Şimdi Ara

Megane 2 sedan ve JSV spor yay!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
16.233
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar 2 gun once aracami dusurmek icin yay almaya karar verdim ve arastirmaya girdim.Eibach,koni,apex falan derken bi batim jsv yay cikarmis.Biraz tereddut ederk aldim ve taktim.Sonradan anladim ki cok yerinde bir secim yapmisim.Arac tam istedigim kadar indi ve bunun yaninda yumusak bir yay oldugundan konforda arttiKesinlikle tavsiye ederim isteyenlere.250 ytl gibi bir biyati var ve fazlasiyla uygun
    merak edenler icin bir foto koyuyorum sorusu olan varsa yardimci olabilirim
     Megane 2 sedan ve JSV spor yay!!!







  • Yol tutuşun nası deişti.peki
  • Güzel görünüyorAma yol tutuşunda problem yaratabilir
  • Amortisor aldın mı yoksa sadece yay mı aldın?
  • Yol tutusu cok farketti haliyle.Cok Cok guzel oldu.Virajlarda araba banamisin demiyor artik
    Amortisorlere gelince bir degisiklik yok aracin kendi amortisorleri.Zaten sport yaylarin ozelligi aracin kendi amortisorlerine optimum uyum gostermesi.Yani ole amotrisoru falan patlatmak kolay is degil
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DR_SHARP

    Arkadaslar 2 gun once aracami dusurmek icin yay almaya karar verdim ve arastirmaya girdim.Eibach,koni,apex falan derken bi batim jsv yay cikarmis.Biraz tereddut ederk aldim ve taktim.Sonradan anladim ki cok yerinde bir secim yapmisim.Arac tam istedigim kadar indi ve bunun yaninda yumusak bir yay oldugundan konforda arttiKesinlikle tavsiye ederim isteyenlere.250 ytl gibi bir biyati var ve fazlasiyla uygun
    merak edenler icin bir foto koyuyorum sorusu olan varsa yardimci olabilirim
     Megane 2 sedan ve JSV spor yay!!!



    Güzel olmuş güle güle kullan 50mm mi
    BEndede Eibach war 50 mm lik ama jantım yok wardı fakat çok rahatsızlık werdi çıkarttım +10 olmuş maşallah!
     Megane 2 sedan ve JSV spor yay!!!




  • Hocam jantları değiştirisen daha iyi olur @Dr Sharpın ki gibi ince kollu bişi daha çok yakışır bi de senin ki DynamicPardon değil herhalde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FullPerfromance -- 22 Temmuz 2006; 10:35:26 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    VW CC 19 JANT LASTİK ÖNERİSİ
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sedicivalvole


    quote:

    Orjinalden alıntı: DR_SHARP

    Arkadaslar 2 gun once aracami dusurmek icin yay almaya karar verdim ve arastirmaya girdim.Eibach,koni,apex falan derken bi batim jsv yay cikarmis.Biraz tereddut ederk aldim ve taktim.Sonradan anladim ki cok yerinde bir secim yapmisim.Arac tam istedigim kadar indi ve bunun yaninda yumusak bir yay oldugundan konforda arttiKesinlikle tavsiye ederim isteyenlere.250 ytl gibi bir biyati var ve fazlasiyla uygun
    merak edenler icin bir foto koyuyorum sorusu olan varsa yardimci olabilirim
     Megane 2 sedan ve JSV spor yay!!!



    Güzel olmuş güle güle kullan 50mm mi
    BEndede Eibach war 50 mm lik ama jantım yok wardı fakat çok rahatsızlık werdi çıkarttım +10 olmuş maşallah!
     Megane 2 sedan ve JSV spor yay!!!




    ikinizin de arabası çok değimiş.

    çok daha oturaklı duruyor.
    yere yaklaştıkça araba daha bi hoş oluyor.

    bu arabaların tek sorunu yere çok yakın olması sebebi ile altını vurabilme olasılığı.




  • Valla 35 lik diye almistim ama biraz fazla indi ve gercekten tam istedigim konuma geldiBu arada yaylar eibach kadar yumusak sayilir hatta belki biraz daha yumusak denilebilir.Bu konforda senden yana olurken aracta 4-5 kisi varken dikkatli kullanman anlamina geliyor
  • Bu arada birde onden gorunus koyayim o zaman daha rahat anlasiliyor aracin ne kadar dustugu
     Megane 2 sedan ve JSV spor yay!!!

    Sedicivalvole sana tavsiyem ondeki krom akseuarlardan en ufak olani yani en alttakini cikarmandir.Arabaya daha bir yirticilik veriyor bence.Tabiki kisisel bir zevk bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DR_SHARP -- 22 Temmuz 2006; 10:43:19 >
  • gerçetekten çok güzel olmuş
  • Bundan eminsen ben de almayı düşünüyorum da herkes 1 seneye kalmadan amortisörü eline alırsın diyor...

    quote:

    Orjinalden alıntı: DR_SHARP

    Yol tutusu cok farketti haliyle.Cok Cok guzel oldu.Virajlarda araba banamisin demiyor artik
    Amortisorlere gelince bir degisiklik yok aracin kendi amortisorleri.Zaten sport yaylarin ozelligi aracin kendi amortisorlerine optimum uyum gostermesi.Yani ole amotrisoru falan patlatmak kolay is degil
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hasanyuceer

    Bundan eminsen ben de almayı düşünüyorum da herkes 1 seneye kalmadan amortisörü eline alırsın diyor...

    quote:

    Orjinalden alıntı: DR_SHARP

    Yol tutusu cok farketti haliyle.Cok Cok guzel oldu.Virajlarda araba banamisin demiyor artik
    Amortisorlere gelince bir degisiklik yok aracin kendi amortisorleri.Zaten sport yaylarin ozelligi aracin kendi amortisorlerine optimum uyum gostermesi.Yani ole amotrisoru falan patlatmak kolay is degil



    Dostum zaten spor helazonlarin ozelligi budur.Kestirmeden farkida budur.Eger orjinal yaylari kestirirsen cok cok sakincali ve dedikleri gibi amortisorleri eline alirsin.Fakat spor yayda bu olasilik azdir tabi bu senin kullanmanada bagli.Sole acikliyayim eger alirsan goreceksin ki orjinal yaylarla spor yalar arasinda boyut olarak 1-2 santim ya var ya yok.Yani benimkiler ogleydi.Aradaki fark sadece yayin esnekliginde.Eger yumusak yay alirsan kullanirken biraz daha dikkat etmen lazim cunku bu hem dusurmeye hemde konforo yonelik bir yay olacaktir.Esnemesi cok oldugundan konfor yuksek olacaktir.Fakat oncede dedigim gibi araba yukluyken dikkatli kullanmak gerekir cunku amortisore fazla yukleme yapabileceginden patlatma riskin olabilir.Diger bir yanda ise sert yaylarda mevcut.Bunlari esnemesi daha az.Bunun icin araban duser fakat konfordan odun vermen gerekir.Bu yaylarin avantaji ise set oldugundan amortisore fazla yukleme yapmaz ve patlatma olasiligini azaltir.Bu yaylardan tercih yapmak tamamen kisisel bisey.Senin kullanimina ve zevkine gore degisir dostum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DR_SHARP -- 22 Temmuz 2006; 10:58:56 >




  • Benim araba hiç yüklü olmaz yani en fazla 4 kişi olur gene bagaj full olmaz.. Benim tek derdim virajlarda biraz daha iyi tutunmasını sağlamak.. Çünkü çok hızlı bi şekilde virajlara girdiğimde arka bazen savurma eğilimine giriyor da..

    Birde Eibach markası konusunda ne düşünüyorsun?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi H. -- 22 Temmuz 2006; 11:05:48 >
  • Ben amortisörleri değiştirdim 50.000 km de PAtladı hepsi Yaydan dolayı sayılmaz fakat kullanım dan dolayı yayında sert olmasından dolayı
    Amortisörler patladı.Jeep zannediorum da MEganı .Buda benim önden fotom
     Megane 2 sedan ve JSV spor yay!!!
  • Bizim araba daha 66bin de 2003 model.. Amortisör patlama zamanına gelir zaten patlarsa ama gene de pek güvenemiyorum çünkü onun maliyeti çok oluyor..

    quote:

    Orjinalden alıntı: sedicivalvole

    Ben amortisörleri değiştirdim 50.000 km de PAtladı hepsi Yaydan dolayı sayılmaz fakat kullanım dan dolayı yayında sert olmasından dolayı
    Amortisörler patladı.Jeep zannediorum da MEganı .Buda benim önden fotom

  • quote:

    Orjinalden alıntı: hasanyuceer

    Benim araba hiç yüklü olmaz yani en fazla 4 kişi olur gene bagaj full olmaz.. Benim tek derdim virajlarda biraz daha iyi tutunmasını sağlamak.. Çünkü çok hızlı bi şekilde virajlara girdiğimde arka bazen savurma eğilimine giriyor da..

    Birde Eibach markası konusunda ne düşünüyorsun?

    Sunu unutmaki dusuk araba her zaman yere daha iyi basar ve daha guzel yol tutar
    Eibach a gelince yanilmiyorsam bir alman markasi ve gercekten cok tutulan ve kaliteli bir marka.Yaylarida piyasadaki yaylara nazaran yumusaktir.
  • 65. Ytl tanesi serwis fiyatı Çok sakat bişi ama patlak amortisör can güwenliğini koltuk altına alıyor hem yol tutuş hem frenaj mesafesi
  • Amortisor maliyeti cok olmasa gerek dostum gecen benim arka patlamisti yanlis anlama yaylardan oncecok yuklemistim arabayi birde cukura daldik.Garantiden degisti ve arka amortisor icin fatura bedeli 80 ytl civariydi serviste.
  • Acayip ihtişamlı duruyor ne kadar yere yakın olursa o kadar şeklin olur
    quote:

    Orjinalden alıntı: DR_SHARP

    Bu arada birde onden gorunus koyayim o zaman daha rahat anlasiliyor aracin ne kadar dustugu
     Megane 2 sedan ve JSV spor yay!!!

    Sedicivalvole sana tavsiyem ondeki krom akseuarlardan en ufak olani yani en alttakini cikarmandir.Arabaya daha bir yirticilik veriyor bence.Tabiki kisisel bir zevk bu




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.