Şimdi Ara

EGEA'nın segment karmaşasında son nokta (konuldu) (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
289
Cevap
0
Favori
15.592
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Heaaa B segment heaaa
    Bu mesaja eklenen görseller:





    Keşke yazılanları okusan

    Fiat kendisi diyor sedanı Linea, HB olanı da Bravo yerine getirdik diye.

    Hâlâ HB'nin B olduğunun iddia edildiğini sanıyorsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 22 Mayıs 2016; 20:52:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sedan da C o zaman sikinti yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Sedan da C o zaman sikinti yok

    Evet sedan da 301 ile birlikte C

    301 ne kadar C ise işte
  • Adını bi tipo tempra koyamadı şu koç hb tipo sedan sw tempra olsa ne güzel hem turkiyede bilinen isimler hemde nostaljiyi canlandır. Aegeaeageeaaea ne ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Egea, 301 ve c-elysee ile kıyas olur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ucuz değilki egea


  • İnat yapan sensin baksana durumu kabullenemeyip kriter üretmeye devam ediyorsun. Yok o uzatılmış diğeri yandan çektirilmemiş, adam keyfine göre araba ayırıyor

    C Elysee Avrupa'da kompakt sedan olarak satılıyor mu? Evet. Euro NCAP tarzı resmi kurumlar dahil bu sınıfta sayılıyor mu? Evet. Egea kendi firması tarafından C Elysee&301 rakibi olarak lanse edilmiş mi? Evet.

    Ee problemin ne senin anlamıyorum ki ben daha ne kadar net olunabilir bir konuda?

    Egea C segmenti dedim işte tamam, C Elysee ve 301 ile beraber senin çok sevdiğin tabirle "affordable compact" segmentinde yer alıyor.

    Problemin ne onu anlamıyorum ben. Egea ile 301'i aynı segmente yakıştıramıyorsan Fiat'a mail at açıklamalarını düzenlesin senin için, Euro NCAP 'e de bi mail at onlar da 301'i kompakt sınıfından çıkarsın. Mutlu ol.

    Hâlâ destan gibi kafandan kriter yazıyorsun.

    Şimdi de genişlik segmenti %80 uzunluk %20 etkiliyor yazarsın. Çok şey yazıyorsun da konunun başından beri sadece kendi düşüncelerini okuyoruz.

    Bana araştırma isteği yok demiş bir de, bütün linkleri açıklamaları ve nesnel kriterleri kafamdan yazdım zaten senin gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 24 Mayıs 2016; 16:46:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tofaş, 520 milyon dolar yatırımla önümüzdeki yılın ikinci yarısından itibaren yeni otoyu üretecek. B sedanın platformu tamamen yeni olacak yani sıfırdan geliştirilecek. Yeni aracın birkaç farklı versiyonu olması planlanıyor. Şirket, otomobilden 2015-2023 yılları arasında 580 bin adet üretecek. 


    Sergio Marchionne’nin duyuracağı bir diğer önemli model Amerikan Doblo’su. Yeni Doblo, yılsonundan itibaren Kuzey Amerika’ya ihraç edilecek. 360 milyon dolar yatırımla ortaya çıkan araç, ABD’de Ram Promaster City markasıyla satılacak. Tofaş, yeni Doblo’dan 2021 yılına kadar ABD’ye 175 bin araç ihraç etmeyi planlıyor.


    Tofaş, yeni Doblo ile yeni B sedan otomobilleriyle üretim ve ihracatını artıracak. Geçen yıl 244 bin 614 adetlik üretime ulaşan şirket, yeni ürünlerin devreye girmesiyle bu sayıyı 350 bin adet civarına yükseltecek. ‘Altın Madalyalı’ Bursa fabrikası böylece 400 bin adetlik kapasiteye yaklaşacak.


    https://www.otomobilsayfasi.com/haber/b-sedan-2015te-geliyor/1063310


    TOFAŞ B diyor.





  • B+ gibi duruyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.