Ben bu elektrikli araç işini çok detaylı araştırmadım Sadece benzinli kendi motoru ile şarj ettiği için Nissan X trail açıkçası ilgimi çekmişti , üstelik suv sevmememe rağmen Onda da norveçte bir test izledim vatandaş detaylı çekmiş , araç uzun yolda daha fazla yakıyor 2 evde ikamet ediyorum biri kapalı otoparklı şarj takılabilir , diğeri bahçeli ona da takılabilir ama altyapıyı araştırmadım iki sitede de yaptıranlar var , yaz kış gibi değil yazın da kışında iki tarafı da aktif kullanıyorum 50km araları Fakat senede 2 kez 7-8 er bin km lik uzun yol yapıyorum ve her ikisinde de minimum 1200-1500 er km direkt gidiş geliş oluyor hadi anlattığınız kısmı çözsem de ( şehir içi ) sabah şarjı yetse her zaman uyar uymaz o da ayrı ama uzun yol işi anlattığım gibi bilemedim yani Sabah bir yere gidip sabit kalıp akşam dönmüyorum , o da oluyor da genel de sürekli geziyorum Bana göre evde 2 araç var ise biri kesinlikle evet elektrikli olmalı Ama benim şahsımın kullanması için menzillerin içten yanmalı gibi kullansan dahi yani zorlama hız klima vs 600-700 leri görmesi gerek Teknoloji illaki o noktalara da gelecektir daha kısa şarj süreleri Çok farklı görüşler okuyoruz malum testler vs havada uçuşuyor Kendimin belki 1-2 hafta deneyimlemem gerek en azından şehir içi kısmı için |
Elektrikli Araçlarda Hız yapmıyor musunuz? (4. sayfa)
-
-
Epey ekonomik harcamış yakıtı. Güle güle kullanın. 6,6lt gördüm en az şimdiye kadar Egea Cross dizel ile. Fakat yolda önemli, bayırsız düz yolsa normal.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
evet dediğiniz gibi yol çok önemli. Düz bayırsız bir yol + hava sıcaklığı ve özellikle rüzgar da çok etkiliyor yakıtı.
-
Elektrikli araçların şu anki gerçek kullanım verileri rezalet.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
senede bir kez bile eziyet işte. biz antalya-datça birşeyler yapıyoruz her sene. tesla'nın yeni modeli mesela sakin sakin gidersen iki şarj istiyor, tam 2. depo bitmek üzereyken antalya'ya geliyorsun, mecbur 2. şarj. ee biraz bassan, yaz ortası klima da harıl harıl çalışır. yokuş çıkıyorsun falan, sıkıntı. 2 şarj da yetmez. 3-4 şarj lazım.
400-500 km değil asıl sorun. asıl sorun basınca çok hızlı bitmesi ve şarj süresi. yoksa maserati de bastığında 400 km gidiyor, range rover basmasan da 400 km gidiyor ama depolarını doldurması 5 dk.
-
Senede 1-2 kez denilen şey sorun yaratınca olmuyor işte
O yüzden hane de 2 araç var ise gerçekten son derece mantıklı , ama tek araçta hala soru işareti
Herkes bir şey söylüyor
Şu nissanın benzinli şarj motoru hoş duruyor ama o da yeni
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X