Bildirim
Egea, Linea ve Fluance Viraj Performansı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
"hangi motivasyonla"?
Genellikle düşük zeka iyi bir motivasyon kaynağı oluyor. Özellikle 301/C-Elysee ve trafikte uçan derecede Fiorino/Doblo ve tipi araç kullananlarda daha etkili.
Not: Düzgünce, kurallara uyarak araç kullananlara hiçbir lafım yok, yanlış anlaşılmasın. Trafikte şirket araçlarıyla terör estirenlere lafım. -
Gavurların bir tabiri var, çalıntı malmış gibi kullan diye.Bizim beyaz yakalı çalışanlarımız aksiyonu sever.
Bu üçünün arasında en kötüden en iyiye sıralamak gerekirse Linea-Fluence-Egea.Linea kopunca nereden koptuğunu anlamak imkansız, direksiyon geribildirim vermiyor, keza Fluence genelde önden açılıyor, direksiyon boşa atıyor kendini, tüy gibi oluyor, Egea ise arkadan açılıyor, toplaması daha kolay. -
Egea bunlardan bi kaç tık daha iyi alıyor virajları. -
Egea daha sert çünküquote:
Orijinalden alıntı: sancar10
Egea bunlardan bi kaç tık daha iyi alıyor virajları. -
Egea, elektronik olarak daha iyi. Arka kopmaya başladığında tekrar çizgiye yerleştiriyor.
Bulunduğum yerdeki refüj sulamasında yollar ıslanır ve araba kayar. İki kere yaşadım. Birinde meyilsiz viraj, diğeri ise ters meyilli çataldı. -
Bu soruyu daha önce bende sormuştum. Ozellikle de clio için.
Benim 120 ile dondugum virajı bu adamlar 150 ile rahatca dönüyordu. Sorunun kimde olduğunu sormuştum
Forumdan aldığım cevap sorunun bende olduğu yönünde idi -
Bir yolculuk esnasında tabelada 60 yazan viraja 90'la girdim, baktım arkadan en az 110-120 ile bir Fiorino selektör eşliğinde geliyor, hemen yol verdim, geçti gitti. Lakin yıllardır bu adam yaşıyor mu diye merak etmiyor değilim, eğer yaşıyorsa hakikaten helal olsun.
Soruya gelecek olursak, yol tutuşları iyi dğeil elbette, Fluence ile uzun yol yapmışlığım var, aracın süspansiyonu baya yumuşak ve altı da yüksek. O yüzden virajda güven vermiyor. 2 defa virajda kaydım ve tedirgin hissettirdi, daha önce farklı araçlar ile aynı hızda girdiğim bir viraj olduğu için cesaret edip girdik ama Fluence bana güven vermedi. Ancak iyi lastik ve "iyi bir motivasyon" ile azrail ile dans eşliğinde yüksek hızda virajlara girebilir. Kazaları da en çok bu tip araçlar yapıyor maalesef. -
Geçen akşam aynısı başıma geldi. Yalova dan İzmit e geliyorum körfez boyunca, bilenler bilir oralar ciddi virajlı ve eğimi de bozuk. Arkamda bir ışık hüzmesi hissettim tampona yapışmış, hızımda 120 civarı neyse sağa geçtim bir bakarım ki beyaz bir Clio Sedan ama bakımsız tekerin her biri başka, bu geçti beni neyse bende biraz daha hızlandım fakat benim Focus 3.5 artık her virajda tık tık kıç atıyor daha fazla zorlamaya korktum bir sakatlık çıkacak diye, bu arada Clio önümde açılmaya başladı viraj miraj hak getire araba tazı gibi gidiyor ama benim focus her virajda bir oraya bir buraya çalkalıyor neyse ben daha fazla diretmedim akşam akşam bariyere girmeyeyim diye, adam bastı gitti hala düşünüyorum ben mi yaşlandım diye.quote:
Orijinalden alıntı: SHIHAD
Bu soruyu daha önce bende sormuştum. Ozellikle de clio için.
Benim 120 ile dondugum virajı bu adamlar 150 ile rahatca dönüyordu. Sorunun kimde olduğunu sormuştum
Forumdan aldığım cevap sorunun bende olduğu yönünde idi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AO -- 21 Ekim 2019; 10:29:45 >
-
Gaz kesiyorsanız veya fren yapıyorsanız normal. Motosiklette de aynı mantık vardır. Hafif gaz vererek viraj alınır. Hafif gaz vererek dönerseniz belki şirinleri bile görebilirsiniz -
Valla gaz fren yapmak zorundasın sonuçta pist değil burası sağ şeritte en vayi çeşit araç var adam kendi şeridinde duramayıp senin önüne kayıyor, mecburen yavaşlayıp hızlanıyorsun en kötüsü hiç sinyal vermeden adam viraj içinde senin şeridine geçiyor. -
Gerçekten de enteresan . Bilim adamları bu konu üzerinde çalışma yapmalı 😄quote:
Orijinalden alıntı: AO
Geçen akşam aynısı başıma geldi. Yalova dan İzmit e geliyorum körfez boyunca, bilenler bilir oralar ciddi virajlı ve eğimi de bozuk. Arkamda bir ışık hüzmesi hissettim tampona yapışmış, hızımda 120 civarı neyse sağa geçtim bir bakarım ki beyaz bir Clio Sedan ama bakımsız tekerin her biri başka, bu geçti beni neyse bende biraz daha hızlandım fakat benim Focus 3.5 artık her virajda tık tık kıç atıyor daha fazla zorlamaya korktum bir sakatlık çıkacak diye, bu arada Clio önümde açılmaya başladı viraj miraj hak getire araba tazı gibi gidiyor ama benim focus her virajda bir oraya bir buraya çalkalıyor neyse ben daha fazla diretmedim akşam akşam bariyere girmeyeyim diye, adam bastı gitti hala düşünüyorum ben mi yaşlandım diye.
Alıntıları Göster
-
Egea kiralamıştım çok sasirdim viraj performansına. Çok tok bi araba digerlerin3 göre. Valla param olsa alırım sifirini -
c elysee- 301- ve egea kullandım 301 berbat ötesi çok dikkatli kullanıyorum ona bindiğim zaman, c elysee bir tık 301 den iyi ama bu 3 araç üzerinde konuşuyorum egea diğer ikisinden daha güven veriyor virajlarda çok fazla sarsma atma yapmıyor. Yalnız bu duruma lastiklerde çok etkili oluyor. -
Ben şirket aracı olarak kullanıyorum. Viraj performansı ummadığınız kadar iyi öncelikle onu söyleyeyim Egea'nın.
Önden kayma eğilimi oluyor çok zorlarsanız, onu da aracı tanıyınca hallediyorsunuz zaten.
Bu arabanın Linea ile alakası yok, virajda da Fluence ile mukayese etmez (hatta bence Megane'dan da iyi).
Not : 301 ve C-Elysee bunlarla viraja hızlı girmek intihar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deserthawk -- 22 Ekim 2019; 10:43:11 > -
Fluence ve Linea gerçekten çok kötü viraj alıyorlar. Ama bu araçların amacı virajlara hızlı girmek için üretilmedi ki! Kullanıcılar olarak bilinçli olmakla bitiyor. Egea de vasat ama bunlara göre idare eder.
Peki Dacia ne demeli? Geçenlerde Sandero ve sandero stepway araçların 1 haftalığına kiraladım. Viraja giriyorsun. Ama neden her defasında virajdan terleyerek çıkıyorum. Ki hızlıda değilim. Araçın hafifliğinden mi yüksekliğinde mi bu kadar hissettiriyor bilemedim! Duster demi böyle mi çünkü duster uzun yollarda çok görüyorum. Ve hep hızlı gidiyorlar. -
Opel Astra J kasa Watts baglantili model ile Golfleri , Leonlari , Passatlari geciyorum virajli yolda sonra arkamdan 120 ile bir doblo gelip beni tokatlıyor bilim adamlarindan aciklama bekliyorum -
Egea baya güzel alıyor virajları yalnız bizde elysee var esas o çok sakat -
Fluence hem büyük (ağırlık dağılımı) hem yerden yüksek, hemde süspansiyon yumuşak, izin verinde virajlarda yatsın, ama limitler dahilinde kullanıldığında da kıçını başını bırakmaz, biraz sürücüyle de alakalı, Egea nın yol tutuşunu çok övüyorlar, çünkü daha derli toplu bir yapısı ve sert süspansiyonları var.
"hangi motivasyonla"?
Genellikle düşük zeka iyi bir motivasyon kaynağı oluyor. Özellikle 301/C-Elysee ve trafikte uçan derecede Fiorino/Doblo ve tipi araç kullananlarda daha etkili. Not: Düzgünce, kurallara uyarak araç kullananlara hiçbir lafım yok, yanlış anlaşılmasın. Trafikte şirket araçlarıyla terör estirenlere lafım. |
SHIHAD demiş ki; Mesajı Yerinde Gör
|
Bir yolculuk esnasında tabelada 60 yazan viraja 90'la girdim, baktım arkadan en az 110-120 ile bir Fiorino selektör eşliğinde geliyor, hemen yol verdim, geçti gitti. Lakin yıllardır bu adam yaşıyor mu diye merak etmiyor değilim, eğer yaşıyorsa hakikaten helal olsun.
Soruya gelecek olursak, yol tutuşları iyi dğeil elbette, Fluence ile uzun yol yapmışlığım var, aracın süspansiyonu baya yumuşak ve altı da yüksek. O yüzden virajda güven vermiyor. 2 defa virajda kaydım ve tedirgin hissettirdi, daha önce farklı araçlar ile aynı hızda girdiğim bir viraj olduğu için cesaret edip girdik ama Fluence bana güven vermedi. Ancak iyi lastik ve "iyi bir motivasyon" ile azrail ile dans eşliğinde yüksek hızda virajlara girebilir. Kazaları da en çok bu tip araçlar yapıyor maalesef. |
Ben şirket aracı olarak kullanıyorum. Viraj performansı ummadığınız kadar iyi öncelikle onu söyleyeyim Egea'nın.
Önden kayma eğilimi oluyor çok zorlarsanız, onu da aracı tanıyınca hallediyorsunuz zaten. Bu arabanın Linea ile alakası yok, virajda da Fluence ile mukayese etmez (hatta bence Megane'dan da iyi). Not : 301 ve C-Elysee bunlarla viraja hızlı girmek intihar. |
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X