Şimdi Ara

EGR Valfi İptali RESİMLİ (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
585
Cevap
16
Favori
410.099
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolman_27

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pargalı İbrahim Paşa

    Egr hk soru varsa alalim

    Merhaba, 2001 model corsa 1.4 comfort aldım. Aracın arıza lambası yanıyor, ustam bilgisayarla baktı, oksijen sensörü değişecek dedi. Bugün Ankara şaşmaz'da özel bir opel servisine götürdüm, EGR valfi arızalı, değişmesi gerek dedi. Temizlenmesinden hiç bahsetmedi, iptaline pek sıcak bakmadı. Fiyat olarak da orjinal EGR valfine 270 TL + işçilik dedi. Ayrıca aracın periodik bakımı için de 240 TL dedi.

    Araç 140.000'de ve benzinli, LPG hiç takılmamış.

    1. Sizce EGR'yi değiştirmeli miyim? yoksa iptal mi etmeliyim?

    1. Ankara'da EGR valfini iptal eden iyi bir usta bilen var mı? Bu iptalin maliyeti nedir?

    Teşekkürler.

    Selam
    1-yenisiyle degistirin yakit sarfiyatiniz azalacaktir
    2-bilemem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker143

    Merhaba.
    2005 leon görünümlü 1.6 benzinli seat toledo aracim var. Arac 104 bin de. Lpg li. Ariza isigi yandi ozel servise götürdüm egr sinyal düşük uyarisi verdi.
    Egr yeni aldim degistirdim. Ariza laptop ile silindi ancak tekrar isik yandi. Laptop baglandi yine egr sinyal dusuk uyarisi verdi. Bigaz kelebegi temizlendi adaptasyon yapildi sorun cozulmedi.
    Sebepleri neler olabilir acil yardim :(

    Lpg fakir karisimda
    Gaz ayari yapilsin fakir karisimi yukseltmek lazim diyin ustaya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknikadam42

    Egr açık olan motor sigara içen adam gibidir. Egr kapalı olan motor sigara içmeyen adam gibidir. Egr motoru öldürür. Bunun başka açıklaması yok.

    Egr bozuksa haklisin
    Duzgun calisan egr motora zarar vermez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Del Boske

    quote:

    Orijinalden alıntı: teknikadam42

    Egr açık olan motor sigara içen adam gibidir. Egr kapalı olan motor sigara içmeyen adam gibidir. Egr motoru öldürür. Bunun başka açıklaması yok.

    Egr bozuksa haklisin
    Duzgun calisan egr motora zarar vermez

    Alıntıları Göster
    Egr iptal ve orijinal haliyle yaptığım yakıt denemelerinde (depo doldurarak) herhangi bir değişiklik olmadı.Egr nin iptal olması yakıtı kesinlikle etkilemiyor.Ne fazla ne eksik.Hesaba katılmayacak kadar ufak bir sapma olabilir.Bu yüzden egr yi tekrar yerleştirdim en azından kurumlanma olmasın diye.

    Edit.Bu arada performansta da bir değişiklik hissetmedim.Egr ile 1-2 beygir alınıyor olabilir.Dediğim gibi hissedilecek düzeyde değil.Egr iptaliyle yüzde 15 yakıt düşer yok yüde 10 güç artışı olur.Bunlar tam manasıyla safsatadan ibaret.Bir de bilimsel olduğunu iddia ediyorlar.Bunlara yaw he he deyip geçin..İsteyen dediklerimi teyit etmek için bizzat uygulama yapabilir.Yalnız sürüş koşullarının aynı olması ve depo testi şarttır.Alinin Mehmet in dediklerine değil bizzat kendiniz yaptığınız gözle görülür elle tutulur verilere inanınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi x15 -- 28 Eylül 2014; 2:22:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x15

    Egr iptal ve orijinal haliyle yaptığım yakıt denemelerinde (depo doldurarak) herhangi bir değişiklik olmadı.Egr nin iptal olması yakıtı kesinlikle etkilemiyor.Ne fazla ne eksik.Hesaba katılmayacak kadar ufak bir sapma olabilir.Bu yüzden egr yi tekrar yerleştirdim en azından kurumlanma olmasın diye.

    Edit.Bu arada performansta da bir değişiklik hissetmedim.Egr ile 1-2 beygir alınıyor olabilir.Dediğim gibi hissedilecek düzeyde değil.Egr iptaliyle yüzde 15 yakıt düşer yok yüde 10 güç artışı olur.Bunlar tam manasıyla safsatadan ibaret.Bir de bilimsel olduğunu iddia ediyorlar.Bunlara yaw he he deyip geçin..İsteyen dediklerimi teyit etmek için bizzat uygulama yapabilir.Yalnız sürüş koşullarının aynı olması ve depo testi şarttır.Alinin Mehmet in dediklerine değil bizzat kendiniz yaptığınız gözle görülür elle tutulur verilere inanınız.

    Defalarca yazdik
    Egr bozuk degilse faydalidir

    Egr gereksiz diyenlerin alayinin egrsi bozuktur eminim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pargalı İbrahim Paşa

    Defalarca yazdik
    Egr bozuk degilse faydalidir

    Egr gereksiz diyenlerin alayinin egrsi bozuktur eminim

    Peki faydası ne olabilir emisyondan başka? Ben sadece kurum olmasın diye taktım.Daha önce de uzun süre egr iptal bir şekilde kullandım.Bir zararı olmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x15

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pargalı İbrahim Paşa

    Defalarca yazdik
    Egr bozuk degilse faydalidir

    Egr gereksiz diyenlerin alayinin egrsi bozuktur eminim

    Peki faydası ne olabilir emisyondan başka? Ben sadece kurum olmasın diye taktım.Daha önce de uzun süre egr iptal bir şekilde kullandım.Bir zararı olmadı.

    Egr varsa emisyon duser

    Peki emisyon ne? Emisyon nasil duser? Biraz okursaniz anlayacaksiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Del Boske

    quote:

    Orijinalden alıntı: x15

    quote:

    Orijinalden alıntı: Pargalı İbrahim Paşa

    Defalarca yazdik
    Egr bozuk degilse faydalidir

    Egr gereksiz diyenlerin alayinin egrsi bozuktur eminim

    Peki faydası ne olabilir emisyondan başka? Ben sadece kurum olmasın diye taktım.Daha önce de uzun süre egr iptal bir şekilde kullandım.Bir zararı olmadı.

    Egr varsa emisyon duser

    Peki emisyon ne? Emisyon nasil duser? Biraz okursaniz anlayacaksiniz

    Alıntıları Göster
    Arkadaş emisyon düşünce yakıt tüketimi azalmıyor dedik yukarıda.. Depo dolum testi ile de ispatladık daha ne okuyacağız saçmalıkları..zaten okumayl olacak işte değil her fikrin bir zıttı var nette..En doğrusu pratiktir, gözlemdir, deneydir, bilimsellik budur..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x15

    Arkadaş emisyon düşünce yakıt tüketimi azalmıyor dedik yukarıda.. Depo dolum testi ile de ispatladık daha ne okuyacağız saçmalıkları..zaten okumayl olacak işte değil her fikrin bir zıttı var nette..En doğrusu pratiktir, gözlemdir, deneydir, bilimsellik budur..

    Alıntıları Göster
    http://www.youtube.com/watch?v=wfmyBN7BFok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x15

    Arkadaş emisyon düşünce yakıt tüketimi azalmıyor dedik yukarıda.. Depo dolum testi ile de ispatladık daha ne okuyacağız saçmalıkları..zaten okumayl olacak işte değil her fikrin bir zıttı var nette..En doğrusu pratiktir, gözlemdir, deneydir, bilimsellik budur..

    Emisyon duserken yakitin dusmemesi mantik disidir. Yanan atese benzin doktum atesin buyuklugu degismedi gibi bisey bu

    Sizin denemeleriniz size gore sizin sartlarinizdan yapilmis ve bu sonucu vermemis olabilir. Bunu genele yaymak da hatalidir.

    Ayrica tarza ufak bir duzeltme yaparsaniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pargalı İbrahim Paşa


    quote:

    Orijinalden alıntı: x15

    Arkadaş emisyon düşünce yakıt tüketimi azalmıyor dedik yukarıda.. Depo dolum testi ile de ispatladık daha ne okuyacağız saçmalıkları..zaten okumayla olacak işte değil her fikrin bir zıttı var nette..En doğrusu pratiktir, gözlemdir, deneydir, bilimsellik budur..

    Emisyon duserken yakitin dusmemesi mantik disidir. Yanan atese benzin doktum atesin buyuklugu degismedi gibi bisey bu

    Sizin denemeleriniz size gore sizin sartlarinizdan yapilmis ve bu sonucu vermemis olabilir. Bunu genele yaymak da hatalidir.

    Ayrica tarza ufak bir duzeltme yaparsaniz sevinirim.

    Uslupta düzeltilecek alınacağınız birşey olmadığını düşünüyorum.Egr iptaliyle yakıtın yüzde 15 düşmesi saçmalıktır, diyorum.Ben yakıt değişmedi dedim ancak yüzde 1-2 hata payı elbette olabilir.Yani 30 kuruş yakan araba 29.5 yakıyordur ya da 30.5..Bu da dikkate alınacak bir oran değil.Egr iptali dikkate alınacak kadar bir yakıt düşüşü getirmiyor.Ayn şekilde performansta öyle.1-2 beygir getiriyodur götürüyodur belki ama orasını da hissetmek mümkün değil.

    Benim yaptığım testler yabana atılacak testler değil.8 ay her yakıt alışımda depo dolumu yaparak ölçüm yaptım gözlemledim.Egr iptalinden sonra da 3 defa depo dolumu yapacak kadar süre geçti.Güzergahım kullanım stilim arabadaki ağırlık vb. değişkenleri dikkate alarak test yaptım.Bundan daha iyi ispat olamaz.Benim yaptığım testi kimse kolay kolay yapamaz.

    Ben zaten genele yaymıyorum.Kendi görüşüm yaptığım testler budur, ezbere konuşmaktan iyidir diyorum.En iyi test kendinizin yaptığı testtir diye de ekliyorum

    Alın size burada egr valfinin faydalarından bahsedilmiş.Performans ekonomi vs..yalan şehir efsanesi hatta iptal etmeyin size para kazandırıyor denilmiş.

    http://www.tuneruniversity.com/blog/2012/05/dont-block-or-remove-the-egr-valve-its-saving-you-money/
  • Bmw firmasinin son ar-gesinde 1995 cclik 184 hp motoru 188 hp ye cikarilmis yakit tuketimi ve guc yuzde 2,4 artmistir.

    Bu yuzde 2,4 degeri icin firma 5 milyar euro harcamistir.

    Yuzdesel olarak yuzde 1 bile buyuk bir basaridir zaten sektorde.

    Bu baglamda bakmak gereklidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Del Boske -- 21 Ekim 2014; 10:33:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Del Boske

    Bmw firmasinin son ar-gesinde 1995 cclik 184 hp motoru 188 hp ye cikarilmis yakit tuketimi ve guc yuzde 2,4 artmistir.

    Bu yuzde 2,4 degeri icin firma 5 milyar euro harcamistir.

    Yuzdesel olarak yuzde 1 bile buyuk bir basaridir zaten sektorde.

    Bu baglamda bakmak gereklidir.
    Burada kimsenin yüzde 1-2 lik bir değişimden bahsettiğini ciddiye aldığını sanmıyorum.Çoğu kişi bu oranda bir tüketim azalması yerine daha az kirlenen bir motoru tercih edecektir.Yüzde 2 den az bir değişimi yaptığım testlerle farkedemem çok daha profesyonel testler gerekir ama bazı bilimsel kuruluşlar tarafından yapıldığı söylenen yüzde 10-15 gibi bir rakamları doğrulamam söz konusu değil..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x15

    Burada kimsenin yüzde 1-2 lik bir değişimden bahsettiğini ciddiye aldığını sanmıyorum.Çoğu kişi bu oranda bir tüketim azalması yerine daha az kirlenen bir motoru tercih edecektir.Yüzde 2 den az bir değişimi yaptığım testlerle farkedemem çok daha profesyonel testler gerekir ama bazı bilimsel kuruluşlar tarafından yapıldığı söylenen yüzde 10-15 gibi bir rakamları doğrulamam söz konusu değil..

    Yuzde 15 ler geyik muhabbeti olur ancak
    yuzde 2 ler icin ugrasmayanlar sayesindede 2.el alamaz oldu insanlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Del Boske

    Bmw firmasinin son ar-gesinde 1995 cclik 184 hp motoru 188 hp ye cikarilmis yakit tuketimi ve guc yuzde 2,4 artmistir.

    Bu yuzde 2,4 degeri icin firma 5 milyar euro harcamistir.

    Yuzdesel olarak yuzde 1 bile buyuk bir basaridir zaten sektorde.

    Bu baglamda bakmak gereklidir.

    Merhaba.

    Bu veriyi nasıl elde ettiniz?

    Lütfen kaynağını paylaşır mısınız ?

    5 milyar Euro dediğiniz rakama markaların üretim bantları değişiyor yeni platformlar kuruluyır
    .Ciddi bir yatırım olarak göz önüne alınır 5 milyar euro'luk yatırım.
    1999'da Volvo Group, araba bölümü olan Volvo Car'ı, Ford'a 6.55 milyar dolara sattı.

    Dediğiniz rakam bir marka değeri kadar.

    184 beygirlik motoru 188 beygire çıkartabilmek için 5 milyar Euro harcaması varsa da ya aptallıktır yada kara para aklama hareketidir.Ama ben bu ikisini de hiç zannetmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Del Boske

    Bmw firmasinin son ar-gesinde 1995 cclik 184 hp motoru 188 hp ye cikarilmis yakit tuketimi ve guc yuzde 2,4 artmistir.

    Bu yuzde 2,4 degeri icin firma 5 milyar euro harcamistir.

    Yuzdesel olarak yuzde 1 bile buyuk bir basaridir zaten sektorde.

    Bu baglamda bakmak gereklidir.

    Merhaba.

    Bu veriyi nasıl elde ettiniz?

    Lütfen kaynağını paylaşır mısınız ?

    5 milyar Euro dediğiniz rakama markaların üretim bantları değişiyor yeni platformlar kuruluyır
    .Ciddi bir yatırım olarak göz önüne alınır 5 milyar euro'luk yatırım.
    1999'da Volvo Group, araba bölümü olan Volvo Car'ı, Ford'a 6.55 milyar dolara sattı.

    Dediğiniz rakam bir marka değeri kadar.

    184 beygirlik motoru 188 beygire çıkartabilmek için 5 milyar Euro harcaması varsa da ya aptallıktır yada kara para aklama hareketidir.Ama ben bu ikisini de hiç zannetmiyorum.



    Bu karsilastirma mantikli degil
    volvo geely ye 2 mia usd ye satildi 2-3 yil once
    harcanan ar-ge nin yuzde 90 i zaten copyrights harcamasi
    bmw tek turbo ile commonrail dizelden 188 bg aliyor suan hacim 2 litre
    Harcanan para cok yuksek bir bedel ama bmw yeni motor altyapisini bu en son argeye gore yapti
    bende suan m54 motorlu 530 bmw var e39 kasa
    231 hp
    E39 kasa m54 525 bmwler de 193 hp idi
    daha sonra 2004 te bmw sadece yakit yolu ve yaziliminda bir yatirim yapti tutari bikac mlyar usd idi
    bu durumda motor kodlari n52 oldu
    n52 525 193 hpden 215 hpye yukseltildi yakit tuketimi ayni kaldi
    N52 530 231 hp de kaldi yakit tuketimi 2 litre dustu
    bu harcamalar bant kasa vs vs harcamasinida komple icine alan harcamalardir basit paralara olmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Del Boske

    Egr hk soru varsa alalim

    nasil iptal edebilirim?
    1.3 multijet 70 bg
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PUNTO MULTİJET

    quote:

    Orijinalden alıntı: Del Boske

    Egr hk soru varsa alalim

    nasil iptal edebilirim?
    1.3 multijet 70 bg

    Iptal onermem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Del Boske


    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Del Boske

    Bmw firmasinin son ar-gesinde 1995 cclik 184 hp motoru 188 hp ye cikarilmis yakit tuketimi ve guc yuzde 2,4 artmistir.

    Bu yuzde 2,4 degeri icin firma 5 milyar euro harcamistir.

    Yuzdesel olarak yuzde 1 bile buyuk bir basaridir zaten sektorde.

    Bu baglamda bakmak gereklidir.

    Merhaba.

    Bu veriyi nasıl elde ettiniz?

    Lütfen kaynağını paylaşır mısınız ?

    5 milyar Euro dediğiniz rakama markaların üretim bantları değişiyor yeni platformlar kuruluyır
    .Ciddi bir yatırım olarak göz önüne alınır 5 milyar euro'luk yatırım.
    1999'da Volvo Group, araba bölümü olan Volvo Car'ı, Ford'a 6.55 milyar dolara sattı.

    Dediğiniz rakam bir marka değeri kadar.

    184 beygirlik motoru 188 beygire çıkartabilmek için 5 milyar Euro harcaması varsa da ya aptallıktır yada kara para aklama hareketidir.Ama ben bu ikisini de hiç zannetmiyorum.



    Bu karsilastirma mantikli degil
    volvo geely ye 2 mia usd ye satildi 2-3 yil once
    harcanan ar-ge nin yuzde 90 i zaten copyrights harcamasi
    bmw tek turbo ile commonrail dizelden 188 bg aliyor suan hacim 2 litre
    Harcanan para cok yuksek bir bedel ama bmw yeni motor altyapisini bu en son argeye gore yapti
    bende suan m54 motorlu 530 bmw var e39 kasa
    231 hp
    E39 kasa m54 525 bmwler de 193 hp idi
    daha sonra 2004 te bmw sadece yakit yolu ve yaziliminda bir yatirim yapti tutari bikac mlyar usd idi
    bu durumda motor kodlari n52 oldu
    n52 525 193 hpden 215 hpye yukseltildi yakit tuketimi ayni kaldi
    N52 530 231 hp de kaldi yakit tuketimi 2 litre dustu
    bu harcamalar bant kasa vs vs harcamasinida komple icine alan harcamalardir basit paralara olmaz

    Sizinde dediğiniz gibi 1.8 milyar dolara Gelly aldı. Çokta eski değil.

    Bu bilginin kaynağı belli.

    Sizin dediğiniz Bmw motor yatırımlarının kaynakları belli mi?

    Nerden ulaşıyorsunuz bu yatırım rakamlarına?

    Yazılımın çok büyük bir maliyeti yok. Hybrid e yatırım yapıldı deseniz biraz anlarım, çünkü enerji depolama sistemleri için ciddi çalışmalar yapılıyor, fakat. 184 beygirlik motoru 188 beygire getirebilmek çokta zor olmasa gerek. Ki zaten mevcut bir yazılım var. Türk remapçılar bile emisyonda ve yakıt ekonomisinde fark olmadan 4 beygir rahatlıkla ekleyebilirler.

    Ki Volvo 2.0 dizel 8 ileri otomatik 181 beygir d4 ticari adlı motor çıkardı(tamamiyle yeni motor ve Fabrikalarında yeni platformlar kurdu. Hybrid motor çıkarttı.Yeni xc90 bu platformda çıkacak ilk araç hatta).Bu kadar yatırımın bedeli 10 milyon usd diye duydum bir tanıtımda (Saffet Üçüncü).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU -- 23 Aralık 2014; 1:12:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Del Boske


    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Del Boske

    Bmw firmasinin son ar-gesinde 1995 cclik 184 hp motoru 188 hp ye cikarilmis yakit tuketimi ve guc yuzde 2,4 artmistir.

    Bu yuzde 2,4 degeri icin firma 5 milyar euro harcamistir.

    Yuzdesel olarak yuzde 1 bile buyuk bir basaridir zaten sektorde.

    Bu baglamda bakmak gereklidir.

    Merhaba.

    Bu veriyi nasıl elde ettiniz?

    Lütfen kaynağını paylaşır mısınız ?

    5 milyar Euro dediğiniz rakama markaların üretim bantları değişiyor yeni platformlar kuruluyır
    .Ciddi bir yatırım olarak göz önüne alınır 5 milyar euro'luk yatırım.
    1999'da Volvo Group, araba bölümü olan Volvo Car'ı, Ford'a 6.55 milyar dolara sattı.

    Dediğiniz rakam bir marka değeri kadar.

    184 beygirlik motoru 188 beygire çıkartabilmek için 5 milyar Euro harcaması varsa da ya aptallıktır yada kara para aklama hareketidir.Ama ben bu ikisini de hiç zannetmiyorum.



    Bu karsilastirma mantikli degil
    volvo geely ye 2 mia usd ye satildi 2-3 yil once
    harcanan ar-ge nin yuzde 90 i zaten copyrights harcamasi
    bmw tek turbo ile commonrail dizelden 188 bg aliyor suan hacim 2 litre
    Harcanan para cok yuksek bir bedel ama bmw yeni motor altyapisini bu en son argeye gore yapti
    bende suan m54 motorlu 530 bmw var e39 kasa
    231 hp
    E39 kasa m54 525 bmwler de 193 hp idi
    daha sonra 2004 te bmw sadece yakit yolu ve yaziliminda bir yatirim yapti tutari bikac mlyar usd idi
    bu durumda motor kodlari n52 oldu
    n52 525 193 hpden 215 hpye yukseltildi yakit tuketimi ayni kaldi
    N52 530 231 hp de kaldi yakit tuketimi 2 litre dustu
    bu harcamalar bant kasa vs vs harcamasinida komple icine alan harcamalardir basit paralara olmaz

    Sizinde dediğiniz gibi 1.8 milyar dolara Gelly aldı. Çokta eski değil.

    Bu bilginin kaynağı belli.

    Sizin dediğiniz Bmw motor yatırımlarının kaynakları belli mi?

    Nerden ulaşıyorsunuz bu yatırım rakamlarına?

    Yazılımın çok büyük bir maliyeti yok. Hybrid e yatırım yapıldı deseniz biraz anlarım, çünkü enerji depolama sistemleri için ciddi çalışmalar yapılıyor, fakat. 184 beygirlik motoru 188 beygire getirebilmek çokta zor olmasa gerek. Ki zaten mevcut bir yazılım var. Türk remapçılar bile emisyonda ve yakıt ekonomisinde fark olmadan 4 beygir rahatlıkla ekleyebilirler.

    Ki Volvo 2.0 dizel 8 ileri otomatik 181 beygir d4 ticari adlı motor çıkardı(tamamiyle yeni motor ve Fabrikalarında yeni platformlar kurdu. Hybrid motor çıkarttı.Yeni xc90 bu platformda çıkacak ilk araç hatta).Bu kadar yatırımın bedeli 10 milyon usd diye duydum bir tanıtımda (Saffet Üçüncü).



    Hem bmw hemde volvo kullanmis biri olarak motor teknolojisindeki konularda degil volvo
    audi ve mercedes dahi bmw nin eline su dokemez
    anlattigim gibi bmw motoru komple degistirmis

    Nasilki gecmisteki m54 3 bin cc motor ile n52 3 bin cc motor ayni gucte bile olsa motor ayni motor degil
    burdada ayni durum var hp 4 beygir artsada

    Tutarsal rakami biyerde okumustum kaynagim yok ama 3-5 mio usd lik is degil bu isler kesinlikle mumkun degil
    15 yillik bankaciyim ve yan sanayici olan 150 200 iscisi olan firmalar bile 2-3 tane yeni kalip icin 2-3 mio usd harciyor
  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.