Şimdi Ara

Ekranda Çizgi ve Görüntüde Gidip-Gelmeler/Garanti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.466
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 6 ay kadar önce MSI ge60 2qe apache pro notebook almıştım ebrar bilgisayardan. Geçenlerde bilgisayarı açtım ve ekranın üst kısmında iki kırmızı yatay çizgi gördüm. Umursamadım ilk başlarda ancak bilgisayarı kapatıp açtıkça çizgi sayısının arttığını gördüm ve bir süre sonra ekranın üst kısmında yaklaşık bi 2 cmlik alan kalıcı olarak tamamen siyah oldu. Bununla kalmayıp zamanla ekran renginin siyaha dönmesi, ya da yeşil-pembeye dönüşmesi ve görüntünün komple gitmesi gibi sorunlar baş gösterdi. Ekranın kenarlarınadan tutup hafif esnetince görüntünün yeşile çalması durumu düzeliyor ama üstteki çizgiler hiçbir şekilde düzelmiyor. En son bugün ekran tamamiyle rengini kaybetti. Gri tonlarında her şey ve sağ kısımda dikey kalın pembe çizgiler oluşmaya başladı. Bir kaç foto:

     Ekranda Çizgi ve Görüntüde Gidip-Gelmeler/Garanti
     Ekranda Çizgi ve Görüntüde Gidip-Gelmeler/Garanti
     Ekranda Çizgi ve Görüntüde Gidip-Gelmeler/Garanti
     Ekranda Çizgi ve Görüntüde Gidip-Gelmeler/Garanti

    Konuyu kullanıcı kulübünde dile getirmiştim ve msi notebooklara servispoint'in baktığını öğrendim ancak servisin sitesi yeterli bilgi vermiyor. Türkiyenin her ilinde şube var gözüküyor ancak şubelerin adresini ya da iletişim bilgilerini göstermiyor. Sadece istanbulda'ki şubenin bilgileri var. Fakat ben ankaradayım ve ankarada şubesi varken istanbula kargolamak saçma geliyor, gidip direkt elden teslim daha mantıklı. Bu servisle daha önce konuşan ya da bilgisayarını teslim eden var mı? Nerede ankaradaki şubesi? Ayrıca ekran değişimi tam olarak ne kadara patlar bana? Benim hatam değil gerçi ama merak ediyorum kullanıcıya yansıtıp yansıtmayacaklarını ücreti. Ve son olarak garantiye göndermeden önce ürünü msi'ın sitesine kayıt ettirmem gerekli değil mi?







  • Bilgisi olan yok mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Son bir up yapayım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun anakart, ekran kartı yada panelde olabilir ve teknik servise göndermen gerekiyor. Garanti kapasında ücretsiz değişimi yaparlar, bu konuda rahat ol. Hatta gidiş-geliş kargo ücretlerini bile teknik servis karşılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Myxo

    Son bir up yapayım

    Senin bir hatan olamaz burada, kargolayıp gönderebilirsin, garanti kapsamında değişir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.