https://x.com/DoluBatarya/status/1799000886015938951?t=I7KCNQy6XwmzVlLHKPq5Kw&s=19 Keşke hep kötü örnek paylaşmasak değil mi? Malum teknoloji ilerliyor bir de. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 12 Kasım 2024; 21:54:14 > |
Elektrikli araç satışları düşüyor mu? İşte gerçekler (2. sayfa)
-
-
Ben de bu haberi paylaşacaktim tam da, teşekkürler. -
Eğer amerika gibi müstakil evin varsa kendine ait garajın varsa elektrikli araba alınır ama şehirde yaşıyorsun apartman hayatında elektrikli araç alınmaz
-
bizim Facebook sayfasında paylaşılmıştı dış güçlerin oyunu diye:)
-
Şarj istasyonu denen bir teknoloji var, ayrıca şehir içinde 400 500 km az buz menzil değil,hani bilgidir diye söylüyorum
-
Allah aşkına
Episode 2’yi çekmişler. Ekspertiz inceliyor. Bakın ne diyor.
Bu sağdaki gözlüklü herşeyi orjinal diyen Ziya.
Ekspertiz konuşuyor: (dinleyin)
Çevirmeye gerek var mı?
Ekspertiz ipliğini pazara çıkarmış yalancının.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mystiery_ -- 12 Kasım 2024; 22:9:3 >
-
Arkadaşım, teknoloji diyorum gelişti.
Artık elektrikli araçlar emekleme aşamasında değiller
Forumdaki şarlatanların fabrikası yok maket dediği togglar 100 bini devirdi tık yok hiç birinde
-
Keşke gelişse motor ömürleri de dahil. Buna hiç kimsenin itirazı olmaz. Bu kadar irdelememin sebebi de o zaten. Gelişsin, gelişsin de biz de bilelim ne kadar geliştiğini. Kendilerine saklamasınlar. Ön yargılı zaten pilli arabalara çoğu kişi. İyice tetiklemesinler bu önyargıları. Bizim elektrikli arabamızın motor ömrü bu kadar km’dir. İşte bu da motor sağlığını gösterir veri diye çıksınlar karşımıza. Önyargıları yıksınlar. Yüksek teknolojiyse yüksek teknoloji gibi üretsinler. Pile kafayı takmış bu teknoloji habercisi tayfa. Pilde pil pilde pil. Yahu motor? Hani kaç km dayanıyor? Bozulunca ne kadar masraf açıyor, genelde neresi bozuluyor? Motor yok pil fetişisitliği var.
-
ABD ve Avrupa'daki üreticilerin altyapısı elektriklilere uygun hale gelene kadar aşama aşama böyle algı haberleri okuyacağız. benim oğlum bina oku döner gider gelir bina okur kabilinden işler görüyoruz.
Ekonomik olarak gücü yeten gidip buna uygun şartlarda elektrikli araç alabilir, her malın bir alıcısı satıcısı tüketeni elinde çöp edeni vardır. -
Boş yorum şehir hayatında herkes sabırsız dakikalar önemli sürekli bir koşuşturma kimse şarj istasyonunda sıra beklemek istemez
-
Kim sıra bekliyor yav ? Ben hiç denk gelmedim. Zaten haftada 1 şarj yapılıyor. Türkiye araç başına en yüksek şarj istasyonuna sahip ülkelerden biri
-
Batılı şirketler yeni gelişmiş modeller çıkartmakta yavaş kalıyor, Çin’lilere vergi koydular, devler desteği kısıtlı ama düşmüyor ilgi sadece çok artmamış. -
Sorunun cevabı soruda gizli zaten
Kim sıra bekliyor?
İşte bu gördüğünüz büyük oyunu(!) görerek elektrikli arabası olmayanlar
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi en1gma -- 13 Kasım 2024; 9:26:21 > -
Kısa vadede düşeceğini sanmıyorum. Şuan şarj sistemleri konusundada gelişmeler devam ediyor. Sadece güncellemeler daha sık ve net yapılmalı. -
Nasıl dizeli bitirdiler?
(2020 yılında sıfır benzinli aldığımda herkes sen delisin demişlerdi, şimdi hepsi benzinli alıyor)
Benzini de öyle bitirecekler, (tahmini 3-4 yıl içinde).
Bekleyin görün😀. -
Arabanın 3 yıl standart garantisi var zaten, üretici motor ömrüne güvenmese o garantiyi vermez arkadaşım
-
Para veriliyor bu arabalara farkındasın değil mi. Kara kaşına kara gözüne bedavaya araba vermiyor hiçbir marka. Vatandaşın hakkıdır elektrik motorunun ömrünün ne kadar km dayandığını bilmesi ve bu veriye göre araba seçimi yapması. Bu aynı zamanda üreticileri de daha dayanıklı elektrik motorları üretmeye sevk edecektir.
Türkiye’de;
- 1 araba bankaya,
- 1 araba devlete,
- 1 araba da kendine alıyorsun.
1 araba alıyormuş gibi ucuz değil araba fiyatları. Haliyle arabanın dayanıklı ve uzun ömürlü olan modelden seçilmesi şart. Dolayısıyla elektrik motorunun dayanıklılığının bilinmezliği insanı korku tüneline sokuyor.
Bugün;
- SSD bakarsın. Üretici yazar ömrünü. Bu kadar yazma okuma ömrü vardır der.
- Pil bakarsın. Üretici yine yazar ömrünü. Bu kadar döngü ömrü vardır der.
Elektrik motorları, içten yanmalı motorlar gibi karmaşık değiller. Daha az araştırmayla bu elektrik motorlarının ömürleri hesaplanabilir.
-
Adam eski teknoloji motorla kaç km gidip kaç motor Tamir ettirmiş kendi gözlerinizle görüyorsunuz ,demek ki akaryakıtli araçtan çok daha ucuza mal edilebiliyor.
-
Afaki konuşmanın kimseye faydası yok.
Elektrik motoru üreticileri motorların ömürlerini açıklamaya zorlanmalılar.
İçten yanmalı motorlarla ilgili her türlü detaya erişilebiliyor. Elektrik motorlarıyla ilgili bu verilere ulaşmak zor hatta imkansız.
Örneğin, yerli arabamız TOGG; motoru bosch’dan alıyor. Bu motorun modeli, kodu nedir? Üretici bu elektrik motoruyla ilgili hangi detayları sunmuş. Ömür bilgisi mevcut mu? Araştırmak öğrenmek lazım, korku tüneline girmemek için.
-
Bir üretici bir motora ömür bicemez
Ömür biçmek diye bir mantık da olamaz, kahvehanede bile gülerler adama
Bazısında 500 bin km gider o motor, bazısında 100 bin km
Kullanıma, şartlara vs bağlı olarak değişir bu durum.
Garanti verir,garanti sürecinde sorun yaşarsanız garantiden değişir,sonra da paranızla yaptirirsiniz
Bugün 150 bin km boyunca elektrik motoru bozulmayan bir araç zaten diğer akaryakıt türleri ile kıyas yapıldığında cepten çıkan para, araç bakım hizmetleri vs oranında ezer geçer konvansiyonel araçları.
Halı hazırda 100 bini tek motorla devirmiş toggdan teslaya tonla araç dolaşıyor piyasada.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X