiniz kararsızlık/silkeleme ilk kalkışta bi süre çok yavaş gidersem yada trafikte çok düşük hızda 1-2. vites geçişlerinde zaman zaman bende de oluyor... 4-5 tane otomatik ve yarı otomatik araç kullandım aynı kararsızlık hepsinde mevcut.. Sanırım işin doğası bu. Ancak gözlemime göre edc diğerlerine göre daha kararlı gibi geliyor..

    Edc nin diğer güzel tarafı; uzun yokuşlarda diğer otomatikler kadar yığılma yapmaması ve sollamalarda gayet seri hızlanması.. Bir önceki aracım 110 Bg 1.6 Otom. Pejo 307 idi.. Onunla karşılaştırınca megane çok daha seri..

    Ayrıca otomatik kullanımda aracın o anda kaçıncı viteste olduğu göstergede göstermiyor.. İlla görmek istiyorsanız vitesi manuele alıp görebilirsiniz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag
    sadece 2 den 1 e geçerken mi? yoksa 3 - 2 düşüşlerindede mi var. o tarz bir sarsıntı aşırı olarka görülmüyor sanırım.
    birde dsg de de bu tarz bir şikayet olduğunu sanmıyorum.

    Hayır sadece düşük hızlarda dur kalklarda oluyor . 2 -1 arası . DSG deki şikayetleri epey okudum ve bizzat da yasadım bu arada..

    Edit : az önce dik bir rampada müthiş bir yığılma yaşadım . araç 2 den 1 e atayım derken 2 sn kadar kalakaldı sonra 1 e alıp hızlandı . sanırım bu şekilde olmayacak . vites geçişlerine milisaniye farklar yazmakla olmuyor bu işler .iş istanbul trafiğinde seri olabilmek .. küçük bir ihtimal mazotla ilgisi olabilir mi diyorum ama Kağıthane Total den aldım mazotu .. bir kaç gün daha kullanıp servise göstereceğim .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tgezer -- 17 Ocak 2011; 11:05:29 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag
    sadece 2 den 1 e geçerken mi? yoksa 3 - 2 düşüşlerindede mi var. o tarz bir sarsıntı aşırı olarka görülmüyor sanırım.
    birde dsg de de bu tarz bir şikayet olduğunu sanmıyorum.

    Hayır sadece düşük hızlarda dur kalklarda oluyor . 2 -1 arası . DSG deki şikayetleri epey okudum ve bizzat da yasadım bu arada..

    Edit : az önce dik bir rampada müthiş bir yığılma yaşadım . araç 2 den 1 e atayım derken 2 sn kadar kalakaldı sonra 1 e alıp hızlandı . sanırım bu şekilde olmayacak . vites geçişlerine milisaniye farklar yazmakla olmuyor bu işler .iş istanbul trafiğinde seri olabilmek .. küçük bir ihtimal mazotla ilgisi olabilir mi diyorum ama Kağıthane Total den aldım mazotu .. bir kaç gün daha kullanıp servise göstereceğim .



    Sn tgezer,

    Potansiyel bir alıcı olarak EDC nin sıkışık trafik performansı beni de düşündürüyor, özellikle yokuşlu bir Istanbul dur-kalk trafiğinde durum nasıl oluyor sizinki bir arıza mıdır, yoksa EDC nin karakteri bu mudur?

    Bunun mutlaka aydınlatılması gerekiyor. Gerçek kullanıcılar olarak bu konuda sizin tespitleriniz çok önemli olacaktır. Bu konuda aralık ayında EDC ilk piyasaya sürüldüğünde forumda ilk kullanıcılara sorular yöneltmiştik ama yapılan geri dönüşler çoğunlukla hızlanma performansı için oldu.

    Çoğunlukla kullanıcı yorumları allah ne verdiyse gazlama performansı yönünde oluyor bu konuda sorun olmayacağı belli, fakat gerçek hayatta kullanırken kaç defa tam gazlarsınız, kaç saat yoğun trafikte sıkışır kalırsınız bir düşünmek gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mastor1 -- 17 Ocak 2011; 12:04:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mastor1

    quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag
    sadece 2 den 1 e geçerken mi? yoksa 3 - 2 düşüşlerindede mi var. o tarz bir sarsıntı aşırı olarka görülmüyor sanırım.
    birde dsg de de bu tarz bir şikayet olduğunu sanmıyorum.

    Hayır sadece düşük hızlarda dur kalklarda oluyor . 2 -1 arası . DSG deki şikayetleri epey okudum ve bizzat da yasadım bu arada..

    Edit : az önce dik bir rampada müthiş bir yığılma yaşadım . araç 2 den 1 e atayım derken 2 sn kadar kalakaldı sonra 1 e alıp hızlandı . sanırım bu şekilde olmayacak . vites geçişlerine milisaniye farklar yazmakla olmuyor bu işler .iş istanbul trafiğinde seri olabilmek .. küçük bir ihtimal mazotla ilgisi olabilir mi diyorum ama Kağıthane Total den aldım mazotu .. bir kaç gün daha kullanıp servise göstereceğim .



    Sn tgezer,

    Potansiyel bir alıcı olarak EDC nin sıkışık trafik performansı beni de düşündürüyor, özellikle yokuşlu bir Istanbul dur-kalk trafiğinde durum nasıl oluyor sizinki bir arıza mıdır, yoksa EDC nin karakteri bu mudur?

    Bunun mutlaka aydınlatılması gerekiyor. Gerçek kullanıcılar olarak bu konuda sizin tespitleriniz çok önemli olacaktır. Bu konuda aralık ayında EDC ilk piyasaya sürüldüğünde forumda ilk kullanıcılara sorular yöneltmiştik ama yapılan geri dönüşler çoğunlukla hızlanma performansı için oldu.

    Çoğunlukla kullanıcı yorumları allah ne verdiyse gazlama performansı yönünde oluyor bu konuda sorun olmayacağı belli, fakat gerçek hayatta kullanırken kaç defa tam gazlarsınız, kaç saat yoğun trafikte sıkışır kalırsınız bir düşünmek gerekiyor.

    Alıntıları Göster
    bu linkli açan ve yorum yazan arkadaşlara teşekkürler. benim gibi ileride edc şanzuman düşünen biri için çok faydalı olacaktır. flu bir makyajlansın kısmetse o zaman düşünüyorumda:)). bu hali çok tipsiz geliyor bana.




  • Açıkçası 5 gündür tam gaz basıp gideceğim yol fazla olmadı hep yoğun trafikte kullandım . en çok şikayetin benden gelme sebebi de bu olabilir . Dediğim gibi düz yolda hızlanmada problem yok.

    Test sürüşü yapacaklar mutlaka yokuş bir yerler bulsun veya aracı duracak noktaya getirip tekrar gaz versinler . Araç durmadan devamlı gaz verip yavaşlasınlar veya akşam trafiğinde test etsinler . Test sürüşünden ziyade burada kullananlar olarak

    Kağıthaneye yakın olanlara yardımcı olabilirim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tgezer -- 17 Ocak 2011; 12:39:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    Açıkçası 5 gündür tam gaz basıp gideceğim yol fazla olmadı hep yoğun trafikte kullandım . en çok şikayetin benden gelme sebebi de bu olabilir . Dediğim gibi düz yolda hızlanmada problem yok.

    Test sürüşü yapacaklar mutlaka yokuş bir yerler bulsun veya aracı duracak noktaya getirip tekrar gaz versinler . Araç durmadan devamlı gaz verip yavaşlasınlar veya akşam trafiğinde test etsinler . Test sürüşünden ziyade burada kullananlar olarak

    Kağıthaneye yakın olanlara yardımcı olabilirim
    konuyu açan arkadaşa bende teşekkür ediyorum. bende edc megane 3 almak istiyorum. ama biraz burada takip ettikten sonra, tamamen emin olduktan sonra:)))) sonuç olarak renault gibi servis ağı türkiyede en güçlü olan bir firmanın dandik bir sistem kurgulayacağını sanmıyorum.hem rekabet hemde vermiş olduğu 3 senelik garanti açısından... benim takıldığım nokta fiyatları biraz yükseltmiş olmaları :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: marker01

    konuyu açan arkadaşa bende teşekkür ediyorum. bende edc megane 3 almak istiyorum. ama biraz burada takip ettikten sonra, tamamen emin olduktan sonra:)))) sonuç olarak renault gibi servis ağı türkiyede en güçlü olan bir firmanın dandik bir sistem kurgulayacağını sanmıyorum.hem rekabet hemde vermiş olduğu 3 senelik garanti açısından... benim takıldığım nokta fiyatları biraz yükseltmiş olmaları :(

    Alıntıları Göster
    ayrıca bende 2010 105 dci fluence var. asla bir şikayetim olmadı. bence son zamanlarda renault çok güzel işler çıkarıyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: marker01

    ayrıca bende 2010 105 dci fluence var. asla bir şikayetim olmadı. bence son zamanlarda renault çok güzel işler çıkarıyor...

    Alıntıları Göster
    dikkat ederseniz konu edc şanzımanlı araçlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag
    sadece 2 den 1 e geçerken mi? yoksa 3 - 2 düşüşlerindede mi var. o tarz bir sarsıntı aşırı olarka görülmüyor sanırım.
    birde dsg de de bu tarz bir şikayet olduğunu sanmıyorum.

    Hayır sadece düşük hızlarda dur kalklarda oluyor . 2 -1 arası . DSG deki şikayetleri epey okudum ve bizzat da yasadım bu arada..

    Edit : az önce dik bir rampada müthiş bir yığılma yaşadım . araç 2 den 1 e atayım derken 2 sn kadar kalakaldı sonra 1 e alıp hızlandı . sanırım bu şekilde olmayacak . vites geçişlerine milisaniye farklar yazmakla olmuyor bu işler .iş istanbul trafiğinde seri olabilmek .. küçük bir ihtimal mazotla ilgisi olabilir mi diyorum ama Kağıthane Total den aldım mazotu .. bir kaç gün daha kullanıp servise göstereceğim .

    Alıntıları Göster
    quote:

    Edit : az önce dik bir rampada müthiş bir yığılma yaşadım . araç 2 den 1 e atayım derken 2 sn kadar kalakaldı sonra 1 e alıp hızlandı . sanırım bu şekilde olmayacak . vites geçişlerine milisaniye farklar yazmakla olmuyor bu işler .iş istanbul trafiğinde seri olabilmek .. küçük bir ihtimal mazotla ilgisi olabilir mi diyorum ama Kağıthane Total den aldım mazotu .. bir kaç gün daha kullanıp servise göstereceğim .


    Ben bu 1-2 ve 2-1 kararsızlığının otomatik vitesin doğasından olduğunu düşünüyorum.. Sonuçta otomatik bir mekanizma değiştiriyor vitesi. Tam vites değiştirecekken devrin değişmesi sonucu kararsızlık oluşuyor.. Özellikle kırmızı ışığa yaklaşırken gazı bırakıp aracı kendi kendine yavaşlatırken yada kalkıştan sonra önünüzde falan araba olup ta birden hızlanamazsanız oluyor.. Bu üçüncü otomatik aracım. Ayrıca 2-3 otom. daha kullandım.. hepsinde bu kararsızlık vardı.. Ama sizin araçta bu durum problem edicek kadar çoksa bir servise gösterin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T1973 -- 17 Ocak 2011; 21:28:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: T1973

    quote:

    Edit : az önce dik bir rampada müthiş bir yığılma yaşadım . araç 2 den 1 e atayım derken 2 sn kadar kalakaldı sonra 1 e alıp hızlandı . sanırım bu şekilde olmayacak . vites geçişlerine milisaniye farklar yazmakla olmuyor bu işler .iş istanbul trafiğinde seri olabilmek .. küçük bir ihtimal mazotla ilgisi olabilir mi diyorum ama Kağıthane Total den aldım mazotu .. bir kaç gün daha kullanıp servise göstereceğim .


    Ben bu 1-2 ve 2-1 kararsızlığının otomatik vitesin doğasından olduğunu düşünüyorum.. Sonuçta otomatik bir mekanizma değiştiriyor vitesi. Tam vites değiştirecekken devrin değişmesi sonucu kararsızlık oluşuyor.. Özellikle kırmızı ışığa yaklaşırken gazı bırakıp aracı kendi kendine yavaşlatırken yada kalkıştan sonra önünüzde falan araba olup ta birden hızlanamazsanız oluyor.. Bu üçüncü otomatik aracım. Ayrıca 2-3 otom. daha kullandım.. hepsinde bu kararsızlık vardı.. Ama sizin araçta bu durum problem edicek kadar çoksa bir servise gösterin..

    Alıntıları Göster
    1.6 dizel 130 bg edc ile ilgili bilgisi olan var mı ?(nezaman, hangi araçlar vb.?)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drmca
    1.6 dizel 130 bg edc ile ilgili bilgisi olan var mı ?(nezaman, hangi araçlar vb.?)

    Yakında çıkarıp bir güzel küfür yerler bizden
  • Az önce ruhsattaki yanlışlığı düzelttirdim."sedan" yazıyordu.Şimdi "heçbek" oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hey joe -- 18 Ocak 2011; 9:28:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hey joe

    Az önce ruhsattaki yanlışlığı düzelttirdim."sedan" yazıyordu.Şimdi "heçbek" oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T1973 -- 18 Ocak 2011; 23:58:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer


    quote:

    Orijinalden alıntı: drmca
    1.6 dizel 130 bg edc ile ilgili bilgisi olan var mı ?(nezaman, hangi araçlar vb.?)

    Yakında çıkarıp bir güzel küfür yerler bizden

    bence küfür etmessin. 1.6 motor çıkınca en az 2-3 bin tl fark isterler. sende zaten kendini kanıtlamış eksiklikleri giderilmiş veya bilinen daha ucuz olan 1.5 105 almayı tercih ederdin. 1.6 130 bg alıpta yeni bir motorla macera aramaya gerek yok. üstelik beygir demek +yakıt la eş anlamlı .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atitrend

    quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer


    quote:

    Orijinalden alıntı: drmca
    1.6 dizel 130 bg edc ile ilgili bilgisi olan var mı ?(nezaman, hangi araçlar vb.?)

    Yakında çıkarıp bir güzel küfür yerler bizden

    bence küfür etmessin. 1.6 motor çıkınca en az 2-3 bin tl fark isterler. sende zaten kendini kanıtlamış eksiklikleri giderilmiş veya bilinen daha ucuz olan 1.5 105 almayı tercih ederdin. 1.6 130 bg alıpta yeni bir motorla macera aramaya gerek yok. üstelik beygir demek +yakıt la eş anlamlı .

    Alıntıları Göster
    1.4T 140bg DSG li Jetta da 1-2 2-1 arasında sallama yapmıyor bilginize. Ha çok mu sağlıklı değil bence. Bizim araçda 4den 5e atarken araç takılıyor, vitesi büyütmüyor-gaz yemiyor gibi bir durum oluşuyor. Servis neden olduğunu bulamıyor. Muhtemelen bir sene içinde satacağız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: euzun72

    1.4T 140bg DSG li Jetta da 1-2 2-1 arasında sallama yapmıyor bilginize. Ha çok mu sağlıklı değil bence. Bizim araçda 4den 5e atarken araç takılıyor, vitesi büyütmüyor-gaz yemiyor gibi bir durum oluşuyor. Servis neden olduğunu bulamıyor. Muhtemelen bir sene içinde satacağız.

    Alıntıları Göster
    tgezer gelişmeler neler servise gittin mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag
    tgezer gelişmeler neler servise gittin mi?

    Yok hocam gitmedim . Başka bir EDC denemeyi düşünüyorum . Servisin vereceği cevaP belli zaten . Normal diyecekler . Zaten yeni mal oldugundan fazla anlayan yoktur EDC den .
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.