Şimdi Ara

Elektrikli Araçlarda Hız yapmıyor musunuz? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
0
Favori
2.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • metinTasci M kullanıcısına yanıt

    Ben bu elektrikli araç işini çok detaylı araştırmadım

    Sadece benzinli kendi motoru ile şarj ettiği için Nissan X trail açıkçası ilgimi çekmişti , üstelik suv sevmememe rağmen

    Onda da norveçte bir test izledim vatandaş detaylı çekmiş , araç uzun yolda daha fazla yakıyor

    2 evde ikamet ediyorum biri kapalı otoparklı şarj takılabilir , diğeri bahçeli ona da takılabilir ama altyapıyı araştırmadım

    iki sitede de yaptıranlar var , yaz kış gibi değil yazın da kışında iki tarafı da aktif kullanıyorum 50km araları

    Fakat senede 2 kez 7-8 er bin km lik uzun yol yapıyorum ve her ikisinde de minimum 1200-1500 er km direkt gidiş geliş oluyor

    hadi anlattığınız kısmı çözsem de ( şehir içi ) sabah şarjı yetse her zaman uyar uymaz o da ayrı ama uzun yol işi anlattığım gibi bilemedim yani

    Sabah bir yere gidip sabit kalıp akşam dönmüyorum , o da oluyor da genel de sürekli geziyorum

    Bana göre evde 2 araç var ise biri kesinlikle evet elektrikli olmalı

    Ama benim şahsımın kullanması için menzillerin içten yanmalı gibi kullansan dahi yani zorlama hız klima vs 600-700 leri görmesi gerek

    Teknoloji illaki o noktalara da gelecektir daha kısa şarj süreleri

    Çok farklı görüşler okuyoruz malum testler vs havada uçuşuyor

    Kendimin belki 1-2 hafta deneyimlemem gerek en azından şehir içi kısmı için





  • forever eagle kullanıcısına yanıt

    Epey ekonomik harcamış yakıtı. Güle güle kullanın. 6,6lt gördüm en az şimdiye kadar Egea Cross dizel ile. Fakat yolda önemli, bayırsız düz yolsa normal.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mystiery_ kullanıcısına yanıt

    evet dediğiniz gibi yol çok önemli. Düz bayırsız bir yol + hava sıcaklığı ve özellikle rüzgar da çok etkiliyor yakıtı.

  • Elektrikli araçların şu anki gerçek kullanım verileri rezalet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • werneke W kullanıcısına yanıt

    senede bir kez bile eziyet işte. biz antalya-datça birşeyler yapıyoruz her sene. tesla'nın yeni modeli mesela sakin sakin gidersen iki şarj istiyor, tam 2. depo bitmek üzereyken antalya'ya geliyorsun, mecbur 2. şarj. ee biraz bassan, yaz ortası klima da harıl harıl çalışır. yokuş çıkıyorsun falan, sıkıntı. 2 şarj da yetmez. 3-4 şarj lazım.


    400-500 km değil asıl sorun. asıl sorun basınca çok hızlı bitmesi ve şarj süresi. yoksa maserati de bastığında 400 km gidiyor, range rover basmasan da 400 km gidiyor ama depolarını doldurması 5 dk.

  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Senede 1-2 kez denilen şey sorun yaratınca olmuyor işte
    O yüzden hane de 2 araç var ise gerçekten son derece mantıklı , ama tek araçta hala soru işareti
    Herkes bir şey söylüyor
    Şu nissanın benzinli şarj motoru hoş duruyor ama o da yeni

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.