Şimdi Ara

EIBACH YAY TAKTIRMA

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
3
Favori
52.998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Honda City aracım için önümüzdeki günlerde yay taktırmak istiyorum.

    Gerçek anlamda aracım için ilk modifiye olacak. Yay taktırma sebebim ise;

    Özellikle standart yayların yan rüzgarlarda aracı yeterince stabil tutmadığını görüyorum. Aracımın yanından TIR vb büyük araç geçtiğinde rüzgarını hissettiriyor. Sanki aracı bir yöne itiyor bu rüzgar.

    Düşündüğüm versiyon da Prokit 3cm olanlar.

    Jazz ve City için aynı model yay kullanıldığını da öğrendim. Direkt City için arayınca bulamıyorum. Yabancı forumları karıştırınca Jazz ve City'ye aynı model uyuyormuş.

    İlk olarak fiyat araştırıyorum. En uygun 135 Euro'ya buldum. 70 TL de takma işlemi için para istiyorlar.

    Ne dersiniz arkadaşlar? İstanbul'da daha uygun fiyata bulabilir miyiz? İnternetten de alabilirim.

    Bu markanın 3cm yayını başka marka araçlarında kullananların yorumlarını da bekliyorum.

    Eibach'ı tercih etmemdeki ilk sebep konforu öldürmemesi ve oldukça iyi performansa sahip olması.

    Ayrıca doğru yay kullanımı aracın hızlanma, frenleme ve viraj alma kabiliyetini de iyileştiriyor şeklinde okumuştum.

    Verdiğim paranın karşılığını alır mıyım?



     EIBACH YAY TAKTIRMA


     EIBACH YAY TAKTIRMA


     EIBACH YAY TAKTIRMA


     EIBACH YAY TAKTIRMA


     EIBACH YAY TAKTIRMA


     EIBACH YAY TAKTIRMA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 20 Kasım 2011; 12:19:55 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Eibach Yay Takımı Takımı ile Aracınızı Bir Üst Seviyeye Taşıyın

    Yol tutuşunu iyileştirmek, aracınızın görünümünü yükseltmek ve sürüş keyfini artırmak istiyorsanız, Eibach spor yay takımı mükemmel bir seçim olabilir. Eibach yayları, uzman mühendisler tarafından tasarlanmıştır ve üstün kalite standartlarına sahiptir.

    Özellikler ve Avantajlar:

    • Düşük Progresyon Oranı: Eibach yayları, daha rahat bir sürüş sağlayan düşük bir progresif orana sahiptir.
    • Azaltılmış Gövde Yüksekliği: Aracınızın yüksekliğini düşürerek daha sportif bir görünüm elde edersiniz.
    • İyileştirilmiş Yol Tutışı: Sert yay oranları, viraj alırken ve ani yön değiştirmelerde daha iyi yol tutuşu sağlar.
    • Gelişmiş Sürüş Dinamikleri: Yaylar, frenleme ve hızlanma sırasında aracınızın dengesini ve kontrolünü artırır.
    • Uzun Ömür: Eibach yayları, korozyona ve yorulmaya karşı dayanıklıdır, bu sayede uzun yıllar boyunca performanslarını korurlar.

    Eibach Spor Yay Yorumları:

    Eibach yaylar, kullanıcılarından olumlu yorumlar almıştır:

    • "Aracıma taktırdığım Eibach yayları inanılmaz bir fark yarattı. Yol tutuşu önemli ölçüde iyileşti ve sürüşüm çok daha keyifli hale geldi."
    • "Eibach yaylarını tavsiye ederim. Görünüm harika ve araç çok daha iyi yol tutuyor."

    Eibach Yay Yorumları ile Bilinçli Bir Seçim Yapın:

    Araştırma yaparken, Eibach yayları hakkında yapılan yorumları dikkate alarak bilinçli bir karar verebilirsiniz. Kullanıcı deneyimleri, performans ve kalite hakkında değerli bilgiler sağlayabilir.

    Sonuç:

    Eibach yay takımı, aracınızın performansını, görünümünü ve sürüş keyfini artırmak için mükemmel bir yatırımdır. Düşük progresif oranları, azaltılmış gövde yüksekliği, gelişmiş yol tutuşu ve uzun ömürleri ile Eibach yayları, araç tutkunları için en iyi seçimdir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 135 € güzel bir fiyat. Daha ucuzunu 2. el olarak bulabilirsiniz. Ben kendi aracımda 5cm olan versiyonunu kullanıyorum. Eğer aracınıza fazla yüklenmiyorsanız ve viraj performansından memnunsanız tavsiye etmiyorum. Yani yanal rüzgarlardan etkilenme tek nedeniniz ise gerek yok bence. Konfordan ciddi anlamda ödün vereceksiniz. Ben yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ve artık dayanamıyorum çıkartmayı düşünüyorum Tabi ki bu benim düşüncem. Bu arada 3cm ile 5cm arasında konfor olarak hiç fark yok. 2 leonda denedik ikiside aynı şekilde konforsuzdu. Tabi ki leonun kendi süspansiyonları normalde sert cityde durum nedir bilmiyorum. Belki leon o yüzden daha konforsuz olabilir.
    Benim tespitlerim bu yönde diğer arkadaslarda kendi yorumlarını yazarlarsa bir fikir sahibi olabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hacker111

    135 € güzel bir fiyat. Daha ucuzunu 2. el olarak bulabilirsiniz. Ben kendi aracımda 5cm olan versiyonunu kullanıyorum. Eğer aracınıza fazla yüklenmiyorsanız ve viraj performansından memnunsanız tavsiye etmiyorum. Yani yanal rüzgarlardan etkilenme tek nedeniniz ise gerek yok bence. Konfordan ciddi anlamda ödün vereceksiniz. Ben yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ve artık dayanamıyorum çıkartmayı düşünüyorum Tabi ki bu benim düşüncem. Bu arada 3cm ile 5cm arasında konfor olarak hiç fark yok. 2 leonda denedik ikiside aynı şekilde konforsuzdu. Tabi ki leonun kendi süspansiyonları normalde sert cityde durum nedir bilmiyorum. Belki leon o yüzden daha konforsuz olabilir.
    Benim tespitlerim bu yönde diğer arkadaslarda kendi yorumlarını yazarlarsa bir fikir sahibi olabilirsiniz.
    İkinci elleri sıkıntılı olabilir belki.

    Olacaksa sıfır olsun.

    Sorduğum yerde 1 ay sonra gelecekmiş.

    Aksaray'da bir yerde 380 TL dediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 19 Kasım 2011; 14:54:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    İkinci elleri sıkıntılı olabilir belki.

    Olacaksa sıfır olsun.

    Sorduğum yerde 1 ay sonra gelecekmiş.

    Aksaray'da bir yerde 380 TL dediler.

    Alıntıları Göster
    Bu işlem sonucu konfordan ödün vereceksiniz bunu kesinlikle göze alın derim birde orjinal amortisörleri değiştirmeyecekseniz ömürlerinin kısalacağınıda unutmayın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Bu işlem sonucu konfordan ödün vereceksiniz bunu kesinlikle göze alın derim birde orjinal amortisörleri değiştirmeyecekseniz ömürlerinin kısalacağınıda unutmayın

    Alıntıları Göster
    Türkiye'nin yol şartlarını da göz önüne alırsanız bence gereksiz bir masraf.

    Her çukuru içinizde hissedeceksiniz en basitinden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Bu işlem sonucu konfordan ödün vereceksiniz bunu kesinlikle göze alın derim birde orjinal amortisörleri değiştirmeyecekseniz ömürlerinin kısalacağınıda unutmayın

    Alıntıları Göster
    Genel olarak konforun çok fazla kaybolmadığını okudum forumlarda.

    Ama araçları çok daha stabil hale getiriyor diyorlar.

    En konforlu modifiye yay Eibachmış bir de.



    bu nasıl?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Genel olarak konforun çok fazla kaybolmadığını okudum forumlarda.

    Ama araçları çok daha stabil hale getiriyor diyorlar.

    En konforlu modifiye yay Eibachmış bir de.



    bu nasıl?


    Alıntıları Göster
    Yay taktıran arkadaşlardan yorumları bekliyoruz.

    Memnun olanlardan özellikle.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Megane 2 sedan ve JSV spor yay!!!
    18 yıl önce açıldı
    Spor yaylar (eibach)
    6 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Genel olarak konforun çok fazla kaybolmadığını okudum forumlarda.

    Ama araçları çok daha stabil hale getiriyor diyorlar.

    En konforlu modifiye yay Eibachmış bir de.



    bu nasıl?


    Alıntıları Göster
    En iyi senaryo;

    1. Yol tutayım derken çukur aramaya başlayacaksın.
    2. Standart amortisörlerinin ömürünü yaklaşık yarı yarıya kısaltacaksın.
    3. Salıncak fişeklerin çok daha çabuk eskiyecek.


    En kötü senaryoda ise;

    1. Türkiye yollarında çok sağlam bir çukura gireceksin. Salıncak kopartacaksın ya da amortisör kulelerinde mantarlaşma başlayacak. Aracın bir daha rot tutmayacak. Yolda asla düz gidemeyeceksin.

    Bence bu riski almaya hiç değmez. Bizim yollarımız yol değil çünkü. Bir iki virajı daha hızlı alacağım diye, bu köstebek yuvası yollarda hem arabanın mekaniğini yormaya hem de canını sıkmaya değmez.

    En güzel olan standart olandır. Mühendislerin bir bildiği vardır ki, standart öyledir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Yay taktıran arkadaşlardan yorumları bekliyoruz.

    Memnun olanlardan özellikle.

    Alıntıları Göster
    Yol tutuş, frenaj, stabilite, viraj kabiliyeti kesinlikle inanılmaz artıyor onda sıkıntı yok o yönden herkes memnun fakat öyle bir yol yok. Bozuk yollarda ve kasislerde eskisine oranla daha yavaş geçiceksiniz yakıtınız da artıcak. Önceden durmadan hatta yavaşlamadan geçtiğiniz kasislerde bu sefer durmak yavas geçmek zorunda kalıcaksınız. eğer istanbuldaysanız benim araçla gelin test edelim İtinayla böbrek taşı düşürülür




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hacker111

    Yol tutuş, frenaj, stabilite, viraj kabiliyeti kesinlikle inanılmaz artıyor onda sıkıntı yok o yönden herkes memnun fakat öyle bir yol yok. Bozuk yollarda ve kasislerde eskisine oranla daha yavaş geçiceksiniz yakıtınız da artıcak. Önceden durmadan hatta yavaşlamadan geçtiğiniz kasislerde bu sefer durmak yavas geçmek zorunda kalıcaksınız. eğer istanbuldaysanız benim araçla gelin test edelim İtinayla böbrek taşı düşürülür

    Alıntıları Göster
    Aynı platformdaki Jazz ile ilgili bir kullanıcının izlenimi.


    2009 model Honda Jazz ile virajlara girerken tedirgin oluyordum. Virajda arac belli bir hızdan sonra ani olarak yatıyordu. Yoldan çıkmasada gercekten beni rahatsız ediyordu. 1000 km bakımına aracı götürdüğümde bu sorunu servisle beraber inceledik. Test sürüsü sırasında servisteki yetkilide bunu farketti. Aynı testi galerinin test aracıylada yaptık. Ondada aynı tedirginlik yaratıcak durum vardı. Sonuçta servis yetkilisi amortisorlerin yumusak olduğunu aracın yerden yüksek ve tavan yüksekliğinin fazla olmasından böyle tepki verebileceğini söyledi. Bende bu konuyu araştırdım. Bu tip sorunları azaltacak hatta aracı daha güvenli hale getirecek çözümler buldum. Spor yay üreten Eibach firmasına mail attım. Eibach pro kit modeli ile sadece yay değişikliği ile araca herhangi bir zarar vermeden performansta artış sağlayabileceğimi söylediler. Türkiye distribütörü firma üzerinden Honda Jazz 2008 ve sonrasına uygun yay seti sipariş ettim. Yayları geçen hafta sonu aracıma taktırdım. Şöyle söyleyeyim taktığım yayla arabadan çıkan yay yapı olarak çok farklı. Çıkan yay serçe parmak kalınlığında düz ve eşit aralıklarla sarılmış düz bir yaydı, taktığım yay ise çok daha kalın ve sık sarılmış. Farklı konumlarda daha sık bazı yerlerinde daha aralıklı sarılmış. Özelliklede sık sarılan yerlerinde ses yapmasın diyerek metalin üstü plastikle kaplanmış.
    Bendeki yay çeşidine Progressive yay deniyormuş.Bunla ilgili açıklamayı size aktarayım.
    Bendeki yayda açıklamada anlatılan step linear gibi ezilince birbirine değen kısımlarda var.

    Step Linear yaylar şu şekilde çalışıyormuş.
    Yay sıkıştığı zaman baklalar birbirine yaklaşmaya başlar. Belli bir noktadan sonra arası yakın olan yaylar birbirine değer ve bu kısım yaylanma işini sonlandırır. Geriye kalan, arası daha açık baklalar yayın daha sert olması sonucunu doğurur çünkü bir yayın uzunluğu kısaldıkça sertleşir. Bu yayları, yukarıda bahsetmiş olduğumuz gibi çift sertlikli veya çift spring rate’e sahip (1.bölüm için ayrı, 2. bölüm için ayrı) yaylar olarak düşünebiliriz.

    PROGRESSİVE YAYLAR (Progressive spring / Progressive feder / Ressort progressif) Değişken bakla aralığı
    a,b,c,d,e,f,g,h,i
    Değişken spring rate’e sahip yaylardır (Örn Eibach). Progressive yaylarda HER BİR BAKLANIN ARALIĞI BİRBİRİNDEN FARKLIDIR. Bunun sonucu olarak yol tutuşta, zıplamalarda, frenlemede en iyi performansı gösteren yaylardır.
    Progressive yaylarda, yaya uygulanan her fazla baskıda (ağırlıkta) yay bu baskıya daha fazla sertleşerek karşılık verir.

    Günlük hayattaki gerçek sürüş koşullarında yayın maruz kaldığı baskılar son derece değişken olacağı, yani step linear yaylardaki gibi sadece 2 ayrı yük seviyesi olmayacağı için, PROGRESSIVE YAYLAR değişken spring rate’leriyle her koşula en iyi şekilde ayak uyduran yaylardır.

    Amartisor konusunda uzman bir serviste yayları taktırdım. Takmadan ve takıldıktan sonra ölçüm yapıldı. Ön tarafta araç 1.5 cm arka tarafta 3 cm kadar yere yaklaştığını söylediler. Ama bakıldığında araç düz durmakta. Demekki arka taraf zaten kalkık durumdaymış. Aracın görünüşü daha bir sportif oldu. Son 1-2 gündür denemelerimde yana aşırı yatma yok oldu. Şimdi araç çok daha rahat bir şekilde güven vererek virajlara giriyor. Fazla salınmıyor. Salınmaması kontrolu ve asfaltta konforu arttırdı. Araç istediğim gibi oldu diyebilirim. Frenlerde öne yığılma azaldı. Yaylar biraz sertleşmiş durumda bunuda yavaşlama kasislerinden geçerken anlıyorsunuz. Bozuk yolda ve çukurlarda konfor azaldı fakat rahatsız edici değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hacker111

    Yol tutuş, frenaj, stabilite, viraj kabiliyeti kesinlikle inanılmaz artıyor onda sıkıntı yok o yönden herkes memnun fakat öyle bir yol yok. Bozuk yollarda ve kasislerde eskisine oranla daha yavaş geçiceksiniz yakıtınız da artıcak. Önceden durmadan hatta yavaşlamadan geçtiğiniz kasislerde bu sefer durmak yavas geçmek zorunda kalıcaksınız. eğer istanbuldaysanız benim araçla gelin test edelim İtinayla böbrek taşı düşürülür

    Alıntıları Göster
    Eibach 40mm yay var bendede.Fakat birde bu yönden bakmak lazım.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: hacker111

    Yol tutuş, frenaj, stabilite, viraj kabiliyeti kesinlikle inanılmaz artıyor onda sıkıntı yok o yönden herkes memnun fakat öyle bir yol yok. Bozuk yollarda ve kasislerde eskisine oranla daha yavaş geçiceksiniz yakıtınız da artıcak. Önceden durmadan hatta yavaşlamadan geçtiğiniz kasislerde bu sefer durmak yavas geçmek zorunda kalıcaksınız. eğer istanbuldaysanız benim araçla gelin test edelim İtinayla böbrek taşı düşürülür

    Alıntıları Göster
    +'ları

    -Yol tutuş ve viraj kabiliyetinde inanılmaz bir iyileşme oluyor.
    -Kendini daha güvende hissediyorsun.
    -Yüksek hızlarda daha güvenli gidiyor.

    -'lerı

    -Konfordan kesinlikle ödün vericeksin.
    -Çukur ve tümseklere 2 kat daha dikkat etmen lazım.
    -Yoldaki bozuklukları daha fazla hissedeceksin.
    -Kaldırıma yanaştığınızda kapıyı açarken artık daha dikkatli olmanı lazım, sürtebilirsiniz.(malum bizim memleketin kaldırımlarının standardı yok)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kubilay S.

    +'ları

    -Yol tutuş ve viraj kabiliyetinde inanılmaz bir iyileşme oluyor.
    -Kendini daha güvende hissediyorsun.
    -Yüksek hızlarda daha güvenli gidiyor.

    -'lerı

    -Konfordan kesinlikle ödün vericeksin.
    -Çukur ve tümseklere 2 kat daha dikkat etmen lazım.
    -Yoldaki bozuklukları daha fazla hissedeceksin.
    -Kaldırıma yanaştığınızda kapıyı açarken artık daha dikkatli olmanı lazım, sürtebilirsiniz.(malum bizim memleketin kaldırımlarının standardı yok)

    Alıntıları Göster
    Çukur ve tümseklere şu anda bile dikkatle giriyorum. Mümkün olduğunca yolu kontrol ederim.

    Kaldırım olayı da dediğiniz gibi sürtme ve çarpmalara dikkat etmek şart. Şu anda bile kapıları hep ihtiyatlı açıyorum.

    Aracın normal süspansiyon sistemi biraz sıkıntılı gibi geliyor bana. Özellikle yoldaki bozukluklara karşı tepkisi sorunlu geliyor bana.

    Düzgün bir yay takınca aracın daha kararlı olup iyileşeceği gibi bir his var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Çukur ve tümseklere şu anda bile dikkatle giriyorum. Mümkün olduğunca yolu kontrol ederim.

    Kaldırım olayı da dediğiniz gibi sürtme ve çarpmalara dikkat etmek şart. Şu anda bile kapıları hep ihtiyatlı açıyorum.

    Aracın normal süspansiyon sistemi biraz sıkıntılı gibi geliyor bana. Özellikle yoldaki bozukluklara karşı tepkisi sorunlu geliyor bana.

    Düzgün bir yay takınca aracın daha kararlı olup iyileşeceği gibi bir his var.

    Alıntıları Göster
    FK 5cm yay kullanıyorum, eibach'a göre daha sert yaylar. Konfor kaybolmuyor felan, onu geçiceksiniz belki 30mm'lik yayda çok bariz belli etmez ama 5'de kesinlikle fark ediyor. Sadece yay almak da çok büyük çözüm değil, amortisör'ü de desteklemek gerekiyor. Bilindik ve işini iyi yapan sarı renkteki koni amortisörlerle birlikte çok daha tatlı oluyor araç. Bilstein felan da temin edilebilir. Raceland marka coiloverlar türedi fiyatları da gayet uygun bir coil'e göre aslında ama yol tutuşta ne kadar iyi bilemiyorum. Kullanıp memnun olanda var, olmayanda.

    Sonuç olarak konfor kaybolmasın derseniz, çok fazla yol tutuş alamayacaksınız demektir. Bir de aracınız ne kadar alçalacak bilmiyorum ama altını kollayın, en azından ben çukurlardan kaçmaktan bıkmaya başladım. Şekilli ve pis bir örnek vereyim

     EIBACH YAY TAKTIRMA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeandan -- 19 Kasım 2011; 17:20:42 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    FK 5cm yay kullanıyorum, eibach'a göre daha sert yaylar. Konfor kaybolmuyor felan, onu geçiceksiniz belki 30mm'lik yayda çok bariz belli etmez ama 5'de kesinlikle fark ediyor. Sadece yay almak da çok büyük çözüm değil, amortisör'ü de desteklemek gerekiyor. Bilindik ve işini iyi yapan sarı renkteki koni amortisörlerle birlikte çok daha tatlı oluyor araç. Bilstein felan da temin edilebilir. Raceland marka coiloverlar türedi fiyatları da gayet uygun bir coil'e göre aslında ama yol tutuşta ne kadar iyi bilemiyorum. Kullanıp memnun olanda var, olmayanda.

    Sonuç olarak konfor kaybolmasın derseniz, çok fazla yol tutuş alamayacaksınız demektir. Bir de aracınız ne kadar alçalacak bilmiyorum ama altını kollayın, en azından ben çukurlardan kaçmaktan bıkmaya başladım. Şekilli ve pis bir örnek vereyim

     EIBACH YAY TAKTIRMA


    Sizin araç da güzelmiş. Ama biraz fazla basılmış gibi

    5cm bana fazla kaçar.

    3cm olunca tekerlekler ile çamurluk araları daha tatlı duruyor.

    Scirocco gibilerde herhalde fabrikadan 3 yada 5 cm yayla geliyor araçlar.

    Benim yapmak istediğim özellikle yan rüzgarlarda aracın kararlılığını artırmak. Köprü ve viyadük gibi yerlerden geçerken daha güvenli hissetmek. Tabi bir de 120km üzerinde daha stabil yol almak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 19 Kasım 2011; 18:02:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    FK 5cm yay kullanıyorum, eibach'a göre daha sert yaylar. Konfor kaybolmuyor felan, onu geçiceksiniz belki 30mm'lik yayda çok bariz belli etmez ama 5'de kesinlikle fark ediyor. Sadece yay almak da çok büyük çözüm değil, amortisör'ü de desteklemek gerekiyor. Bilindik ve işini iyi yapan sarı renkteki koni amortisörlerle birlikte çok daha tatlı oluyor araç. Bilstein felan da temin edilebilir. Raceland marka coiloverlar türedi fiyatları da gayet uygun bir coil'e göre aslında ama yol tutuşta ne kadar iyi bilemiyorum. Kullanıp memnun olanda var, olmayanda.

    Sonuç olarak konfor kaybolmasın derseniz, çok fazla yol tutuş alamayacaksınız demektir. Bir de aracınız ne kadar alçalacak bilmiyorum ama altını kollayın, en azından ben çukurlardan kaçmaktan bıkmaya başladım. Şekilli ve pis bir örnek vereyim

     EIBACH YAY TAKTIRMA


    Sizin araç da güzelmiş. Ama biraz fazla basılmış gibi

    5cm bana fazla kaçar.

    3cm olunca tekerlekler ile çamurluk araları daha tatlı duruyor.

    Scirocco gibilerde herhalde fabrikadan 3 yada 5 cm yayla geliyor araçlar.

    Benim yapmak istediğim özellikle yan rüzgarlarda aracın kararlılığını artırmak. Köprü ve viyadük gibi yerlerden geçerken daha güvenli hissetmek. Tabi bir de 120km üzerinde daha stabil yol almak.

    Alıntıları Göster
    Şöyle bir video buldum.

    Yalnız burada bütün araçlar aynı lastik ve janta sahip değil. Tam anlamıyla karşılaştırma olmamış.





  • 3cm yay ile ilgili başka deneyimi olan arkadaşların görüşlerini rica ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    3cm yay ile ilgili başka deneyimi olan arkadaşların görüşlerini rica ederim.
    Toplamda 4 senedir H&R(3.5cm) ve Eibach(3cm Prokit) yaylı araç kullanıyorum daha sonra yzacağım toparlayıp sorularının cevaplarını.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockford Fosgate

    Toplamda 4 senedir H&R(3.5cm) ve Eibach(3cm Prokit) yaylı araç kullanıyorum daha sonra yzacağım toparlayıp sorularının cevaplarını.

    Alıntıları Göster
    4 sene olduğuna göre çok kötü olamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    4 sene olduğuna göre çok kötü olamaz.

    Alıntıları Göster
    3cm yay genelde aracı az alçaltıyor diye okuyorum. Yani aracın tabanının sürtmemesi için iyi.

    Ama aracın dengesini ve stabilitesini olumlu etkiliyor.

    Ayrıca 3cm yayın uzunluğu standart yay ile benzer boyutta oluyormuş.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.