Şimdi Ara

ELECTROLUX EDH 3897 SDE 9 kg IRONAID KURUTMA MAKİNESİ İNCELEME (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
246
Cevap
18
Favori
36.740
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sergen_baba


    quote:

    Orijinalden alıntı: emrahsnr


    quote:

    Orijinalden alıntı: sergen_baba

    Arkadaşlar bende tavsiyeler üzerine bu makineyi aldım.

    Bizim evde çamaşırlar siyah ve beyaz olmak üzere ayrı yıkanıyor. Pamuklu o bu şu ayrımı yapılmaksızın...

    Sonrasında bunu kurutmaya attığımda kurutma programını mı kullanmam gerekiyor?

    Bunu sormamın sebebi yukarıda belirttiğim gibi uygulamadım ancak 1 adet gömleğim epeyce küçüldü...

    Yardımınızı bekliyorum.

    Teşekkür ederim.

    sorunuzu tam anlayamadım.

    "....kurutmaya attığımda kurutma programını..." derken ne demek istediniz?

    Kurutmak için karışık programını seçtim 1 gömleğim epey küçüldü.

    hepsini çeşit çeşit ayırarak programlamak pek mümkün değil.

    Ne tavsiye edersiniz?

    İlk mesajınızda ben çamaşırlarınızı pamuklu programını seçtiğinizi varsayıp, yazarken yanlışlıkla kurutma programı yazdığınız düşündüm. Pamuklu prgramı 2 saatin üzerinde ve görece daha yüksek sıcaklık kullanıyordur tahminim. Ama siz karışık programda atmışsınız. Bu program sadece 42 dk. Ve farklı kumaş türlerini kurutmaya elverişli olduğundan görece daha düşük sıcaklıkta kurutuyordur. Buna rağmen gömleğiniz epey küçüldüyse, gömleğin kumaşı demek ki kurutma makinesinde kurutmaya hiç elverişli değilmiş diye düşünüyorum.

    benim bugüne kadar küçülen sadece 1 giysim oldu. O da polyester karışımlı bir gömlek. Pamuklu programda kurutmuştum. Ama işin tuhafı, aynı programda 5 gömlek kuruttum diğer çamaşırlarla. 5i de aynı marka idi. 3ü %100 pamuklu, 2si polyester karışımlı. polyester karışımlı olanları aynı model üstelik. sadece renkleri farklıydı. Biri küçülürken diğerinde bir sorun olmadı. %100 pamuklularda da sorun yoktu. Sebebini çözemedim. Giyilmeyecek kadar küçülme olmadı gerçi, giyebiliyorum ama, aynı marka model gömleiğin biri sapasağlam çıkarken diğerinin küçülmesi garip geldi.

    Bir de size tavsiyem, çamaşırları sadece renklerine göre ayırıp yıkama-kurutmaktansa, kumaş türlerine göre ayırıp yıkayıp kurutmanız. Bu, hem yıkama hem de kurutma tekniği açısından geçerli. Çünkü her kumaş türünün yıkanma ve kurutma tekniği farklıdır. Örneğin saf pamuklular, daha yüksek sıcaklığa dayanıklıdır ve daha az su tükteten programlarda (beyazlar/renkliler ya da pamuklu programı gibi) yıkabailirken, sentetiklerin daha düşük sıcaklıkta ve daha fazla su kullanan programlarda yıkanması daha iyi olur çamaşırların yıpranmaması için. Aynı şey kurutma makinesinde de geçerli. Mümkün oldğunca bnzer kumaş türlerini birarad kurutun. Daha kalın olan giysiler mesela daha geç kurur. Bu arada diğer çamaşırlar çoktan kurumuş olacağından makinenin sensörü devreye girer ve programı bitirir. Havlu, kot pantolon ya da kalın sweatsihirtle tam kurumadan çıkabilir bu durumda. Ya da nevresim takımlarını ayrı kurutun mesela. AYrıca nevresim, çarşaf gibi şeyleri kuruturken çamaşır topu ya da tenis topu kullanmanız iyi olur. Daha az kırışık çkmasını sağlar bu toplar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Electrolux EDH3685TDW kurutma makinası aldim. Nem sensoru var ama nem sensoru iyi mi kotu mu henuz anlayamadim. Attigim camasirlardan her seferinde en az 5-6 parca kurumamis cikiyor, bazi yerleri kurumuyor. Tika basa doldurmuyorum yine de durum bu. Program 2:37 sureli fakat nem sensoru oldugu icin sure 10 dk sonra dusuyor, bir sure sonra da duruyor. Yani ortalama 1.5 saatte bitiyor fakat kurumayan parcalar oluyor. Ne yapmak lazim, nem sensoru düzgün çalışmıyor mu acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emir66 E kullanıcısına yanıt
    bir üstteki mesajda aslında sorunuzun cevabı var.

    Mümkün olduğunca benzer tür ve kalınlıktaki çamaşırları birarada kurutursanız böyle bir sorunla karşılaşmazsanız.

    ben kendimden örnek vereyim:

    beyaz iç çamaşırlarım ayrı yıkanır, kurutulur.
    renki çamaşırlar ayrı yıkanır, kurutulur.
    gömleklerim çoğu zaman byazlarla yıkanır ama ayrı kuruturum.

    nevresimler renklerine göre ayrılır, yıkanır ve kurutulur.

    beyaz havlular ayrı yıkanır, kurutulur.
    renkli havlular ayrı yıkanır, kurutulur.

    siyahları, hassas ya da yünlü çamaşırları ayrı programlarda yıkadığımı yazmama gerek yok.

    iç çamaşırı, nevresim, havlu vs hepsini birden aynı anda kurutmaya kalkarsanız, dediğiniz gibi bir durumla karşılaşabilirsiniz.

    diğer sorunuzda, nem sensörü iyi bir şey aslında. çamaşırların kuruduğunu algılayıp programı kısaltması güzel bir özellik.

    siz dediğim gibi bir deneyin. eğer yazdığınız durum devam ederse nem sensörünüzde bir sorun var demektir.

    ama bu yazdıklarım her kurutma makinesi için geçerli elbet.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrahsnr -- 11 Mart 2018; 19:44:15 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • emrahsnr kullanıcısına yanıt
    Detaylı cevabınız için teşekkürler, üstteki mesajınızı gözden kaçırmışım, daha önce okumuştum halbuki.
    Şöyle bir durum var, biz satın alırken nem sensörü haznede nemli çamaşır kalmayana kadar çalışır, tüm çamaşırlar kuruyunca makine durur denildi. Şimdi farklı bir durum ortaya çıkıyor. Makine kolaylık sağlayacağına zorluk çıkarıyor aslında bir nevi. Tabiki çamaşırlar renklerine göre ayrıştırılıyor, ama gömlekler pamuklular kotlar polyester karışımlılar derken, bir kurutma için 5 ayrı program çalıştırmak gerekiyor, bu da çok uzun zaman gerektiriyor.

    En son nevresimle yine benzer pamuklu çamaşır attık, ilk deneme 1 saat, ütü kuruluğunda çıktı, ikinci deneme 20 dk dolap kuruluğunda çıktı. Eşim şuanda işimi kolaylaştırıcağına zorlaştırdı diye şikayet ediyor :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • emir66 E kullanıcısına yanıt
    Ekstra kurutma ve güçlü kurutma seçenekleri yaşadığınız durumlar için kullanılabilir. Makinenin nem sensörü ortalamaya göre davranır, ekstra kurutma programını seçerseniz zor kuruyan parçalar da kurumuş olur.



    Aynı zamanda makinenin nem sensörü hassasiyetini de ayarlayabilirsiniz. Suyun kireç oranına veya tercihinize göre sensör az, orta veya çok hassas olacak şekilde ayarlanabiliyor.



    Nevresimler için de kurutma topları kullanmanızı öneririm. Kurutma topları çamaşırların daha dengeli kurumasını sağlıyor, ayrıca kurutma süresini 10 dakika kadar kısalttığını tespit ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • candogan62 C kullanıcısına yanıt
    nem sensörüyle ilgili bir ayar baktım ama bulamadım, gözümden mi kaçtı acaba, makine ekranında bulunuyor mu bu seçenek? Bahsettiğiniz ekstra kurutma ve güçlü kurutma seçeneklerinde nem sensörü devre dışı mı kalıyo acaba?

    Nem sensörü ayarında benim tercihimde çok hassas olarak mı ayarlanmalı, ya da az olarak mı?

    Kurutma topu olarak tavsiye ediceğiniz bir marka veya ürün var mı, yoksa tenis topu falan da kullanılabilir mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben de dün aldım bu makineyi. Fiyatı yüksek geldiğinden uzun süredir erteliyordum. Ama dün Gittigidiyor Teknosa mağazasında indirimler ve maxipuan'la birlikte 2.418 TL'ye düştüğünü görünce kaçırmadım. Çamaşır makinesini (ewf1497cdw2) 3 ay önce almıştım. Çok memnunuz. Umarım bundan da memnun kalırız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emir66

    nem sensörüyle ilgili bir ayar baktım ama bulamadım, gözümden mi kaçtı acaba, makine ekranında bulunuyor mu bu seçenek? Bahsettiğiniz ekstra kurutma ve güçlü kurutma seçeneklerinde nem sensörü devre dışı mı kalıyo acaba?

    Nem sensörü ayarında benim tercihimde çok hassas olarak mı ayarlanmalı, ya da az olarak mı?

    Kurutma topu olarak tavsiye ediceğiniz bir marka veya ürün var mı, yoksa tenis topu falan da kullanılabilir mi?

    Merhaba. Sizin için kılavuzdan ilgili bölümü alıntıladım. Ayarlara talimatları izleyerek ulaşıp nem sensörünün hassasiyetini değiştirebilirsiniz.

    ELECTROLUX EDH 3897 SDE 9 kg IRONAID KURUTMA MAKİNESİ İNCELEMEELECTROLUX EDH 3897 SDE 9 kg IRONAID KURUTMA MAKİNESİ İNCELEME

    Ekstra kurutma seçeneğinde nem sensörü elbette çalışır. Yalnızca makine çamaşırların kuruduğunu anladıktan sonra kurutma sonucundan daha da memnun kalmanız için ekstra (örneğin 10-15 dk daha) çalışır. Böylece farklı kumaş tiplerinden oluşan çamaşırlar atarsanız hepsi kurumuş olur.

    Örneğin makineye 15 parça ince tişört ve 1 tane kalın banyo havlusu attınız, ekstra kurutmayı seçerseniz kurutma sonunda nemli kalan havlu da tamamen kuruyacaktır. Tabi bu durumda önden kuruyan tişörtlerin de bir nebze daha çok kırışabileceğini de unutmamak gerekir. Olabildiğince birbirine yakın türde çamaşır kurutulmasının önerilmesinin ana sebebi bu.

    Size önerim öncelikle hassasiyetini çok kuru olarak ayarlayın, sonra dolap kuruluğunda tekrar deneyin. Yine memnun kalmazsanız 1 kademe daha kuru seçeneğini seçersiniz.

    Piyasadan alacağınız en ucuz kurutma topunu kullanabilirsiniz. Tenis topunun sadece boya verme riski olabilir, vermeyeceğinden eminseniz onu da kullanabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vincentvega

    Ben de dün aldım bu makineyi. Fiyatı yüksek geldiğinden uzun süredir erteliyordum. Ama dün Gittigidiyor Teknosa mağazasında indirimler ve maxipuan'la birlikte 2.418 TL'ye düştüğünü görünce kaçırmadım. Çamaşır makinesini (ewf1497cdw2) 3 ay önce almıştım. Çok memnunuz. Umarım bundan da memnun kalırız.

    Ben de aynı ikiliden kullanıyorum. Şu an piyasada alınabilecek en iyi çamaşır+ kurutma makinesi setlerinden biri. Hem kalite, hem de donanım ve performans yönünden benzersiz. Güle güle kullanın, fiyatı çok iyiymiş.
  • candogan62 C kullanıcısına yanıt
    Can bey valla cok teşekkür ederim, uzun uzun yazmissiniz. Sizin gibi yardimsever insanlar iyiki var. Daha once bana elektrik süpürgesinde de yardimci olmustunuz. Onerilerinizi uygulicam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rica ederim, makinenizi güle güle kullanın.
  • Candoğan Bey,

    1 hafta önce taşındım. Bugün kurutmayı taşındığım evde ilk kez kullandım. Alt kapağın içindeki minik filtrenin yuvasında su birikmiş.

    taşınmadan önce buhar haznesindeki suyu boşaltmştım, taşınma esnasında akmasın vs diye. O yüzden hazne boştu. Normalde ilk kurutmadan sonra o hazne en az yarıya kadar dolu olurdu. Ama bu sefer hazne göstergesi baya düşüktü.

    Servisi aradım. Adamın ilk dediği, bakım yaptırdınız mı? Her sene bakım yaptırmam gerekiyormuş da, bilmem ne de. Bu sorunn bakım yapıp/yapmamakla ne alakası var? Bakım olayı, tabi ki de garantiye girmiyor bu arada. Pes doğrusu. Ben biraz çıkıştım. Telefonla test programı yaptırdı bana servis. Bir sorun görünmediğini, su birikmesinin normal oldupunu söyledi. Dedim, 2 yıldır ben bu makineyi kullanıyorum, hiçbir zaman orda, bir damla bile su gmrmedim, siz farketmemişsiniz cevabını aldım. Neyse, Pazartesi gelecekler. Sanıyorum ki beni bakıma zorlayacaklar. Bakım için de makineyi alıyolarmış. Yanında 180 TL ile birlikte tabi. Hiç yakışmadı electroluxe bu durum.

    Diyorum ki, acaba taşınma sırasında makinenin içinde bir yerler çatladı, kırıldı mı?

    Dediğim bölmede su birikmesi normal mi? Normalse niye 2 yıldır hiç olmadı da ilk defa şimdi oldu?

    Alt kapak açık bir şekilde makineyi çalıştırdım, su nerden geliyor diye. Tıpadan gelmiyor. O kısım kupkuru. Küçük filtryi de çıkardım yerinden.O şekilde çalıştırdım. 5 dk içinde o bölüm hafif hafif ıslanmaya başladı.

    servise asla ama asla bakım falan yaptırıp, 180 TL söğüşlenmek istemiyorum. Pazartesi ilk işim genel müdürlüğünü aramak olacak zaten de. Sİz ne önerirsiniz?

    edit: 2. kurutmada buhar haznesi, önceden kullandığım gibi baya bi su ile doldu. Yani bu bölümde bir sıkıntı yok sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrahsnr -- 29 Nisan 2018; 17:46:15 >




  • O bahsettiğiniz bölümde su görmeniz normal bir durum, aynısı benim makinemde de oluyor. Akma, taşma gibi bir şey sözkonusu değil zaten.
  • thr_Y T kullanıcısına yanıt
    Sizin makinenin modeli nedir acaba?
  • Electrolux EDH3684PW3
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melih06

    3897 kullanıcısıyım, 2 haftadır makine 5 dk çalışıyor ve sonra duruyor, ekranda su kabı işareti yanıp sönüyor, sanırım suyu tahliye edemiyor, arkada su tahliye kiti takılı, tahliye hortumunun ucunu giderden çıkardım, tıkanmış olabilir diye, yine sonuç değişmedi. Servis tahliye kitini yanlış takmış olabilir mi, makine çalışırken program buharda olmamasına rağmen buhar bölümündeki su fokurduyor, sanki tahliye gidere değil de buraya yapılmaya çalışılıyor, sonrasında da su kabı dolu uyarısı veriyor ve makine duruyor.
    herkese selamlar,

    melih06 kardeşimizin bahsettiği problem bende de var. makine istisnasız her programda 5 dakikada bir duruyor. bende de su tahliye kiti takılı, bir kaba da doldursam, gidere de versem sürekli duruyor. bağlantılar da gayet nizami. zaten servis ne yaptıysa aynen öyle duruyor.

    vallahi bıktırdı, her programda 30 kez devam ettirmek için makinenin yanına gidiyorum. tecrübesi olan varsa ne yapabiliriz bahsedebilir mi?




  • memrengin M kullanıcısına yanıt
    Ben servis çağırmıştım, su tahliye bağlantıları nizami görünmesine rağmen bir noktada su tahliye hortumunda bükülme olmuş ve bu durum su tahliyesine engel oluyordu, ben de sistemi tamamen iptal ettirdim, şu anda su kabıyla boşaltım yapıyorum, o tarihten beri de herhangi bir sorun olmuyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba forumdaki yazınızı ve yazılanları okuyarak ben de Bosch yerine sayenizde Electrolux markasını tercih ettim, ve internet üzerinden TEKZEN firmasından sipariş verdim. Heyecanlıyım ama başıma neler geldi, Tekzen CEO suna yazdığım aşagıdaki mektup dan anlaşılır :



    Tekzen Merter
    Osmaniye Mah. Çırpıcı Yolu
    34144 Merter, Bakırköy, Turkey

    Sayın Onur MERTOĞLU,

    Tekzen firmasından çamaşır kurutma makinası satın aldım, ilk hasarlı teslimatta 2,200 TL fiyat farkını karşılamam beklendi , tekrar hasarlı gönderdiler şimdi de 1300 TL fark ödeyerek alabileceğim söyleniyor:

    Eşimin doğum günü 02 Eylül 2018 tarihinde çekincelerimi biraz araştırdıktan sonra giderdigim adını ilk defa duyduğum bir internet sitesinden buzdolabı satın aldım, aynı tarihte Tekzen in internet sitesinden de 4,199 TL ye Elektrolüx çamaşır kurutma makinası satın aldım.

    Tekzen yapımarket, daha önceden de fiilen alışveriş yapmış olduğum bir firma güvencesi ve rahatlığı ile…

    Satın aldıgımız Sipariş no lu 610868985 ürün, 5 Eylül 2018 tarhinde anlaşmalı Horoz Lojistik firması tarafından adresimize teslim edildi.

    Takdir edersiniz ve siz de bilirsiniz ki, bu ürünler garanti kapsamı altında olması için, kullanıcı kapalı paket ile teslim almak durumunda ve paketi yetkili servis gelip açar ve bağlantılarını yapar. Aksi durumu servis yetkilis kabul etmez.

    Yetkili servis adrese gelecek saati vermez, saat aralığı verir ve beklemek durmundasınız, ayrıca ürün adrese teslim edildikten sonra gelir.

    Ertesi gün eve gelen Elektrolüx servisi paketi açtığında ürünün taşınırken sırtlandığı için hasarlandıgına dair rapor ile tespit edildi. Ürün internet sitesi üzerinden iade işlemi başlatıldı.

    Üç iş günü içinde hasar onayı ve ürün değişim isteğimizwww.sikayetvar.com a yazdığımız yazı üzerine, ancak 12 Eylül 2018 de onaylandı. Genel müdürlüğünüzden Jalen hanım ile bu şekilde tanıştık. Jalen hanım a ulaşan şikayetimiz ile kendisi özel olarak ilgileneceğini bildirdi.

    Ürün değişimi isteği istememize rağmen, 17 Eylül 2018 tarihinde kredi kartımıza para iadesi yapmaya çalışıldı. Ürünün aynı gün internet sitesindeki fiyatını 6,399.90 TL ye çıkarılmış oldugunu tespit ettik.

    İtirazlarımız para iadesi olmadığını hatırlatıp, ürün değişiminde ısrar edince, dahili 318 numarasına sahip, Jalen hanım bizi arayarak yardımcı olacağını bildirdi. Kredi kartımızdan 18 Eylül 2018 tarihinde tekrar 4,199 TL çekerek bize yeniden sıfır ürün gönderileceği güvencesi verdi.

    Bu arada Horoz Nakliyat firmasını arayıp konu hakkında şikayette bulunduk. Özür dilendi.

    Jalen hanım dan mümkün ise Horoz Lojistik firması dışında başka bir firma ile yeni ürünün gönderilmesi istedik. Zira benim bakış açıma ve elimdeki yetkili servis raporuna göre, ürün sırtta taşındığı için hasarlanmış ve bana söylenen yine aynı iş bilmezler yeni ürünü teslim edecekler.

    Bunun mümkün olmadıgını söyleyen Jalen hanım, Horoz Lojistiği aradıklarını ve konu hakkında bilgilendirdiklerini ve yeni ürün gönderiminde özellikle dikkat edileceğinin güvencesi tarafıma verildi.

    Ürün değişimi onaylandı, para iadesi yapıldı, kredi kartından tekrar para çekildi, ürün Horoz Lojistiğe gönderildi, Horoz lojistiğin tekrar adrese “yeni” ürünü teslim etmesi 24 Eylül 2018 Tarihini buldu.

    24 Eylül 2018 Tarihinde ikinci bir ürünün getirildiği haberini Horoz nakliyat firmasının aynı şöföründen aldık, Kendisine ürünün sırtlanmaması gerektigi hatırlatıldı , ve “sıkıntı olmaz” şeklinde gayri ciddi bir cevap aldık. Sıkıntı olmayacak ise neden ilk ürün ilk seferinde sırtlanarak getirmişti.

    ve De Ja Vu …

    26 Eylül 2018 Tarihinde yetkili servis paketi açtıgında, yeni getirilen ürünün de sırtlanarak getirildiği için hasarlandığı servis raporı ile tespit edildi. Bütün uyarılarımız, dikkat edilecek sözleri, verilen güvenceler bir anda hayal kırıklığına dönüştü.

    Jalen hanım tekrar arandı ve kendisine ikinci gelen ürünün servis hasar rapor tutanagı ile beraber fotoğrafları ile gönderildi.yeni bir yirmi günlük iade sürecini tekrar artık kaldıramayacağımızı iletttim, yeni ürünün bu prosedür ile ekim ortasından önce adresime teslim edilemeyeceği aşikar, ortada bir cenaze var ve bunun kaldırılmasını rica etti.

    Jalen hanım’ın Horoz Lojistik ile konuşmaları 28 Eylül tarihine kadar uzadı.

    2 Eylül tarihinde Tekzeni seçmiş olmaktan dolayı cezalandırlıyordum, belli oldu. Tekrar bir para iade denemesi ancak bu sefer, ilk seferki gibi yanlışlık oldu demiyorlar.

    Kendisi gerekçe olarak ilk ürün teslimantında kabul ettikleri yetkili servis hasar formunun , ikinci ürün teslimatında hasar tespitinde yeterli delil oluşturmadığı , ve ürünü teslim alırken Horoz nakiyat şöforü ile yetkili servisi bir araya getirip , ürünü topluca tören ile açtırıp rapor tutturmam gerektirdiği , ürünün artık hurda olduğunu , müşteri memnuniyeti adına !!! para iadesi yapılacağını ancak aynı miktarda para ile yeni ürün alamayacağım söylendi.

    2 Eylül 2018 tarihinde Tekzen ile başladığım macerada 28 Eylül 2018 tarihinde varılan nokta; Jalen Hanım , ürünü değiştiremeyeceklerini , 4,199 TL para iadesi yapacaklarını, istersem internet sitesinde güncel fiyat 5,499,90 TL ye alabilecegimi söyledi ve hatta ne zaman alacaksam o zamanki güncel fiyatı ne olabilecegini bilemediğini söyledi. Haklıydı ben ürünü aldıktan beri fiyatı 4,199 TL den 6,399.- TL ye çıkmış, tekrar 5,499.90 a düşmüştü.

    Jalen hanım ın bu tavır değişikliğine inanamadım, ve kendisinden yetkili biri ile konuşmak istediğmi bildirdim, Kendisi de soyadını ısrarla söylemek istemeyen ancak Tekzen in konu hakkında en yetkili kişisi olduğunu iddia eden Beste Karakaya’ya bağladı. Beste hanım şikayetimi tekrar dinledi, Jalen Hanım dan farklı birşey söylemeyip, ürünün iadesi için Horoz nakliyat firmasının yönlendirildiğini söyleyerek suratıma telefonu kapattı…

    Insanlarımız, maaşlarını aldığı firmalarını sahiplenip, sırtlasalar, ülkemizi ekonomik anlamda Türkiyemi kimse tutamaz. Oysa belli ki yanlış şeyler sırtlanıyor, müşteri mağdur edilip, suratlarına telefonları kapatıyor.

    Zaten basiretli davranılsa, bir aksilik bir kere gelir başa.

    Sayın Devlet Başkanımızın kur fırsatçılığına ve stokçuluğa mahal vermeyeceğiz dediği bu günlerde 2 Eylül 2018 tarihinde Euro TL kuru 7,56 Tl iken 4,199. TL ye satın aldığım ürünü, 27 Eylül tarihindeki Euro kuru 7,06 TL iken. Bu ürünün fiyatını 5,499.90 TL ye nasıl ve hangi niyet ile çıkarıldığını tüketici mahkemesine açıklamak, elbetteki sayın Beste Karakaya’nın derdi olmayacaktı ki, suratıma telefonu kapatıverip, aldığı maaşı huzur içinde hak edeceğini düşündü herhalde.

    Aynı gün aldığım buzdolabına ne mi oldu ? 7 Eylülde 2018 tarihine yetkili servis tarafından hasarsız ve kusursuz bir şekilde teslim edildi. şu an salonumun bir köşesinde duran sizden iki seferdir alamadığım Elektrolüx marka çamaşır kurutma makinasının aksine 27 gündür kullanmaktayım.

    Koskoca Tekzen firmasının buwww.beyazavm.com sitesinden ders almalı, kendileri buzdolabını adresime değil, Bostancı da bir servise teslim etti. Adresime lojistik firması değil servis teslim etti.

    Gönül rahatlığı ilewww.beyazavm.com u size tavsiye edebilirim, ama Tekzen mi iyice bir düşünün derim.

    Az önce Horoz Lojistikten aynı şoför Barış bey , cep tel 0539 88 96 49, aradı ürünü teslim almak istedigini söyledi, “sıkıntı çıkmaz” dediği ürün ile çıkan sıkıntımı kendisine izah edince, “ağabey sen de haklısın da, bu ürünü kamyondan indirirken sırtlamadan da olmuyor.” dedi. Kendisine getirdiği ürünün 2,5 katı büyüklüğünde 100 kiloluk buzdolabının hasarsız teslim edildiğini hatırlattım.

    Barış beye de anlattım sırtlamadan olmuyor ise, demek ki ortada bir hata var, kendisinin firmasını uyarması gerekiyor. Barış bey, haklı olduğumu söyledi ancak şirketinden de bu konu hakkında bir uyarı gelmediğini belirtti.

    Milli sermayemize ve Tekzen’e yazık, problem çözmek yerine üzerini ört bas etmek eminim Tekzen’in politikasında yer almadığından eminim.

    Mağduriyetimin ivedi bir şekilde giderilmesini, yetkililerin olaya el atmasını rica ederim.


    saygılarım ile




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahsnr

    Candoğan Bey,

    1 hafta önce taşındım. Bugün kurutmayı taşındığım evde ilk kez kullandım. Alt kapağın içindeki minik filtrenin yuvasında su birikmiş.

    taşınmadan önce buhar haznesindeki suyu boşaltmştım, taşınma esnasında akmasın vs diye. O yüzden hazne boştu. Normalde ilk kurutmadan sonra o hazne en az yarıya kadar dolu olurdu. Ama bu sefer hazne göstergesi baya düşüktü.

    Servisi aradım. Adamın ilk dediği, bakım yaptırdınız mı? Her sene bakım yaptırmam gerekiyormuş da, bilmem ne de. Bu sorunn bakım yapıp/yapmamakla ne alakası var? Bakım olayı, tabi ki de garantiye girmiyor bu arada. Pes doğrusu. Ben biraz çıkıştım. Telefonla test programı yaptırdı bana servis. Bir sorun görünmediğini, su birikmesinin normal oldupunu söyledi. Dedim, 2 yıldır ben bu makineyi kullanıyorum, hiçbir zaman orda, bir damla bile su gmrmedim, siz farketmemişsiniz cevabını aldım. Neyse, Pazartesi gelecekler. Sanıyorum ki beni bakıma zorlayacaklar. Bakım için de makineyi alıyolarmış. Yanında 180 TL ile birlikte tabi. Hiç yakışmadı electroluxe bu durum.

    Diyorum ki, acaba taşınma sırasında makinenin içinde bir yerler çatladı, kırıldı mı?

    Dediğim bölmede su birikmesi normal mi? Normalse niye 2 yıldır hiç olmadı da ilk defa şimdi oldu?

    Alt kapak açık bir şekilde makineyi çalıştırdım, su nerden geliyor diye. Tıpadan gelmiyor. O kısım kupkuru. Küçük filtryi de çıkardım yerinden.O şekilde çalıştırdım. 5 dk içinde o bölüm hafif hafif ıslanmaya başladı.

    servise asla ama asla bakım falan yaptırıp, 180 TL söğüşlenmek istemiyorum. Pazartesi ilk işim genel müdürlüğünü aramak olacak zaten de. Sİz ne önerirsiniz?

    edit: 2. kurutmada buhar haznesi, önceden kullandığım gibi baya bi su ile doldu. Yani bu bölümde bir sıkıntı yok sanırım.
    Sn. emrahsnr
    Küçük fitrenin olduğu yerdeki su, cihazın arka kısmında üzerinde Gas yazan yerden geliyor. Burası makinenin yoğuşma suyunun biriktiği ve içinde pompa ve şamandıra olan bölümdür.Su tahliye tankına ve buhar haznesine su buradan gönderilir. İçeride kalan bir miktar su küçük filtrenin bulunduğu kısıma akmıştır taşınma sırasında. Küçük filtrenin olduğu yer ile pompanın olduğu hazne birbirine alt kısımda kanal ile bağlı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi talipb -- 16 Ekim 2018; 2:7:15 >




  • talipb kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Artık o dediğim yerde su birikmesine rastlamıyorum hiç. Sanırum taşınma sonrasında oldu ve sonrasında düzeldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.